Új hozzászólás Aktív témák
-
Petykemano
veterán
A közelgő 1060 GDDRX valóban gp104
Ciki vagy bareszság, hogy az nvidia egy 300+mm2-es lapkával küzd az RX 590 ellen?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Televan74
nagyúr
válasz Petykemano #36502 üzenetére
Eddig meg vették drága pénzen a GP104 GPU -val ellátott kártyákat. Birka nép. Ezt nagyon gáz! (poén)
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
válasz Petykemano #36502 üzenetére
Szerintem nem gáz, biztos van elég.
Azt viszont nagy hülyeségnek tartom, ha minden marad, csak a 8.8 Gbps GDDR5X lesz új. Legalábbis ha le akarják verni az RX 590-t, akkor 10 helyett 7-8 GPC-t kéne csak letiltani. Vagy ha mégis 10-et tiltanak le, akkor egekbe emelik az órajelet, 1500/1700 helyett 1800/2000 körülire.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Raymond
félisten
válasz lezso6 #36504 üzenetére
"Legalábbis ha le akarják verni az RX 590-t, akkor 10 helyett 7-8 GPC-t kéne csak letiltani."
Itt sokminden fugg az RX590 aratol, mert az AMD mar az RX580-al eljatszotta azt hogy amikor lement az RX480 az eleve bejelentett szintre ($200 4GB es $250 8GB) akkor jott a picit gyorsabb RX580 $300 gyakorlati arszinten. Utanna meg mar kovethetetelen volt az arfejlodes a cryptolaz miatt. Most is siman megcsinalhatjak hogy az uj kartya $300 vagy picivel felette lesz elerheto.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz Raymond #36505 üzenetére
Az RX480 239, az RX 580 229 dollárban került. Az más már más tészta, hogy anno a kriptoláz miatt többe került, az nem az AMD hibája.
Az RX 590 legrosszabb esetben 299 dollár lehet, de ez is a bundle-k miatt. Szvsz max 199 dollárba kéne kerülnie bundle nélkül, hogy jó üzlet legyen.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Raymond
félisten
válasz lezso6 #36508 üzenetére
Nem kerultek annyiba es az meg a cryptolaz elott volt. Sokaig eltartott az RX480-nak amig lement a MSRP szintre es par hettel az RX580 bevezetese elott pedig ala. Az RX580 pedig mar 300 korul volt. Most ugyanaz latszik, az RX580-nak lementek 250 ala, jon az uj az pedig 300 vagy tobb lesz.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
ez meg a masik, de meg egyszer, egy olyan oldalrol beszelunk, ahol az SMAAt bekapcsolva hagytak a teszten es azon elmelkednek a leirasban, hogy hat a fuvet kene lejjebbvenni a teljesitmeny miatt es nem azert, mert VRben hulyen nez ki ultran.
par beallitas VRben nemtrivialis es nem ugy mukodik mint fHD mellett, reszben az uncanny valley effektus miatt, reszben mert az effekt screendoor mellett hulyen nez ki.
mindezt ugy, hogy pCars2ben konkretan riften olvashatatlan a menu (es a muszerfal a modernebb autokon) 1.3mas SSAA alatt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
huskydog17
addikt
Hitman 2 Benchmark - ComputerBase
A fejlesztők kidobták a DX12-t és ez sajnos negatív hatással lett a teljesítményre, habár a játékban olyan szép tükröződések vannak, ami akár az RTX-el is felvehetné a versenyt.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
válasz huskydog17 #36512 üzenetére
szerintem gagyi a grafika sok helyen, főleg a karakterek, mint ha műanyag ken és Barbie babák lennének.A környezet meg elég jól néz ki. kettős hatású valahogy.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
szmörlock007
aktív tag
Intel Opens Graphics And Hardware Research Center In India With Over 1500 Employees
Gondoltam beteszem ide is ha valaki nem látta volna.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #36515 üzenetére
Nem igazán. Inkább technológiai. De ugye a Hitman 2-nél számolni kell azzal, hogy a stúdió és a kiadó különvált, vagyis minden, amit a Hitman 2-höz fejlesztett a LABS, azt az IO Interactive végül nem kapta meg. Saját R&D részlegük pedig nyilván a LABS miatt nem volt. Azt majd később állítják fel, hiszen mostantól nem férnek hozzá a LABS technológiáihoz. Emiatt hozhattak olyan döntéseket is, mint a DX12 hiánya, stb. Nincs meg rá a kapacitás a Square Enix nélkül.
(#36513) b. : Persze lehet mondani, hogy a karakterek szarul néznek ki, meg alapvetően nem sokat változott a játék az előző részhez képest, de tekintve, hogy válás volt, így nem hiszen, hogy nagyon kockáztatni akartak technológiailag. Nekik ez most szarul jött ki.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
huskydog17
addikt
válasz FollowTheORI #36515 üzenetére
SE adott pénzt DX12-re, de a Warner már nem ad.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
OK szóval még az eddigi motort sem kapták meg? Értem.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FollowTheORI #36518 üzenetére
Az új fejlesztéseket nem kapták meg. Az SE a nyugati címeknél a LABS részleget tartja az R&D-re. Ők gondoskodnak arról, hogy minden játék motorja kapjon javításokat, fejlesztéseket, ami kell. De mivel az IO és az SE szakított, így az IO kénytelen volt a Hitman 1 motorjának finomításánál maradni, vagyis minden, amit a LABS fejlesztett nekik maradt a kiadón belül. Ez van. Annyira nem rossz, de persze látszik rajta, hogy vannak hiányosságok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Benéztem az nvidia topikba. Szabad kicsit élcelódni?
"50% fps veszteség nem vészes" - hangzott el.És most egy alternatív valóságban képzeljünk el egy AMD által piacra vitt fícsört, amitől picit szebben csillognak a csillagok és szebben vetülnek az árnyékok - azzal az ígérettel, hogy ez a jövő és így minden sokkal szebb és jobb is lesz. De MA még 50%-kal lassít.
Én azt gyanítom, hogy percek alatt zöld csulával lenne borítva ez a fícsör a tiltakozó fps-huszárok által.
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
válasz Petykemano #36520 üzenetére
A piros csula jobb?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz Petykemano #36520 üzenetére
Hogy ON is legyen:
Majdnem harmadolja a teljesítményt a DirectX Raytracing a Battlefield V-ben
Remélem ezen azért reszelnek vagy ilyesmi. Elég vicces, hogy a low hoz egyedül egy kis gyorsulást, a medium, high, ultra között pedig semmi különbség sincs.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
-
válasz t72killer #36528 üzenetére
Abból szempontból izgalmas lesz a következő 5+ év, hogy a ray-tracing gyorsítására milyen hardveres megoldásokkal rukkolnak elő a felek. Szerintem nem erőből fogják megoldani.
Falu111: [link]
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Ragnar_
addikt
Én a DSR-re mondtam, hogy FPSfelező, doomnál ki is próbáltam és működik, de nem használom
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
félisten
válasz Petykemano #36520 üzenetére
és utána leírta ezt is ugyebár:
"én 30-40 fps-re számítottam max, raytracingel"
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Petykemano
veterán
-
do3om
addikt
válasz lezso6 #36526 üzenetére
De vajon mit a megy a többin?
Vagy mit megy a vegakon?
Mert bekapcsolható lesz azokon is, és a vegának volt róla szó hgy ebben erős, na majd megmutathatja. (még az NV megoldása előtt, amikor kijött és ez a jövő karija mindent tud.......ezt is.)Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vegán sincs meg a memória-sávszélesség hozzá. A Pascalt el tudja verni benne, de akkor is lassú lesz. A DirectX Raytracing egy olyan terhelés, ahol a mai poligonszám mellett a szükséges mély BVH zabálja a sávszélt. Ami most van a VGA-kon 300-600 GB/s, az ehhez kevés. 1 TB/s fölött lehet elérni valamit, de egyébként még az sem sok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
kb ezt :[Elkerüli a sugárkövetés a Radeon videokártyákat]
persze szar oldal meg WCC re hivatkozik, kb annyi mintha a Kati néni mondta volnaa szomszédból.
Utolsó bekezdés : GTX 1060 3 GB = RX 580!!!!!444 Világos piros orrúak ?[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Gépi fordítás. Amit a Google Translate fordít abból az oldalból az valójában az ellenkezője, ami le van ott írva japánul. Erre vigyázni kell, mert én is ütköztem már bele ilyenbe.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz Petykemano #36533 üzenetére
A Turing SM egyszerre képest INT, FP és Tensor műveleteket végezni. Meg nyilván RT-t is. Ennek nem sok köze van az Async Compute-hoz. Utóbbi lényege az, hogy nincs megkötve a hardverállapot, bármikor adhatsz compute feladatot, illetve ugyanazon a feldolgozón több feladat is futhat egyszerre, prioritásokkal, stb, hasonlóan a multi-taskinghoz.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz lezso6 #36530 üzenetére
Igazából engem az is meglep, hogy a VGA-ban van. Amikor először RT-ről hallottam, akkor CPU-val számolták, a jövőt meg úgy képzelték el, hogy 512-1024magos CPU-k számolják majd a sugarakat.
Még simán eljöhet...
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
#00137984
törölt tag
[link] Még azt hozzáfűzném, hogy ha a Raytracing megjelenne a következő konzolokban, azért az a hardveres felépités meg az ott alkalmazott AMD videókártyákban jóval optimalizáltabb teljesitményt látnánk, mint amire az az első Nvidia RTX széria képes volt. Nagy csodát még ott sem várhatunk el, de ha FullHD/120Hz-re vagy a Raytracing 60Hz-re képes lenne, az a PC Gamingnek most egy jó nagy maflást jelenthet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Shing
őstag
válasz #00137984 #36542 üzenetére
Nem lesz raytracing konzolon, mert 3 év alatt nem fejlődik annyit a technológia... Most úgy képzeled el, hogy húúú 3 év! A valóságban pedig 2 évente jönnek új GPU szériák, szóval látni hogy kb. mit tudnak majd.
Natív 4k és szokásos grafikai növekedés még épp meg lesz. Inkább a 60FPS-ben lehet bízni, mert a mostani konzolos CPU-k után ha megkapnak valamilyen 12-16 magos Ryzen-t, kb. 2 generációnyit fogunk lépni... legalábbis CPU-ban.
Egyébként PC-n is jó a 30FPS, csak ne nyomd ki a homályosító effekteket (depth of field, motion blur, stb.) és nyomj rá vmilyen sync-et driver-ből.
[ Szerkesztve ]
-
-
#00137984
törölt tag
PC játékokban nálam a FullHD/60 FPS szint elérése jelentett nagy katarzist, majd a 100Hz-es képfrissités... Na, de mindig az elején kell kezdenem. Persze a Crysis első részét még akadozó 40-24 FPS képkockasebességen játszottam. A játék végén, az anyahajó fedélzetén nem csak a karakterem fagyott le és állt meg pillanatokra, hanem a HD3850 konfigomnak ennyi futotta az erejéből. Az is hatalmas élmény volt, hogy állva maradt a játék befejezéséig. Most ezt újra átélhetném a Raytracing bekapcsolása esetén. Inkább neeeeem...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Petykemano #36520 üzenetére
AMD-nek ez RTX nélkül is megvan...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen