Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz juhlaci #22126 üzenetére

    Annyit azért vegyél figyelembe, hogy ha te nem jelezted azt hogy megérkezett, ezért az eladó még nem rendelkezik a pénzzel, az AliExpressnél van.
    A vásárlók felé előírt egyik szabály az, hogy a megérkezést leigazolja és ha gond van a termékkel akkor 15 napon belül dispute-t indít.
    Ha én eladó lennék, biztos jelezném az AliExpressnek, hogy ugyan reklamál a vevő, igaza is van, de nem tartja be a szabályokat és amíg ő nem kapja meg a pénzt az AliExpress-től, nem kíván semmit sem tenni, mert sem a cserét nem tudja addig rendezni, sem a a pénz nem jár vissza, amíg a hibás termék nincs nála.

    A fogyasztóvédelmi szabályok nálunk szerint nálunk is csak akkor kapsz másikat vagy pénzt vissza ha visszajuttatod a hibás terméket a kereskedőnek. Itt sem működik másképp.

    Ami ez a számláló mutat az lenne meg nem érkezési vásárlói védelem: Your order will be closed in: 42 days 2 hours 57 minutes.
    Maga a vásárlási folyamat befejeződik akkor, amikor kézhez vesszük a terméket, a logikus következtetés az, hogy akkor a Your order will be closed teljesül.
    Ezért kell leigazolni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák