Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Viewport-ban főként GPU-t zabál, de ezt biztos látja a barátod is, amikor szaggat a mozgatásnál. Rendernél maxolja ki a CPU-t, ahol nagyjából nem létezik olyan, hogy "túl sok/elegendő". A Vray elég jól skálázódik, tehát igazából a minél több mag, annál jobb elv érvényesül. A képen azért van ilyen alacsonyan a CPU usage, mert éppen semmi nem történik amit számolni kéne, és mert nem is zajlik render (ha jól látom).
De minél nagyobb a scene és minél több a textúra, annál több memóriát fog igényelni. Az instabilitást viszont nem valószínű, hogy az okozza.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- OLED TV topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Hosszabb bemutatót kapott a Gothic Remake
- Szólánc.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
- Apple iPhone 13 Mini 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple II, kompakt Macintosh javítása
- LENOVO THINKPAD E16 G1 - Ryzen 5 7530U, 16, 512 GB, 16GB, Fémházas üzleti laptop 16" kijelzővel
- AMD Konfig - MSI X470, Ryzen 7 3800x, Vega 56, 32 GB RAM, 512 GB SSD