Új hozzászólás Aktív témák
-
vond
MODERÁTOR
Nem tudom, van-e ennél jobb hely a kérdésemnek. De megpróbálom. Biztos sokan rendeltek innen is.
Megfogadtam, hogy nem veszek többet semmit az Eglobal-ról, de mégis elcsábultam pár hete, mert E-Infinity-n nem volt raktáron az objektív. Írták, hogy a járványhelyzet miatt lehet pár nap csúszás a kiszállításban, viszont most már több mint két hete csak a sablon szöveg fogad a nyomkövető oldalon.
Lassan már 30 nap is eltelik a rendelés óta. Írtam nekik egy email-t, meg ticket-et is nyitottam, de egyelőre nem válaszoltak. Mi a szart csináljak, ha nem akarom elveszíteni a pénzem? Persze a legjobb az lenne, ha végre megjönne az áru, de ebben már egyre kevésbé bízok.
Jól értem, hogy ha letelik a 30 nap, akkor már törölni sem tudom a rendelésem, vagy? Kihez, mihez lehet ilyenkor fordulni? Egyáltalán hol járhat ez a rohadt csomag?
[ Szerkesztve ]