-
IT café
Először is szeretnénk mindenkit üdvözölni a topikunkban. Igyekszünk rövidre fogni a következőket és remélem sok kérdésre tudunk válaszolni ezzel a kis összefoglalóval. Jó fórumozást mindenkinek és hosszú aksiidőt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
törölt tag
Üdv mindenkinek!
Leírom,lehet ez segítség valakinek.
Manuálisan frissítettem a telót 8.2.10.0-ról 8.5.4.0-ra.
Nekem nem teszett ,mert lelassította a telefont és buggos volt.Próba szerencse alapon letöltöttem a MIUI 9-et innen :
http://en.miui.com/extra.php?mod=rom/download&r=321&mobile=noA MIUI 9 tartalmaz MAGYAR nyelvet és kiválóan gyorsan működik. Nagyon elégedett vagyok vele.
A letöltés után semmit nem kellet csinálnom csak a telefonfrissítés menüből kiválasztottam a letöltött zip fájlt ,és elindítottam a frissítést. A többi ment magától. Nem kellett semmit nyitni,zárni stb.. (kezdő vagyok bocs😂).
Ha manuálisan frissíted a telód 8.5.4.0-ra akkor számodra is elérhető a remek miui9 mindenféle extra beállítás és állítgatás nélkül. Nagyon egyszerű.
😃
Szép estét -
-
törölt tag
Egyébként már előttem is írta valaki hogy telefon frissítő menüből is meg lehet csinálni ha 8.5.4.0 van rajta.
Ezért mertem belevágni a dologba. -
törölt tag
Nincs mit.
az egy kicsit lassan megy fel. A 9-el gyorsabban végez a teló 😄 -
törölt tag
semmit nem raktam vissza. Újra beállítottam mindent.
-
törölt tag
válasz jbaracsk #7493 üzenetére
Szia.
Első körben én azt javasolnám ,hogy csinálj egy teljes gyári beállítások visszaállítását,és ezután próbáld meg újra a frissítés telepítését.
A biztonság kedvéért újra belinkelem a miui9 -hez tartozó linket. Azt azért ellenőrizd hogy a Global Beta Romot töltöd-e le. (van kínai változathoz is más verzió)
http://en.miui.com/extra.php?mod=rom/download&r=321&mobile=no[ Szerkesztve ]
-
törölt tag
válasz Fr@nkieWilde #7500 üzenetére
igen!
Az akksi merülést gyorsabbodását idáig nem tapasztaltam.
Ugyanolyan mint volt.
[ Szerkesztve ]
-
törölt tag