- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Távozott az OpenAI társalapítója
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- TP-LINK routerek
- Kriptovaluták és az adózás
- Google Chrome
- Bittorrent topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
Első körben azt kell eldöntened, hogy maradsz-e a gyári átmérőnél vagy növeled-e. Ha növeled, akkor peresebb gumit kell, hogy használj ahhoz, hogy a komplett kerék átmérője ne vagy csak minimálisan (2%) növekedjen. Ez után jöhet a felni kiválasztása. Stimmelni kell az osztókörnek, ami esetedben 4x114,3 mm és a felni középfuratának is passzolni a kell a kerékagyra. Az aftermarket felnik általában jó nagy középfurattal rendelkeznek és egy műanyag központosító gyűrűt kell venni hozzájuk, ami az adott autó kerékagy méretére szűkíti a felni középfuratát. Ha ez stimmel, akkor már fizikailag fel lehetne tenni a felnit, de a szélesség és az ET még hátra van. A kettő egyébként szorosan összefügg. A gyári felnid szélességét és ET számát megtalálod beleütve a felnibe (akár a pókeréken is megnézheted, ha teljes értékű), de a neten is kinyomozhatod. Ha ez meg van, akkor egy ET kalkulátorral és egy mérőszalaggal már könnyen ki tudod deríteni, hogy milyen méret lenne optimális a számodra.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest