Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- DIGI kábel TV
- Windows 11
- Amazon Prime Video
- Nem sietett az EU-s hatóság, 6 éve történt hiba miatt büntette meg a Metát
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Asustor NAS
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibi666
senior tag
ha megütötték az autómat, de nem tudom mikor és hol, az illető pedig nem hagyott telefonszámot, se semmit, akkor szopás és fizethetem saját pénzből a javítást, ugye?
casco nincs.este még ép volt a hátulja, ma reggel többfelé jártam, most vettem észre, hogy a lökhárító horzsolva van, a csomagtérajtó egy picit behorpadva, de ami az igazi gond, hogy nem nyílik szépen finoman, hanem akad .és erősebben kell emelni.
-
tibi666
senior tag
kurva mercedes, még megszopat mielőtt eladom.
féltengelyes lesz... jobb hátul erősen kopog valami balkanyarokban, főleg terhelve. -
tibi666
senior tag
ki kéne takarítani már az autót. nagyon koszos.
-
tibi666
senior tag
a holikrepp wáóóóó húbazmeeeeg szavak kavarognak bennem: [link]
gyönyörű.
-
tibi666
senior tag
az új dízelek mellé pakolt részecskeszűrőknek mekkora a várható élettartama?
-
tibi666
senior tag
jön majd a 718d is a bmw-tól?
-
tibi666
senior tag
azért remélem, hogy mikor a laguna kiöregszik, lesznek majd még 5-6 hengeres motorok.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #818 üzenetére
egy benzines is elhúzza.
más: le kéne már mosni a kocsimat, tiszta retek.
de ilyen idegben semmi kedvem hozzá. elviszem kézi mosóba inkább jövő héten. viszont lehet, hogy kiporszívózom.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
kézi váltós. kibírom még a kuplungolást.
automata azt hiszem csak a nagy nissan-féle v6-oshoz van, de az meg csak a coupéban kapható.a merci is garanciális korában lett chippelve. elvileg nem tudják észrevenni (nyilván ha egy gyári vezérlőtartalmat összehasonlítanak vele, akkor igen, de erre szerintem soha nem lesz szükség).
-
tibi666
senior tag
gondolkoztam, tudod. és rájöttem, hogy most totál felesleges vennem egy nagy dögöt, úgyis egyedül vagyok. ahhoz, hogy szülessenek gyerekeim, kell találnom egy társat, az pedig évekbe telik. utána sem egyszerre öt fog születni (jó esetben), hanem egyesével. tehát teljesen felesleges egy 7 személyes batárt megvennem évekkel előtte...
a renault oldalán van konfigurátor, ott megnézheted a színét.
picivel 9 felett. -
tibi666
senior tag
no voltam tesztkörön.
az accordból 150 lovas dízelt tudtam kipróbálni, a lagunából 180 lóerős dízelt.külsőleg az accord nagyon rendben van, szedánként. kombiban annyira nem tetszik. az új laguna viszont kombiban szuper. jól megy, és nagyon kényelmes. a 18"-os felniken rossz úton dobál, de majd igyekszem kerülni ezeket. úgyhogy megrendeltem egyet.
2 literes, turbós benzinest, kombiban, piros színben. benne alcantara ülésekkel, és mindennel, amit csak lehet a lagunához rendelni (dvd navi, napfénytető, stb). most van 800 ezer forint akció is, plusz még kialkudtam egy szett téligumit felnin, csomagtérvédőt, szőnyegeket. sajna a tetőcsomagtartó már nem fért bele a keretbe, azt külön kell megvennem. február elejére ígérik az autót, már nagyon várom.
-
tibi666
senior tag
mert kilencedik évébe lépő, több mint 250 ezret futott autóm van, ami megérett a cserére. lassan jönni fognak a gondok vele (múlt héten beszart az állófűtésem pl.), azt már nem akarom megvárni. most valami másra vágyom, nem a csillagot akarom tolni magam előtt.
elvarázsolt a franciás bohóság.
ha nem válik be, 2 év múlva eladom.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
olyan helyre kell vinni, ahol értenek hozzá.
a laguna 3 egyébként nagyon jó konstrukció(nak) tűnik, sokkal tartósabbnak tűnik, mint a 2. én meg mondhatnám, hogy apámnak az agyonszidott laguna2-je van, és gyakorlatilag hiba nélkül teljesít már hat éve.az meg egy másik kérdés, hogy egy hondához drágább az alkatrész, de hogy kevesebbszer is kell megvenni, az is biztos. egyébként meg mihez képest? egy opelhez képest? na de ha én a mercedesem gyári alkatrészekkel szándékozom javítani, az ne tudd meg, milyen összegekbe kerül.
a lexusok nem tetszenek, az infinitiből meg csak a régi fx35, de olyat már nem kapni.
olvasd el a totalcar cikket, nekem eddig is tetszett a laguna, de az meg igazán meghozta hozzá a kedvem. már konfiguráltam is magamnak egyet a neten. az azért birizgált, hogy 180 lovas dízel legyen, vagy 205 lovas turbós benzines. ki kéne próbálni egy benzinest is, mozgatja a fantáziámat.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
na, átnéztem a gyártókat.
renault laguna 3, és honda accord jöhet szóba.
csak kombiban, csak a nagy dízelekkel. a laguna 3 belülről jobban tetszik, kívül viszont az accord vagányabb. elmegyek kipróbálom őket. -
tibi666
senior tag
válasz tomcsi23 #720 üzenetére
hát igen, miután magamhoz tértem a ledöbbenésből, azért hálát adtam a Jóistennek, hogy ezt még a próbaúton csinálta.
mindenesetre most elkezdem átnyálazni az autógyártók honlapjait, középkategóriás autókat nézek, kombit. már az se biztos, hogy dízel lesz. kijegyzetelem, hogy mi tetszik, aztán jövő hétvégén kipróbálom őket.
-
tibi666
senior tag
mostanra megnyugodtam, és átestem a holtponton.
nincs gl. nem is lesz. minden szép és jó volt, makulátlan belsővel.
próbaútra el, kb. 5km múlva elkezdett gyengélkedni az autó, alig gyorsított. megálltunk egy üzlet előtt, ahogy p-be tettem a váltót, leállt a motor. többet nem indult újra.a díler visszaadta az előleget, mi pedig egy gyors mekdrájv kajálás után indultunk is haza.
nem kell mercedes. se bmw. nem kell olyan autó, ami megáll alattam.nagyon csalódott vagyok, és még annál is fáradtabb, viszont aludni nem tudok a dühvel keveredett csalódottság miatt. fingom nincs milyen autót fogok venni. valami egyszerűbbet. csakis szalonból. laguna, accord, ilyesmi.
csak megpróbálok szundítani egyet.
-
tibi666
senior tag
fú, ez kemény hétvége lesz.
ma is alig aludtam, talán ha 4 órát.
éjjel 1 körül indulunk németországba egy barátommal.
stuttgart mellé kell menni. szerintem leveszem a rendszámot, sietős lesz.ha nagyon hulla leszek, akkor megalszunk valahol szombaton, nem biztos, hogy az új autót 30 óra ébrenlét után még haza kéne hozni. meglátom hogy érzem majd magam.
-
tibi666
senior tag
jópofa nagyon.
a prius elég gyenge, a yeti nagy nehezen beparkol magától. a vége nagyon jópofa. -
tibi666
senior tag
válasz 7Heads Drago #683 üzenetére
van gyárilag 100 ló feletti 1.5 dci, még a lag3-ba is beleteszik.
egyébként meg nem árt a dízelnek se ha pörgeted.
szart nem szabad tankolni bele, és akkor sokáig hű társ marad. meg be kell tartani a turbós autókra vonatkozó alapvető kezelési szabályokat. -
tibi666
senior tag
nem clionk van, hanem laguna, úgyhogy erről nem tudok nyilatkozni. tartsd a követési távolságot.
rick4: örülök, hogy ennyire szíveden viseled a sorsomat. volt teljesítménymérés előtte és utána is. de nekem az is éppen elég lett volna, hogy éreztem, mennyivel dinamikusabb az autó, és könnyebben pörög fel a motor.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #611 üzenetére
én sok x6-t látok, úgyhogy nemigen nyúlt mellé vele a bmw.
és az 5gt sem rossz.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
meg kell tanulnom ezt a dupla kuplungos visszaváltást. akkor is, ha heteken belül automatára váltok.
egész pontosan mi is ennek a techinkája?
kuplungot benyomom, kiveszem sebességből, kuplungot felengedem, gázfröccs, majd kuplung+sebességbe be? -
tibi666
senior tag
na, nem lesz bünti, mert a híd aljától van a 60as tábla, egyébként előtte 70el szabad menni, abba meg az óra szerint 82-83 még bőven belefér. megfigyeltem a múltkor.
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #577 üzenetére
szerintem a w212 sikeres modell lesz.
a kombi is jó, sőt, szerintem jobban néz ki, mint a szedán. -
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #568 üzenetére
4 millióért tuti kapkodni fognak egy kínai verdáért.
a 2.8-as 115 lovas dízel se semmi egyébként. -
tibi666
senior tag
szerintem ne tedd ezt, szimpla baráti jótanácsként mondom.
az autód értékéhez mérten rendkívül drága egy nagy felni, és a széles, peres gumik sem olcsók. ehhez hozzájön még az, hogy az autód futóművét sem ehhez tervezték, plusz a gyenge motort ez még jobban kínozni fogja. lomhább lesz, és többet fog fogyasztani.[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #553 üzenetére
bizony usa, ugyanis náluk törölték a bírságokat, és módszert változtat a rendőrség, míg nálunk úgy behajtanák a sofőrön, mint a huzat.
-
tibi666
senior tag
csak kereket cserélni minek mész gumishoz?
otthon feldobod egy óra alatt mind a négyet simán, és legalább gyakorolsz, nem állsz majd bambán az út szélén, ha kapsz egy defektet.nekem ma 1800ért cseréltek szelepet, mert tavaly is hetente leeresztett a jobb hátsó télim, meg most is elég puha volt mikor feltettem. szelepcsere, géppel centírozták.
-
tibi666
senior tag
na, szerdától már 16-17 fokot mondanak. fasza, hogy felpakoltam a téli kerekeket.
-
tibi666
senior tag
nem!!!!!
nehogy teszkós szart vegyél.
menj be egy benzinkúthoz, és vedd meg ott. általában több árkategóriában van, egy középkategóriás már tökéletes.én egyszer vettem teszkós lötyit, arra volt jó, hogy rendesen beállítottam vele a fúvókáimat, aztán kispricceltem az összeset. többet árt, mint használ.
-
tibi666
senior tag
hmmm, a hidegben jó 6 decivel nőtt az átlagfogyasztásom.
-
tibi666
senior tag
ezek a prevent, meg hasonló márkanév alatt árult jégoldók érnek valamit?
-
tibi666
senior tag
-
tibi666
senior tag
még az 50es tábla előtt van a felüljáró. ahol mértek, 60as korlát volt.
de gondolom, ha kapok valamit, akkor stílszerűen kb karácsonyra jön meg az ajándék.mindenesetre 30k-t elteszek egy borítékba. ráadásul nem is saját verdával voltam, hanem a barátom 530d-jével.
[ Szerkesztve ]
-
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #449 üzenetére
csak az a dühítő, hogy nagyon rég nem vezettem ennyire kulturáltan, mint ma. minden gyalogost átengedtem, esett az eső, én nem ázok, ők igen, hadd menjenek. az autósokat beengedtem magam elé, a sebességkorlátozásokat betartottam. az esőben, ahol alig lehetett látni, mindig figyeltem, hogy előzéskor annyi távolságot megtegyek a visszasorolás után, hogy ne vakítsam el a vízpárával a másikat, hátsó ködlámpával mentem, hogy engem is lássanak, stbstb, 700km-t letekertem, és ilyenen kapnak el. máskor meg rohanok, és semmi.
-
tibi666
senior tag
francba, lehet, hogy ma bemértek. pedig tényleg normálisan közlekedtem 700km-t. pályán 130, óra szerint max 140, közúton meg 95-105 között óra szerint.
erre pesten az m3 kivezetőn van egy jelzőlámpa. 80-as tempó után először 60-as, majd 50-es tábla. a kettő között van egy felüljáró. ott mértek este 8 körül a köcsögök. óra szerint 80 felett mentem. 75től van bünti, nagyon remélem, hogy csal annyit az óra, meg abból lejön még 3%, hogy talán megúszom.
abszolút nem veszélyes útszakasz, ismét csak a pénzbehajtásra mennek. és elég sok embert bemérhettek, mert körülöttem mindenki így ment. ha 200al kapnak el, azt mondom ok, jogos, de egy ilyen helyen 80al...
-
tibi666
senior tag
válasz !Overdose! #421 üzenetére
bankár vagyok, a barátom meg kereskedő, hol járkálunk mi multiméterrel?
gőzöm nincs az ilyen dolgokról. van aki ért hozzá, majd ő megnézi.
-
tibi666
senior tag
tegnap anyám 2 literes benyás 307esét kellett elkérnem egy kirándulásra, mert az enyém fényezőnél van. elég volt, kössz Anya.
hármasban még akár előzni is lehet vele. a 21-esen hatvantól hollókőig valami tragédia volt. ott az emberek nemhogy betartják a 90et óra szerint, de még lassabban mennek. 75-80-al. ez nem olyan, mint a merci, hogy akár ötösben végigelőzgetem a sort, ha nagyon menni kell, akkor szúrok egy négyest... 100 felett nem megy rosszul, valószínűleg egyedül még akár kellemesnek is mondtam volna, de 4 személlyel a fedélzeten...
hazafelé javult kicsit a helyzet, valószínűleg kiégettem a motort...
továbbra is tartom a véleményem, hogy szívó benzinesből 3 literesnél kisebbet venni baromság, ha nagy kaszniról, vagy hosszú utakról van szó. éljenek a feltöltött motorok! -
tibi666
senior tag
válasz fekeandras #412 üzenetére
a régi jobban tetszett.
-
tibi666
senior tag
ma meghúztam az autómat.
250 ezer km-t vezettem le ebben, és további kb. 100-130-at más autókban.
soha semmilyen balesetem nem volt. se kis kocc, se meghúzás, semmi.erre ma állok be a garázsba, először úgy éreztem, nem fér el az orra. kicsit még araszoltam előre, hogy kevesebbet kelljen tolatnom, ekkor már úgy éreztem, hogy elmegy. engedtem a kuplungot, fél másodperc múlva reccs. a lökhárító egy ponton behorpadt, nem látszik nagyon, viszont faszául le lett horzsolva a festék. holnap mehetek fényezőhöz. király. nagyon ideges lettem, leszakadt rólam a víz, még most sem nyugodtam meg. hogy lehetek ekkora büdös balfasz.
-
tibi666
senior tag
de utálom a rohadt galambokat.
tegnap lemosattam az autót, csillog-villog, gyönyörű, hajnalban kiálltam a garázsból, elugrottam boltba, aztán letettem a ház előtt. 3 óra alatt telibeszarták.
jobb hátsó ablak, bal hátsó ablak háromszor, valami hátsó ablak.máskor, mikor tiszta retek az autó, és kint áll egész nap, akkor bezzeg nem szarnak oda. de ha lemosom, és csillog, akkor egy pillanat alatt összeszarják. öltönyben moshattam le, hogy ne ilyen autóval induljak útnak.
-
tibi666
senior tag
no, az utóbbi pár tankolás alkalmával drágább gázolajakat tankoltam, leírom a tapasztalatokat:
-mol evo neo: a lukoilos gázolaj után mintha kicserélték volna az autót. élénkebben pörög fel, alul jobban húz, a hangja is szebb.ezután mezei shell dieselt kapott, érezhető a visszalépés.
utána omw premium dieselt tankoltam, keményen érezhető a javulás. kifejezetten szép, morgós hangja lett tőle az autónak, jobban ment, és kevesebbet fogyasztott.most pedig agip bludiesel van benne. ez a legolcsóbb a drágább gázolajok közül, finomabban jár vele az autó, mint a lukoilos, vagy shelles olcsó üzemanyaggal, de nem morog olyan szépen, mint az omv-vel. érzetre a mol evo neo-val van egy szinten, egyértelműen jobban megéri ilyet tankolni, mint azt, hisz lényegesen olcsóbb.
szóval nálam a sorrend:
1. omv premium diesel
2. agip bludiesel
3. mol evo neo
4. shell alap diesel (nem tudom a nevét)
5. lukoilos fosaz a baj, hogy az omv-t, mint céget utálom, nem tudom, hogy fogom-e tankolni a 313 forintos lötyijüket, hiába a legjobb. lehet maradok az agip bludieselnél, még ha picit gyengébb is.
-
tibi666
senior tag
vezetés közben milyen zenéket hallgattok?
én most cascada-ra vagyok rákattanva, emlékeztet a fiatalkorom bulizós zenéire.
[link]tempomattal mentem ma, de néhány előzésnél elkapott a hév, és súrolta a 200-at a mutató. ez a zene közveszélyes. jó kis alföldi utak.
-
tibi666
senior tag
komoly nehézségek árán, de lenyomtam.
-
tibi666
senior tag
mostanában teljesen nyugodtan közlekedek. autópályán a tempomatos 150 helyett beálltam 135-re, közel egy litert spórolok vele 100km-en. igaz, mostanában csak éjjel pályáztam, akkor amúgyis óvatosabb vagyok. nappal lehet, hogy visszaállok a 150-re.
közúton tempomatos 105. egy-egy előzésnél becsúszik a 140-150, fogja a fene egyesével végigelőzni a 90-el pötyögő sort.
illetve evo neot tankolok, kevesebbet eszik tőle az autó, szebb a hangja, és valamivel finomabban megy. régebben nem néztem annyira a fogyasztást, szóval nem tudom mennyire rekord közeli, de sikerült egy 500km-es túrát megjárni 6.2-s átlaggal. 3 ember, klíma nélkül, 200km pálya 135-tel, a maradék 300km pedig közút, 105-tel. néha padlózva, egyébként kényelmesen utazva. egy 200 lóerős, közel 2 tonnás géptől nem rossz szerintem.
-
tibi666
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest