- Windows 11
- Vírusirtó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- DIGI internet
- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Megbénítaná Kína chipgyártását az USA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Favorit 136L
csendes tag
Köszi!
-
Favorit 136L
csendes tag
Szerintetek ez az olajfogyasztás nagy gáz?
Apám szerint ez a fogyasztás ilyen idős motornál nem rossz és
rakjak bele olajfogyasztás csökkentő adalékot.
Vannak esetleg gyári adatok? (nem találtam a szerelési kézkönyvben)[ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Favorit 136L #12002 üzenetére
Ezek az adalékok főleg télen megölik a motort mivel azon az elven működnek hogy egy méz viszkozitású adalék elb@ssza az olajat
Finis és a botond volt régen[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #12003 üzenetére
A finis szó tartalmazza a lényeget. Az utolsó 50 méterre a cél előtt aztán vége mármint a motornak
BENEFON DELTA--------N8
-
Favorit 136L
csendes tag
Akkor az nem játszik úgy látom
-
rob210
nagyúr
válasz Favorit 136L #12002 üzenetére
Bár sokan lehülyéznek érte adj neki egy xado kezelést sokat számít nagyon sokat.
A nagy előnye pedig az, hogy nem olajadalék azaz nem épül be az olajba és nem bántja az olaj egyébb tulajdonságait csak az olajjal jut el az apró tömítettlenségekhez és próbálja meg orvosolni.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem?! Tegnap elmentem vásárolni a 94-es glx favimmal leállok a kocsival minden ok. Kijövünk a boltból, beszállok és néztem, hogy olyan furcsa a váltókar, olyan nagyon lágyan jár és nem huzza vissza magát középre. Működik rendesen, de szó szerint egyik pillanatról a másikra nem huzza vissza magát középállásba, ez mitől lehet? Gondolom van egy rugó valahol ami visszahuzza, de azt hol találom vagy mi formában tudnám ezt orvosolni?,mert ritka idegesítő
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
rob210
nagyúr
válasz KisCobiii #12009 üzenetére
Sajnos jól emlékszik Mágus ÚR
A favorit váltórudazata kulisszán kívül, nem rendelkezik semmilyen rugóval, csak kulisszán belül.
A váltókar lötyögés szokott lenni, ami a csuklónál lévő persely kikopása miatt van, de a visszahúzós dolog az rugó és bizony váltó szét.Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
Uu bakker, az nagyon lecsó
Köszönöm a segítséget én is ilyesmire számítottam, csak reménykedtem valami olyasmibe, hogy egy kis szervízablak, vagy a féltengely felöl megközelíthető stb. Ha majd a szervízleírásban meglesz, hogy pontosan hol van és hogy mennyire maceráns cserélni, azt nagyon megköszönöm.
Amugy ilyen állapotában van félnivalóm, vagy használhatom a kocsit azért, mert szükséges volna.[ Szerkesztve ]
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Mágus2
Közösségépítő
-
KisCobiii
aktív tag
válasz Mágus2 #12015 üzenetére
Egy oka van amiért kizártam, mivel hogy most volt egy kisebb generálom és már kicsit lötyizett a váltókulissza. Aláfeküdtem és meghúztam. Ez kb. egy hete volt, és most egyik pillanatról a másikra jött elő a hiba. Sebességet szépen veszi és nem dobálja ki, csak nincs tartása a váltókarnak.
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Favorit 136L
csendes tag
Köszönöm a tippet Rob210!
Kicseréltettem egyébként a gólyalábakat, mint írtam és leszámítva
a szar utat, valami kattanó feszülő hang hallatszik a kasztni bal első oldalán, kb annál a sárvédő
íven hallatszik át, ami a pedáloktól balra van.
Ez az egy dolog nem múlt el és egyre hangosabbnak érzem.
Van esetleg valami típushiba ott elől?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favorit 136L #12018 üzenetére
Alsó lengőkar hátsó szilent, vagy váltó tartó bak nincs rendesen felcsavarozva a vázra, néha kiengednek a csavarok.
-
rob210
nagyúr
válasz Favorit 136L #12018 üzenetére
Ahogy Mágus írta de én inkább a lengőkarra gyanakszom mint a váltótartóra, de ettől még az is lehet.
Azt egyszerűen le is lehet ellenőrizni kinyitod a motorteret és alaposan megrángatod a motort amerre csak tudod és ahogy csak tudod.
Ha hallod a hangot akkor váltótartó ha nem akkor lengőkar.Renault power
-
Favorit 136L
csendes tag
Akkor a váltótartó bak a gyanúsított, mert a lengőkar hátsó szilentjei pár napja lettek cserélve.
Meg is nézem, köszönöm szépen!
Nagyobb kátyuk teszik lehetővé meg amikor kanyarodok dombnak felfelé, nagy fékezés után megfeszül ott minden, aztán kattan egy nagyot, de nem folyamatosan hanem csak egyet.[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
-
Favorit 136L
csendes tag
3 dl olajfogyasztás szerintetek sok 90 ezer km-nél? vagy ez nem 90 ezer km, hanem 2x90 ezer?
Nem nyugszom addig amíg olyan nem lesz a gép amilyennek szeretném[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favorit 136L #12023 üzenetére
3 deci mennyi km alatt?
-
KisCobiii
aktív tag
Az én szerencsém, a kulissza rendben van. Ma alá fekütem...
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Favorit 136L
csendes tag
Voltam CO mérésen és azt mondták, hogy semmi olajat nem eszik és nagyon jó lett az eredmény
Egyébként 1200-1500 km alatt tűnt el a 3 dl olaj. Rájött az egyik szerelő, hogy valószínű az ajtó zsanéroktól jön a hang, mivel ki vannak kopva és a motor tartókkal sincs semmi gond. Megnézték padon is a dolgot és minden rendben van. Már majdnem elkeseredtem, de ez most feldobott egy kicsit -
rob210
nagyúr
válasz Favorit 136L #12031 üzenetére
Na látod ezért küldtelek el, megméretni.
Mert mondhatunk mi neked sok okosat, de ha szétbontatjuk a motorod és még akkor is eszi az olajat akkor biztos ideges lennél.
Egyébként 1000Km feletti futásnál 3 deci olaj egy ilyen korú és típusú motortól elfogadható.Renault power
-
Favorit 136L
csendes tag
-
wladymir
csendes tag
válasz bringasisti #12036 üzenetére
Ha azt kérded mennyibe van akkor eddig220,ha azt,hogy eladó e akkor nem
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Favorit 136L
csendes tag
Sziasztok!
Ismertek olyan embert akinek a Favoritján teljes lakatolás és
felületvédelem után megállt a rozsda.
Teljes lakatolás alatt a százezres nagyságrendű, teljes lakatolásra gondolok.
Felületvédelem alatt pedig porszórás, galvanizálást értek...
Kíváncsiságból kérdezem...egyenlőre -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Favorit 136L #12045 üzenetére
Galvanizálás és porszórás nem volt, csak lakatolás csoszolás, festés. Eddig jó. 5 éve volt felújítva a szekér.
-
-
bringasisti
Topikgazda
válasz rob210 #12048 üzenetére
Az a gond hogy mikor elopták és megkerült a Favi énekem is cserélni kellett a műszerfalat. Mivel közben vettem egy másik kocsit szembe állítottam egymással gondoltam átmásolom a bekötést. A gond ott kezdődött hogy az egyik kocsinál 2 kábel ment az akumlátortól a biztosíték tábláig a másiknál 1 kábel. Ugyanaz a vezeték más szinű a másik kocsinál. 1 napomba volt míg rendbetettem
BENEFON DELTA--------N8
-
rob210
nagyúr
válasz bringasisti #12049 üzenetére
Az hagyján de a felicia csatlakozói teljesen mások így az összes csatlakozót át kell forrasztani vagy szerelni.
Nem egyszerű mjtatvány azért nem csinálják jó szájízzel.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mégsem a Samsung gyártja az iPhone SE paneleket?
- Vírusirtó topic
- World of Warships
- Yézi: RTX VSR: a fícsör, amiről senki sem beszél
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Ford topik
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...