Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Nem érdemes túlmisztifikálni a Polarist. Ha a Nintendo igényelte a GCN1.3-ban végzett frissítéseket, akkor azok hozhatók 28nm-en is igény szerint. Hogy desktopon csak nyáron jön belőlük, az vélhetőleg annak köszönhető, hogy semmi értelme nem lett volna a GCN1.2 után még pár GPU-t 28nm-en kiadni.

    Valószínűleg ár tekintetében teljesen mindegy lehet a Nintendo számára a 28 és 14nm közti különbség, hiszen az AMD a MS és Sony számára is fix áron adja elvileg a lapkákat. Szóval hacsak nem cél a fHD60fps/4K30fps/VR piac, akkor egy 28nm-es lapka is megteszi. Viszont a pletykák szerint cél volna a VR piac, amit vagy trükközéssel tudnak lefedni, vagy nagyobb teljesítménnyel.

    (#43) Yutani: Elfelejted, hogy egy konzolt nem annak megfelelően kell fejleszteni, hogy mi van kanyarban és mi nincs. A Sony belsős játékaiban elvileg 2017/18 környékén már megjelenhet olyan fizika és AI, amit az APU-kban jelenlévő gyors CPU és IGP közti kommunikáció nélkül nem tudnak kivitelezni. És ez teljesen független a HSA jelenétől és jövőjétől. Ráadásul több gyártótól való rendelés garantáltan növelné az árat is. A Nintendo meg tudtommal nincs olyan anyagi helyzetben, hogy még a Sony-nál is nagyobbat nyelhessen konzolonként.

Hozzászólok Aktív témák