Új hozzászólás Aktív témák

  • Vikusz77

    tag

    válasz V/ #47478 üzenetére

    A Dunakeszi postán és a telefonos posta ügyfélszolgálaton is azt mondták, hogy az átvevő nevét és igazolványszámát kötelezően rögzíteni kell a kézbesítőnek, ellenkező esetben a kézbesítés nem szabályos.
    Azt, pedig, hogy a küldemény nem fér a postaládába (ha van oda joga kézbesíteni), a rendelésemből látható.: Két darab termék, amiből már önmagában egy sem fér a postaládába.
    Nem megyek be személyesen (sok idő+pénz+ideg), akkor marad az, hogy e-mailben panaszt teszek.
    Az aliexpressen meg pár napon belül (hogy még ne csússzak ki a 15 napból, mert sajnos nem tudom pontosan, hogy mikor került "finished" státuszba a rendelés) indítok egy dispute-ot.

    Annyi jutott még eszembe, hogy előtte írok az eladónak, hogy mi a helyzet.

    Köszönöm a segítségedet, és AlexDaywalkr neked is a hozzászólást!

    Ha lesz valami érdemi fejlemény, jelezni fogom itt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák