- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Bepanaszolták a magánszféra miatt a Xiaomit és a Sheint
- Milyen routert?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Reklámblokkolók topikja
- Vírusirtó topic
- Gmail
- Synology NAS
- 600 Mbps-os tempót ígér 2,4 GHz-en az ASUS RT-N18U High Power routere
- Bittorrent topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
binpda
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Egy elég nagy volumenű kérdésben indítottam témát, remélem ennek az lesz a vége, hogy a büszke Asus tulajdonosoknak nem kell rettegnie a garanciális javításoktól.
Itt a fórumon és még pár másik helyen is találkoztam rémtörténetekbe illő garanciális történetekkel, melynek főszereplője az asus hazai márkaszerizelését ''ellátó'' Nse Hungária Kft.
Bizonyára rengeteg történt van még, csak az illető inkább beletörődött, hogy átverték, megkárosították, rabolták az idejét és a pénzét.
A jelenség mindenkép probléma, ugyanis aki asus-t vesz, az nagy valószínűséggel előbb-utóbb találkozhat az NSE jelenséggel.
Teszem azt, ha valaki notebookot akar venni és kinéz egy asus-t (merthát igényes megjelenése van, relatíve jól is van megcsinálva és a tartalmához mérten kedvező is az ára. +2 év gari is van)
Akkor máris potenciális célpontja lehet a problémának.
Lényegét tekintve azért mégicsak több százezer forintos gépről van szó, amit nem márol holnapra szed össze az ember, de ha már kinézte és megfelelő akkor szívesen költ el rá, tudván, hogy neves márka, jó termékét veszi meg. Benne van ugyan a rizikó, hogy valami elszáll, mert a miniatürizációs hajsza nem beton biztos, hanem költséghatékony elemekre épít. Megtörtént a hiba, de épp garanciás időn belül.
És itt jön a rettegés a szervíztől. Nos, ha csak a felét hiszem el annak amiket szerencsétlenül járt asus notebook tulajok írtak, már az is elég, hogy megtorpanjak az esetleges százezrek asusba invesztálása előtt.
És itt nem feltétlenül a márka a hibás, nem csak a termék maga gagyi , hanem a márkaszervíz a svindlis.
Simán elképzelhető az hogy a nagy mennyiségben leadott cuccokkal nem készülnek el, és azokat a gépeket, amikért már hónapok óta telefonálnak, azokat úgy javítják, hogy a frissen érkezett javítandó gépekből szedik ki az alkatrészt, vagy cserélik ki a rosszra. És még sorolható a ''komiszkodás''.
Ezt a fajta ''keleti-szervízt'' nem nagyon kellhet bemutatni.
Szóval ezek a kvázi tények, a hosszú bevezetőért elnézést, itt következik a lényeg:
Meg kell találnunk a módját annak, hogy a garanciális érdekei a fogyasztóknak ne sérüljenek.
Ez jó a fogyasztóknak, mert üzemképes eszközt használhat, és mivel ezt akarta, ezért vásárolt, így ő boldog lesz.
Jó ez a gyárnak, forgalmazónak mert jó lesz a márka hírneve, ebből egyenes ágon profitálhat.
És itt a baj, hogy sajnos az asus megengedi, hogy itt magyarországon ez így megtörténjen.
Én a megoldást egy komplex folyamatban látom aminek a lényege:
Minél nagyobb számban csatlakozzanak azok, akik elszemvettek már a fentiekben leírt és ahhoz hasonló történeteket az NSE Hungária által.
Csatlakozzanak a még kárt nem szenvedett szerencsés asus tulajdonosok, akiket aggaszt ez az állapot.
És csatlakozzanak a jövendőbeli asus tulajodnosk, márkarajongók akik bátran szeretnének majd pl: notebookot vásárolni, nem pedig vakmerően!
ahogy a mondás tartja: '' sok lúd disznót győz! ''
Az ügy minél nagyobb ember bázisa azért kell, mert így veszik majd az ügyet komolyan.
A folyamat lényege, hogy nyomást gyakoroljunk a megfelelő illetékesekre, hogy:
a.) ne az NSE legyen, hanem egy másik cég legyen a garanciális szervíz
b.) ne csak az NSE legyen a garanciális szeríz, hanem vegyen be egy olyat ami tisztességes és elég nagy ahhoz hogy ellása a feladatot
hogy kik az illetékesek? nos ezt akkor lehet tisztázni, ha már érdemben lehet foglalkozni az ügyel, merthát egymagam ehhez kevés vagyok
kérdés az is , hogy melyik az a szeríz magyarországon amelyik elég nagy és tisztességes is ehhez a feladathoz. ez kardinális kérdés, aki tud az ajánljon!
Szóval ez a nagyjáboli program.
Érzésem szerint akik ezt végigolvassák, azok egy emberként kiáltanak fel a monitor előtt, hogy
IGEN EZ KELL :clap2:
Hogy miért? mert az Asus egy egész jó márka. Jó a hírneve is és az árai is.
Notebook vonalon nem HP meg IBM vagy Dell, de szerintem megállja a helyét. -- vagy javítsatok ki ongue2:
Várom a véleményeket és a csatlakozást!
Megengedem és kérem is, hogy mindenki aki egyetért ezzel a gondolattal terjessze és hirdesse, hogy minél többekhez eljusson!
egy mail cím: binpda@freemail.huby binPDA
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P51,15.6",FHD,i7-7700HQ,24GB DDR4,512GB SSD,M12000 4GB VGA,WIN10
- Asus ROG Strix G15 G513 - 15,6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 9 5900HX - 8GB -512GB - Win10 PRO - RTX 3050 Ti
- HP ZBook 17 G5,17.3",FHD,i7-8850H,32GB DDR4, 512GB SSD,P2000 4GB VGA,WIN11
- Lenovo ThinkPad P52,15.6",FHD,i7-8750H,24GB DDR4,512GB SSD,P1000 4GB VGA,WIN10
- Lenovo ThinkPad P52,15.6",FHD,i7-8850H,32GB DDR4,512GB SSD,P2000 4GB VGA,WIN10
- Újszerű Dell 14 Latitude 9420 WUXGA IPS i7-1185G7 4.8Ghz 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Új Dell 16 Inspiron 5635 FHD+ IPS Ryzen5 7530U 4.5Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Jó pár laptop töltő egyben!
- NT156WHM-N42 15.6 HD 30 pin laptop kijelző
- N156HGE-EAB laptop kijelző Full HD 30 pin 15.6