Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1161 üzenetére
A fűtőventillátort nem nehéz cserélni, a motortér felöl lehet.
A hiba valóban a motor csapágya.
A hűtővizet nem kell lecserélni, leengedni.
A műszerfal betétet lehet cserélni, de hogy ahhoz a komplett műszerfalat ki kell e emelni azt nem tudom.
Sose cseréltem, de ha kiszeded a kilóméterórát akkor látni fogod, hogy van rögzítve.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1165 üzenetére
Pedig két csavar fogja a műszeregységet.
Alul a két szélén.
Ahogy az ívelt plexi van a műszeregységnélamellett az alsó élhez nézz le a két szélén a műszeregységnél.
Ott kell annak lenni, két u alaku fület szorít le.
Aztán kibillented és jöhet a kilóméter óra bovden kicsavarozása, na ha nagy a kezed akkor azzal lehet szívniRenault power
-
favoRITA
csendes tag
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1216 üzenetére
Ha folyamatosan kivágja a 7-es 8as biztit akkor tuti, hogy valami baj van a műszerfalnál.
Ezt sajnos megint szét kell szedned, mert ott valami kábel testzárlatos lett és amikor kapcsolsz akkor kilövi a biztit.Annyiból szerencséd van, hogy ha szétszeded elég csak a helyzetjelző kapcsoló kábeleit végigkövetned, hiszen azokkal van baj az biztos.
De az is lehet szvsz hogy a kapcsoló ment gajra.:-(
Próbáld ki úgy hogy a kábeleket direktben összeérinted ezzel a kapcsoló hiba kiiktatva.
Ha meg úgy nem csinálja és világít akkor kapcsolócsere.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1288 üzenetére
Ha hígul az olajod előbb utóbb nem lesz olajnyomásod.
Ha kihúzod a nívópálcát, és nem benzinszagú az olaj akkor nincs azzal semmi baj, csak jött a meleg aminek köszönhetően hígabb az olaj.
Meg a használat során higul hiszen a friss olaj viszkozitása mindig nagyobb mint a használté.
A szelepfedél tömítés parafából van ami elfáradhat.
Ennek köszönhetően kifújhatja az olajat.
De látni kéne hogy honnan jön.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1293 üzenetére
Tehát olajcsere után a maxon volt az olajszint a nívón most meg felette van.
Rossz hírem van a számodra, vagy rosszul szerelted fel az AC pumpát amit cseréltél ha jól emlékszem, vagy valóban befolyik a motortérből a benzin az olajdeknibe.
Amit azért tartok kizártnak és gyanakszom az AC-re, mert ilyen mértékű kopásnál, már az olajat is enné a motor és a teljesítménye is jóval kevesebb lenne.
Érezhetően lustulna az autó.
Az olajcsere innentől adott illetve az AC membrán átnézése és a felszerelése leellenőrizendő.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1916 üzenetére
Nekem ilyenek voltak szóltak mint a veszedelem mert én viszont dudálós vagyok.
A régit levettem ezeket feltettem ennyi.
2390.-[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2019 üzenetére
A dadogás nagy esőben beázás az tuti, de nem biztos, hogy a fedél.
Lehet az a kábeleknél is.
Én már jártam úgy igaz az nem Favoritnál volt, hogy a pipa és a gyújtáskábel között volt egy kis rés és a pára rendszeresen oda csordogált be.
Mire rájöttünk leizzadtunk.
Kicseréltük a kábelt és azóta is rendben megy az a gép.
Szóval egy biztos beázás és elektromos hiba.
(fedél, trafó, kábelek)AC-pumpa.
Hát van egy rossz hírem, ha hígul az olajad az két dolog miatt lehet, Ac vagy szétkopott motor.Az AC-t ha cserélted akkor kiszűrve. Amíg a membrán nincs átszakadva addig nem kaphat benzint az olaj az AC felől.
A másik ha annyira ki vannak kopva a dugattyúid, hogy befecskendezéskor szépen a henger falán le tud kúszni egy kis benzin. Erre kisebb az esély.
Ha ennyire ki van kopva egy motor akkor az már az olajat is eszi füstöl és hidegindításkor nagyon csúnya hangja van.Én élek a gyanúperrel, hogy valamit rosszul raktatok össze és kiszakadt az AC membránja.
Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Darkmind #2031 üzenetére
Én tapasztalataim szerint ez AC lesz. AC membrán alatt azt értjük ami benne van, és "pumpál". Mivel ez az egyetlen közeg ami a benya, és az olajtér között van, itt a legesélyesebb. Ami "alatta" van, a tömités, az itt nem játszik, max engedi az olajat, de amiatt a benya nem közösülhet vele.
A belső membránja engedhet, egy esetleges átszakadás miatt, ami miatt kevesebb benzint képes szállítani, mert egy része az olajtérbe kerül (gyengeség). Az átszakadás nem feltétlenül látványos, van hogy nem, vagy alig látszik. Nem tudom, milyen AC van fent ezeken, de nyillván kapható hozzá külön membrán, igény szerint zsiruj AC, utóbbi eset kényelmesebb mutatvány szerelés szempontjából. Megoszlanak a vélemények hogy mi a jobb, egy utángyártott uj AC cakkpakk, vagy a gyárit felujitani, értelemszerüen eredeti alkatrészekkel. Én az utóbbit választottam a farosnál, egyúttal a visszacsapószelepeket is cseréltem, hamár szétszedtem.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2031 üzenetére
Ahogy azt a kolléga írta AC lesz az méghozzá a membrán.
A membránt az alsó és felsőrész között találod 8 csavarral van belefogatva az "ufoba" a lényeg, hogy ha ez kiszakad akkor a bütyköstengely mellett szépen kapja a benzint az olajtered.
A membrán cseréje 30 perc és nem árt hozzá egy flexi hajtószár, de anélkül is meg lehet csinálni.
A komplett pumpa egy kicsit nekem drágának tűnt, de az igazi megoldás az.
Ő volna az1
NagybanValamint Boldog Új Évet Kívánok.
Renault power
-
Varlaisaran
senior tag
válasz Darkmind #2031 üzenetére
Ahogy a kollega linkelte, kapható külön membrán is. Esetleg a Skodaklubon is körülnézhetsz, a bazár részlegben, időnként felbukkannak akár kopp gyári alkatrészek is, elviselhető árakon. Utoljára itt láttam gyári dobozos Jikov membránt 2eft magasságában. Amennyiben a gyári-ság feltétel. Én is használtam a linkelt, utángyártottat, semmi gond nem volt azzal sem, sőt, a karbim gyorsitomembránja szintén ilyesmi piros utángyártott, és másfél éve tökéletesen müködik.
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
zjtuning
csendes tag
-
zjtuning
csendes tag
válasz Darkmind #2110 üzenetére
Ha egy motor huzamosabb ideig van tárolva, érdemes havonta legalább egyszer árfordítani a főtengelyt, hogy a gyűrük ne ugyanazon a helyen álljanak meg a hüvelyben mert annak meglátszik a helye. Ilyen esetben érdemes egy hónolást adni a hüvelynek és egy új gyűrügarnitúrát. Nem is szoktam ilyenkor használt gyűrükkel összerakni egy motort,mert arra nem vállalok garanciát. Ha azt mondja a tulaj,hogy nem áldoz rá,akkor csak az ő felelőségére rakom össze. Szerintem ennyit megér,hogy évekig ne legyen gond a motorral ezen már nem szabad sporolni.
Tehát egy szónak is 100 a vége: sérűlhet a hüvely az állásban,de ez az esetek 90%-ban egy hónolással orvosolható. A favorittól felfelé a hüvelyek anyaga már elég jól leedzett,így a fúrást is jól viselik, ellentétben a 120-as és attol lefelé amik pár ezer Km után már vállasak.zjtuning
-
FF23
senior tag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Darkmind #2246 üzenetére
Hasonlókat nekem 1 leszakadt gumicsődarabka produkált. ami néha odatapadt a fúvókára.
Én is a karbira tippelek ami a rángatást illeti. Az olaj meg mindenkinek kissé benzinszagú, amig nem emelkedik a szint, én nem tulajdonitanék neki jelentőséget. A városi forgalomban mindig felhigul kicsit, aztán kint kipárolog belőle.
Szerintem kapd szét a karbit, vagy add oda valakinek aki csinált már ilyet és tisztittasd ki.
Meg lesz a fulladás oka.[ Szerkesztve ]
-
zjtuning
csendes tag
válasz Darkmind #2311 üzenetére
A féktisztítóval semmire sem mész,mert azonnal elpárolog. Ha tényleg annyira vastagon rozsdás,akkor inkább vedd le a kereket+féknyerget és csiszolópapírral csiszold meg.
Nyugottan csiszolhatod ne félj tőle,a kékhatásba nem lesz befolyása mert nem egyenletesen csiszolod.zjtuning
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2665 üzenetére
Lehetőleg MPI-s motorost nézd, a központi injektoros elavultabb. A kevesebb km pedig nem baj. A fordulatszámláló sem hátrány ha van, viszont azt ha nincs utólag is be lehet tenni. A küszöböknél u.úgy rohad a nem gondozott Felicia is mint a Favorit. Nekem az igazat megvallva formailag az újabb Favorit jobban tetszik mint a Felicia, de, az injektor, és az esetleges szervokormány miatt a Felicia a jobb választás. Másfelől, úgy tudom egy csomó alkatrész a két autó között csereszabatos.
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2668 üzenetére
Na ezt amit linkeltél ezt felejtsd el.
Egyébként a következő.
Felíciából csak benzinest szabad venni, jó lenne, ha 1.6-ost vennél de azt nehéz kifogni, mert kevés van belőle és nem is akarják eladni őket.
A diesel egy nagy rakás szar az eszedbe se jusson.
Rengeteg jeladó hibája van.A forman 94-es verziója szerintem elég jó széria.
Olyan igazi öszvér lett.
Viszont a felícia kombi belseje sokkal komfortosabb, az már inkább VW mint skoda.
A motorok terén felícia esetén mint mondtam 1.6-ost próbálj meg nézni.
Ha nem találsz akkor viszont minden képen az MPI-t válaszd korszerűbb motor, korszerűbb környezetvédelmi besorolás.Az alkatrészek pedig ahogy azt írtátok is szinte 50%-ban csereszabatos.
Pl. a szélvédőtől kezdve a csapágyakig minden.Renault power
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2673 üzenetére
1. semmiképp se, fapados, központi injektoros, első üléshuzat cserélve, olyan 300000 km lehet benne... A kormány is teljesen fényes. A 2. MPI-s, más a motor "teteje" egyébként a kettő között, az egyikre rá van írva h MPI, a másikra nincs semmi írva. De a 2. is rengeteg helyen járt már. A 3. viszonylag elfogadhatónak tűnik, de azért elgondolkoznék h fizessek-e 1,5x-s árat érte.
-
peti_s
addikt
válasz Darkmind #2674 üzenetére
Ezt a Formant én is néztem, Sopronban először egy magánszemély hirdette, utána került a kereskedésbe. Nem látok kivetni valót rajta, nem mai technika, kevés km, szép állapot. A zöld Favorit is sok helyen járhatott, de ahogy látom ennek a "szép" állapotnak, meg is kérik rendesen az árát. Az utso Favorit valóban nagyon szép, már régebb óta hirdetik, megbízhatóság tekintetében nem is lenne bajod vele. De, rosszabb a környezetvédelmi besorolása mint egy Feliciának, és többet is fogyaszt egy picit, úgy tudom majdnem 1 literrel 100-on.
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #2684 üzenetére
Akkor szerintem ez használható kocsi lenne, de meg kell nézni.
Hiszen amiket ír azokat szinte mind meg tudod nézni.
Még az olajat is mert látszik ha egy kocsiba friss olaj van.
A Felícia küszöbök, hátsó sárvédőív és hátsóajtó rohadásra hajlamos, a rendszámtábla környékén.
Ezeket nézd át és 380.000.- ért érdemes elhozni.
Találni kell rajta itt ott hibát, meg el kell mondani neki, hogy ennyi pénzt hoztam magammal, ha el akarja adni akkor oda fogja adni ennyiért.
Viszont te 250.000.- keretről beszéltél.A többit privátban.
Renault power
-
Atuska75
tag
válasz Darkmind #2920 üzenetére
Ácsi! A gömbfejek nem búgnak max kopognak ha rossz minőségű úton mész és ki vannak kopva. Ha búgást hallasz a kerék felől az nagy valószínűség szerint kerékagycsapágy lesz, aminek viszont édeskevés a zsírzás az bizony csere érett.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 11 - népalma
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Tasker
- További aktív témák...