Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    válasz wbalu8 #4722 üzenetére

    "engem kifejezetten csak a játék érdekelne. zenét nem hallgatok fülesen"
    (nem kimondottan neked válaszolok, inkább általánosságban)
    Igazából nekem ezzel mindig az volt a bajom, hogy ha nem kizárólag CSÉ 1.6-ot ért valaki játék alatt(aminek aztán olyan mindegy a két tucat 22KHz-es mono hangjához :DDD ), akkor valami mindenképp megszenvedi a hangzáson való spórolást.
    Ott van a röhejesen népszerű Battlefield sorozat, ahol direkt ráfeküdtek a hangokra(BF2 óta mindenképp, BFBC2 óta meg a War Tapes rátett egy lapáttal), és igazi élmény belevetni magad a zakció sűrűjébe, mert hangok alapján egy igazi csatába csöppentél éppen. De éppen Crysis 2-ben imádtam a zenét, és egész jók voltak az effektek, Modern Warfare 2 singlejében hatalmas érzelmi bónuszt adott a játék alatti filmzene, Dawn of War II alatt alig vártam a kiváló háttérzene felcsendülését, és hatalmas kár lett volna, ha a tökös űrgárdistáim nyeszletten, vagy épp doboz hangon igazolják vissza a parancsaimat.
    Szóval rendben, hogy "csak játék", de ha az ember nem kizárólag K/D-ra verős competitive multiplayer-t játszik, vagy nem egy +1-es faszkorbácsra grindol egy zs- kategóriás koreai MMO-ban(amelyeknél megértem, hogy csak annyira kell zörögnie valaminek, hogy megtaláld az ellenfelet ;) - rokon pl teljesen jól elvolt egy 2D MMO-val lekapcsolt hangszórókkal is :DDD ), hanem netán belemerülne, és élvezné is a játékot, aminek eléréshez nagy szerepe van a háttérzenének, a háttérhangoknak, és a hanghatások minőségének, akkor nagyon nem mindegy, hogy milyen az a fülesből szóló hangminőség. :(

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák