Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #1937 üzenetére
Hello,
Nincs légtelenitő csavar, fel kell önteni a max szintig, beinditani, és hagyni, hogy kibugyogja magát egy kicsit. majd betekernia betöltő nyilást és menni vele egy kicsit, h kinyiljon a termosztát, persze a fütésnek végig nyitva kell lennie, aztán ellenőrizni aszintet és ismét max szintig tölteni(vigyázz a tulynomásra, kicsit hagyj neki kihülni). Aiokor töltöd fel, kicsit nyomkodd med a csöveket, azzal is jön ki levegő.
-
rob210
nagyúr
válasz lepke74 #1936 üzenetére
Szia.
Két dolog én 2 évig jártam a Golf 2 es alufelnijeivel, minden gond nélkül.
Nem kell azt annyira komolyan venni.
Jó persze a központi tehermentesítő illeszkedjen rendesen, de itt ott kis csiszolás és minden oké.A másik a hűtőt a legegyszerűbben úgy tudod légteleníteni, hogy leveszed a kiegyenlítőtartály kupakját és 10-15 percig járatod üresben 1500-1800/percen.
Ha ezután se lesz fűtésed akkor érdemes a fűtéscsapot megnézni, mivel ez skoda betegség sajnos. nem mindig zár el, márpedig ha a nagy körön megy keresztül a vized akkor az csak hosszabb távolság után fog fűteni, mire átmelegszik az egész rendszer.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #2293 üzenetére
Helló,
Levetted a szivatót is? Van rajta 1 rovátka ami szerint be lehet állitani.
Csavargattad a keveréket, alapjáratot, gyorsitott alapjáratot?
Ha ezek rendben, akkor egyszerü tömitetlenségre gyanakszom.
Esetleg valahol szorul a szivató mechanizmus, minden rugót visszatettél a helyére?Ellenőrizd, h elzár e a folytó szelep. Hideg motornál lenyomod padlóig a gázt, leveszed a levegőszűrő fedelét és megnézed a csappantyút, h bezárt-e.(természetesen nem kell elinditani a motort)
Ha nem zárt el, akkor valamit rosszul raktál össze, ha elzárt akkor a fentiek egyike a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #2870 üzenetére
Szia,
Nekem is volt hasonló gondom, meg kell kenni a fogaslécet a volánműben. A volánmü jobb és bal oldalán a gumiharangot kibiztositani, és megkenni alatta a fogaslécet grafitos zsirral. Vigyázni kell a gumiharang szoritógyürüjére, mert müanyag és könnyen törik. Miután elhúztad a gumit ki kell forditani a kerekeket az ellenkező irányba, mint amelyk oldalon dolgozol. akkor szépen kitolja a fogaslécet, megkened, és egy párszor átforgatod jobbra és balra. Leg jobb ha fel van emelve a kocsi egész eleje, h gumiabroncsok ne kopjanak, sérüljenek az egy helyben történő forgatástól.
-
-
Darkmind
csendes tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lepke74 #8998 üzenetére
Nem kell levenni a féktárcsát, csak a féknyerget, abban van a henger. Kivételhez semmi extra nem kell, 3-4x megnyomod a fékpedált, és kiesik magától, de szólok, h ki fog folyni az egész fékolaj, ha nem szorítod el a csövet valamivel.
Visszatenni már nehezebb. A gumiharanggal sokat lehet pepecselni, végül mindent légteleníteni. Valahol van szerelési ábrám az összeszereléshez, azt ha megtalálom, feltöltöm neked.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- DXRacer használt szék eladó
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen