Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13323 üzenetére
Azt tudom, hogy a Daylight mobil leképezőt használt és azon ment is az AFR. A többi játékot annyira nem követtem. A Daylightot is csak azért, mert az első UE4-es cím volt, persze akkor még nem volt igazán jól optimalizálva a motor a mobil leképezővel sem.
A DX12 csak a PC-es leképezőre készült el. A mobil leképező Vulkan alatt lesz használható. Egyedül Metal API-val választható meg a leképező. Persze a DX12-es mód az UE4-ben elég gyenge. Nagyon sokszor abnormálisan működik, valószínűleg az Epic is azt várja, hogy a Microsoft odaadja nekik a saját DX12 portját, és ezt biztos megteszik, így az Epic számára nincs különösebb szükség ebbe pénzt rakni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #13505 üzenetére
Azta ez a tablazat nagyon kemeny.
Lehet nem szandekos (vagy rossz szandekos) de nem kicsit megteveszto elso ranezesre, hogy a zold csikok sokkal hosszabbak mint a pirosak.780ti 114fps hosszabb mint a Fury 121fps
970 108fps hosszabb mint a Nano 114fps
780 98fps hosszabb mint a 290x 118fps[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
válasz TTomax #13505 üzenetére
Akkor a kedvedért vegyük a 7970-et,az is gyorsabb a táblázatba mint a Titan.Bezzeg máskor mindig az átnevezésekkel jöttök.Meg úgy is mostanság minden júzer tuningolja a kártyáját,vehetjük a 7950-et az is sokkal olcsóbb volt,egy picit meghúzod már is a Titan fölött van.
Egyébként ezen most mit kellett annyira felkapni a vizet?Lapozz vissza a topikba,minden egyes GamenotWorksos ganaj benchje belett linkelve,érdekes ott senki nem linkelt olyat ahol az AMD kártyák alázzák a konkurenciát...
Eljutottunk oda hogy egy rossz szót nem lehet szólni az Nvidiára,annyira istenítve van egyesek által
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #13528 üzenetére
Szerintem kicsit tulreagaltad.
Eleg lett volna annyit irnod amit ugyis mindenki lat (meg fules is szerintem) hogy ez csak valami glitch.
Nem pedig belemenni megint a markaharcba, nyilvanvalo hogy egy 280x onerobol nem lesz egy Titan elott, akkor sem ha egy evvel kesobb jelent meg. -
do3om
addikt
válasz TTomax #13650 üzenetére
Pedig de.
[link]
[link]
Ha megkérdeznéd van e VR game:
Van.
Amúgy karácsonyra már jött sok, és nem nyárra hanem az első negyedéven jön vagy 30.
(vagy 2x kitiltottak mert belekötöttem hogy nem így megy, de hát itt ezt kel megszokni)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13816 üzenetére
Amely stúdió egyébként egyáltalán nem béna, és ők csak segítették a portolast. De amúgy mindegy, hogy ki csinálja. Megjön a middleware csomag, azt be kell fordítani, és tesztelés utan le kell tiltani a nem kompatibilis optimalizálást, illetve létre kell hozni az effektekhez szükséges puffereket. Akárki csinálja ezt, ugyanarra kényszerül. Gondolom a fejlesztők az átlagnál magasabb logikai készség miatt nem hisznek az olyan technikákban, mint a ráolvasás, vagy az ima a gyorsabb kódért, más alternatíva pedig nincs a licenc megszegése nélkül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13818 üzenetére
Gyenge hasonlat volt, de ha felhoztad, akkor gondolj arra, hogy az evőeszközök gyártói nem csak kést, hanem villát és kanalat is kínálnak, mert nem szerencsés késsel levest enni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
válasz TTomax #13816 üzenetére
a vicc az, hogy nem is olyan rég bejelentette a WB, hogy a Mortal Kombat X nem kap XL edition-t, és nem kap további DLC-ket PC-n. Ergo, megszüntetik az aktív támogatást.
bár nem volt akkora hírverése, de az MKX is egy katasztrófális PC port volt induláskor. Ugyanúgy kiadta a WB egy házonkívüli, kissebb studiónak, és hát olyan is lett a végeredmény. (ja és itt gameworks se volt!)
szóval a WB és a PC valahogy nem olyan nagy barátok manapság... én egy percig se kétlem hogy az Arkham Knight esetén ők a hibásak elsősorban. Valakinek látnia kellett launch előtt hogy milyen állapotban van. VAlakinek le kellett okéznia, hogy igen, így mehet steamre...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14223 üzenetére
Senki sem állította, hogy nem lehet megcsinálni, csak kell hozzá kiadás után egy extra év, hogy amit nem tudsz normálisan optimalizálni az effekt átírásával, azt optimalizáld a leképező átdolgozásával. Házat is lehet úgy építeni, hogy előbb a tetőt húzod fel, csak marhára nem célszerű, mert sokkal nehezebb lesz a munkád. De ha megfizetsz egy építészt, és időt adsz neki, akkor megcsinálja.
Tényleg nem akarok azzal jönni, hogy ugyanezt konkrétan nem csak az AMD és az Intel, hanem az NVIDIA is elmondta, de elmondták az AndroidWorks esetében. Ott a GPUOpen-hez és az Intel névtelen rendszeréhez hasonló a konstrukció.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14226 üzenetére
Ez nem attól függ. A legfőbb tényező a konzoloknál a felhasználóbázis. Minél nagyobb ez a szám annál célszerűbb egy konzolt sokáig piacon tartani, mert a fejlesztők számára ez egy fontos szempont lesz. A PS2 is ezért maradt nagyon sokáig piacon. Egyszerűen a fejlesztők számára baromira fontos tényező volt, hogy rengetegen vették. A PS4 is hasonló helyzetben lehet azzal, hogy az eladásai egységes időintervallumra levetítve jobbak a PS2-nél. Nyilván a fejlesztők is fasza dolognak fogják tartani az esetleges új generációt, de mire jön, addigra minimum 70 milliós PS4 bázis épül ki. Hülye az aki nem készít nekik játékot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Laja333
őstag
válasz TTomax #14257 üzenetére
Nekem már az is jó lenne ha behozná a dx11-et. Egyedüli problémám vele, hogy sok idő, mire jelentős számú támogatott játék lesz rá. Arról nem is beszélve, hogy az eddig megjelentek soha nem lesznek Vulkan readyk, ami azt jelenti, nem a közeljövőben költözök Linuxra. Pedig dejó lenne.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14257 üzenetére
Alapvetően a Vulkan nem rossz. Sok szempontból kedvezőbb API a piac számára, mint a DX12. Nem annyira GCN centrikus a működése, mint a Microsoft API-jának, így a jobban átgondolt specifikáció miatt sokkal inkább illik a többi architektúrához is. Nem véletlen, hogy az NV ennyire tolja a Vulkánt. Nekik is jobb, ha egy DXKG nem kényszeríti a hardverüket lehetetlen szituációkba. Aztán persze lehet, hogy ez a fejlesztők jó részét nem fogja érdekelni, de szerintem ez mindenképpen az előnye.
Ha a fejlesztőnek nem elengedhetetlenül fontos a DX12 fejlettebb bekötési modellje, akkor mindenképp a Vulkan API-ra érdemes dolgozni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
daveoff
veterán
válasz TTomax #14372 üzenetére
Kemény teszt! Nem irigylem azokat akik megcsinálták. Az eredmény pedig szépen tükrözi a valóságot. Felsőházban AMD részéről egyedül a 390/390X potenciális termék, ami árban, és teljesítményben is rendben van, a többi felejtős szerintem, pénzkidobás.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #14423 üzenetére
Mi koze az amd-nek a grafikahoz? Max effektek amit adnak, a grafika minosege es stilusa a fejlesztokon mulik.
(#14421) bombibmw
Elég lenne egy FHD teszt is, hiszen ki az, akinek elég a 25-30fps?Ez igaz az elmult 2-3 evben megjelent osszes benchmarkra gyakorlatilag. Kb. minden jatekban 30 fps amit tudnak a csucskartyak 4k-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
válasz TTomax #14434 üzenetére
Mert szerinted nincsenek amd effektek benne
[link]
Mi koze az amd-nek a grafikahoz? Max effektek amit adnak, a grafika minosege es stilusa a fejlesztokon mulik.Latom az olvasas nem megy Szerintem hagyjuk, igy nem sok ertelme van ha el sem olvasod miket ir a masik, csak hajtod a magadet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14434 üzenetére
Nincsenek még. Igazából nem is AMD effektek lesznek benne, hanem GPUOpen effektek. Ezeket a Square Enix R&D csoportja a LABS fejleszti, akik csinálták a PureHairt. A mostani béta egy decemberi build.
A játék az elkövetkező hónapokban is fog fejlődni, ahogy jönnek hozzá a tartalmak. A megjelenésre kiadandó kód egy alap annak érdekében, hogy számos effektet hozzáadhassanak az év során. Ez az alap tartalmazza a normál DX11-es leképezőt és a DX12-nél a multiengine optimalizálást. A multiengine adja az effektek alapjait, mivel minden effekt, amit hozzáadnak compute, és szimplán párhuzamosan futhat a grafikus vezérlőn.
Az AMD azért promózza, mert a Glacier 2 továbbfejlesztése lesz a Square Enix multiengine implementációinak alapja. Ezt a koncepciót kapja meg az új Deus Ex is a Dawn motorban. Gyakorlatilag ez egy olyan implementáció lesz, ami megmutatja, hogy milyen, amikor a GPU nem sorosan, hanem párhuzamosan dolgozza fel a feladatokat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14446 üzenetére
A Glacier 2 nem használ konzolon alacsony szintű elérést. Elképzelhető, hogy visszaportolják oda is, de a startra biztosan nem. Inkább valamelyik év közepe felé érkező csomagba.
A Deus Ex nem a Glacier 2-re épül, hanem annak egy átalakított verziójára, aminek a neve Dawn.
Tipikus overhead para, ha az egyik irányba nézel, akkor jó a sebesség, míg ha a másikba, akkor visszaesik. Ugyanebben a gonddal küzd a Rise of the Tomb Raider a soviet installation és a geothermal valley pályákon. Ezt a DX11 limitjei okozzák.
A Hitman esetében az embertömeg a probléma és a kapcsolódó AI. Ez a Glacier verzió több munkát végez, mert az NPC-k nem csak állnak és néznek, hanem reagálnak rád, megjegyzik az arcod, stb. Ez bonyolultabb AI-t igényel, mint az Absolution esetében.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14520 üzenetére
A DirectFlip nincs beépítve, ezért viselkedik furcsán. Többek között az AMD-n ez hátráltatja némileg a sebességet, de egy későbbi verzióban beépítik. Ettől jöhet még egy kis gyorsulás neki. Az NV ezt már beépítette a meghajtóba, és le is profilozta az AotS-t rá. Az AMD még erre a zárt benchmarkra még nem adott ki teljesen optimalizált meghajtót.
Ezek a driverek egyébként márciusban publikusak lesznek, amit megjelenik a publikus frissítés a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14524 üzenetére
Én annyit tudok, hogy az NV jön még egy olyan meghajtóval, ami megpróbál javítani az async compute rontáson, és gyakorlatilag szintbe hozni, vagy 1-2%-os pluszt kihúzni a rendszerből az async off opcióhoz képest. Ez az ahol ők egy picit vesztenek, de az a modell, amit az AotS alkalmaz kedvez a GeForce-nak.
DirectFlip +1-2%-ot hozhat, ha beépítik, mert nem kell sávszélt pazarolni. De ennél többet nem fog hozni.
(#14525) Szaby59: Megcsúsztak egy picit, így szétszedik a frissítést. De márciusban megkapjátok ezt a press frissítést is, természetesen a ma még nem publikus driverekkel együtt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14855 üzenetére
A kód mindegyiken hibás, csak az első GCN-en nem okoz túl nagy lassulást. A javítástól mindegyik gyorsulni fog, csak nem ugyanolyan mértékben. Ugyanez a kód fut majd a jövőben érkező architektúrákon is, immáron gyártóktól függetlenül, ezért fontos megjavítani.
A program úgy oldja meg egyébként a multi-engine és single-engine közötti választást, hogy a futtatás elején van egy feltételes elágazás, ami bekéri a deviceID-t. Ha a deviceID megegyezik a listában lévővel, akkor a korlátozott single-engine kód fut. Ha eltérő, akkor a szabványos multi-enigne kód fog futni. Jelenleg a listában Skylake IGP-k, illetve Kepler és Maxwell GPU-k vannak, és ez nem is fog már változni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14866 üzenetére
Mivel ez nem olyan hiba, hogy napokon belül lehessen javítani, így biztosan észrevették a tesztelésnél, csak képtelenség volt a megjelenésre kijavítani. Az MS ezt PR szempontból közelítette meg. Valószínűleg mindenképpen ők akarták az első DX12-es játékot, ami nem early access, nem is egy elbaszott alkotás, hanem kész AAA játék. Ezért mindenképpen a Hitman előtt kellett megjelenni. Ha ez nem számított volna, akkor nyilván eltolják a megjelenést áprilisra, amikorra jön a multiadapter támogatás is, a Hitman pedig elvihette volna az első, ténylegesen kiadott AAA DX12-es játék címét.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14895 üzenetére
Természetesen QA nélkül hiba kiadni egy végleges kódot. Ennél az is sokkal jobb lett volna, ha kiadják a QA-s kódot, és azt frissítik egy javítással, így maradt volna idő a QA-ra. Viszont nem tudni, hogy a gyártóknak leadott kódról mik voltak a visszajelzések, csak azt, hogy az AMD-nek sokkal gyorsabban futott. Szerintem a béta elfogadhatatlan volt, mert ezen a héten itt a Hitman és nem bétaként szállítja a DX12-t. Az MS első akart lenni. Ez valami beteges perverzió lehet náluk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14901 üzenetére
Én még nem láttam elégedett júzert az új GoW-val kapcsolatban. De egyébként ez semmiképpen sem a DX12 hibája. Annyira régi kódot nem lehet már jól felkészíteni egy új API-ra. Ez a remake-ek átka. Már csak azért is egyedi a probléma, mert például az Oxide egy erre írt motorral sokkal többet kihoz a DX12-ből, és akkor még a héten lesz Hitman, szintén DX12-höz tervezett motorral. Ha abban is működik az API, akkor nem azzal van a gond, hanem a GoW-val.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #14903 üzenetére
A Store vélemény az érdekes. A játék sokkal jobb lenne nélküle. Ez az ami teljesen életképtelenné teszi ezeket a játékokat. Emiatt nem vettem meg én sem. Tesztre is totál alkalmatlan minden Store-os játék.
Az a Hitman béta egy decemberi build volt, persze szűkös a két hónap, de elég idő ahhoz, hogy a decemberben még nem stabil optimalizálásokat beépítsék.
(#14904) Pepeeeee: Nem még.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15061 üzenetére
És ki garantálja, hogy ha veszek egyet, akkor az 1500 MHz-en menni fog? Ahogy mégis ki garantál egyáltalán bármilyen tuningot a hivatalosan garantált órajel felett?
Tehát nincs a tesztben Fury X.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#45997568
törölt tag
válasz TTomax #15066 üzenetére
Ez nem az a kategoria ami altalanosan elterjedt Nem sokan mennek el ilyen konfiguracio epitesenek iranyaba, a tobbseg (~95%+) megelegszik a gyarilag biztositott hatarokkal.
Megneztem a Ti topikban a Palit-ot, tenyleg jol ment en emlekeztem rosszul, viz alatt meg jobb let volna Ez van, majd megnezzuk a kovetkezo szorast ki mit villant.
-
daveoff
veterán
válasz TTomax #15159 üzenetére
Én már hagyom a francba a benchmarkot, mondom játszok inkább a játékkal, de folyamatosan kifagy, úgyhogy jatszani se tudok vele. Ritka egy szemét játék lett ez. Már rég nem láttam a gaming evolved logot egy játék elején, de ezek után remélem még ritkábban fogok.
Amit eddig láttunk a dx12-ből, az kicsit sem mutat derűs jövőképet, remélem nem az lesz, amitől tartok. Kb mantle szindróma, nem ér semmit, de legalább bugos is. Ennek az egésznek az a lényege, hogy a pc gaminget leamortizálják a segghülye konzolok szintjére....
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15295 üzenetére
Az a baj, hogy a memóriát úgy képzelitek el, hogy biztosan vagytok benne, hogy minden csak egyszer kerül bele. Nos igen úgy is lehet csinálni, de például az NVIDIA driverei a Maxwell óta alkalmazzák azt a vezérlési sémát, hogy ugyanazokat az adatokat egy GPU-nak a memóriájába többször rakják bele, mindig másik VRAM szeletbe, hogy ne kelljen a Crossbarnak keresztbe címeznie, mert úgy csak felezett sebességű lehet az elérés. Tehát attól, hogy egy adat kétszer van a memóriában, még nem duplikált a memória. A DX12-ben a két GPU-s memóriaelérés elvben nem különbözik attól, amit az NV csinál DX11-ben egy GPU-ra. Azon lehet vitázni, hogy ilyen formában mennyi az annyi, de felesleges. Egyszerűen mindenkinél van valami egzotikus vezérlési séma, ami miatt az x GB a gyakorlatban csak x-y GB.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #15297 üzenetére
Jó, csak ha ezt te kikötöd, akkor éppenséggel azt várod el, hogy olyan minimum memóriaszelet legyen megadva a specifikációban, amiben garantáltan nem lehet duplikált adat. Ilyen formában egy R9 Fury X 3,5 GB-os, míg egy GTX 980 Ti 1 GB-os. Szóval ez marhára nem egy egyszerű összeadós matek, mert architektúraspecifikus vezérléstől függ a duplikálás mértéke.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Politika
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Célegyenesben a Yettel TV
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs