Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz imi123 #15030 üzenetére
Ha szeretnéd majd szólok ha elértük a 10%-át annak ahányszor a Hawaii/random Radeon itt "szarozva" volt, év vége előtt ne számíts rá.., érted mit szeretnék ezzel mondani ugye?
Amennyiben tényleg lesz Maxwelles "lemaradás" DX12 okán, amit egyelőre még mindig igen kétesnek tartok majd szépen elkezdhetitek ti is "megszokni" ezeket a postokat, bár nem hiszem hogy szükséges lesz, ha az elméletem igaz ebben is eltérő a két tábor vagyis inkább azok "kemény magja"..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
nagyúr
válasz imi123 #15188 üzenetére
Nvidia VXAO (...) "calculates shadows in world-space using all scene geometry," rather than typical Ambient Occlusion techniques that only calculate screen space.
Akkor ezek szerint a Pascalban nőni fog az ALU : ROP arány?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
őstag
válasz imi123 #15361 üzenetére
Igen, igazad van, meg tudná csinálni. Csak ők más utat járnak. Ott van egy elég jó hardveres tudás a kártyáikban, de a fejlesztők nem használják ki.
Hogy miért?
korcsi most írta le a lényeget. NV lesz*rja az async c-t, megint megold mindent erőből, és mivel övé a piac 80%-a, nem kérdés, hogy mire fognak optimalizálni.
Tudom, hogy borús jövőkép, de úgy látszik ez van kialakulóban. Ahelyett, hogy egyszer az életben össze fognának, egy irányba haladnánakAminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #15441 üzenetére
Alacsonyabb szinten támogatja mint a Maxwell és az is lassult eddig mindenben ami DX12-es...
Egy vadonatúj engine dx12-es módjának fejlesztésénél meg valószínű nem egy régi architektúra a fő szempont ami még ráadásul eléggé szegényesen is támogatja az apit.
Ettől persze lehet, hogy a CE5-nél nem ez a gond, de a Keplertől nem nagyon kell DX12-es csúcsteljesítményt várni[ Szerkesztve ]
-
#52815360
törölt tag
válasz imi123 #15446 üzenetére
Olvasok Abu cikket. Segit cpu limit lebontásában : i5, i7 eddig sem limitált engem semmiben. Meg lehet benne 100ezer draw call... kár hogy a játékokat nem a draw callok mennyisége teszi érdekessé. Meg könnyebb programozni... hát hogy a júzereket ez mennyire meghatja...
[ Szerkesztve ]
-
do3om
addikt
válasz imi123 #15944 üzenetére
Ez nagy duma ami itt ment Abutól hogy milyen gyorsan átírják majd a konzolt PC-re elégé befürödni látszik.
Ö ezt lelkesen írta akinek meg esze van szomorúan olvasta Nagy öröm lenne ha egy az egyben jönnének át a konzolos játékok mondhatom.
Sokat számít majd melyik gyártónak mekkora lesz majd az eladása (nem a tudása, fejeltsége!), meg mennyit fordít a kiadókra.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
huskydog17
addikt
válasz imi123 #16310 üzenetére
Igen, ezt a PC Gamer is leközölte:
"The video starts off running at 1080p (which is the limit of the projector being used) with V-Sync enabled, and the frame rate is a steady 60 fps. After a minute or so, they shut off V-Sync and you'll see performance jump into the 120-200 fps range. id says there are still a few graphical glitches they're working to fix, specifically when the game hits 200 fps. Apparently there are some bugs in the game engine at 200 fps that they "weren't able to detect until they had the performance of the GTX 1080."
Megvan tehát a második Vulkan játék. 200 fps-nél egy kis hiba történik, de javítani fogják. Azta k*rva, mikor láttunk ilyet utoljára egy AAA játéknál, hogy 200 fps?
Jó persze azt még nem tudni, hogy pontosan milyen beállítások mellett futott a játék, de úgy tűnik, hogy Tiago Sousa brutál jó motort rakott össze csapatával (tech6), nagyon kíváncsi leszek, hogy alapértelmezett OpenGL leképzőhöz képest mennyi lesz a gyorsulás a Vulkan-nal.
Az NV szerintem ezzel rengeteg vásárlót már most megnyert. A Vulkan leképző még csak béta, de már most 120-200 fps között teljesít.
Részemről óriási respect az id-nek, Tiago egy pedig egy zseni, csodát művelt a tech6-al, már értem, hogy a fejlesztők maguk között miért tech666-nak hívják a motort. Úgy tűnik eddig, hogy a Doom hű marad a PC-hez.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
füles_
őstag
válasz imi123 #16676 üzenetére
Inkább pont hogy nem elfogult.Nem dőlt be az NV mocskos marketingjének.Akik ma ezt megnézték,azoknak holnap nem fog akkorát szólni a kopp,ha már az lesz
A Polarisról sajnos nem fogunk sokkal többet tudni holnap után se,majd május 26-án.Nagyon jól titkolja most az AMD a Polarist a Zennel együtt[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz imi123 #17205 üzenetére
Neked úgy rémlik, referencia 290X-ed volt... Ott sok múlik a beállításon is. Hőfok, és TDP limitre gondolok, sőt, azon még csendes mód is van, nyilván a sebesség kárára. Ott sok minden sülhet el rosszul.
Amúgy rengeteget fejlődött mostanában a driverük, ez is igaz. De nekem korábban sem volt vele különösebb bajom.
(#17206) joysefke: Én úgy gondolom, hogy a korábban egyszálra optimalizált AMD driver miatti bizonyos fajta extrém terheléseken jobban leeső FPS-t általánosan beállítani, mint rosszabb frametime-ok, hát minimum sok ponton vérző állítás. Ami egyébként az újabb kiadású drivereikben már ugyanúgy többszálasított tudtommal. Amúgy technikai szempontból az AMD megoldásának is megvolt az oka, miért úgy csinálták korábban, bár szerintem is jobb, hogy átálltak ők is többszálra a driverrel.
(#17207) Habugi:
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz imi123 #17408 üzenetére
Mondjuk itt van ez:
Since AMD is calling this graphics processor Radeon RX 480 then I suppose AMD has not yet decided if this card will be called R9 480X or R9 480
Ettől függetlenül rohadtul jó lenne, ha az AMD nem kezdene el kavarni az elnevezésekkel már megint.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
nubreed
veterán
válasz imi123 #17671 üzenetére
Elég baj, hogy még mindig egy szó sem esik egy esetkeges RX 490 -ről. Azzal viszont egyetértek és jó lépés, hogy egyszerűsíti a termék portfolióját az AMD és talán a jövőben tényleg kevesebb rebrand lesz.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest