- Microsoft Excel topic
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Olcsóbb lett a Tesla Full Self-Driving szoftvere
- Linux kezdőknek
- A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- DIGI műholdas TV
- Vírusirtó topic
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Viktor8.
tag
Sziasztok.
Rendeltem aliról egy telefon kijelzőt CN-el 20dolcsi értékben. 39napja Célországba elküldve státuszban van, szerintetek ide ér még valaha vagy kezdjek izgulni, hogy elveszett? Kérdeztem,hogy hol van a csomagom, a kis kínia azt mondta,hogy úton van. Dispute-ot sajnos nem tudok még nyitni.[ Szerkesztve ]
"Amerre járok lebegnek kavicsok, kövek, sziklák, nyílnak virágok és visszafelé folyik a víz."
-
Topikgazda
válasz Madycsa #22556 üzenetére
Mivel az üzenet váltások megmaradnak, küld el az ebben a hsz-ben lévő képet, hogy te nem választhattad a China Post Registered Air Mail-t, mert az nincs a felsorolásban és ő azzal küldte.
A Free Shipping to Hungary via Singapore Post viszont van 0 $-al és te ezt választottad.[ Szerkesztve ]
-
Suineg
senior tag
Sziasztok!! (Szia V/ - másik topikban is beszélgettünk már)
Az Aliexpress ügyfélszolgálattal chat beszélgetést folytattam már háromszor egy ügyből kifolyólag. Az ügyből nagyjából annyi a lényeg, hogy vettem valamit ami UPS-el meg is jött, de 15 nap eltelte után elöjött egy gond. Ebből kifolyólag én egy teljes készülék cserét akarok, az eladó meg azt mondja, hogy ideküldi a hibás részegységet és én javítsam meg. Mivel a hiba gyári eredetű, s ezt az eladó úgymond elismerte, én szóltam az Ali ügyfélszolgálatnak, hogy lépjenek az ügyben. Az első beszélgetés után nem történt semmi. a második után kaptam egy levélmásolatot amit feltehetőleg az eladóm is megkapott az ügyfélszolgálattól, de semmi lényeges szöveg nem volt benne, csak általános szöveg volt az ügyfélszolgálat részéről, hogy vegyék fel a kapcsolatot velem...
Harmadik alkalommal a harmadik Aliexpresszes kislány már nagyon komolyan megígérte, hogy segíteni fognak, továbbítják a kérésemet a bíráknak, meg kitudja hová, s hogy átlagosan 7-10 nap a válaszadási idő. Szerintetek kivárjam ezt (még kb. 4 nap) vagy le sem szarnak, és jobb ha az eladónak írok, hogy küldje akkor az alkatrészt, majd én kijavítom????
Elég sokba került a cucc, hogy még én laikus javítgassam..Tud valaki érdemileg segítséget, tanácsot adni?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Terentius
őstag
-
Terentius
őstag
-
Flashget
félisten
Sziasztok.
Még 11.11. napi akcióban rendeltem egy kis értékű tételt. Maga az eladótól már többször is és sosem volt gond.
Elvileg a mai napon lejár a 60 nap, a csomagnak se híre se hamva. Mivel mezei számsor csak amit a MP nem lát ez lehet akár kamu szám is.
55. napnál én kértem a rendszertől +5 napot eladó le okézta így most hátralévő időnek 5 nap 10 órát ír.
Fogalmam sincs, hogy egyáltalán elküldte vagy elveszett a csomag. Ha nem jön meg 5 nap alatt sem (amiből 2 nap eleve kiesik majd) egyszerűbb a pénzt kérni vagy küldje el újra csak TN számmal?
2,62 dollár volt most 2,98 alis appban.
Valami Yiwu-ra hivatkozik.
[link]Realme GT Master Edition
-
Cyberslider
őstag
Sziasztok!
Nem jött meg egy karácsonyi csomagom, nyitottam egy "dispute"-ot, amire kaptam a sellertől egy választ:"Hello Dear Friend: Good Day! We have extend you protection time ,please help us close this dispute! thanks !"
Ezt hogy kell értelmezni?
https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/cyberslider/index.html
-
Topikgazda
válasz Cyberslider #22563 üzenetére
Mivel emelte a védelmi idődet (ez látod is hogy hosszabb ideig fog jönni), nyugodtan nyomhatsz a dispute-ra CANCEL-t, nem close-t.
Arra a nyomkövetési információra nem igazán kell támaszkodni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Cyberslider #22567 üzenetére
A vásárlásnál nézted ezt, .....will be closed in: XX days....
De te is kérhetsz + időt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Cyberslider #22570 üzenetére
Akkor ha van olyan hogy REJECT az legyen, mert erre már nem lehet védelmet kiterjeszteni, mert lejárt.
-
Cyberslider
őstag
Reject van igen... Nem is akartam accept-re menni, mivel nem értettem, hogy a hatvanadik napon (utolsó pillanatban) indítottam egy dispute-ot, akkor mi a fenét terjeszt ki?
Akkor a reject-et választom és viszlát... Köszi.https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/cyberslider/index.html
-
Topikgazda
válasz Terentius #22574 üzenetére
December 23-ai bejegyzés után (Érkezés a nemzetközi átvételi helyre) majd lenni kell egy -több nappal későbbi- Import (Megérkezett a célországba) és Célországban feldolgozva / Processed in the destination country bejegyzésnek, azután kezdődik vele a móka, vagy simán jön tovább vagy vámoláshoz adatbekérés.
Már most kérhetsz rá hosszabbítást, a buyer protection-ra, mert ez ha itt van Budapesten még nem került ki a konténerből. De ez nem jelenti azt, hogy elveszett, vagy nem kapod meg.
[ Szerkesztve ]
-
barna E
újonc
sziasztok!
Rendeltem egy cipőt aliexpressről dec. 12.-én. A csomagot china post registered air mail-lel adták fel meg is kaptam a nyomon követési számot, de sehol sem tudom követni egyes oldalakon meg sem jelenik, van aminél meg annyit ir hogy még kinában van. Már egy hónapja várom.irtam az eladónak de még nem válaszolt, Ilyenkor most mi van? Ali-n a nyomonkövetésnél ennyi van:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz barna E #22578 üzenetére
Hogy mi van? Ezzel a számmal nem lett elküldve. Az lenne a első-utolsó bejegyzés hogy a nyomkövetési szám elektronikusan igényelve, nem került feladásra azon a számon.
Valószínűleg normál küldemény azonosító számmal jön.
Lényeg az amit 11 hsz-feljebb lévő képen látsz, hány napot mutat?Amíg az nem közelít a végéhez, nem igazán tudsz mit tenni, az már jó ötlet, hogy írtál az eladónak.
[ Szerkesztve ]
-
barna E
újonc
Még 37 nap áll rendelkezésére. köszi a választ. Még eddig nem tapasztaltam ilyet
-
molnarpeter
nagyúr
Önállóan lezárt dispute-ot már nem lehet, ugye? Eladó paypalen akar refundolni, gondolom érdemesebb ragaszkodni
-
Pajoz
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy 60 $-os rendelésnél, ha a free shippinget választom abban benne van-e a vámkezelés? Vagy válasszam a DHL-t, ami rárak 22,xx $-t? -
Topikgazda
Az ingyenes szállítás csak azt jelenti hogy te nem fizetsz érte.
Ennek nincs köze ahhoz, hogy az országba történő beérkezés után mivel meghaladja a áfamentességi határt ezért fogsz fizetni vámeljárás keretében áfát és a szállító eljárási költségét.
Ha DHL-t választod akkor a pénzedért gyorsabb szállítás fogsz kapni, de ugyanúgy jön ez: az országba történő beérkezés után mivel meghaladja a áfamentességi határt ezért fogsz fizetni vámeljárás keretében áfát és a szállító eljárási költségét.
DHL esetén bruttó 7607 Ft megy még eljárási költségként a 27 % Áfához.
Példa: A 60 $ most 15271,8 Ft
Az Áfa 4123,4 Ft
Ha a Posta szállítja akkor: 15271,8 Ft + 0 Ft+ 4123,4 Ft + 3000 Ft=22395,19 Ft-ba kerül a megrendelésed
Ha DHL, akkor 15271,8 Ft + 5599,66 Ft (a 22,xx $)+ 5635,29 Ft + 7607 Ft = 38237,19 Fttermék ár+szállítási költség+áfa+eljárási költség= megrendelt termék összköltsége
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #22583 üzenetére
*Önállóan lezárt dispute-ot már nem lehet újra megnyitni, ugye?
Vizsga előtt ne fórumozzatok -
Topikgazda
válasz molnarpeter #22586 üzenetére
Semmilyen lezártat -close- nem lehet újranyitni, ha az AliExpress zárná, akkor van amikor lehet fellebbezni a döntés ellen. Ezt sem minden esetben.
-
csaba17
senior tag
sziasztok
erre a fajta legó szettre tudtok írni valami kínai alternatívát? pl. lepin v kazi stb.
lego duplo 10508 vonat szett.
alin egyik store-ban sem találtam meg.köszi előre is.
-
fornettisuti
veterán
Rendeltem egy terméket, ami 4 darabos kiszereléses, fekete színben, de fehéret kaptam. Hogy lehet/érdemes reklamálni?
iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod
-
Topikgazda
válasz fornettisuti #22591 üzenetére
Dispute, az Összefoglalóban, 3. pont. leírásában Megérkezett a termék de gond van vele rész, Product not as described, Nem felel meg a leírásnak, Szín probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Kata6710
csendes újonc
Sziasztok!
Legújabb problémám: A napokban rendelt termékre a következő szállítási információt kaptam: The item is pre-advised. Ez mit akarhat jelenteni? Köszi a felvilágosítást előre is! -
werszomjas
őstag
Sziasztok,
Rendeltem egy terméket alin, az eladó Original-nak hirdette, nem az, sajnos fake.
Írtam az eladónak üzenetet (nem nyitottam még disputeot) ezt válaszolta:
hello dear,can we back some money to you paypal?Ezt fogadjam el, elegendő így üzenetben, vagy inkább nyomjak az Open Dispute-ra?
Ha PayPal-on küldi el a pénzt, az nekem kerül valamibe?
üdv
-
nagyúr
válasz werszomjas #22596 üzenetére
A jövőre nézve:
genuine=eredeti
original=még nem használt, gyári állapotú (ez lehet Fake is)[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Topikgazda
válasz werszomjas #22596 üzenetére
Elfogadod.
Küldi a pénzt és kész. Vagy nem küldi, akkor meg dispute.
De akkor, mivel nehéz igazolni hogy hamisítvány nem biztos, hogy az AliExpress úgy dönt, hogy nem kell visszaküldened, azért hogy a pénzed visszakapd.
A visszaküldés díját nem fogják visszatéríteni.
Az alap az, hogy a termék vissza az eladónak és azután a pénz vissza a vevőnek.
Dönthetnek úgyis hogy nálad marad, de ha már megreklamálod hogy hamisítvány akkor azt használni sem akarod, így azt biztos nem akarod elfogadni.
Mert akkor mindenki hamisítványt fog jelezni ha rájönnek, hogy így a pénzt is visszakapják, meg a termék is megmarad.
Azt vedd figyelembe, hogy amíg nem igazolod le, hogy megérkezett addig z AliExpressnél van a pénz, nem az eladónál.A PayPal-n a pénz fogadása nem kerül pénzbe, de küldheti úgy a pénzt, hogy a fizetendő jutalékot tőled vonják, ne tőle.
Ezért írod azt neki, hogy úgy küldje a PayPal költséget ő fizesse.UI: Ahogy Dluinet is írja.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz werszomjas #22599 üzenetére
Mivel azzal fogadsz és küldesz pénzt, igen.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Microsoft Excel topic
- E-roller topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpársportok
- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- EAFC 24
- Építő/felújító topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...