- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46349 üzenetére
Elveszett. Mert már rég itt kellene lennie. Igazi nyomkövetési számod van? Könyvelt küldemény?
-
Pancsermeste
őstag
-
sagesz93
addikt
Itt is egy hasonló , ma járt le a confirm ido, innentől van 15 napomdisputet indítani, hogy nem jött meg a csomag. [kép]
Gyanítom ez már nem fog megjonni, vagy max pár hónap múlva valami véletlen folytán? Posta azt mondja kerestessem de valami ezer forint körüli összeget kell fizetni
Na de a lényeg, a rendelés egy eladótól egyszerre egy termékből 13 felé variáns(plüss állatok), és most az alin egyesével tudok csak disputet indítani, pedig egy csomagban küldte az eladó. Nem lehet ez valahogy megkerülni? -
Topikgazda
válasz sagesz93 #46355 üzenetére
Ha igazi könyvelt küldemény akkor a Magyar Posta is könyveli. Egy elveszett könyvelt küldemény kerestetése ingyenes szolgáltatás, nem kérnek érte pénzt.
Ez egy U-s kezdetű lehetett, ami nem könyvelt küldemény, ezt nem is lehet kerestetni.
De nem neked kell, ez a feladó dolga, hiszen amíg neked nem kézbesítik az ő tulajdona. Ha te nem kapod meg akkor neki kell elővadászni, de itt a pénzed neked visszajár.
Nekem is szoktak olyanokat írni hogy a kézbesítő postán érdeklődjek, de mivel nincs könyvelve ugyan mi értelme?
Egy termék egy vásárlás ha nem több azonos darab, egyesével kell a dispute mindegyik vásárlásra, az hogy egyben fizetted az reklamáció ügyileg nem vonja össze, hiszen mi van akkor ha csak egy darabot nem kapsz meg? Ezen nincs mit megkerülni, így oldották meg. Máshogy nem igazán lehet megoldani a reklamációt azt a vásárláshoz, nem pedig a fizetéshez van értelme kötni.. -
Topikgazda
válasz dragonfx #46354 üzenetére
2019 januárja óta beírom a kiszámolt havi vámolási árfolyamokat, azt idézte.
A könyvelt küldemények 90 %-is 1-5 nap szokott bent dekkolni, így azért valószínű hogy a nem könyveltek is átfutnak max 10 napon belül, mivel az NPKK-ban nincs tárolási kapacitás.
Az hogy egy külsős logisztikai cég bevési a postai adatbázisba( vagy a sajátba, amit a nyomkövetési oldalak lekérdeznek) hogy Ferihegyre megérkezett, meg átadva, azt azért fenntartással kell kezelni, hiszen itt Mo-on nincs emberük, a mieinknek meg nem kell írogatni semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46353 üzenetére
A Magyar Posta oldalán mi látható ezzel a számmal kapcsolatban? De az amit az AliExpress kijelez egy várható kézbesítés, köze nincs valósághoz. Ott Liége-ben abban az időben több holland postás csomag leragadt, mert a következő bejegyzés a holland postáé lenne, hogy átveszik és indítják ide, de mivel mindig az érkezési hely könyvel nem tudni hogy ott van még, vagy átvitték már Hollandiába, de ott nem könyvelték. Valójában annak van esélye hogy ezután tényleg elveszett.
-
sagesz93
addikt
Azért lenne logikai értelme itt az 1db disputenak mert a rendszer is látja, hogy a feladó 1db küldeményben 1db nyomkövetési számmal adta fel számomra a termékeket. De akkor ennyire nem okos a rendszer. Partial refunddel pedig meg lehetne oldani így is ha 1db termék hibás vagy bármi. Egyébként (LTxxxNL) a csomagszám.
-
Topikgazda
válasz sagesz93 #46360 üzenetére
Nekem is volt egy beragadt, pont most néztem hogy mi van vele és már elindították ide a hollandok, 18 napot várt hogy legyen vele valami.
Sajnos sokat vacakolnak a belga és holland postások, gondolom a karácsonyra a csomagdömping, a COVID korlátozások és a Brexit miatti szállítás leállítások, átirányítások megterhelték őket is. -
Faterkam
addikt
Hozzáértők segítségét kérném! Rendeltem két fajta EU-s töltőt, az egyik 12,85$ lett volna, a másik meg 10,98$, mivel a netkártyámra csak annyit utalok (most 24$ körül), amennyi épp a vásárláshoz kell, ezért meglepődtem, hogy sikertelen vásárlás lett a vége. Megnéztem a vásárlásaim között és az egyik 12,20$, a másik hirtelen 20,05$ lett. Értelem szerűen nem kattintottam a Pay Now ikonra, hanem újra betettem a kosárba és megvettem a kiírt áron. A fiókomba azóta ott van a 2 tétel az Awaiting payment (2) fülön! Erre van valami mód, hogy töröljem?
[ Szerkesztve ]
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
Georgeee33
friss újonc
Üdvözlök Mindenkit. Szeretnék segítséget vagy magyarázatot kérni 2-3 novemberben, december elején elíndított rendeléssel kapcsolatban Tőletek.
#Nov.5.-ei (AliExpress stan. ship.)
LT372821406NL
Nov.23 az utolsó lábnyom a termékről
Meghosszabították az érkezést 21.03.03ig#Nov.14.-ei (AliExpress stan. ship.)
LT381884378NL
Nov.25 az utolsó lábnyom a termékről
Még 16 nap van a megérkezéséig.Kedvencem:
#Dec.6.-án rendelt termék Franciaországból, hiszen megérkezhet 2-5 nap alatt. Vagy nem... (Seller's Shipping Method - FR)
145962387
Még 10 nap a megérkezéséig. Természetesen írtam az eladónak, hogy legyen már szíves és küldjön egy aktív vagy legalább valóságosabb trackid-t... Azóta se kupon, se akciók, se semmi a levelező rendszerben....Ennyi idő elteltével, mind a 3 világutazóra indítanám a vitát, de milyen lehetőséget válasszak és milyen indokkal? A "nem érkezett meg a csomagom" angol megfelelőjét, keveslem 70-60-35 nap elteltével, úgy hogy ali-s szállítást vettem prioritásba. Előre is köszönöm
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, van egy Lengyelországból érkező Cainiao Warehouse Express csomagom: 23150229745
Ennek mi a magyarországi menete? Ki fogja kihozni és vajon mikor? DHL-nél kellene érdeklődni?Vérboci
-
Topikgazda
válasz Georgeee33 #46364 üzenetére
Nem értem az utolsó mondatodban a keveslést, ha nem kapod meg a szállítási védelmi idő alatt a terméket, akkor jogod van és célszerű is dispute indításra a nem érkezett meg a termék okkal. És ennyi. Az idő letelte előtt nincs értelme indítgatni, úgyis az lesz hogy várjál még, szállítva van.
-
Topikgazda
válasz erdey_a #46365 üzenetére
Ez szállítva van, rendben jön, a hétvégén nem mozgatják, de lehet követni normálisan a szállító oldalán is. Ez nem DHL EXpress küldemény, így a Magyar Posta kézbesíti.
-
mzsombor
tag
Szia V/!
Van egy futó rendelésem, már az elküldése is nehezen ment az eladónak, de végül elküldte karácsony előtt. CM531140338DE a követési száma, EU-ból jön. December 24-e óta nem mozdul, a hírhedt Feucht-ban van. A nemzetközi szállítós topicban azt mondták, ezt bizony ellopták, indítsak refund kérelmet. Ugyan a buyer protection csak február második felében jár le, de az Ali engedte eilndítani a dispute-ot. Az eladó ma reggelre válaszolt, hogy visszautasítja, mert még szállítás alatt van a tracking alapján, tett fel képernyőmentést is. Ilyenkor mit érdemes tennem? Lehet, hogy elsiettem a dispute-ot? Fogadjam el most? Indíthatok újra dispute-ot, ha lejár az idő, vagy most ellőttem az egyetlen lehetőségem, és ebből kellene kihozni, amit lehet? Nem olcsó, több száz dolláros értékű a rendelés, nem szeretném egy rossz mozdulat miatt elbukni a visszatérítés lehetőségét.
Köszönöm a segítségetek!
-
Topikgazda
válasz Pancsermeste #46369 üzenetére
A hollandok nem küldték el. Ezeket nyugodtan lehet elveszettnek tekinteni, ha meg véletlenül előkerül azt majd lerendezed az eladóval.
-
Topikgazda
válasz mzsombor #46368 üzenetére
Ezt ha nem is december 24-én, mert akkor nem indítottak el ide semmit, hanem 28-án valóban elindították, ez nem az a kamu feladás, mert a Magyar Posta oldalán látható a küldemény súlya is a Küldemény súlya:6250 gramm, amit "ellopnak" azoknál nincs ilyen és az időpont is nem a fix 08:00. (24 Dec 2020 08:54) A gond az hogy ekkor már a németek bezárkóztak ez mintha tegnap járt volna le.
Ez itt lehet Magyarországon, csak a Magyar Posta nem vételezett be, sajnos mostanában többször találkoztam ezzel a trükkjükkel, mert így későbbre halasztódik a a kézbesítési feldolgozás. De persze el is veszhet, de jelenleg ez nem állítható biztosra.
Most még visszavonhatod a dispute-t, úgy hogy később elindíthatod. Ezt már ugye PayPal-al fizetted, mert ott él a vásárlás napjától 180 napig a reklamálási lehetőség. Tudom hogy sok idő, de most nem a dispute kellene, hanem a Magyar Posta ügyfélszolgálán keresztül megkérni hogy keressék már meg, mert a német posta szerint ők átadták a magyar NPKK-nak.[ Szerkesztve ]
-
mzsombor
tag
Köszönöm a válaszod! Közvetlenül bankkártyával fizettem az Alinál. Pár éve, mikor onnan rendelni kezdtem, nem is volt opció a PayPal, azt csak eBay-en szoktam használni. Ebben az esetben is visszavonnád a dispute-ot, biztos, hogy elindíthatom majd újra, ha tényleg nem jön meg a csomag, és lejár a buyer protection time? Nem gond, ha 1-2 hónapig ülnek a pénzen, de elveszíteni nem szeretném.
A postánál igyekszem utánakérdezni a csomagnak, köszönöm a tippet!
-
Topikgazda
válasz mzsombor #46372 üzenetére
Jelen állapotában a dispute-re ez vonatkozik: Please note that if you cancel a dispute and the Buyer Protection period has ended, the payment will be released to the seller and you cannot open dispute again.
Azt írtad hogy még van hátra belőle februárig. A PayPal 2020 november közepétől lett elérhető nekünk is.[ Szerkesztve ]
-
mzsombor
tag
Köszönöm, megnyugodtam, a cancel-re bökve előbb még bejött egy megerősítő ablak, ami ezt írja: "This order is still in Buyer Protection time, you can reopen the dispute within this period of time. Are you sure you want to cancel this dispute?"
Nem mertem korábban rányomni (nem csináltam még dispute cancel-t), de így nyugodtan alszom, nagyon köszönöm a segítséged! A PayPal-t is jó tudni, innentől azt használom![ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Én nem a Posta oldalán nézném, mert az pontatlan. Inkább itt.
Ez egyébként holland postai azonosítós regisztrált küldemény mind.
Az első december 20-án elindítva Hollandiából ide.
A második leragadt a tranzit állomáson Belgiumban (Liege) 11.19-én, a harmadik szintén, de december 8-án. -
Vebber
tag
Eva roboton keresztül, hogy lehet élő emberhez kerülni?
Magyar idő szerint, mikor van ügyfélszolgálat? -
dragonfx
veterán
ma átvettem.pénteken visszament volna.érted se sms se kis papir ládába.
kicsit balhéztam.
mondtak 2 eloszto van bp.n
keleti pu.n és egressy uton megadják hova tartozok telszámmal és akkor ott már trackinggel tudok érdeklődni pontosat és nem kell a csodás magyar postára hagyatkoznom.
amugy most nekem 39 $ volt.már felkészültem a... ( 2 cucc 1 eladótól faxé nem külön rendeltem)...de megúsztam.
de ez gáz...ma viszont 2 rekordgyanús jött 15 nap .free shippinges. leszámoltam 3 ünnepet (dec25,26, jan1)
mindkettő cainao eco global.Más:
szerintetek tényleg ekkora világpremier ár a rdmi note 9T 200ért?
ja és ez csak kínából.
spain.ből 240.....egy normális kamerája van....csak azért mert az uj dimensity van benne már fel kell tolni?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
azbest
félisten
válasz petymek #46301 üzenetére
nem értelek... oda van írva. Ők valami antisztatikus zacskó meglétének hiányáról való panaszodról írnak, amit nem látnak bizonyítottnak, mert nem ígérte az eladó a hirdetésebne, hogy abban küldi. Szóval vagy valami félreérthető volt vagy amit írtál nekik, abból ők valami teljesen más problémára gondoltak.
Az biztos, hogy a töredék kártérítés elég gyenge lenne. Lehet a rézfóliázásos dolgod félreérthető. Nem érdemes túlkombinálni és nagy litániákat írni, hanem egyszerű és nem informatikusok által is érthető mondatban a lényeget, hogy megértse az elbíráló.
Gondolom a felszakadt forrpontokról szóló rézfóliás magyarázatodból lett a antisztatikus zacskó félreértelmezés, ami meglehetősen nagy kapufa.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
van nekem is 3 cuccom ami necces. ötletek?
UG785360730BE
2020.11.11 10:31 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2020.11.08 21:30 (GMT-7): Arrived at destination country
utolso 2 bejegyzés.reménykedjek még?? ma reklamálhatók már.UG862380107BE
2021.01.01 10:26 (GMT-7): Accepted by Last Mile Carrier
2020.12.28 22:30 (GMT-7): Arrived at destination country
posta nyomkövetés szerint nincs ilyen cucc...卖家自定义-法国
16408031829450...>>nem talál rá semmit.
卖家自定义-法国
150392939 (ezt áthúzta mondván nem érvényes)franciáktól jönne.dec 21.ei rendelés. ali delivery se mutat semmit.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Remekelek28
őstag
Üdv. Alin hogy tudom elérni leghatékonyabban,hogy a teljes összeget visszakapjam egy hibás autorádio esetén? Üzenetben küldtem videot is a cégnek,de azota nem válaszol. Kinába visszaküldeni nem akarom,nrm paypallal lett kifizetve. De mindenképp nyitnék disputet. Csak melyik reklamáciot válasszam. ?
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46387 üzenetére
Teljes összeg és nem visszaküldés ritka ha az értéke meghaladja a 10 $-t. Ha hibás akkor a beszállítónál tudja cserélni a kereskedő és így csak minimális vesztesége van és ezért működik így a dolog. Ha visszaadná a pénzt és nem tud cseréltetni az neki teljes veszteség, nem igazán várható el hogy a kereskedő fizesse a gyári hibát.
Ha hibás akkor csak azt reklamációt lehet nyitni, a meg nem érkezés ok esetén nem tudhatod hogy hibás ami nem érkezett meg így az megint nem jó. Ha nyomkövetéssel van küldbve annál meg látható az átvétel.
-
petymek
senior tag
válasz azbest #46383 üzenetére
A dolog azért félreérthető, mert az alaplapban volt 3 db szalakábel, amik össz értéke együtt nem éri el a 300Ft-ot.
Az antisztatikus zacskó pedig arra vonakozik, hogy kifogásolva lett az is, hogy egy sima nylon zacskóba küldték, ami feltöltődhet statikusan.
Ennek viszont semmi köze ahhoz, hogy -ahogy a csatolt képen is látszik (amit te is linkeltél)-, a szar csomagolás miatt az alkatrészek felszakadtak a több rétegű nyomtatott áramköri lap vezető réz fóliájával együtt. Így még csak javítani sem lehet.
Csatolva lett kibontós videó is, meg több fotó is. Arról pedig említést sem tettek, hogy eleve egy bontott, javított, használt lapot küldtek.
Nekem sem a töreg ár visszafizetése, sem a visszaküldés (aminek azt sem tudni mi lenne a kimenetele, mert a posta a 21000Ft-os ár mellé közölte, hogy még csak fel sem veszik törékeny küldeménynek) nem elfogadható.Azt nem tudom, ha a magyar postánál megreklamálom, vajon mire vezetne?
Az biztos, hogy ezzel befejezetem tőlük a rendelést, különösen ilyen nagy értékben. Év végén már volt egy csomagom, amit annak ellenére nem adtak a kezembe, hogy külön fizettem érte. a posta ott elhajtott azzal, hogy a kézbesítő levélszekrénybe dobhatja és pont.
Sok jó dolog van Aliról, de így csak a regisztráció törlése az egyetlen reális opció. Már tavaly 11.11 csomagokkal is a cirkusz ment.Ne dobd ki régi fejegységed! Eladó PX5 Coreboard/SOM, upgradhez.
-
Redneck
veterán
A vonatos "China Registered Air Mail", csomagok, fel szoktak kerülni, más csomagküldő nyomkövető oldalra is, vagy csak a Cainiao Global Trackingre? Ott csak csomagszám van és ország megjelölés, címzett nincs.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Topikgazda
válasz Redneck #46390 üzenetére
Ez. China Registered Air Mail bekerül a nemzetközi postai adatbázisba. De a nyomkövetési oldalak hozzáférnek több szállítói adatbázishoz, ahol a hivatalosan nem könyvelt postai azonosítók is megtalálhatóak, mondjuk az U-s kezdetűek.
Az Összefoglaló 5. Ajánlott nyomkövetési oldalak-on nézegethetőek.
A címzett neve hivatalos adatvédelmi szabályozások miatt nem publikus, de néhány logisztikai cég adatbázisából kinyerhető és a keresők mutatják, de ez nem normális opció -
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46391 üzenetére
Ha levélküldemény (befoglaló méret 90 cm, max 2kg) akkor 500 g-ig 4075 Ft, 501-2000 g-ig 9915 Ft, ha az átvételt is igazoltatni akarod akkor még erre 690 Ft a tértivevény. A csomag az 1 kg-ig 17700, 2 kg-ig 18400 Ft,m 3 kg-ig 20300 Ft.
Átszámolva 13000 Ft értékig van az átalány biztosítás az ajánlott küldemények esetén és ez benne van az ajánlott árában, ha ennél több az érték pl 40K akkor értéknyilvánítással kell feladni ami 5000 Ft-ként 665 Ft és ez nem számol bele az alapba tehát 8*665 Ft számolandó ami 5320 Ft + költség.
Nincs garancia, csak te készítesz egy becsomagolási videót, ahol lehet látni a pakk súlyát is.Nem a vásárlás ideje számít dispute-nál, hanem a kézhezvétel ideje vagy a szállítási védelmi idő lejárta.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
válasz Remekelek28 #46394 üzenetére
Ha nem muszáj nem kellene addig húzni az időt, inkább 19.
-
Redneck
veterán
Köszi! A Parcelsappos elég részletes. Már a magyar posta oldalán is látom, de még le vannak maradva kicsit. Korábbi hozzászólásban olvastam hogy kb. 18-24 nap a vonatos szállítás Kínából. Nem bánom, csak jöjjön meg sértetlenül és hibátlanul.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Jakuu
őstag
Most a paypalos fizeteshez nem kell, ket lepcsos azonositas ?
-
Topikgazda
A belépéshez beállítod és akkor van.
Az erős hitelesítés az online bankkártyás fizetésnél csak EU-s elfogadóhelyekre vonatkozik. Az AliExpress nem az.
Ha fizetni akarsz akkor azonosítóval és jelszóval be kell lépned az AliExpressre, ezután ha PayPal akkor azonosítóval és jelszóval majd valamilyen hitelesítéssel (sms vagy alkalmazás egy olyan eszközön ahol biometrikus azonosításod is lehetséges) belépés szükséges a fizetéshez, így azért elég nehézkes illetéktelen általi fizetési manőver és elégséges a védelem is.Egyébként ezt kell biztosítani:
A fizetést jóváhagyó pénzügyi szolgáltatónak (pl. bank) a lehetséges háromféle azonosítástípusból legalább kettő használatával egyértelműen azonosítania kell a fizetést vagy banki műveletet kezdeményező személyt.
A háromféle alkalmazható azonosítástípus:
1.Amit a kártyabirtokos ismer (pl. jelszó)
2. Amivel a kártyabirtokos rendelkezik (pl. mobileszköz, telefonszámra kapott SMS)
3. A kártyabirtokos biológiai tulajdonságain alapuló (biometrikus, pl. ujjlenyomat vagy arcfelismerés)[ Szerkesztve ]
-
skyrush7
aktív tag
Nekem tegnap jött meg egy ilyen Bpostos LD BE csomagom. November 11-én rendeltem. Az MPL futár hozta ki, meg is lepődtem.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...