- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- Gazdasági parazitizmus: a franciák is perelik a Metát az AI-tréningezés miatt
- Triplázás jöhet: az Amazon és a Google szerint az atomenergia a jövő
- Beindultak a kínai startupok, a fejlesztőkért versenyez az OpenAI
- Indiaiak százait mentették ki a scamközpontokból
Új hozzászólás Aktív témák
-
berek21
őstag
Sziasztok.
Merre induljak, ha a négy elektromos ablak közül, csak a bal első nem működik. -
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #15635 üzenetére
Ez így van. Deltáról váltottam Giuliettára. Az előbbiben sokkal nagyobb a helykínálat hátul. Meg az állítható ülőlap is sokat segít.
cappa72: Nálunk egy MK2-es S-Max Vignale a családi verda. Pöpec, ajánlom.
-
berek21
őstag
válasz
HussarF #15200 üzenetére
Igazad van, ez típushiba. Csak nem a motoré, hanem az ural típusú kőolajbol finomítoty üzemanyagé.
A munkámból kifolyólag ausztriában tankolok, az omw 98-as benzinjéből. Hibátlan a cucc.
Egyszer rajtam kívüllálló okok miatt magyar mol kúton tankoltam. 2 nap múlva gépre kellett raknom az autót, mert nem tudtam mi a baja. Gyertyát cseréltem, fojtószelepet pucoltam, légszűrőt cseréltem, és idegeskedtem. Ez tartott amíg újra a megszokott anyagot kapta. Varázsütésre tünt el minden dadogás, rángatás, fulladozás. Azóta is hibamentes. A Giulietta csoportban rengeteg ilyen posztot találsz. -
berek21
őstag
válasz
slett27 #15184 üzenetére
Én Giuliettával jártam így. Mindenki azt mondta hogy csere, de alőször a következőt nézd meg.
Vedd le a tatőrol. Alul lesz két csavar amit veguél ki.
Vedd ketté, és az ott található fém lemezkét csiszold, és egyengesd meg. Oxid réteg képződik rajta, és elveszti a kontaktot a menetes rész között. -
berek21
őstag
válasz
Gyb001 #14624 üzenetére
Írtam a srácnak. Ha válaszol jövök. Itt a profilja, ha meg szeretnéd érdeklődni. Olaszul beszél. [link]
Ez gyors volt. Teljes értékű a cucc így is. Nem kell tehát regisztrálni, viszont érdemes windows környezetben használni, mivel arra készült. A bal oldali menüsoron elérhető minden.
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #14556 üzenetére
Van minden ami kellhet.
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #14553 üzenetére
Valszeg siettek, mivel beesett nekik egy sűrgős meló.
Amúgy én sem értem, nincs olyan rossz helyen az. Nekiugrunk szombaton. -
berek21
őstag
válasz
tboldi #14546 üzenetére
Semmi gond.
Már rendeltem egy másik sárga csatit, ami kb 2 hét múlva jön, majd akkor visszatérek a témára. Amúgyis van dolgom bőven. Árulom a Deltát, közben csinálom a QV-t, festem a garázst, ültetek, füvet kellene nyírni.
Ja, meg szerelőkkel anyázok.
- Nem cseréltük ki a szabadonfutót a generátoron, mert még jó a régi.
- Pedig jó lenne, mert azért vettem meg.
- Majd ha baj lesz hozd vissza.
- Azért kellene cserélni, hogy ne legyen baj.
- De sz@r helyen van, és nehéz levenni.
-
Az élet szép, és könnyű. -
berek21
őstag
Multiecuscan kérdésem lenne.
Maga az scanner, és a zöld fej működik. Élő adatot is tudok nézni. Viszont mikor pl a szervíz adatokat nézném akkor a sárga csatira már hibát dob. Kínai a cucc. Van valami ebben az árkategóriában ami jó? -
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #14496 üzenetére
Köszi srácok. Ez jó az 1.75 tbi - hez is?
-
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #14492 üzenetére
Van erre valami cikkszámod esetleg.
-
berek21
őstag
Sziasztok.
Mennyire valid az az infó, hogy az 1.75 tbi motorban nem kell üzemanyag szűrőt cserélni. Még az e-per is csak egy darabot hoz, ami a tanknál van.
Kicsit furcsálom a dolgot.
Amúgy egy alapjárati, fulladásközeli fordulatszámingadozással kapcsolatban kérdezem. -
berek21
őstag
Sziasztok.
Lenne kérdésem egy 2011 1.75 Giuliettáról.
Alapjárat és gázadásra is fellépés némi ingadozás dadogás. Hidegen, melegen is egyaránt. Nem túl vészes, kB mint egy mikrolag egy telefonon.
Merre induljak hibakeresés ügyben? -
berek21
őstag
Valakinek esetleg egy hobby project?
[link]
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #12273 üzenetére
Az enyém is 6-os váltó, és gyanúsan így néz ki ahogy emlékszem. Most nincs itt a kocsi, de majd rá nézek.
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #12270 üzenetére
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #12268 üzenetére
Megnézem, de ez a spéci szerszám aggaszt kicsit.
-
berek21
őstag
Üdv.
Javítható házilag az, ha a sebességváltó kar nem áll meg középen üresben?
Mintha nem lenne ami pozicionálja. Váltás közben is.
Delta III 1.6 Multijet, C635. -
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #12176 üzenetére
-
berek21
őstag
Ki keresett itt 147-est? [link]
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #11405 üzenetére
Attól függ. Lehet hogy Scarlett Johansson verdája volt, és még mindíg benne ül.
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #11207 üzenetére
1.6 Mjet is örvénylapátos ha jól tudom. Tavasszal nekiugrok én is egy kis pucolásnak. Csak ne lenne olyan rossz helyen!
-
berek21
őstag
2 liter, 700 lóerő, 820 kg.
[link] -
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #11083 üzenetére
Köszi.
Nem semmi hogy náluk van gyári. Azt hittem hogy a tedgum van csak. -
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #11081 üzenetére
Azokat én cseréltem, és utána is maradt az alapjárati remegés.
Van linked a lengyelekhez? -
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #10940 üzenetére
Itt leért az olaj is. 12-es nyomaték elég volt neki. Vissza is annyival raktam az újat, pasztázás után.
-
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #10914 üzenetére
-
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #10914 üzenetére
Köszi. Ez elég informatív kis video.
-
berek21
őstag
válasz
gipsztigris #10901 üzenetére
Köszi. Ott néztem először, de ott tényleg nincs. Majd a Bárdinál még ránézek.
Amúgy mennyire ragaszkodik a régi a hengerfejhez? Hajlamos beletörni? -
berek21
őstag
Van valamilyen ajánlott izzítógyertya márka, illetve beszerzési forrás?
Az alany egy Delta III 1.6 Multijet 116 lovas, (844).Hirtelen gyárit nem találok sehol. -
berek21
őstag
Érdekes lesz. [link]
-
berek21
őstag
Ide valaki készül?
[link] -
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #10559 üzenetére
Nem. Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett.
Még M32-es váltóm sincs. Szomorú vagyok.
gipsztigris- Most már én is tudom hogy milyen érzés. Mintha egy hosszú útról hazaértem volna. -
berek21
őstag
Sziasztok.
Belépnék a klubba most már alanyi jogon is.Az áldozat egy Delta 2010-es,1.6 multijet, 116 lóerős. Egypár dolgot cserélnék a járgányon, ami sztenderd ilyenkor, de lenne egy kérdésem. Eddig egy mk 3-as mondeom vólt, és ott sokat segített az, ha a harmadik motortartó bakot (billenésgátló) kicseréltem. Vagyis hogy kevesebb remegés jutna át a karosszériára? Van valakinek tapasztalata ezzel?
-
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #10246 üzenetére
Nem kicsit ügyesek ezek a fiatal orosz mérnökök.
Ha jól láttam akkor ez a blokk nagyban hasonlít az opelben is használt 1.9 cdti darabra. Konkrétan annak a továbbfejlesztett verziója. Olyan autónk volt az s-max előtt. Az asszony szerette. -
berek21
őstag
Sziasztok.
Lassan időszerű lesz egy Delta vásárlása a családban. Illetve nekem lenne "melóbajárós" eszköz. Csak diesel motoros érdekelne. Heti 160 km. a megteendő távolság felezve, vagyis egy irányba 80 km. Érdekelne bármilyen jótanács hogy mire figyeljek oda a vásárláskor.
Új hozzászólás Aktív témák
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ZIDOO médialejátszók
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Hobby elektronika
- Építő/felújító topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Stellar Blade
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest