-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Norby86 #10249 üzenetére
Akkor most az Alipay-n nincs kártyád?
A szállítási cím név adatai és az Alipay név mezői közt elméletileg nincs összefüggés, mivel a Shipping Address Contact name egy név mezős, az Alipay Cardholder name meg 2 név mezős, és a névnek marhára nincs köze a kártyás fizetéshez, mert csak a száma és a cvc kód kell a hitelesítéshez. Harmadrészt a kártyára írható név összefüggő 21 karakter, ezért nincs is jelentősége az Alipay-nél kért formátumnak.
És sokan figyelmenkivül hagyják ezt: USD 0.01 will be frozen in your card balance to verify its validity.
Módosítások esetén is kell rajta lenni pénznek.És még egy megjegyzés, ha törölted a kártyát az újnál egyezni kell az előzővel megadott névvel az újnak is.
Note: Next time if you want to add a new card, the card holder name of the new card should be the same with the old one.[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
válasz quicky98 #10248 üzenetére
Bennem a "régi PayPal határidő ragadt meg", így 40-45nap után indítok case-t... aztán szerencsére legrosszabb esetben close-olhatom, mert megjön! (de ezek mind ilyen "fake TN"-esek sajna... az a 10$ alatti ali velejárója)
Amúgy 60napot vállalnak, szóval ennyit "várni kell"... azért a 45nap is speciális eset, mármint minden vásárlás más és más... kérdések a processing time-ok, stb. fake TN!
Ha élő TN van, akkor várok 60napig... fake TN esetén is akkor, ha pl. azt jelezte, hogy nem lesz "Registered", akkor hagyom... ha viszont "átvert" és Registered volt az adatlapon és bead egy TN nélküli trackinget, akkor morcos tudok lenni és akár 2-3hét után rányitok case-t... kell látni az adatlapot, hogy jó tanácsot tudjon adni az ember! De először általában mindig az eladó felé írok / írunk.... és csak utána case-lünk... pláne eszkalálunk! Elöször az eladóval próbálunk meg kommunikálni! utána vonjuk be az ebay / paypal / aliexpress-t
Aliexpress ugyebár 60nap
PayPal régen 45nap, most felemlték már 180napra a "refund határidőt"!(#10249) Norby86
Nem lebaszásképpen, de saját névvel - saját címmel - saját kártyával kéne használni és akkor nincsenek ilyen problémák...
(az e-mail cím sztem elég egyértelműen "beragad"... szal más e-mail címmel)[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Norby86
őstag
Most momentán mindkét kártyát letöröltem, mert mindekttőre a nagymuterom nevét adta ki mint kártya tulajdonos. Holott ugye, én szerettem volna felvinni a napokban elkészült saját bankkártyám adatait, többet között a saját nevemre szólóan. De nem...az ő rendszerük szerint hiába írom be a cardholder name mezőbe a nevem, akkor is a nagymuterom nevét böki oda. Ez formailag idegesítő, de elvileg más hatása nem lenne. Most derült ki az is számomra hogy eddig közel 40 terméket úgy vásároltam hogy a First és a Last name megvolt cseréle. Semmi gondom nemvolt ebből, postán rendesen érkeztek a csomagok és elől volt a vezetéknevem, utána a keresztnév.
Ezt tudom hogy nincs összefüggés a Caldholder name és a szállítási adatoknál megadott név között, csak idegesítő hogy szerinte miért van az én kártyám is a nagymuterom nevén, holott ez a sajátom és ezt be is irtam oda a két mezőbe (keresztnév-vezetéknév)Ezt az utolsó mondatod nem értem. Mit értesz ez alatt? Ha én most kitöröltem a kártyámat amire tévesen ő a nagymuterom nevét rakta be (hiába írtam be neki a nevem) akkor amint újra felveszem a kártyám, a rendszerük megint a nagymuterom nevét fogja oda tenni?
Mondjuk már háromszor felvettem és mindig az ő nevét tette oda, hiába írtam be az enyimet. pedig már verify a profilom, miután a személyit bekérték. Szóval lehetne annyi eszük hogy akkor a kártyabirtokos is én vagyok, ha már az én nevemen fut az egész profil.
Ott szúrtam el amúgy (csak erre akkor nem gondoltam) hogy felregisztráltam saját névre profilt, míg nemvolt bankkártyám a nagymuterom nevével regisztráltam fel az ő kártyáját. Most meg hogy lett kártyám és vinném fel az adatait, nem állítja át a nevemre. Nem tudom volt e valakinek ilyen problémája már, de nekem elsőre elég fura ez a dolog. Persze mint írtad is, ebből úgymond hátrányom nem származna, csak mégis, azért elég zavaró hogy oda nem az én nevem írja ki.
Természetesen pénz az van rajta, így abból tud vonogatni 0,01 dollárt.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10252 üzenetére
Nem szeretném ha az eddigi vásárlásaim elvesznének, plusz még várok 2 csomagot ami isten tudja hol van,mert a tracking szerint már 2 hete ferihegyen rostokol, de hozzám még nem érkezett meg. Szóval abban igazad lehet hogy valami ott beragadt, de az csak a legutolsó szempont nálam hogy én most mindent töröljek és kezdjem előröl a regisztrációt. Azért is kértem itt segítséget, hátha más mód is van erre hogy ezt rendbe hozzam. De sajnos úgy néz ki hogy egyenlőre nincs.
Amúgy az nem lehet hogy esetleg azért nem hajlandó át állítani a kártyabirtokos nevét az én nevemre, mert még 2 termék függőben van? Tehát ha azt majd én elfogadom hogy megérkezett, utána engedné?
-Norbi-
-
maj-viktor
őstag
Ahogy PayPal-nál is... a regisztráció neve számít... ahhoz kell VALÓS! nevet megadni! Így ellenőrzik, hogy a bankkártya egy valós emberhez tartozik.... Így AliPay esetén is, ha egyszer beregeltél más nevével, azt nem lehet módosítani! Új reg kell! (lehet megtudják - megtudnák oldani, de az egyszerűbb megoldás akkoris, hogy saját név - cím - kártyával új reg... akkor sajnos kell másik e-mail cím)
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz Norby86 #10253 üzenetére
Azt írtam, hogy a rendszer a régi kártya tulajdonos néven fogad el új kártyát, kár is próbálkoznod a te neveden lévőt elfogadtatni.
Törölted a kártyát. Oké. Ahhoz hogy fizess az Aliexpressen nem kell az Alipayre kártyát adnod.
Amúgy az nem lehet hogy esetleg azért nem hajlandó át állítani a kártyabirtokos nevét az én nevemre, mert még 2 termék függőben van? Nem.
Lépj tovább.
Használhatod a te nevedre szólót fizetésnél, csak meg kell adnod az adatokat. Amíg nem volt használható az Alipay, így fizettünk és még most is sokan.[ Szerkesztve ]
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10255 üzenetére
Akkor nincs más megoldás, megvárom míg megjön a két termék a reptérről és utána viszlát profil.
Az azért kár hogy ha egyszer regisztráltam egy email címet Alipay-ba amit utána törlök a rendszerből (magyarán törlöm az aliexpress fiókomat) utána már nem tudok ugyan avval az email címmel, de más néven regisztrálni. Illetve azért majd megpróbálom miután töröltem ezt a profilom, akkor már veszteni valóm úgy sem lesz, maximum nem engedi a reget arra a címre már.
Csak azért lenne jó azt a meglévő email címem használni, mert ez a fő levelezési fiókom.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Végülis ez sem rossz ötlet, de még alszom rá egyet, lehet inkább akkor megcsinálom az új profilt.
Apropó, ha még is a te általad javasolt megoldás mellett döntök, ilyen esetben ugyanúgy van full refund és hasonlók hogy nem Alipay-en keresztül ment az utalás? Mert ha nincs, akkor maradok Alipay-nál.-Norbi-
-
Topikgazda
válasz Norby86 #10259 üzenetére
Most komolyan, elolvastad amit írtam? Az Aliexpress felhasználók 70%-a nem Alipay tag, nekünk magyaroknak sincs is különösebb értelme, csak nem kell minden alkalommal bepötyögni az adatokat, ennyi haszna van semmi más. Nem használható az SMS védelem, nincs gyors refund.
Az Aliexpress vásárlói védelméhez semmi köze az Alipay-s fizetési módnak valójában. Több éve (2012-től) használom vásárolok, de csak 2015 elején aktiváltam az Alipayt kíváncsiságból és addig is minden vásárlói védelmem megvolt. -
molvany
senior tag
válasz Norby86 #10259 üzenetére
Az Alipay - al semmive sem vagy jobb helyzetben mint én, aki több mint 2 éve vásárolok ( heti, havi rendszerességgel ) és minden vásárlásom alkalmával bepötyögöm a kártyaszámom.
Ha problémám akad, ugyanolyan elbírálásban részesülök mint az akinek van Alipay - a.
Izlések / pofonok. Személy szerint semmi pozitívat nem látok abban, hogy Alipay - t regisztráljak.
Nem esik nehezemre minden vásárlásomkor azt a fél percet rászánni pluszban.Ui: A fórumtárs elöttem is gyakorlatilag ezt írta
[ Szerkesztve ]
WhatsApp :+491737182060
-
andreaveresn
újonc
SZIASZTOK!!!SEGITSÉGET SZERETNÉK KÉRNI..KISFIAMNAK SZERETNÉK RENDELNI RUHÁT.MENNYIRE MEGBIZHATÓ A MÉRET TÁBLÁZAT?? 86-CMES KISFIAMNAK 92-S RUHÁKAT VÁSÁROLOK AMI KICSIT NAGY IS.. A KINTI 92-S MÉRETBEN MEGBIZHATOK??? VÉGIGNÉZTEM AZ OTTANI MÉRETTÁBLÁZATOT DE AZ SZERINT MÁR 3 ÉVES GYERKŐC MÉRETE A JÓ.. TANÁCSTALAN VAGYOK..HELP!!!
-
Topikgazda
válasz andreaveresn #10262 üzenetére
Melyik méret táblázatra gondolsz? Kérhetünk egy linket? Mert amiket én ismerek, azokban szerepel az adott mérethez tartozó érték centiméterben. Csak a gyereket kellene megmérni és úgy összehasonlítani.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz andreaveresn #10264 üzenetére
Mit szeretnél megvenni? Ha annál nincs olyan mérettáblázat amit a magyarral össze tudsz vetni akkor keresek neked.
-
andreaveresn
újonc
SZINTE MINDEGYIK RUHA MELLÉ VAN TÉVE MÉRET TÁBLÁZAT.LEMÉRTEM MAGYARBA IS DE IGEN AMI ITT NÁLUNK 18-24 HÓS MÉRETNEK FELEL MEG AZ KÜLFÖLDÖN 3 ÉVES MÉRETET JELENT.. CSUPÁN TAPASZTALATOT SZERETNÉK KAPNI,HOGY JÓL CSINÁLTAM-E. LEMÉRTEM A FELSŐ HOSSZÁT NACI HOSSZÁT ,STB..
[ Szerkesztve ]
-
Norby86
őstag
Persze hogy elolvastam. Csak én ezt nem tudtam hogy ez így is működhet. Én a kezdetektől fogva már több éve Alipay tag voltam. Meg azt sem tudtam hogy az sms védelem sem él idehaza, mivel amikor én beregisztráltam a telefonszámom az sms védelem miatt, kaptam egy sms-t, így gondoltam él a dolog. De akkor Alipay nélkül használom tovább az accountom. Köszönöm a segítséget meg az infókat!
-Norbi-
-
Topikgazda
válasz andreaveresn #10266 üzenetére
Ha lemérted és az adott kereskedő a termélknél megadott cm-es méreteivel egyezik, akkor általában nem szokott eltérés lenni.
A koreai méretre utalásnál kell jobban figyelni, azok még kisebbek.
Biztonság kedvéért a fizetés előtt a Message részhez beírhatod az általad mért adatokat, hogy azért kértél M-t mert ezt és ezt mérted.[ Szerkesztve ]
-
Vertigo18
addikt
Második alkalommal fordul elő velem, hogy valamit megvásárolok, aztán hamar meggondoltam magam, mert találtam ugyanazt olcsóbban, vagy benéztem a postaköltséget, ezért "cancel". Erre 1 óra múlva levonta a bankkártyámról az összeget, viszont a terméknél, a rendeléseim alatt az van, hogy "finished - buyer cancelled". A pénzt az elsőnél sem utalta vissza az Ali (már azt sem tudom, hogy egyáltalán órákkal a cancel után minek vonja le), remélem most nem fogok így járni!
Valakinek ötlet?
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
cidalain
veterán
válasz Vertigo18 #10271 üzenetére
jótanácsok. tudom, ezt nem kértél, de most ilyenem van, lehet belőle tanulni, meg más szemléletből nézve tök igazam van
hogy lehet benézni a postaköltséget?
ha valamit megveszek 2 petákért, és fizetni 34-et kell, akkor gyanúsnak kellene hogy legyen a dolog. miért annyi? ja posta +32? akkor kösz nem fizetek, vissza az egész.megtaláltam olcsóbban?
ha bemész a sparba veszel 1 kiló kenyeret 199-ért, de hazafele látod, hogy a lidlben csak 179 a kenyér, akkor visszamész a sparba visszaváltani a kenyeret?szóval ne legyünk már ennyire figyelmetlenek.
másik, hogyha egyszer már valamit megvettél, akkor ne keresgesd ugyanazt a terméket, mert mindig van olcsóbb. ezzel csak saját magadat bosszantod. ha meg annyi időd van rá eleve, akkor ne vedd meg hirtelen felindulásból (akkor sem ha csak 0,12 dollár), hanem nézz körbe alaposabban.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Vertigo18
addikt
válasz cidalain #10272 üzenetére
Eddig 300 vásárlásom volt, A3-as vásárló vagyok, nehogy úgy képzeld ezt most el, hogy felelőtlen, meggondolatlan vásárló vagyok. Egyszerűen nem erősségem a mobil app, viszont van, hogy onnan rendelek, és ami "gyanúsan" drága, azt én is kerülöm. Nem 3 dodós cuccnál 40 dolláros postaköltségre kell gondolni az esetemben, hanem arra, hogy egy olcsó termékhez ha hozzáadom a postaköltséget, akkor ugyanannyira, vagy kicsit drágábban jött ki, mint ha mástól vettem volna, free shippinggel.
Tehát hangsúlyoznám még egyszer, 2 vásárlásról volt szó összesen. Nem notórius pénzvisszakérő vagyok.
V/: köszönöm a választ!
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
Topikgazda
válasz Vertigo18 #10274 üzenetére
Én mostanában azt csinálom, hogy amit jónak látok, bele pakolom a Kosárba, ott minden költség látható és ami végül olcsóbb lesz azt kijelölve a tételekből kifizetem, a többit meg törlöm. Pont a mobil app-os vásárlások miatt így egyszerűbb dönteni, mert a mobil kliensen a kedvezményes ár látszik a kosárban.
[ Szerkesztve ]
-
tamass.szabo
tag
Szerintem nem kéne a dolgot annyira szigorúan venni: én is volt, hogy meggondoltam magam. Nem véletlenül van ott a cancel order. Persze ha valaki ezt hobbi szinten csinálja, az más, de bárkivel megeshet egyszer-kétszer, hogy meggondolja magát vagy egyéb okokból visszavonja a vásárlást. A kenyeres hasonlat meg több helyen hibádzik, felesleges a körtét az almához hasonlítani.
[ Szerkesztve ]
-
cidalain
veterán
válasz tamass.szabo #10279 üzenetére
bárkivel megeshet egyszer-kétszer, hogy meggondolja magát vagy egyéb okokból visszavonja a vásárlást.
no de fizetés után? éppen ezért jó a kenyeres hasonlat. több helyen meg pláne nem lehet rossz, hisz csak 1 db állítás van van benne, ami max 1 helyen hibádzatnekem is volt cancel order, mindjárt az első vásárlásomnál. betettem a kosárba, mentem fizetni, és akkor szembesültem vele, hogy nincs paypal opció, sima kártyával meg nem akartam, más meg hirtelen nem volt.
töröltem. de ekkor még nem volt pénzmozgás. Mintha a kenyeret visszatettem volna a polcra még a fizetés előtt.>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Vertigo18
addikt
válasz cidalain #10280 üzenetére
Okés, de a fizetés után is ott a "Cancel order" gomb. Gondolom azért, hogy használni lehessen, nem díszítő elem... És persze most sem arról beszélek, aki ebből sportot űz, hanem a valóban, egy-két alkalommal történő tévedésről.
A kenyeret viszont nem tudod visszavinni, az üzletnek eza politikája, nincs "visszavásárlási kassza". Itt direkt, az Ali tette be és hagyta aktívan a gombot, hogy vissza tudjam vonni a vásárlásomat. A fizetés után is. Nem érzem át én sem, hogy akkorát hibáztam volna a körülményeket tekintve.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
senior tag
Üdv.
2015. február 18-án adtam le a megrendelésem egy mobil akkura. A kifizetés még aznap meg lett erősítve. Hátravan 16 nap és 17 óra, míg lejár a "Purchase Protection", de kétlem, hogy meg fog valaha is érkezni a termék (mert már olyan dolog is megérkezett hozzám, amit március 15-én rendeltem). Meddig várjak a vitanyitással? A szállítási időre 39-60 napot adtak meg, Sweden Post által.
Tracking numbert ellenőrizve ez jelenik meg: kép.
Alin meg ezt írja: Destination Country: Hungary, 2016-02-25 - 15:07:00 Försändelsen inlämnad. Shipping time: 2016-02-20 20:55:31
[ Szerkesztve ]
⭐ Revolut meghívó ajándék 7500 Ft bónusszal | Raiffeisen Bank meghívó változó ajánlói bónusszal ⭐ Kérd privát üzenetben tőlem!
-
Topikgazda
Már 6 napja ülnek a vámosok a küldeményemen, ami NL postával jött, na ezt senkisem számolta bele a szállítási időbe, 1-2 nap szokott lenni.
Azért küldte svéd postával, hogy biztos megkapd, ne mondj le róla, a 16 nap az még bőségesen elég.
Megjegyzem, az Aliexpress védelem nem terjed ki arra az esetre, ha pl. megérkezik az országba az 59. napon és 6 napig vagy akármeddig "vámolják" a magyarok és ezért nem kaptad meg. -
-
Flagg
csendes tag
Sziasztok.Rendeltem 27€ értékben műszaki cikket.A svéd postával jött,már Pesten van a nyomkövető szerint,és azt írja hogy vámon!Kell még majd fizetnem vagy mi fog történni?
-
Topikgazda
Nagyon egyszerű, a nyomkövetésnél látom,
Origin Country 2016-03-29 23:49 The item is being processed by customs
meg felhívtam a Posta Ügyfélszolgálatot (06/40/464646 és 3-as a sok beszéd után) és ők is megerősítették.
Ma megint felhívtam őket reggel, délután visszaszóltak, hogy holnap tudnak a vámosoktól információt kérni, hogy mégis mire várnak egy nem vámeljárásos küldemény esetén, amihez be is küldtem az igazolásokat, hogy csak 14.1 € az értéke. -
szabokos
csendes tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hogy ez milyen TN lehet: R8022916030700370
Az eladó által megadott oldal ezt mutatja:[link]
E szerint lassan egy hónapja dekkol Hong Kongban.Köszi
-
Avicularia
veterán
Komolyan nem értem, a kíniak nem tudják mit árulnak? Írtam pár nappal korábban egy órával kapcsolatban, ami kisebb volt mint a leírásban lévő.
Írtam az eladónak, aki kedvesen válaszolt, hogy ugyan küldjek már egy képet az óráról amin látszik hány centi az átmérője. Most komolyan, ő árulja és én küldjek róla neki képet? Nem tudja megnézni, vagy csak a szokásos időhúzás? -
Szokimoki
csendes tag
Soha ne hozza a DHL!
Rendeltem valamit ami sürgős volt, így gondoltam jöjjön DHL-el hisz az is ingyenes opció volt.
Az áru értéke 24$-ban lett megjelölve amit nem vitattak. Viszont közölték, hogy 4725Ft "ügyintézési" díjat kell a DHL-nek fizessek, +ÁFa-t mert ez már a 22Eurós Áfa mentes határ felett van.
Én keresztárfolyammal számoltam ami 21,xx euróra jönne ki.
Ők állítólag dollárból forintba majd forintból euróba számolnak és így már átlépi a 22-őt és így Áfa terheli.
Oké.
Ma kapok egy sms-t, hogy holnap itt a cucc és se Áfa se vám viszont 4725Ft azért kérnek! Ha holnap itt van, akkor is csak egy nappal lesz gyorsabb, mint a múlt heti HK Post-al érkezett cucc, ami miatt senki nem b******ott és nem akart lehúzni plusz pénzzel. -
cidalain
veterán
Ez mekkora kocsogseg.
Ha minden csomagot vameljaras ala vonnanak, akkor torvenyesen szedhetnenek penzt a semmiert olyan esetben, ahol bebizonyosodik hogy az aru afaertek alatti?
Grrr. Akkor az 1 dollaros rendeles sincs biztonsagban, siman lehet belole 16 dollar is ha a DHL eljaras ala veszi>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<
-
Topikgazda
válasz cidalain #10295 üzenetére
Írtam, hogy ez nem korrekt, más is panaszkodott már rájuk. De ez a minimum ár és nettó, 6000 Ft lesz, egyébként meg %-ot számol fel.
A Posta nem számolja fel a 2000 Ft-ot, ha kiderül, hogy amihez bekérték az igazolásokat az érték alatti.
Lehet, hogy téves sms-t küldtek mert nincs értelme pénzt kérniük.[ Szerkesztve ]
-
maj-viktor
őstag
Ebből látszik, hogy kamuzol, mert DHL futárdíjat nem kapsz 22€ alatt... puszira meg senki nem fogja neked elküldeni... Ptkg (futárköltség) + áruértéke számít! (komolyan nem értem az embereket, miért nem értik meg, hogy a ráírt értéket senki nem hiszi el!)
[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Szokimoki
csendes tag
válasz maj-viktor #10297 üzenetére
87$ volt az eredeti ára. És??? 24-et írtak rá viszont a valós befizetett összeget nem tudták ellenőrizni, mert.... nem tudták. Nem tudtak más árat megállapítani innentől kezdve nem hit kérdése hanem számok kérdése. Ha végül nem számolt rá se áfát se vámot, akkor ne számoljon rá semmilyen jutalékot sem, mert igazából semmiféle vámügyintézéssel kapcsolatos dolga nem volt. Ha sima postával jön pont le***ja mindenki, hogy mi az és mennyi volt. A legtöbb esetben.
-
beg
veterán
válasz Szokimoki #10298 üzenetére
"nem tudták ellenőrizni, mert.... nem tudták."
Itt egy fokkal öregebb motorosok vannak, akik ezt nem veszik be. Paypal számla vagy bankszámla kivonatot kérnek.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Topikgazda
válasz Szokimoki #10298 üzenetére
A gond az, hogy a DHL nem a törvényi előírások alapján járt el.
Már írtam a tö..m teli van azzal, hogy én 7000 Ft-os értékre kénytelen vagyok kifizetni az Áfát, mert svéd postával jön Kínából, és a vámszervek így léptetik be a reptéren.
Ez a szemét társaság, mivel ők direkt szállítanak, nem kéri be a vásárlási igazolásokat, nem számítja fel a szállítási költséget, így a címzett és ők is a elkövetik bűnrészesként a Btk. 396. § Költségvetési csalás című tételét. Nem ellened irányul a dolog, de 6700 Ft Áfa nem került befizetésre most.
Ha lebuknak, egyébként ők (DHL) behajtatják a címzetteken az elsíbolt közterheket, így bíznak az enyhébb elbírálásban.
És egy idézet:
396. § (1) Aki
a) költségvetésbe történő befizetési kötelezettség vagy költségvetésből származó pénzeszközök vonatkozásában mást tévedésbe ejt, tévedésben tart, valótlan tartalmú nyilatkozatot tesz, vagy a valós tényt elhallgatja,
......
és ezzel egy vagy több költségvetésnek vagyoni hátrányt okoz, vétség miatt két évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.Én inkább kifizetem az ÁFÁ-t.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- eBay
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Wise (ex-TransferWise)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Assetto Corsa Competizione
- Projektor topic
- Monitor hiba topik
- További aktív témák...