- Windows 10
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Python programozás
- Vírusirtó topic
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Gmail
- Sweet.tv - internetes TV
- DIGI kábel TV
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #24499 üzenetére
A Deus Ex Mankind Divided jelenetei borzalmasan eltérők. Ott nem ideális egy ilyen funkciót állandóra tenni. Az a program jelenleg azt teszi DX12 alatt, hogy a beállított textúraméretet rakja be mindenhova. Aztán ahogy fogy a VRAM úgy cseréli le az egyel kisebbre. Eléggé trükkös megoldás, de nagyon jól működik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ->Raizen<- #24502 üzenetére
Felbontástól függ, és persze a pályától. De igen, ennél a játéknál előfordul, hogy huzamosabb játékidő után pár textúra már nem maximális részletességű. Ez alól egyedül a benchmark mód a kivétel. Ott force-olva az van, amit beállítasz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Ez világos, de attól még nem azt a grafikát méred, amit szerettél volna. Nem tudod detektálni azt, hogy X VGA-nál a játék VRAM limites. Másrészt a játékosok részéről meg menni fog a sárdobálás, hogy ronda homályos a játék maxon, pedig valójában csak kevés a VRAM a VGA-jukon.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Raggie
őstag
válasz lezso6 #24506 üzenetére
De írta Abu:
a benchmark módban azt a beállítást teszi be mindenképp, amit beállítasz! Ott lehet majd mérni.Az általános játékmenet közbeni mérések amúgy sem túl jók szerintem, mert nem pontosan ugyanazt a jelenetet hasonlítod össze. És akkor ezeken a nem ugyanolyan mérési környezetben kapott eredményeken hasonlítgatják össze a pár százalékokat.
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
nagyúr
válasz lezso6 #24504 üzenetére
a sniper 3ban volt már ilyesmi. jónak tűnt, de végsősoron mégsem volt az. a végletekig töredezett lett tőle a memória, aztán volt egy borzalmas lag, amikor már mindenképpen törölni kellett, akkor törölt mindent.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz velizare #24509 üzenetére
A Sniper Elite 3-ban csak a DX11-ben működött így. A Mantle-ben mindig a maximális textúrák voltak elérhetők.
(#24506) lezso6: Mérés szempontjából mindegy. Ugyanazt a mennyiségű munkát végzi a GPU low textúrával is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Az világos, hogy a ugyanazt a terhelést kapja low textura mellett a GPU, mint Ultra textura mellett.
Az is világos, hogy remélhetőleg a benchmarkokban erőltetve lesz a textura minőség.
De felmerül egy kérdés. Mégpedig az, hogy mennyire lett volna fair DX11 alatt a 2GB-os kártyákat alacsony textura minőség mellett mérni? Mindegyik tesztoldal maximális beállítást alkalmazott (szerintem ez így igazságos) és ezt sok esetben a 2GB-os kártyák meg is érezték. -
Yutani
nagyúr
válasz FLATRONW #24511 üzenetére
A kérdés jogos. Olyan, mintha Ferrarikat és Toyota Land Cruisereket is vagy csak versenypályán, vagy csak terepen tesztelnének, és az alapján egyik vagy másik márka lenne kikiáltva sz*rnak. (Lehet, hogy sarkosított példa, de ez jutott hirtelen eszembe.)
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #24511 üzenetére
A DX11 teljesen más. Ott nem a program, hanem a meghajtó kezeli a VRAM-ot. Szóval arra vonatkozóan jóval limitáltabbak a fejlesztők eszközei. Tulajdonképpen nem is tudják befolyásolni, hogy mi legyen a VRAM-ba, erre vonatkozóan a meghajtónak szabad keze van. Persze próbálkozások voltak itt is, de inkább hátrányosan sültek el.
Amiért ez a kérdés újra felmerült az az explicit API, mert itt már nincs kernel driver, itt már a fejlesztő mondja meg, hogy mi lesz a VRAM-ban.
Valószínűleg egyébként a problémát nem kell sokáig kezelni. Pusztán a Microsoft ajánlásai miatt el fogja érni minden VGA a jövőben a 8 GB VRAM-ot. Illetve lehet olyan alternatívákon dolgozni a szoftverben, mint a virtuális textúrázás.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Solymi81
aktív tag
Azért szerintem ez mégiscsak probléma, mert így könnyen mondhatja mindegyik fejlesztő ill. grafikus kártya gyártó, hogy vedd meg a legújabb 8 vagy X GB-os kártyánkat, mert csak azzal élvezheted teljes részletességben a játékot. Sőt, mégha esetleg a gyengébb kártya bírná, még akkor se fogod tudni, mert önkényesen letiltják a választási lehetőséged.
Továbbmenve pedig igen könnyen, szinte észrevehetetlenül lehet majd a textúrák felbontását változtatni, mert ha nem állsz meg minden méteren a textúrában gyönyörködni, akkor többnyire észre se fogod venni, hogy csökkent a textúra felbontása.Természetesen ez gyártófüggetlen dolog és játékfejlesztők/kiadók részéről fog jönni az a pofátlanság, hogy, nem lesznek a játékok rendesen optimalizálva. Nem mintha most jól lennének.
-
->Raizen<-
veterán
válasz Solymi81 #24514 üzenetére
A megatextúrázás is hasonló, mindent maximumon elfogy a 4 gb vram doom alatt de ugyan akkor futás közben nem nagyon venni észre a különbséget a maximum meg a minimum részletesség között. Lehet ezt kvázi "fájdalom mentesen" is csinálni. De persze én sem örülök az m$ újabb agymenésének hogy vramhoz köti az elérhető képminőséget, remélem nem fogja tudni ledugni a fejlesztők torkán.
[ Szerkesztve ]
-
Dendytv
senior tag
Az RX480-van ban van olyan "funkció" mint a 1080-ban, hogy már nem számit neki a felbontás? Mert azt halottam, hogy a 1080-ban már olyan proceszorok vannak amiknek már tökmindegy a felbontásod, Játék FPS-téren !
[ Szerkesztve ]
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
HSM
félisten
válasz ->Raizen<- #24516 üzenetére
Pedig ebben semmi meglepő nincs... Minél nagyobb a textúrák mérete, annál több memória kell neki a VGA-n... Eddig is így volt, legfeljebb nem vol a legtöbb játékban olyan beállítás, aminek ne lett volna elég 4GB. Most már lesz. Csak nem UTRA-nak fogják hívni, mint eddig a 4GB-os minőséget, hanem mediumnak. Tehát akinek 4GB-os kártyája van, annak semmivel nem lesz csúnyább a játéka, mint eddig, csak más lesz az opció neve, amit ki kell majd választani. Nagy dolog....
[ Szerkesztve ]
-
Dendytv
senior tag
válasz Yutani #24518 üzenetére
Most akkor van benne vagy nem ?
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
Dendytv
senior tag
válasz solfilo #24521 üzenetére
Értem de ezt az infót egy podcast-ben hallottam
Mondjuk ott nem szó szerint ez volt mondta de nagyon ezt lehetett érteni !
[ Szerkesztve ]
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
HSM
félisten
válasz ->Raizen<- #24523 üzenetére
Nem biztos, hogy attól rossz lesz, hogy jobb minőségű textúrák lesznek benne....
Néhány éve ha lehetett volna jobb minőség sem került bele, mert nem léteztek 2-3GB-nál nagyobb kártyák, legfeljebb elvétve pár extradrága 4GB-os modellt... Manapság viszont már a 8GB-os modellek is elérhető áron vannak, így jobb minőségű, vagy nagyobb mennyiségű textúrák használata is lehetségessé vált. -
-
HSM
félisten
válasz ->Raizen<- #24525 üzenetére
Nézd, én a PS3-ban a BF4-et tudom hasonlítani a PC-s kiadáshoz... Hát mit is mondjak... Ezek a textúrák magukért beszélnek itt a leszállásnál: [link]
A PC-hez képest ez viccnek is gyenge, kb. 10 évvel ezelőtt láttam ilyeneket utoljára. Számolni lehet a textúrákon a pixeleket, ez iszonyat gáz a PC/Ultra beállításhoz képest, pedig az is csak ~3GB körül foglal a VRAM-ból.Belekukkantottam az unchartedes dologba is, hát szépnek szép, de ott is üvölt, hogy agyon van butítva, nagyon durván.... [link].
Hát, én PC-n NAGYON nem ehhez vagyok szokva, pedig se a legújabb címekkel nem játszom, se 8GB-os kártyám nincs.Másfelől, aki ilyen PS3 grafikával megelégszik, ott mégis mi gond van a 2GB-os "low" textúrákkal? Ehhez képest az is extrém-ultra magas minőség...
[ Szerkesztve ]
-
Bioshock Infinite nalam mondjuk 5760x1080ban kemenyen foldbeallt 2GB rammal mediumtol kezdve.
egyebkent erdemes osszehasonlitani mondjuk a Dishonored1et es a 2ot, eltellt 4 ev, a 2 kb lowon is szebb, mint amit az erosen moddolt UE3 ki tudott magabol ultran preselni. ultran meg az ott a hatterben realtimeban renderelve reszletesen az egesz varos.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
HSM
félisten
válasz proci985 #24527 üzenetére
Nekem olyan 3 éve volt 280X-em, meg 7970-em, meg 7950-em is, és a legtöbb játékban azt lehetett látni FHD maxon, hogy 2GB körül megáll a VRAM használat, mint a cövek. Persze, volt pár, ami belekóstolt a 3GB-ba, de a többség nem.
(#24528) letepem: Azt hiszem, fel tudom mérni, a képminőségből mennyi a konzol, és mennyi a YT sara...
Nem csoda, hogy a BF4-et nem tudták szépre megcsinálni, ezek az óriási terek nem ezekhez a régi hardverekhez valók.
-
Sinesol
veterán
válasz proci985 #24492 üzenetére
Nem az fps-el van gond, hanem a bugokkal, hogy a kisebbik piaci szereplő harvderén sz@rnak rendesen kitesztelni egy programot.
Egyébként ne hidd, hogy sajtreszelőn elmegy minden, pl. Dota2-nél ha fix minimum 60fps-t akarsz, akkor kell az 1060 is. Egy r9 380-ason 30-40fpsre is beesik mozgalmasabb összecsapásokban. Végülis az egyik legmodernebb motor fut alatta, teleaggatva minden eyecandy biszbasszal
Vulkanon jobb a helyzet kevesebb a drop, de ott meg minden második töltésnél kifagy, szóval marad a DX12.Többi esport cuccot nemtudom, de ott lehet igaz, amit mondasz.
[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
válasz letepem #24531 üzenetére
Render quality-t ha lowra teszed nem látsz semmit, olyan homályos lesz.
Többi beállításnál meg vagy 2-3 van ami dob fpsen, a többi meg kb mindegy off vagy on.
Amúgy az ilyen skinek miatti módosítókat, meg effekteket nem is lehet kikapcsolni, ahogy a különböző karakterek effektjeit is max butítani lehet valamennyire. Amikor 10 karakter 30 féle spellt tol el, meg közbe mindegyiknek nagy részletességű custom effektje van, akkor azzal sokat nem lehet tenni.
Mondjuk nem arról beszélek, alapvetően 80-90 fps megvan így is, csak azért zavaró amikor droppol.Lol az meg más tészta, az tényleg egy nagyon alacsony gépigényű puritán cucc, az se tudom egyáltalán dx11-et tud e már...bár ez is az előnye, hogy egy irodai konfigon is elfut simán.
Esportrol meg annyit, hogy prok is kimaxolva tolják a szponzori 1080-akkal, vagy az aktualis toppal, amit alájuk tolnak.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Sinesol #24532 üzenetére
"Esportrol meg annyit, hogy prok is kimaxolva tolják.. "
Ezt az orbitális baromságot honnan vetted?
Rádugrott valamelyik webáruház Gaming <random HW> bannere?..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Sinesol
veterán
válasz Habugi #24533 üzenetére
Sok streamelt gamet, bajnokságot nézek, gyakran vannak lanról kamerás felvételek, hogy bemennek a szobába, ahol tolják, mutatják ahogy játszanak..egyszerűen látszik hogy kb minden feature on, az animált avatárok, a környezeti animációk, az árnyékok maxon stb. De most ezt nem nehéz megoldani, amikor az alájuk tolt gépek ereje messze a kívánt gépigény felett van.
Most legutóbb az Asus Dreamleaguen se volt más mint ROG csúcs gép és az egyéb eventeknek is megvan az xy gamer támogatója a maga top brand gépével, amit reklámozni akarnak.
Persze ahogy eddig is, most is csak a Dota Reborn esetéről beszélek.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Sinesol #24534 üzenetére
Kicsit tartottam tőle hogy valami Dota szintű játékra gondoltál..
Azt hogy min játszanak nyugodtan felejtsd el, kvázi ROG, az a reklám helye hogy amikor Gerzsonka nézi a Streamet és be van pörögve adott játékra, ő is Pro szeretne lenni egyszer.., akkorra megkapja a ROG dózisát, a vágynak/illóziónak/rajongásnak stb ha csak minimálisan is de része legyen valahogy a ROG.
Általánosságban az van, hogy egy bizonyos, adott reflexidő kihasználásához is szükséges FPS meglétén felül 95%-ban sosem játszanak "maxon".
A puszta láthatóság és az elérhető legnagyobb kontraszt (a cél<ok> és a környezetük, kvázi a terep között) okán.[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Sinesol
veterán
válasz Habugi #24535 üzenetére
Végig dotáról beszéltem egyébként, de ezt irtam is korábban.
Egyébként Dota-nal is elég idegesítő az fps drop és meglepően erős vga kell a folyamatos 60fps-en maradáshoz. Egy r9 380-al beesik 30-40fpsre is.Mondjuk dotában éppenséggel romlik a láthatóság, ahogy lejjebb vesszük a részletességet, főleg a render quality csökkentése miatt egy homályos katyvasz lesz a game. Ironikus, hogy az adja legtöbb extra fps-t. XD
Monndjuk most átmegyek én is kocagamerbe, külföldi tartózkodásra vettem egy Ideapad 700-at, azon megtanulok kompromisszumot kötni. Mivel választási lehetőség nem volt, ezzel vissza is tértem a zöld oldalra.
[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz Sinesol #24536 üzenetére
Mea culpa, a felhasznált idézettel kezdődő mondatodba akadtam bele, elég csúnyán.
0.0% a Dota tartalma, esetleg az lenne még feltételezhető belőle hogy Esport=DOTA de nyilván nem erre gondoltál.
Szponzoráció sem puszira megy egyébként, arról nem beszélve mekkora feeling órákig a reklámokkal telitűzdelt, egykor valaha/valahol függönynek indult, később polóvá avanzsált filléres, műszálas szutykokban játszani.Szóval a példádnál maradva kicsit sem lepne meg egy olyan ROG-os megállapodás, miszerint rendezvényeken/LAN-okon minden megy maxra mert csak.
Tévedés jogát fenntartom, nem ismerem túlságosan a Dotat de erős a gyanúm hogy X-Y Pro otthon azért még részegen sem kapcsolja be azt a ~féltucat effektet, amitől erősebb egy-egy villanás és hasonlók...játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Valdez
őstag
-
Dendytv
senior tag
válasz Valdez #24538 üzenetére
Az komoly !
Semmi sem égeti úgy a szívet, mint az üresség, ha valamit, valakit elvesztünk, mielőtt igazán ráébrednénk, mennyit jelentett nekünk. Mostanában gyakran emelem kupán hiábavaló tósztra, hogy bocsánatot kérjek attól, aki már nem hall engem: Zakra, aki fölébreztette a bátorságomat.
-
válasz cyberkind #24544 üzenetére
Hát Te tudod neked mi a jó. Szerintem amúgy a DoF az egy tök jó effekt, sokat ad a realitáshoz. Csak már oda jutottunk, hogy elkezdte az embereket zavarni a szép grafika, mert elérkeztünk ahhoz a ponthoz, ahol már elég közel vagyunk a fotorealistikussághoz, hogy zavaró legyen, hogy nem az (uncanny valley).
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mindenhova kell árnyékolás. De tényleg. Ebbe a szobába hova kellene ilyen fényviszonyok mellett? Az a jó pont, hogy nem keletkezik egy rakás teljesen hamis környezeti árnyékolás. Egy SSAO konstrukciónál nincs rosszabb, ha mindenhova ész nélkül árnyékolást pakol, csak azért, mert a user kívánja a különbséget. A HBAO nagyon sok, teljesen hamis árnyékot generál. Az a legjobb, ha a fejlesztő csinálja meg a saját SSAO megoldását, mert házon belül tudja ellenőrizni a megfelelő eredményt offline számolt AO-val. Ennél egyébként több árnyék kellene, de ez egy alap konstrukció.
[link] - itt láthatod, hogy ahova kell oda rak árnyékot.
Erre a játékra egyébként az SSBC-t ajánlom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
válasz lezso6 #24545 üzenetére
Dehogy érkeztünk el, akkor érkezünk el oda ha minden újabb PC-s játék Uncharted 4 minőséget fog hozni, ez meg másik dimenzió se olyan messze van az egész. Tök jó effekt, épp elég, hogy a szemem tudja magától, tökéletesen nincs szükségem ilyenre még a játékokban is, motion blur dettó ugyanez.
(#24550) proci985
Akkor használjátok, nekem épp elég, hogy a szemem tudja és kész.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
addikt
Ez így már érthető, sajnos nem voltam tisztában a rövidítés mögött megbújó funkcióval, így nem is tudtam mit kellene keresni. Már csak azt nem értem, hogy mi a fenének raknak fel pont egy ilyen tesztképet..
Köszi
5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
válasz cyberkind #24544 üzenetére
DoF remek dolog, egyedül multimonitorral nincs értelme pár esetben mert ott a kijelzőtömböt eleve nem tartja az ember fókuszban.
kivétel ott is van, amikor a DoFot történetmesélésre / designra használják fel, erre is van bőven példa.
lezso6: emlékszel még az Deus Ex: Invisible Warra? egyik első játék volt blurral, ott is sokan panaszkodtak rá, pedig visszanézve remekül volt implementálva.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen