Új hozzászólás Aktív témák
-
FF23
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #2246 üzenetére
Hasonlókat nekem 1 leszakadt gumicsődarabka produkált. ami néha odatapadt a fúvókára.
Én is a karbira tippelek ami a rángatást illeti. Az olaj meg mindenkinek kissé benzinszagú, amig nem emelkedik a szint, én nem tulajdonitanék neki jelentőséget. A városi forgalomban mindig felhigul kicsit, aztán kint kipárolog belőle.
Szerintem kapd szét a karbit, vagy add oda valakinek aki csinált már ilyet és tisztittasd ki.
Meg lesz a fulladás oka.[ Szerkesztve ]
-
es2311
csendes tag
bocs lehet hogy roszhelyre irok de hátha segithetek valmi okossággal
skoda 120l nyári motorgenerálon esett átt rá 1-1.5 honapra cserélnem kellet a megszakitó kalapácsot és a kis kondit (vagy mit) ez még tavaly öszell volt . most anában nagyon keservesen tudtam beinditani tegnap má sehogy ^^ mit lenne érdemes megnézni benne ?xperia x1 wm6.1 touchflo 3d psp 2000 cfw 5.506.39me
-
es2311
csendes tag
nem lett tekerve a karbin semmi reggel még kimentem vele az állomásra cska haza nem akart jönni a lelkem holnap veszek kondit meg megszakitó kalapácsot nem teccik a régi mert mintha meglenne égve
xperia x1 wm6.1 touchflo 3d psp 2000 cfw 5.506.39me
-
es2311
csendes tag
na az se vált be kénytelen vagyok valmi szerelöt elrángatni haza :S
xperia x1 wm6.1 touchflo 3d psp 2000 cfw 5.506.39me
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek,mert már a falra mászok!!! XD Van egy 135L Skoda favoritom,sokat fogyasztott a gép az utóbbi időben,ezért 2 hete kifogyasztottam a tankot fullra,öntöttem bele 5 liter benzint,majd üzemmeleg motornál állítottam a benzin-levegő csavaron,betekertem teljesen majd 2 egész fordulatot ki,beállítottam hozzá az alapjáratot is. Így mentem vele 70 kilómétert 80-90-es tempóban,az autó közben párszor le volt állítva de nem sokáig,nem hűlt le a motor,a szivató sem kapcsolt be. Kifogyott az 5 liter,utána megint üres tankba 5 liter de ez már csak 48 kilóméterre volt elég pedig ugyanolyan tempóban hajtottam az autót.Megint 5 liter,de ez már csak 32kilóméterre volt elég,ugyanolyan tempó mellett.Az első 70 kilóméter és a másik kettő érték között annyi volt a különbség,h a 70 -et azt üzemmeleg motorral a másik kettőt meg 1-2 nap állás és egy pár reggeli indítás és kb 22 km-es távok megtételével fogysztotta el. Nem hiszem,h a hidegindítás és a szívató működése ennyi benzint elfogyasztana.Mi lehet a hiba oka? 1 tippem van,h folyik a benzin az olajba bele. Esetleg vkinek más ötlete? Előre is köszi
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
ladaracer
csendes tag
Sziasztok!
Ha valakit esetleg érdekel van Skoda Favorit / Forman-hoz 2pár ÚJ Monroe Gas-Matic (első gázos, kétcsöves) lengéscsillapítóm.
Ár:12e Ft/pár
Üdv:István
-
rob210
nagyúr
Hideg indításnál városi közlekedésben ne csodálkozz hogy felmegy a fogyasztásod.
Mellesleg nem tesz jót a kocsinak, hogy kifogyasztod belőle a benzint.Egyébként én megnézném, hogy a beállított csavarok nem állítódtak el.
Légszűrőd gyertyáid milyen állapotban vannak?Renault power
-
Jansz
csendes tag
Kérdezősködtem egy kicsit, a hiba oka vszínűleg a keverék dúsító szelep membránjának átszakadása. Jövőhéten megjön az új szelep és majd kiderül.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
2 hete kifogyasztottam a tankot fullra,öntöttem bele 5 liter benzint,majd üzemmeleg motornál állítottam a benzin-levegő csavaron,betekertem teljesen majd 2 egész fordulatot ki,beállítottam hozzá az alapjáratot is. Így mentem vele 70 kilómétert 80-90-es tempóban,az autó közben párszor le volt állítva de nem sokáig,nem hűlt le a motor,a szivató sem kapcsolt be. Kifogyott az 5 liter,utána megint üres tankba 5 liter de ez már csak 48 kilóméterre volt elég pedig ugyanolyan tempóban hajtottam az autót.Megint 5 liter,de ez már csak 32kilóméterre volt elég! Tehát az első alkalommal a fogyasztás olyan 7 liter 100km-en, a többit már nem is számoltam mert irreális! Víz melegszik rendesen,már a hűtő felét is kitakartam,h jobb legyen.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Lzc
csendes tag
És vízszintesen mentél? Nem értek a benzintankokhoz, de saját és mások benzin-kifogyási történetei alapján azt tapasztaltam, hogy sokszor a lejtés irányának megváltozásakor szűnik meg a benzinellátás. Meg tudtommal nem tesz jót a motornak, ha beszívja a tank aljáról a koszt és vizet. Inkább két teletank közt mérd le a kilómétert, és abból számolj fogyasztást (tankolt liter/előző-teletankolás-óta-megtett-km), nagyobb utakat megtéve, hogy pontosabb legyen a számolás.
-
Tompie
őstag
Még mindig a k*rva ajtóval szívok Jobb 1 belülről eszi a kilincseket, már annyit bűvöltem nem tudom mit kéne kezdeni vele, hogy könnyen nyíljon???!
-
Darkmind
csendes tag
Sziasztok!
Ma egész délután a kipufogó cserével szívtunk, már azt gondoltam jó lesz, de a középső cső és az első leömlő csatlakozásánál, ahol a rugós csavarok vannak, elég rendesen kifúj, pedig meghúztuk. Kérdés: ott is van tömítés? A régin nem volt. Tömítő pasztát itt kellene használni?
Remélem van vkinek ötlete, mert holnap reggel meg kell csinálni!
Üdv. -
müszerész
csendes tag
Üdv.
Nyitott ajtónál forditsd el a "zárnyelvet", úgy mintha be lenne csukva.
lassan emeld a kilincset, és figyeld ,hogy hogy viselkedik a "zárnyelv"
-halassan nyit vagy nem megy ki végállásba akkor aztkell megpucolni,megkenni
-ha csak teljesen felhúzott kilincsnél nyílik, akkor belül kell állítani a menetes műanyag csatlakozó fejeket(jobban rá kell tekerni) -
Tompie
őstag
válasz müszerész #2280 üzenetére
Az a probléma azt hiszem már megoldódott, hogy a külső kilincs csak néha nyitotta, a műanyag menetes csatlakozót kifelé kellett tekerni, mert toló mechanizmussal nyitja a zárat, ha jobban rá tekertem még annyira se nyitotta. Mondjuk most olyan, hogy "kattan" egyet ha a külső kilinccsel nyitom, nem olyan finoman nyitja mint pl a vezető oldali(itt a belső kilincs is jól finoman nyitja, nincs az az érzésem, hogy el akarna törni). De most belső kilinccsel nem merem kinyitni a jobb 1 ajtót, mert félek ezt is eltöri. Jelenleg úriember vagyok, és mindig kintről nyitom a páromnak
Pedig nyitott ajtónál olyan szépen jár, húzza a bowdent, zárt ajtónál meg...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
A favoritnál az ajtóra van felcsavarozva a zárszerkezet és az oszlopra van felcsavarozva egy fix nem mozgó rögzítő fül.
Nekem is ezen kellett állítani mert lefelé lógott kicsit.
Kalapáccsal "LESZERELÉS UTÁN" megütögettem visszacsavaroztam az oszlopra és olyan szépen kattant a zár utána, hogy én magam is meglepődtem.Renault power
-
rob210
nagyúr
De csak akkor ha az a baja.
A legegyszerűbb az ha egy csavarhúzóval "becsukod" az ajtót utána kinyitod ha akkor minden rendben akkor csukd be az ajtót és nézd meg, hogy az illesztések jók-e ha nincs az ajtó elmenve, akkor neked is a fület kell beállítani.DE felszerelt fület eszedbe ne jusson kalapálni.
Csavarozd le és úgy kell próbálgatni.
jó móka de megéri.Renault power
-
rob210
nagyúr
Azon is lehet állítani egy kicsit.
Sokat meg lakatos.
Szóval simán be lehet állítani mindent csak játszani kell vele.
De azt se lenne rossz tudni mitől ment el az ajtód, ha azzal van gond.
Mert lehet ez akár egy éppen kettétörni készülő karosszériára utaló jel is.
Sajnos volt már rá példa a prakszisomban.Mondtuk a "hölgynek" el kéne vinni kasznishoz a kocsit, mert egyre furcsábbak az ajtók.
Jó jó a következő kasznis lesz.
rá 3 hétre jött a hír hogy a favit nem látjuk többet, mert szó szerint kettétört egy bukkanón és nem akar már ennyit rákölteni a tulaj.Persze ez extrém eset és nem akarlak megrémiszteni de erre is volt már példa.
Renault power
-
Tompie
őstag
Megnéztem, hogy záródik az ajtó, a vázon lévő hengeres "kampó" szinte pont középen megybe a zárba, de inkább egy picit a lenti részéhez közelebb, nem PONT középen, nem hiszem hogy ez számítana.
Majd megnézem azt is hogy ha csavarhúzóval "bezárom az ajtót" akkor hogy nyitja a belső kilincs, ha akkor jól akkor passz, ha akkor is nehézkesen akkor a zárral van valami gebasz?
[ Szerkesztve ]
-
-
lepke74
csendes tag
Sziasztok
Egy olyan gondom lenne hogy , elment az alapjárat a szekéren. Gondoltam eldugult a karburátorom szétszedtem kitakaritottam összeraktam. A probléma mármint hogy egyáltalán nem volt alapjárat megszünt. Az autó normálisan megy de amikor inditom van egy kis gond. Eddig mikor inditottam benyomtam a gázpedált ráinditottam egy viszonylag magas fordulatszámon elindult amiből egy ismételt gázfröccsel tudtam kivenni egy a normál alpjárati fordulatnál magasabb fordulatba. Aztán az autó üzemmeleg állapotában beállt a normális alapjárati fordulatszám.
Most pedig a következő történik elinditom (pöc röffre indul) ugy indul el mintha nem lenne szivató és a gázpedállal kell játszani hogy a fordulat a kicsit emeltebb tartományba bemenjen ( ha beugrott oda a motor üzemmeleg állapotának eléréséig ott is marad).Kérdésem: Mit raktam rosszul össze?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #2293 üzenetére
Helló,
Levetted a szivatót is? Van rajta 1 rovátka ami szerint be lehet állitani.
Csavargattad a keveréket, alapjáratot, gyorsitott alapjáratot?
Ha ezek rendben, akkor egyszerü tömitetlenségre gyanakszom.
Esetleg valahol szorul a szivató mechanizmus, minden rugót visszatettél a helyére?Ellenőrizd, h elzár e a folytó szelep. Hideg motornál lenyomod padlóig a gázt, leveszed a levegőszűrő fedelét és megnézed a csappantyút, h bezárt-e.(természetesen nem kell elinditani a motort)
Ha nem zárt el, akkor valamit rosszul raktál össze, ha elzárt akkor a fentiek egyike a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
lepke74
csendes tag
A szivató-t nem vettem le. Az alapjárati fuvókát , keverék csavart,mágnesszelepet, kiszedtem hogy teljesen át tudjam fújatni kompresszorral. Néztem a csappatyút az zárva. Ha üzemmeleg a motor az alapjárat a helyén van. Az autó gyorsul is rendesen a fogyasztással sincs gond. Ebből arra következtetek hogy a keveréket ill az alapjáratot jól állitottam be . Azt szeretném kérdezni hogy ha rálépek a gázpedálra inditás előtt a csappantyú elzárásán kivül mi történik pontosan . Azt értem hogy az emelt alapjárat-ot egy bimetál szabályozza de az nem teljesen világos miből jön az inditási magasabb fordulatszám.
-
Sanyo91
csendes tag
Sziasztok! Milyen szamu ngk gyertyák a legjobbak a favoritba???