-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Frenk
aktív tag
Sziasztok,
az alábbi esethez kérnék segítséget.06.25-én két külön eladótól rendeltem 1-1 terméket. Az utolsó nyomkövetési információ mindkét esetnél:
és
A kiszállítás várható időpontja mindkét rendelésnél:
Az eladóknak írtam, hogy a termékek még nem érkeztek meg és tájékoztassanak hol lehetnek a csomagok. Válaszként mindkét esetben a szállítási időt meghosszabbították a fentiek szerinti időpontra.
A 06-1-421-7235-ös telefonszámon a posta nem tudott segíteni mert azt mondták, hogy nem Ők vámkezelték a 2 csomagot. Elmondásuk szerint más "cégek" is jogosultak vámkezelésre.
A csomagszám mindkét esetben ugyanaz:
158271900051823993608230A dispute miatt az "Awaiting delivery" vagy az "Estimated delivery" kell figyelembe venni?
Kideríthető, hogy ki végezte a vámkezelést és hol lehetnek a csomagok - vagy ne foglalkozzak vele és legyen dispute?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Sorozatok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UHD filmek lejátszása
- Politika
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- PlayStation 5
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Futás, futópályák
- További aktív témák...