Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Szeretném összegyűjteni azokat az embereket itt a Ph-n akik még a régi technikával rendelkeznek.
Azaz Favorit, 120, 105, 1000mb, és még régebbi csodák.
A cél az, hogy jó klub és csapat hangulat alakuljon ki.
1/4 évente találkozót szervezni, csereberélni, és egyéb tevékenységeket végezni egymás előbbre jutásának érdekében.
Nekem például sokat segítettek, autósboltok, bontók felkutatásában.
Tehát ha éreztek kedvet és egymás segítésére hajlamot itt az idő, hogy fellendítsük ezt a topikot.Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen van de ott már mindenki fábiás, octáviás egyébb kütyüs VW-s, mert, hogy az már nem SKODA.
Én pedig itt direkt a régi skodával rendelkezőket akarom, szeretném összehozni.
Okos ötletek szép megoldások és egyébb praktikák egymásnak történő átadásáról szólna ez a topik.
Ilyen meg nincs, mert onnan jó hogy ki nem néztek a favoritommal.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Hát ma megszenvedtem a favoritommal.
Kicserélgettem a kilóméteróra konzolban az izzókat, a csatlakozásokat megcsiszolgattam.
Magát a kilóméter órát is szétszedtem, mert nem ment a kilóméterszámláló se meg a napi számláló se.
De most minden pöpec.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Úgy látom tényleg nincs szükség erre a topikra.
Pedig jó lett volna, ha ki tudunk alakítani egy jó kis csapathangulatot.
NA mindegy jövő hét hétfőn bezáratom a topikot, addig még bízom benne, hogy felfedezik az öreg autók tulajdonosai ezt a lehetőséget.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ez elkeserítő, vagy a marketingemmel van a baj, vagy mindenki más topikokba jár.:-)
Renault power
-
rob210
nagyúr
Már ne is haragudj, de nyugodt szívvel kérd ki magadnak.
Mi mindig is vitatkoztunk, teljesen máshogy látjuk a világot.
Emlékszem te még az Abit-os 939-es időben is mindíg ellent mondtál nekemMi máshogy látjuk a világot, érd be ennyivel.
Egyébként én nem mondtam, hogy nem Skoda a Fabia meg az Octavia, stb.stb.
Csak az a bajom, hogy onnan abból a topikból, ahol látom rendszeresen írsz.
Engem csúnyán kinéztek, azért, mert egy öreg kis sárga villámmal rendelkezem.Nem megbántani akartam senkit, hanem összehozni a régieket.
Sajnos ahogy a topik népszerűségét látom, nem sikerült.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #64791808 #17 üzenetére
Oké
Mindenki úgy érti ahogy gondolja.
Az a kijelentésem arra vonatkozik, hogy az már a VW licence.
Tudom, hogy hol készül tudom milyen jelet tesznek rá.
De ha belegondolsz egy Octaviában mi az amit a Csehek fejlesztettek?
Továbbra is kijelentem, én ezt a topikot nem veszekedni hoztam létre.
Ha valakinek ilyen jellegű problémája van akkor azt legyen szíves privátban és majd megkövetem, ha igaza van.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Az oké, hogy te nem néztél ki, de van egy két vicces fiú ott aki per pillanat 1 sorral is fel tudta rántani az agyam.
Tudom ez az én hibám az én gondom, de semmibe nem került egy ilyen topik megnyitása, ahol esetleg érdemben is tudnánk egymásnak segíteni.
Mi régi skoda tulajok és akkor így nincs vita.
Egyébként lehet fanatikus leszek, mert nagyon megszerettem ezt az 1.3-as kis csodát még a végén tortát is sütök neki 10.12-én:-)
akkor lesz 18.:Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen ezen én is eltátottam a számat.
A feliciában pl. ugyan az az 1.3-as motor van mint az enyémben.
Igaz kapott egy vezérlést amivel jobb lett de a motor ugyan az.
És még a kaszni elemek közül is van egy kettő ami egyezik.
Ezért is bíztam benne, hogy a felicia műszerfala beszerelhető a favoritba.
Az azért mégis szebben néz ki.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Azt aláírom, hogy szebb az octavia mint pl. a Bora.
Hogy jobb is azt nem tudom, mert Borában ültem, de Octaviában még nem.
Egyenlőre a jövő héten lehet sikerül beülni egybe igaz az csak egy 1.4 es lesz.
A Bora meg 1.9 Pdti volt.
Viszont az alakja a Borának nagyon elcseszett.
Na mindegy már megint nem a címben szereplő téma az úr:-)Renault power
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
Hát kedves magam mert, hogy topiktársak szinte nem voltak.
Írtam ma a nagy moderálóknak, hogy zárják be sikertelen topikomat.
Előbb utóbb ez be is következik.
Akik írtatok ide azoknak köszönöm és továbbra is skoda mindörökké.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VladimirR #39 üzenetére
Szia.
Az izzók:Izzólámpakészlet
Fényszórók: H4 12V 60/55W
Első Helyzetjelző lámpa: T 12V 4W
Első és hátsó irányjelző lámpák: P 12V 21W
Oldalsó irányjelző lámpák: T 12V 4W
Hátsó helyzetjelző lámpák: R 12V 10W
Féklámpák: P 12V 21W
Tolatólámpa: P 12V 21W
Hátsó helyzetjelző ködlámpák: P 12V 21W
Rendszámtábla világítás: T 12V 4W
Belső Lámpa: C 12V 5W
Ellenőrző lámpák(műszerfal): R5 12V 1.2W
Világításkapcsolók: R5 12V 1.2W
Ködfényszórók: H3 12V 55WEbben minden benne van.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz VladimirR #39 üzenetére
Huh ez a második kérésed kicsit zavaros.
Kell egy kapcsolási rajz?
A biztosítékokat nagyon egyszerűen bemész egy autósboltba és közlöd, hogy favorithoz szeretnél biztosítékot.
Ugyan akkora mind.
Nekem legalábbis így megy az autó, mindegyik piros színű8A-es
A hivatalos úgy van hogy 15-8A valamint 1991-es gyártástól felfelé 15-7.5A
De azt hogy melyik melyik meg ne kérdezd.
Nekem mindenhol 8A-es van így ha bármi kaki lenne kiég és kész.Renault power
-
rob210
nagyúr
Gratulálok szép volt nagyon.
Az alufelniket milyen típusról szedted?
Azt mondják, hogy a zsiguli alufelnik jó rá.
Meg az opelek.
98 as a lukkiosztása.Nekem is ez a cél, hogy kapjon 4 alufelnit.
Én egy elég kaki darabot vettem igaz 60.000.- volt.
De már most megszerettem.
Motorja rendben, váltó rendben, fékek rendben, futóműben még szilentcsere lesz.
De eddig csak egy defektnél volt vele bajom.
Igazi kis sárga villám.
Amióta megvettem mindenhová időben érkezemRenault power
-
rob210
nagyúr
Ha valaki viszont arról talál kapcsolási rajzot, hogy a centrálzárt hova kell kötni.
Meg hogy mivel.
Az nagyon jó lenne, mert a kicsi kocsim előző gazdája egy trehány dög volt és kivágdosta a kábeleket.
Mert hogy meríti az aksit.
Nem a rövidzárat kereste meg, hanem "kikötötte" a centrálzárat.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen tanultam is sokat belőle.
A kérdés csak az favoritra ez működik-e.
Mert a gyári favorit karburátor átalakításhoz mindenhova írják, hogy jelentősen is megugorhat a fogyasztás.
15litert meg nem akarok beleönteni
Most olyan 5.8-6litert iszik.
Igaz kicsit vérszegény.
Renault power
-
rob210
nagyúr
A gyári értéke is ennyi a könyv szerint.
Ne csodálkozz rajta.
Minden ismerősömnek 8-9 litert iszik.
A szerelő gyerek aki beállítgatta nagyon ért hozzá.
15 évig dolgozott skoda szervízben.
A könyv szerint úgy van, hogy 90-ig 5.6-5.8L/90-felett 8-9 liter.
NA most városban 90-felett nem tudsz menni.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Holnaptól pirelliken gurulok aluval:-D
[link]Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát ezt megszívtam.
Hátra fel lehet tenni az alukat, de elöl beleér a kormány gömbcsuklóba.Renault power
-
rob210
nagyúr
Tessék gyönyörködni a régi remekekben.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hu de rég nem írt senki ide.:-)
Azt tudja valaki hogy kell bekötni az 1990-es favoritba a fordulatszám mérőt?
Renault power
-
rob210
nagyúr
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
-
rob210
nagyúr
Megvolt a szélvédőcsere most már jöhet a vizsga
Renault power
-
rob210
nagyúr
Az új műszercsoportom.
[link]Renault power
-
Új hozzászólás Aktív témák
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Villanyszerelés
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- DIGI kábel TV
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- További aktív témák...