Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo91
csendes tag
Én is pont erre gondoltam,nekem is ez volt csak én beállítottam fulre elmentema muszakira és azt mondta a haver hogy jó a keverék haza mentem telenyomtam silikonnal hogy neszívjon fars levegot és azota jól megy de igazad van a gyurut kell eloszor de ha már a lyuk van kikotorva akkor felesleges.
-
Jansz
csendes tag
Hello Mágus 2! Én csak tartóbakot cseréltem,nem vettem egy egész vízpumpát.Én úgy csináltam,h megemeltem az autót és a motort is. A motort addig amíg normális szintbe nem került,utána a tartó amiben benne van a bak,azt 3 hosszú csavar fogja a karosszériához,azokat kicsavartam,nem könnyű, aláfeküdni, krova millió hosszabbítóval de sikerült.amikor ezeket a csavarokat kivetted utána kiveszed az átmenő csavart ami a bakban(szilentben) van benne ezek után meg is szabadulsz ettől a tartótól. Már csak a vízpumpa maradt.Azt pedig úgy tudod kivenni ha még feljebb emeled a motort ,mert másképp nem fér ki a kasztnitól.De ezt csak óvatosan,féltengelyekre odafigyelni,csak addig emeld míg nincs akkora hely,h a vízpumpát kivedd.ha kivetted akkor két lehetőség van, vagy annyira szar a szilent,h kiesik a körülötte lévő keretből (jobbik eset),ha nem akkor a szilent gumiját kiégeted a keretből.Utána,ha már nincs benne a gumi akkor a keretet vasfűrészlappal két helyen elvágod,úgy,hogy 1cm legyen a két vágás között,ha ezt az 1 centis darabot kivágtad akkor ki bírod szedni a keretet.ha ez megvan jöhet az új szilent.Figyelj oda mert van a szilenten egy nyíl , a vízpumpán pedig egy jelölés ezeknek egy vonalban kell lenniük,mert nem mindegy hogyan rakod be.Berakni úgy tudod az új gumibakot mint például egy lengőkar szilentet jól bezsírozod a külső részét körbe majd satupadon óvatosan belenyomod a vízpumpaházba és kész is. visszaszerelés ugyanígy. Még annyi,h én sehol nem kaptam külön vízpumpatömítést mert azt mondták,h az csak vízpumpával együtt van,ezért vettem az Unix-ban egy ilyen piros színű tömítőanyagot ami tömítések felújítására is tökéletes azzal bekentem vastagon és úgy raktam fel.Azóta tökéletes nem folyik a víz sehol sem.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
rob210
nagyúr
Szinte mindent leírtál, grat.
De szerintem a vákuumcsővel lesz bibi.
Ha állítják és még is dadog a kocsi akkor a karburátorba bemenő vákuumcső ami a gyújtáselosztótól jön az van elszakadva kirepedve.Ellenkező eseteben lehet a csavarok menete át van szakadva és hiába csavarjátok nem állít semmit.
Találkoztam már ilyennel csavargathattuk ameddig akartuk semmit nem csinált mert csak forgott a csavar egy helyben.Renault power
-
hankoo
csendes tag
Melegen próbáltuk...
Azóta belemélyedtünk kicsit...
Nem ismerem annyira a Favoritot,de a keverék szabályzó csavar elég hosszan tekerhető,az normális? Gyertyákat kivettük,kicsit nagy volt a hézag,és lerakódás volt az elektródán...
Az elosztóban a szegmensek kicsit beégve...
Szívem szerint én cserélnék gyújtókábelt,de a gazda spórolna...
Holnap szerintem kitakarítjuk,aztán lesz ami lesz...
Köszi az eddigi javaslatokat. -
semetka
őstag
Hát meglett a baj. Tegnap amikor az AC-t nyomkodtam fel sötétben akkor nem vettem észre a hibát mert hát sötét volt. Az elosztófedél egyik biztosítója kikapcsolódott valahogy és félig le volt esve a fedél és ez volt a baj. (Nem röhögni)
Persze a rotor szétvert mindent így rotor és fedél csere volt, majdnem a megszakító egyik vezetékét is szétvágta, azért örültem hogy nem kell megszakítót cserélni. Mostmár megy mint a veszedelem.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
-
rob210
nagyúr
Nem kell leengedni az olajat.
Egyébként elég a membránt cserélni, mert olyan egyszerű buta szerkezet, hogy nem tud elromlani csak a membrán kiszakadni.Ha már kiszakadt akkor viszont érdemes cserélni az olajat, mert a benzin beszivárog a deknibe a bütykös tengelyen keresztül és hígítja az olajat aminek nem lesz megfelelő a viszkozitása és kenése.
A komplett AC-pumpa csere sem nagy dolog 20 perc alatt meg vagy vele.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Valahova csak be tudsz állni.
De ha nem akkor menj el egy plázába.
Nem vicc azoknak mindig melegebb van a parkolójában mint kint.
No és még sajnálni is fognak nézd szerencsétlennek itt ment tönkre a kcsija.
Én egyszer megcsináltam, nem volt kedvem -8°C nál fűtéskapcsolót cserélnem.
Lementem az egyik Pláza mélygarázsába és a sokkal kellemesebb +4°C ban vígan kicseréltem a fűtéskapcsolót 40 perc alatt.
Beültem indítottam és az egy órás ingyenes parkolást kihasználva mint aki jól végezte dolgát távoztamRenault power
-
peti_s
addikt
A miénket nem tudnád 1 ujjal forgatni, ám sztem a zsírozás elég lesz, mivel csak kb 85000 km van még az autóban. Ám, h jött össze neked a 300 000? Vmi komolyabb meghibásodás volt? A szervó a Felicinánál bármelyik motorhoz rendelhető volt, csak még GLX-nél is felárért.
[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
Természetesen én is az 1.3-s motorban gondolkodtam, de a 68 le-s verzióban. A miénkhez képest sok. Ám kuplungtárcsát nekünk is kellett már cserélni. Ennek viszont örülök h generátor nélkül ennyit lehet még menni, mert sztem vmi gond van a mienkkel, mert alapjáraton 1x halványabbak a lámpák, 1x erősebbek, nomeg , kicsit rángat az alapjárat.
szerk: De tervezem megmérni h beindított motornál h tölt.
Ám nagy a különbség az 54 és a 68 lóerős motor között? Mert úgy tudom az egyik közvetlen befecskendezéses, a másik meg sima?[ Szerkesztve ]
-
peti_s
addikt
A mi Favoritunk 40 kW-s, a Felicia motorokra meg mindenhol szintén 40 kW-t, illetve 50-t olvastam. Ám, azt még nem mondtad meg h mi a különbség a 40 és az 50 kW-s között.
Robi, a Favoritunk is katalizátoros, úgyh sztem ennél mindenképpen dinamikusabb lenne. V még így sem? Ám a töltésvisszajelző nem szokott égni, az akku lámpája eddig 1x égett, kb fél perc hosszan 2-esben 30-s tempónál.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hát amit én linkeltem az szabályozott katalizátoros
Erre mérget vehetsz.
A skoda múzeumban van kiállítva és bezony a műszaki leírásában benne van.
A Lettekhez gyártották limitált széria volt ahogy azt írtam is.
Ha ott rendszeresen átverik a jónépet akkor nem írtam igazatRenault power
-
peti_s
addikt
Aha. Magyarul ha a 97 után Feliciákat nézem, akkor azok már mind MPI-sek, csak azok között van 40 és 50 kW-s, de nagy szerkezeti különbség nincs köztük. Remélem jól értem. Ám a mi Favoritunk nem injektoros, hanem porlasztós, szabályozatlan katalizátorral, és elég gyengus.
szerk: 93 augusztusi az autó. De novemberben lett forgalomba helyezve először.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Első körben cseréld ki a biztosítékodat, mert szerintem szar van benne.
Azaz nagyobb amperszámú a gyárinál.
Mert hogy előszőr a biztosítéknak kéne kimenni, hogy az izzók ne haljanak le.
A túlfesz teljesen egyértelmű, mert zárlattól nem megy tönkre az izzó(nem ég ki).
Javaslom a multiméterrel mérd ki mit tölt a generátor alapjáraton fordulaton.
Utánna nézd meg az aksit.
Ami biztos hogy szar az pedig a tarfód lesz.Renault power
-
wrx-sti
csendes tag
Hát néha kihagy egy henger de csak ha vizes úton megyek olyankor valahol vizet kap...a pipák-kábelek, elosztó meg minden száraz. És honnan tudom, hogy favorit elosztóm van e vagy 120 as? Na de az a kondii alapbol is ott van, minden favoritva, arrol megy egy pipa-kábel az elosztóra nemde? Bekötni úgy tudnám, hogy odaállok haverom favoritja mellé és bekötöm ugyan úgy ahogy az övé van!
-
rob210
nagyúr
Favorit gyújtáselosztó komplett.
Na akkor alá is támasztom
Ezt a témát körbe is jártuk.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Nem is a karbival lesz valami hanem a szivatóval.
Valami miatt nem kapcsol be csak menet közben, érdekes jelenség.
Ilyet még nem tapasztaltam így nem is tudok mit írni rá.
Olyat hogy nem kapcsol be olyat már láttam olyat hogy nem kapcsol ki olyat már láttam, de olyat, hogy menet közben kapcsol be és utána minden rendben megy olyat még nem.
Már pedig ha jól veszem ki a szavaidból ez a jelenség.Renault power
-
kapszli
csendes tag
Szia!
A gyújtás rendben van, új gyertyák, új elosztófedél, új rotor és indulni is könnyen indul.
A karburátorhoz rendeltem felújító készletet, (engedett a gyorsító membrán) kicseréltem benne mindent. Az állító csavaron van tömítő gyűrű? Hogy bírnám kiszűrni, hogy hol szív farsot? -
rob210
nagyúr
Ha 800-on sokat fogyaszt akkor lehet a fúvókáidat kéne megnézni.
Nekem is volt ilyen gondom.
Kiderült, hogy a jó minőségű magyar benzin annyira megette már őket, hogy 0.1 el nagyobbak lettekKi lettek cserélve és utána nekem nagyon jó 5.6 7.2 lett a fogyasztásom.
(ez persze a tuning időszak előtt volt )Renault power
-
Tompie
őstag
Akkor máris adódik a kérdés, hogy azt hogy tudom megjavítani mert ha jól tudom nem működik, mármint a magasságállítás.
Illetve valaki ezt írta:
"A xenonhatású izzóról ahány ember, annyi a vélemény szerintem. Gyengébb fényt ad mint a sima halogén, viszont fehéres kékes fénye van, hasonló mint az igazi xenonnak és van akinek ez jön be. Lehet kapni 100 wattosat, ennek lehet hogy erősebb a fénye is mint a "hagyományosnak" de tutti szétégeti a dugót, amit rádugsz az izzóra, és lehet hogy a foncsor is bemattul a többlet hőtől. Én nem használnék olyat de ez az én véleményem."
???[ Szerkesztve ]
-
rewu25
csendes tag
hello!megcsináltam amiket irtál ismerősömnek van egy fordulatszámérős favija de a régebbi kiadás az óracsoport és megkértem hagy probáljam ki és igazad volt nekem más ellenálású az ora mert az övével müködött!ugyhogy csere!!a másik megcsináltam a gyertyás dolgot hál égnek semmi baja a hengerfejnek de mikor kivettem eléggé fekete volt az összes gyertya ez mért van?persze mielött visszatettem volna letakaritottam öket!!a folytószelep is vissza zár hál égnek!!és mikor irtad hogy bekapcsol-e a szivato most odafigyeltem és szerintem nem kapcsol be mert inditás után ugy 4-5ikinditózás mulva mikor beindul 600-700on vagy épen csak hogy pöfög a gép!majd kicsit késöbb 5-10perc mulva kezd csak el felpörögni!szerintem ez nem jó,lehet el van állitva a szivató?vagy valami más esetleg?köszi a válaszokat ÜDV
-
-
rewu25
csendes tag
hali a helyzet az hogy 4.honapban volt a vizsgája és én 6.honapban vettem meg szoval szerintem piszkálva volt!az elosztofedélt 2hete néztem meg takaritottam ki!szerintem semmi baja nem lehet viszont lehet hogy elállitották a keveréket,és a gyorsitott alapjáratot!a gyertyákat márt én cseréltem kb.2honapja!Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Autóhifi
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ukrajnai háború
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer