-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szacsee
nagyúr
Sziasztok!
Aliról jött egy funkcióban szegényebb termék, amit kártyával fizettem. Írtam az eladónak a problémáról és felajánlott némi kártérítést, amit elfogadnék. Válaszban viszont paypal account elérhetőséget kér. Ez mennyire bevált szokás, hogy nem számlára, hanem pp számlára küld összeget?" Dear friends,
Really sorry,
Next time we will be more efforts to check the quality of the product,
We want to give you 4.8 dollars as compensation,
Do you agree?
If you can please give me your Paypal account,
please tell me,
waiting for your reply... " -
Topikgazda
válasz szacsee #22454 üzenetére
Nincs ezzel gond, amelyiknek van PayPal fiókja az inkább így küldi, mert akkor nem kell feleslegesen dispute-t indítani.
Pl. ha azt kéri, hogy zárd le a disputet-t és küldi PayPal-re még az is jó, persze megszoktuk írni, hogy oké, mihelyst az egyenlegen a pénz már megy is a cancel. -
darkpaws
csendes tag
Sziasztok !
Rendeltem az aliexpress-ről egy terméket és nem figyeltem és megérkezettnek vette a rendszer , de a csomag nem jött meg. Felvettem a kapcsolatot a vevő-el és az aliexpress-el is de már nem lehetett meghosszabbítani a ( buyer protection ) vásárlói védelem idejét. Megnyitottam a dispute menüt és elindítottam
a refund process-t. Most a aliexpress írt hogy 3 nap múlva visszakapom a pénzt. Én viszont szeretnék várni még a csomagra ,de védelmet is szeretnék . A dispute menüben elvileg írja hogy van egy ' add a new proposal' gomb amivel javaslatot tehetek ,de ez nem jelenik meg az ablakban. Ha elutasítom a reject gombbal az aliexpress ajánlatát , akkor jön elő ez a lehetőség ?
( Nem merem elutasítani nehogy törölje a dispute-ot mert akkor már nem tudom újra megnyitni )
A vevővel megegyeztem hogy várok , de ha elfogadom a javaslatát akkor már nem lehet újra megnyitni a dispute menüt és akkor oda a védelem .
( vagy ne fogadjam el és ekkor tehetek új javaslatot )
Ilyen esetben kapott valaki vásárlói védelem hosszabbítást ?
Üdv. -
Topikgazda
válasz darkpaws #22460 üzenetére
Azt szoktuk csinálni ha a refund után még is csak megérkezik, hogy újból kifizetjük. Ezt meg lehet oldani.
Ha az a döntése a az AliExpressnek, hogy visszaadják a pénzt, azt nem célszerű elutasítani.
Ha ránézel az Összefoglalóban erre a részre akkor látod, hogy milyen lehetőségeid vannak.
Te vagy a vevő.[ Szerkesztve ]
-
zsolx
tag
Rendeltem egy kabátot november 11-én. Kaptam trackinget ami november 29-óta nem mozog.
Nyitottam egy dispute-ot, amire ezt válaszolták,
Currently the Purchase Protection of Order 87604457565070 will end on 2018.03.07 17:50.
If your order does not arrive on 2018-03-07 , you can apply for a refund by opening a dispute.
Elmennek ám a [moderálva] a vásárlóvédelmükkel[ Módosította: radi8tor ]
-
Topikgazda
Addig megjöhet, a pénzed visszakapod ha nem érkezne meg. Írtuk már alapból 60 nap általában és az eldó még tud rátenni 60 napot a védelemre. Felesleges a "minősítésed", védik a pénzed, nem kellene ennek problémának lenni. Hogy az idő hosszú azzal meg nem lehet mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Többször írtuk már a topikban a lehetőségeket.
1. Ha van PayPal fiókja-legtöbb eladónak van- arra elküldöd a pénzt.
2. Megveszed újból, ő szállítottra jelöli te meg pár nappal később megérkezettre, de persze nem adja fel. Erre azért van szükség, mert a pénz addig az AliExpressnél van, amíg te nem igazolod le a megérkezést. -
C0d3r
addikt
Érdekes, levitték mostantól az alap vásárlói védelmet 45 napra?
Dec 24-i rendelésem: Your order will be closed in: 50 days 19 hours 7 minutes
Jan 1.: Your order will be closed in: 58 days 6 hours 59 minutes
És a tegnapi: Your order will be closed in: 44 days 20 hours 16 minutes -
darkpaws
csendes tag
Köszönöm a válaszod. ( a vevőt 2x is sikerült elírni
Elolvastam az Összefoglalót , de nem találtam választ.
Nekem már lejárt a vásárlói védelem ideje és nem tudok új dispute-ot nyitni.
Szeretném megkapni a csomagot ,és azt szeretném ha az aliexpress meghosszabbítaná a védelem idejét .
Ezt a javaslatomat a dispute ablakban hol tudom megtenni ? ( az 'add a new proposal' gombot nem találom , csak az eredeti javaslatom tudom módosítani )
A live chat esélytelen többször próbálkoztam ,de kitérő válaszokat adtak . -
Melack
veterán
Olcsó, max 10$ körüli BT hangszórót mikrofonnal vett már innen valaki?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Topikgazda
válasz #22794752 #22471 üzenetére
6-al feljebb már írtam a módokat.
Nem egészen AliExpress nélküli megoldás, de ennek nincs jelentősége.
Egy harmadik fél miatt késik az adás-vételi szerződés teljesülése, így ha a terméket megkapod ezzel az eladó az ő részéről teljesített, így neked kell a te részedet -kifizetés- rendezni a szerződés szerint, ha közben te már visszakaptad a vételárat.
A feladás után a szállító szerződési feltételei szerint kárpótolják azt akitől átvették a csomagot ha elveszne.
Mint írtam te kifizeted a terméket, addig amíg nem igazolod le az átvételt, a megérkezést addig az AliExpresnél van a pénzed, ők a te pénzedet adják vissza, az "alapot" te finanszírozod. -
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
aliról akarom a motoromhoz rendelni egy fém alkatrész egy bukógombát. 67 Euróba kerül. Sok mindent rendeltem már és nem volt vám és áfa terhelésem. 32 Euró volt a legdrágább tétel idáig.Szerintetek a 67 Eurós tétel már fenn fog akadni a vámon ?
Cég telephelyére rendelem. Voltak már tételeim amit vámoltak, de az 120 Euros rendelés volt.
-
Madycsa
tag
Jó reggelt!
Tegnap rendeltem az Aliról Flash Deals keretén belül, a szállítás ingyenesre volt írva.(Singapore Post, tracking igen.) A végösszeg, 5.66 volt. Ma nézem a rendeléseimet és meglepve látom, hogy valahogy rákerült egy 0.93 dolláros szállítási költség. Ez, hogy történhetett? Kifizettem szépen alipayen keresztül, ott is az 5.66-ot írta.
-
-
Madycsa
tag
6.59 van, de nekem hajnalban mindenhol az 5.66-os jelent meg, szállításnál 0. Hozzáadtam, megnéztem, ott is a magasabb összeget írja. Ezt, hogy csinálták? Mert így rápakolhatnak szépen. Ki lehet védeni az ilyet valahogyan?
Azt észrevettem vásárláskor, hogy egyszer kiírt szállítási költséget, egyszer nem. Ahogy ki be lépkedtem. Aztán akkor vettem meg, amikor éppen nem írt ki. Ennyi még hozzátartozik a történethez.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22482 üzenetére
Ezt a ki-be lépkedést nem értem, de akkor rossz pillanatot kaptál el.
Ha megérkezik azután kérheted a "technikai hiba" miatt felszámolt szállítási költség visszatérítését, legyen egy képernyő képed hogy ennél Free Shipping to Hungary via Singapore Post mondjuk ez:A vásárlás View detail és a Logistics Information résznél SG posta van?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22497 üzenetére
Az AliExpress adja vissza mert csak azután kapná meg az eladó a pénzt, ha leigazolod a megérkezést és nem jelzel problémát. Egy dolog hogy az eladó mit szeretne, nem számít. Dispute csak akkor indítható ha megérkezett, vagy letelt a szállítási határidő.
Összekeverte a szállítási módokat. Még jól is kijöhetsz a dologból, hamarabb ideér. Nem a + költséget gondoltam jónak.[ Szerkesztve ]
-
csaba17
senior tag
sziasztok!
tudnátok ajánlani 1,5Vos ceruza akksit? mármint vmi minőségibbet, 2db kellene fogkeféhez(1,2V philips-el nem az igazi)
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!