- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI kábel TV
- Mozilla Thunderbird
- Programozás topic
- A cégek zöme már AI-t használ
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- SCART-HDMI
- Linux kezdőknek
- Rowon: AXAGON EE35-GTR 3.5 külső merevlemez ház bemutatás
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- czundermák: Retro PC vol. #1 Radeon 9600XT, cipősdobozból az alaplapba
- Építsük meg gyermekkorunk álom PC-jét! 2. rész
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Kínában az első három nap a hivatalos ünnep.
Officially Celebration — 7 Days (February 7–13, 2016)
It's a public holiday for Chinese. Usually people have 7 consecutive days off from Chinese New Year's Eve to the sixth day after Chinese New Year's Day.
Officially only the first three days of Chinese New Year (February 8–10, 2016) are statutory holiday. Az Internetről kapott, nem légből és azt sem felejtsd el, hogy Hong Kong nem a Népi Kína.hogy van ilyen választható opció.
Természetesen van a 3., csak éppen a szöveg a következő:
Ha nem szállítja a vállalt időn belül, The supplier did not ship to order on time as agreed.
Logikai feltétel, az hogy elteljen a vállalt idő.De igazad van válaszható az utolsó is, azért állok el a vásárlástól mert csak.
A te tanácsod esélyt sem ad az eladónak az eredetileg megadott idő teljesítésére.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
-
Topikgazda
Nem igazán szoktam a Cancel orderig eljutni, mert azt veszem meg, amire szükségem van és a meghirdetett feltételek szerint. Ha gond van, akkor máshogy intézem.
Mivel most nincs függőben, szállításra váró vásárlásom nem tudom megnézni, de legközelebb készítek képet az opciókról, mert értelmetlennek tartom azt, ha látom előre hogy mennyi a Processzing time, akkor még is a vásárlás után jövök rá, hogy az sok?
Feltéve, ha nem azért került ez be, mert az Aliexpress eddigi szabályait felrúgták és mégis tudja utólag növelni az eladó az időt. Ami viszont még a kínai polgári törvénykönyvnek is ellentmond.
Majd help-ben szereplő eltérést és ezt az eltérést is jelzem feléjük, kíváncsian várva a válaszukat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezt most akkor hogy értelmezzem?
Külön veszik a fizetés előtti törlést és a fizetés utánit, gondolom más szabályok vonatkozhatnakYou can cancel an order before the seller make shipment:
Select a cancellation reason in the pop-up box and submit it.
For unpaid order, it will be cancelled as soon as you submit it. For paid order, please go to Step 4.4. For order in 'Awaiting Shipment', your cancellation request need be approved by your seller. If the seller doesn't respond within processing time, your order will be cancelled automatically with refund to you.
Akkor már most 20 néhány napja van és akkor fogja megkapni a pénzét?
Sok múlik az eladó hozzáállásán.
A 7 nap utáni disput lehet hogy gyorsabb lesz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
És ez a képernyő azután jelent meg miután az Aliexpress elküldte ezt az e-mailt? Your order xxxxxxxxxxxxxxx has been paid successfully
Miért írta volna hogy két módszer van, ha mindkettő esetén ugyanezek az opciók?A régi help szerint sokkal több lehetőség volt, ezt nem igazán értem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Akkor köszi, mert te az írod amikor még nem fogadták el fizetést, így az amit írtam, linkeltem nem erre vonatkozik.
Idézem a fizetés megerősítésről szóló e-mail szövegét:Payment for Order no. xxxxxxxxxxxxxxxxx has been accepted.
Currently, your payment is 'Being Verified'. Payments are usually verified within 24 hours. After verification, the supplier will begin to process your order.
During this time, you are unable to do any operation on your order.A lényeg, hogy ezután ketyeg az eladó processing time-ja és szerintem akkor lesznek, lehetnek más opciók a vásárlás törlésére. Lehet, hogy nem régi az a Help kiírás.
Maradjunk annyiban, hogy tényleg nem egyféleképp értelmezzük a dolgokat, én akkor fizettem ki valamit, ha visszaigazolják a pénz megérkezését.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Most először vettem a fáradtságot, hogy utánanézzek mi is az a AliExpress Standard Shipping szállítási opció. Kaptam ugyanis egy svéd postás TN-t az eladótól, ami a svéd posta trackerében még nem mutat semmit, de az Aliexpress-en My orders menüben a termék mellett már mutat két státuszt is.
Utánaolvastam és tetszik ez az opció.
Ugyan elvileg egy pár nappal hosszabb lenne így a szállítás, hiszen először az Ali logisztikai központjába kerül a csomag, de végiggondolva a dolgokat csak nyerhetünk rajta.1, Garantáltan működő TN-t kap az ember.
2; Nem tud sumákolni az eladó, hogy csak TN-t foglal be és majd egyszer feladja a csomagot, hiszen itt megy érte az Ali futár.
3; Gondolom az eladónak is versenyképes lehet az ár amit az Alitól kap, mivel az Ali hatalmas szállítási kapacitásra köt szerződést a kiválasztott postákkal.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Értsd már meg végre, hogy van ilyen opció!
Tegnap írtam, hogy törölni akartam egy olyan rendelést, aminél úgy jártam mint a fórumtárs, hogy egyoldalúan megnövelte az eladó a processing time-ot.
Ott már megvolt a fizetés validációja, mégis ugyanezek a lehetőségek voltak.Mindegy, befejeztem, nem szeretek olyan emberrel vitázni, aki ragaszkodik a saját vélt igazához akkor is, ha nincs igaza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
Túl tárgyaltuk, majd visszatérünk rá, ha válaszoltak írásban is az Aliexpresstől, mert az automata help is azt pofázza amit írtam.
De arra nem reagáltál, hogy akkor mikor fogja megkapni a pénzét a fórumtárs, ha törli a vásárlást, mert az egészben ez a lényeg.
Ez nem vita, ez kérdés volt.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
Ha elfogadja az eladó a törlést, akkor ugyanazon időkkel kell számolni, mint egy dispute esetén, amikor is az eladó elfogadja a refund-ot. Tehát kb. egy hétig eltart mire visszajön a pénz, ezért egy másik termék árát meg kell hitelezni, ez kétségtelen. Azt mindenképp meg kell várni, hogy az eladó hajlandó-e törölni, vagy sem, addig nem szabad megvenni másnál a terméket. A törlés után viszont a pénzre már nem érdemes várni, mert akkor kifut a fórumtárs az időből és jön a Spring Festival.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
mzso
veterán
Az hogy a halálban van, hogy a terméknél a processing time "5 days". Ma egy nap után rá nézek a rendelésekre és ezt látom: "This order will be automatically cancelled if the supplier does not ship your order within: 17days 5hours 30minutes 32seconds ."
És nem is csak egynél, hanem három terméknél van ilyen... Manuálisan nem hosszabbítottam meg az 100%.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Pont ezt nem értem, mivel ők azt írták, hogy csak a vevő kérheti. A Chat felületen rákérdeztem, aki válaszolt kérte az Order ID:-t, ahelyett hogy válaszolt volna, mert ehhez a kérdéshez - Hogy tudja az eladó emelni ezt az időt, ha szerintük csak a vevő kezdeményezhet- nem kell látni a vásárlást, de sajnos nekem ilyen nincs, ha küldesz egyet, akkor talán egy értelmes választ ki lehet csikarni tőlük.
Annyit teszek még hozzá, hogy 2015-ben a reklamációs rendszert a vevők hátrányára alakították át, megnövekedett a kamu eladók száma, kamu szállítási infókat tesznek fel, maláj postára nagyon rászoktak, ezek szerint 2016-ban értesítés nélkül átalakítják a vásárlási feltételeket?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha a Help-re lépek ez olvasható:
Your goods might come a bit later than usual. This is because the logistics companies and customs are processing a large amount of parcels due to the 11.11 Global Shopping Festival and the upcoming holiday season. We’d like to have your patience to wait for the goods instead of open a dispute immediately. You can click ‘open dispute’ before Purchase Protection deadline. Please go to order page view all the details.Ezek a parasztok egységesen rádobtak +napokat a szállítási időkre központilag, hogy ne indítsunk dispute-t?
Mert ha az eladó nem, ők viszont megtehetik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Valaki nem kérdezne rá az eladóra miért emelte a processing time-t? Akkor kiderülne, hogy ő kezdeményezte vagy csoda történt.
-
lililááá
tag
Üdv melyik céget válasszam DHL,UPS,TNT de TNT DHL-el küldi a csomagot. Ingyen posta mind három.
-
-
mzso
veterán
Hmm... Bele gondolván lehet hogy az közrejátszhatott hogy pár cuccot véletlenül kétszer rendeltem. Csak egyszer fizettem (másodszorra) a korábbiakat meg töröltem. Lehet hogy a másodikra valamiért nagyobb processing-et rak ha ugyanabból kétszer is rendelek?
-
kirkri
addikt
Még egy utolsó tapasztalat és ígérem befejezem.
Ugyanazok az opciók maradtak a vásárlás törlésére, mint amik a fizetés validációja előtt voltak.
Sajnos élesben is ki kellett próbálnom, mert 7 napról nekem is átállította az eladó 22 napra a processing time-ot. Írtam neki, hogy ezt miért tette és indítottam egy törlési kérelmet. Kíváncsi vagyok mit fog lépni.Update: Ez gyors volt, már meg is jött a törlés.
"The supplier agreed to your order cancellation request, and Order No. 72627366071326 has been closed. Payment will be refunded to you as soon as possible."
És írt az eladó is:
"Now the factory has a holiday. So I can't send.Sorry"
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Topikgazda
Ugyanazok az opciók maradtak a vásárlás törlésére, mint amik a fizetés validációja előtt voltak.
Megerősítve. Igazad volt.Now the factory has a holiday. A gyártói szalagról szerzi be rögtön? Mert a factory az termelői egység megnevezés, nem kereskedelmi egység.
Én úgy látom nálam, hogy raktári készlet, mert akkor mi értelme van az ilyen kiírásnak: (3957 pieces available)A Chat-en a második emberke sem erősítette meg, hogy az eladó emelheti az időt, de a valóság az más.
Az 5 napot 17-re emelte, én is megkérdeztem, hogy miért, és azt is, ha ünnapel -ami ugyan 7.-től indul- akkor miért nem állította át, miért nem írta ki ezt az idő módosítást előzetesen.
Mindkettőre van lehetősége, az egész webshopra vonatkozó vásárlóknak szóló üzenetet csak 1 helyen kell beírni.
Én még nem kértem a törlést, várom a válaszát.
Valaki tud egy olyan Aliexpress központi e-mailt amire válaszolnak is? Mert disznóságnak tartom, hogy a Help oldalakon nem a valóságnak megfelelő adatok vannak, nem található leírva, hogy az eladó milyen feltételek esetén emelheti a processing time-ot. Milliárdos forgalmú cég és erre nem költenek?
Nagyon gagyi lett a cég.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Új fejlemény. Az eladó az üzenetre nem válaszolt, de már megérkezésre várok, adott egy sima kínai posta levélszámot.
Természetesen Free Shipping to Hungary via China Post Registered Air Mail volt meghirdetve, no nem azzal küldi. Nyilván nem egészen értik egy webshop szerű eladási oldal működési szabályait.
Az Aliexpress meg menjen, ahova akar.
Ugye most már Dispute lehetőség van.
Még is miért írták a Cancel order okok közé ezt:
The seller is unable to ship my order by the selected shipping method
Ez csak akkor derül ki ha elküldi, és akkor már nincs a Cancel order gomb.
És ez jön elő ha a Dispute-ra kattintok:
Reminder:
You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller.Leírva a Helpjükben meg ez van:
You can open a dispute from the 6th days after the seller ships out your products up to the day the order is completed.
Most komolyan.....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Csak én nem kapok e-maileket az Aliexpresstől tegnap óta? Semmi, ami eddig szokott jönni a vásárlások után.
-
Topikgazda
válasz #16729600 #9079 üzenetére
A vásárlással kapcsolatos értesítőt és a változásokat ki kell küldeni,ez automatikusan jön, ha jó a rendszerük.
Akkor pontosabban fogalmazok. Aki tegnap és ma vásárolt, az megkapta az értesítőket?
Egyébként saját magukat sem olvassák, mert akkor nem lennének azok az anomáliák amiket észrevettünk.[ Szerkesztve ]
-
evelin83
újonc
Nem iagazán kapok mostanában Ali-tól emaileket, még a disputokkal kapcsolatban sem, az eladó elfogadta, de nem jött sem a szokásos értesítés, sem semmi, egyszer csak a banktól jött sms, hogy pénz jött a számlámra, akkor néztem rá, hogy honnan is...
A másik mókás estem: jön a levél Alitól, hogy a rendszerük úgy érzékeli, hogy átvettem a csomagomat, igazoljam vissza. Nézem a csomagszámot (RK360547741CN), persze még Kínát sem hagyta el. Levél az eladónak, aki azt írja az Ali téved, csomag úton van ne aggódjak. Valamiért ránéztem néhány napja a protection time-ra és az a kb 40 nap helyett hirtelen csak 5-öt mutatott. Nem tudom miért és hogyan csökkent le, nem is értesítettek, pedig ha végéhez közelít akkor szoktak alapból figyelmeztetést küldeni, de az sem jött. Szóval ez is érdekes, hogy ezt hogy a fenébe lehet figyelmeztetés nélkül lerövidíteni, ha nem nézek rá véletlenül, akkor még a reklamációs időből is kifuthatok ezek szerint? -
takacs tamas
csendes tag
Üdv a tagoknak! Az én tegnapi rendeléseim (3db) 5 napos processingja is "átíródott" 17 napra, de ettől függetlenül ma feladták. Szerintem automatán az Ali módosította az ünnep miatt.....
Ellenben egy számomra új szállítási mód jelent meg, "China Post Ordinary Small Packet Plus "
Tudtok erről valamit? Kis értékű, kis csomagokra adták, elvileg követhető.a mai világban bármi megtörténhet
-
Topikgazda
válasz takacs tamas #9086 üzenetére
Igen követhető, de hol is
China Post Ordinary Small Packet Plus is the part of China Post with tracking parcel only in China. -
#16729600
törölt tag
válasz takacs tamas #9088 üzenetére
Ezek nekem sosem jöttek meg, vissza is adta a lét ali.
-
beg
veterán
Kis infó a meghosszabbít-nem hosszabbít témakörhöz:
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
wwenigma
Jómunkásember
En latom rosszul, vagy ez nem az Aliexpressen van es nem angolul? Gyengenlatoknak ne kuldjenek ki házhoz egy 18eves kinai titkarnot aki felolvassa a regisztralt tag anyanyelvén?
*mindjart megkeresem az official Aliexpress-es hivatkozast erre.
**mobilrol most nem lesz meg, de fejlecen szoktam latni ilyeneket Ali-n.
***elkepzelheto hogy opcios a kereskedonek, es nem mindegyik ertesiti errol a vasarlot...tobb eladonal is latom kiirva a fentit.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
berek21
senior tag
Sziasztok. Tudnátok ajánlani jó csomagkövető alkalmazást, ami esetleg ezeket a "seller shipping method" vagy "other" ragszámokat is képes keresni? A 17 track elég kevés ezekhez. Gondolok itt a csupa számból álló adatokra. Androidra kellene.
Lancia Delta III eladó!
-
Topikgazda
Kaptam választ az eladótól, hogy miért is ugrott meg a processing time:
Hi, dear friend, you saw that Processing Time remaining is 17 days 16 hours, because we will start a holiday because of Spring Festival in China, Aliexpress extended processing time. -
marontoni63
csendes tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni ,rendelés ügyében. Olvasom a hozzászólásokat és a Kínai Újév miatti csúszás miatt nem tudom eldönteni ,hogy mi volna az az időpont amikor érdemes rendelni, hogy a lehető legkevesebb probléma legyen,félre értelmezésbőlés nem tudom még miből...! Elég "nagy összegű" rendelést (kb35000-) szeretnék. Hozzá kell tennem még soha nem rendeltem az Aliról.
-
kirkri
addikt
válasz marontoni63 #9099 üzenetére
Milyen problémára gondolsz?
Igazából egy ilyen értékű rendeléshez mindenképp kell kapnod tracking number-t, szóval elvileg sima ügy.21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen