- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Mondtam hogy ne röhögjetek. Most megyek is szólok egy moderátornak .
Coronellel tavalyelőtt a paddockban beszélgettünk (nem egyedül voltam, hanem egy kb 6-7 fős társasággal), tavaly pedig a boxban beszéltünk vele a bemelegítés előtt. Lazában ott ücsörgöt kint az autó előtt a földön, nagyban twitterezet, mi meg leálltunk vele beszélgetni. Kva nagy arc volt. Semmi nagyképűség, vagy valami. Válaszolt mindenre, amit csak tudni szerettünk volna. Meg iszonyat jó poénokat nyomot. Feküdtünk tőle .
(Ehhez tartozik még, hogy a bemelegítést és az időmérőt Norbiék boxa mellett néztük végig egy sz*ros paddock karszalaggal. A sok majom meg vette a VIP jegyeket sok 100 euroért, mi meg a 3500 Ft-os szalaggal ugyanazt az élményt kaptuk )
Íme Kochi-san 2014-es gúnyája:
Zengőék oldalán van még pár kép fent róla .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz madmike #4317 üzenetére
TV programok:
Duna TV:
Szombat - 12:10 - WTCC túraautó-magazin
Vasárnap - 22:25 - WTCC 2014, Túraautó Világbajnokság FELVÉTELRŐLEurosport 1:
Szombat - 15:00 - FIA Túraautó Világbajnokság qualy ÉLŐ
Vasárnap - 8:30 - FIA Túraautó Világbajnokság qualy ISMÉTLÉS
17:00 - FIA Túraautó Világbajnokság Race1 ÉLŐ
18:00 - FIA Túraautó Világbajnokság Race 2 ÉLŐEurosporton a megszokott páros lesz a kommentátor (Csuti és Lantos), míg ha jók az információim, akkor a Dunán az egyik az Wéber Gabi lesz.
Viszont ha élőben akarod nézni, szerintem biztos lehet majd találni Eurosport Player-es stream-et, vagy akár angol Eurosport-ot is.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Így egy nappal a futam után, eléggé vegyes érzések keringenek bennem az idei szezonnal kapcsolatban.
Ez olyan volt, mint az F1 első futama. Jó-jó hogy elkezdődött a szezon meg minden, de ez így kicsit karcsú volt. Kevés ez a 16 TC1-es autó, az meg különösen "fura" volt, hogy a 2. futamra Ensgtler bejött 10.-nek a TC2-es autóval!!! Vagy lehet előrébb volt, mindegy is, de benne volt a 10-ben. Nem sajnálom az öregtől a pontokat, mert nem hiszem, hogy ennél több más pályán összefog jönni...de ez így akkor is karcsú .
Citroen: Megkaptuk a Chevy-t francia változatban, csak míg a Chevy pár évet szenvedet azért, hogy bajnok legyen, ez a franciáknak kisújjból meg lesz. Gyorspályákon foghatatlanok lesznek. Salzburg-ot, Spa-t már lehet is elkönyvelni nekik, de még szerintem Slovakiaring is mehet hozzájuk.
Honda: Ez így elsőre kevés. Tudom én is, hogy a Citroen hamarabb tudta meg a szabályokat és ezzel lehetne takarózni, de azért Salzburgringen, mikor ott volt az idei kupás Leon és az autó készítői elmondták, hogy ez az autó 95%-ban megfelel a 2014-es WTCC szabályoknak, akkor nem tudom a Honda-sok hol voltak. Nagyon bealudták ezt a kezdetet.
Chevy: Hozza a kötelezőt. Ebből is látszik, hogy ezek az autók még tavaly sem mentek 100%-on. Idén már viszont szerintem mindent kisajtolnak belőle és jó az autó (mellé még dögös is ).
Lada: Megint sokat teszteltek Magny-Cours-ban, de mintha ez meg sem látszana az autón. Kozlovsky-nek nagy grat az első pontokért, de kétlem hogy sokat lesznek elől és képen a Ladák. De ne legyen igazam és robbantsanak egy nagyot .
Természetesen amit leírtam, csak a saját véleményem, egyetérteni nem kell vele. Csak ki kellett magamból írni .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #4405 üzenetére
Fasza, akkor így -2 TC1-es Paul Ricard-on . Mondjuk így legalább Muller-nek cinkes lesz megszerezni az idei bajnoki címet .
Coronelt viszont nagyon sajnálom. De nem baj, a Hringen neki is fogunk üvölteni, mint a sakál .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
3 rajthely Paul Ricard-ra és DQ Marrakesh-en, mert az autó könnyebb volt a megengedetnél. Szegényt még az ág is húzza.
Más kérdés, hogy az elmúlt évek ellentmondásos ítéletei miatt a közönség szemében sokat romlott a döntéshozó testület hitele.
Ezzel viszont teljesen egyetértek. Emlékszem pár éve, miket kapott Coronel azért Valencia-ban, mikor Oriolat kocogtatta pár körön át. 2. vagy 3. kissebb koccért márt kapta is a figyelmeztetést. Nevetséges volt az is és Coronel is mondta, hogy ezek nem normálisak. Vajon a WTCC bírák, egy BTCC futamot látva mit csinálnának? Kizárnák az egész BTCC bandát ? Oké tudom, hogy mások ott a szabályok, de túraautózás az is .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
(#4410) neduddki: Na ezt picit eltartott kikódolnom, de összejött . Amúgy meg régen is jobb volt a wtcc. 90-es évek vége 2000-es eleje. Vagy mikor az gyári Alfák (asszem Farfus, Tarquini meg nem tudom még ki volt ott) szétgyepálták egymást az első helyeken is. Vagy a nagy BMW csaták a Jörg-Dirk Müller korszak, Zanardi, Andy Priaulx stb stb stb. Mi csaták voltak akkor, meg ütötték vágták egymást. Akkor sem volt olcsóbb a versenyzés, mint ahogy ma sem. Nem lehet mindent még mindíg a válságra fogni .
N€T0X|N: ne is mond. Mocskos durván nézz ki ez a szélesített Chevy . Citroen előlről nagyon vaddisznó, de hátul öcsém....tiszta franciás lányos...izé . Mintha egy 7-es BMW seggét varták volna a vaddisznó elejére. Lada meg olyan...szerencsétlenül nézz ki ezzel a bazi nagy szélesítésekkel. Jövőre leszek kiváncsi az új Ladára, na abból mit hoznak össze .
Z0C!: Nem rossz ez a fekete-piros, csak szerintem túl sok a fekete benne . Megmondom őszintén, hogy én Bennani festésében csalódtam csöppet. Ugyanaz a színkombó, mint a gyárinál, csak csöppet nézz ki máshogy. Sehol egy szép kék autó, mint annó Freddy Barth BMW-je, vagy ott van a BTCC-és Pirtek Racing Honda-k.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Integra #4431 üzenetére
Szerintem az még nagyobb falat lenne nekik. Amennyire én tudom, a DTM kb. F1 szintű technika, csak van rajtuk egy üvegszálas kasztni. Hétszentség, hogy fényévekkel többe lenne egy olyan buli, mint most egy komplett WTCC szezon.
De maradjunk a túraautó vonalon, én egy kis Zengő BTCC csapatra lennék kíváncsi . Egy ilyen, azért komoly lenne szerintem, mert az angolok megőrűlnek az autósportért és meg lehet nézni mennyien vannak egy-egy versenyen. Mind a nézőszámra és mind a mezőnyre gondolok. Bár "rétegsport" a BTCC, mert pl. itthon nem is lehet előfizetni az itv4-re. Ha az ember BTCC-ét akar, akkor neki kell állni stream után kutatni.
Talán itt lenne még elképzelhető egy magyar csapat. Szerintem .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Integra #4433 üzenetére
Természetesen én is főleg az anyagi oldalát nézve írtam, hogy az nagyon nagy falat lenne Zengőéknek .
Brands Hatch BTCC fversenyhétvégét egyhuzamba végig néztem Youtube-on. Komoly volt és bár angolul szinte semmit nem tudok, még így is nagyon élveztem. Nem finomkodtak egymással az tuti. Sőt tovább megyek: V8 Supercars. Melbourne-t és Adelaide-t is megnéztem egymás után. Na ott sem sz*rral gurigáznak. Komolyan odapakolják a V8-al .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Hétvége menetrendje, közvetítés szempontból (ápr.19-20):
Duna TV, szombat:
12:05 - WTCC Magazin
Duna TV, vasárnap:
22:40 - WTCC 2014 közvetítés FELVÉTELRŐL
Eurosport 1, szombat:
15:00 - Qualy, ÉLŐ
Eurosport 1, vasárnap:
8:30 - Qualy FELVÉTELRŐL
15:00 - Race 1, ÉLŐ
17:00 - Race 2, ÉLŐ
23:30 - Futamok, FELVÉTELRŐL
Eurosport 2, vasárnap:
10:00 - Qualy, FELVÉTELRŐL
3:00 - Futamok, FELVÉTELRŐL
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
(#4520) noxwill: Van abban valami, amit írtál, de nem teljesen értek vele egyet .
Tavaly Monza előtt kapták meg az autót, amit se megismerni, se kitesztelni nem tudtak jó ideig. Slovakiaringen már látszódott, hogy jó az irány, de ekkora hátrányból világot megváltani nem tudnak.
2014-ben alig pár héttel az első futam előtt kapták meg az autót. Egy picit tudtak tesztelni és ennyi. Lehetett volna tengernyi pénz a csapatnál, de kenhették volna a hajukra, mert a JAS nem készült el időben az autókkal. Ez '13-ban és '14-ben is a JAS sara.
Ha - és erősen HA - lett volna egy bitang jó szponzor a csapatnál, akkor dobják a fenébe a Honda-t (BMW utáni cserére gondolok itt!) és irány egy privát Chevy. Nem tudom, hogy bajnok lehetett-e volna vele, de jóval több futamgyőzelme lenne Norbinak és talán jobban odafigyelnének rá. Viszont nincs erős szponzor és hát ahogy mondani szokták : kicsi pénz, kicsi foci!
Ja és még valamit. Idei évre megváltoztak az autók és szinte 0 km teszttel, megint nem tudja a Zengő Motorsport megváltani a világot. Talán jövőre nagyobb esély lesz, ha a Honda-JAS komolyabban ráfekszik a dologra. Talán!!!
(#4521) -Mike-: Igen csapatot kellene váltani...elmenni focizni...mert ott van pénz. Motorsportban idehaza nincs pénz. Ki tudja, lehet egy gólvágó csatár lenne Norbiból . Még mindig többet érne a csapatban, mint a mostani "nemzetitizenegy" együttvéve
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Igen én részben csalódott vagyok, de nem a Zengőék miatt, hanem amit a s*ggük alá tettek idén ismét. Azzal is tisztában vagyok, hogy mint privát csapat, nem kapnak akkor prioritást, mint a gyári csapat, de:
Ha már 4 autót megcsinált a JAS/Honda és ebből 2 megy nekik - Bennani alatt sem muzsikált azért úgy a technika + Marrakesh kizárás - 2 meg úgy ahogy, akkor ebben nekik mi a jó? Ezzel - szerintem - csak égetik magukat hogy: Hopp gyári csapat vagyunk! Aha és mégsem vagytok szinte sehol sem! Ebben mi a "biznisz" nekik ?
Citroen-el kapcsolatban mindig mindenki jön az 1 év előnnyel, meg hogy hamarabb tudták a szabályokat stb stb stb. Igen ezt nem is cáfolom, hogy így van. De akkor leírom még egyszer: Salzburgringen ott volt a kupás új Leon, amire a készítők mondták, hogy abban az állapotban 95%-ban megfelelt a 2014-es WTCC szabályoknak az autó. Kérdésem ismét:
Hol volt akkor a JAS/Honda - sőt Lada is -, hogy ők azzal érveltek eddig, hogy alig pár hónapja tudták meg a szabályokat és kellett elkészülni az autókkal, mikor a Seat már tavaly nyáron egy 95%-os autót villantott?
Ezt idén is bealudta a JAS/Honda/Lada. Chevy-nek meg már volt egy eleve jó alapja, csak ráb*szták a szélesítéseket, feltekerték a motort 100%-ra és rövidebb idő alatt összedobtak 6!!! autót.
Na én ezért vagyok csalódott !
Nem akarok ezzel a hsz-el flame-et kelteni, csak valahol ki kell adni a gőzt .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Várjatok! Az új hír:
Most meg a Hungaroring várja az infót a MOL-tól!
Komolyan mondom ez jobb lesz, mint egy Barátok közt rész .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Sandormaster #4614 üzenetére
Abból a szempontból érdemes kimenni korábban, hogy esetleg a fedett részen tudjál magadnak helyet foglalni, mert hát igen cudar időt jósolnak a hétvégére .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Eddig sem jött annyi külföldi, mint egy Slovakiaringen vagy Salzburgringnél.
Aki fanatikus az ki fog menni és garantálom hogy rengetegen lesznek kint . Nem biztos hogy nézőcsúcsot dönt, de sokan lesznek kint. Ez 100%!
Negyed annyiba van a buli, mint egy F1 vagy DTM majd. Nekem 13.000 Ft-ba van: 2 nap mogyoródi apartman+2 nap jegy (szombat-vasárnap)+1 szombat paddock+utazás Miskolcról oda-vissza. Szóval nem egy vagyonba van a hétvége .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na kiváncsi leszek a holnapi, főleg első futamra. Ha nagyon mákos Norbi - jó lenne - akkor meg lehet egy dobogó. Ha viszont reálisan gondolkodok, akkor 4. hely meg lehet. Nagyon kellene már ez Zengőéknek .
Saját vélemény, hogy a Honda-ban több nem volt ezen a pályán, viszont az jó, hogy ismét itt alkothat nagyot Norbi (sajnos a Hringen nem jött össze annyira).
Viszont ez kicsit kezd ciki lenni, hogy Bennani alatt már a 2. turbó puffan el. Zengők is Hringen szívtak a motorral. Rá kellene erre már feküdjön nagyon a Honda, mert ez így gáz.
Lopez előtt meg le a kalappal . Isten lássa lelkem, de hízik a májam, hogy veri Loeb-öt és Muller-t is .
Malachi: Az széééppp .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
...és én még a múltkori Hungaroringi időjárásra mondtam magamba azt, hogy de sz*r .
Az a durva, hogy a gyakorlás meg végig száraz volt, ha jól tudom.
Kösz a beszámolot és jó volt olvasni .
vlevi: Az a splitteres dolog komoly volt. Ha jól emlékszem Mullernél lehetett látni a célegyenes végi féktávnál, hogy mennyire szedte fel a vizet. Valente meg amit gépészkedett...te jóég .
Azért kicsit sajnálom, hogy nem lett 2. futam, mert kiváncsi lettem volna, hogy a Honda-k meddig bírták volna elől, míg meg nem érkeznek az "űrhajók" .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na igen, meg legalább könnyebb szurkolni is, mert csak elég Norbizni és eljutt mind a két pilótához .
(#4957) raczger: Nincs jó német tudásom - sőt - de miről szól pontosan? Menne a WTCC mezőnye a Nord-on versenyt?
Mégis mi a bánatnak ? Spa-val is úgy vagyok, hogy oké legendás pálya, meg szép meg minden, de ezeknek az autóknak szerintem hosszú. Na meg megint nézhetünk majd 2 x akárhánykör Citroen győzelmet. Mert hogy itt is aratni fognak, az biztos.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Üdv!
Aki esetleg nem tudná, annak itt a hétvége menetrendje közvetítésekkel:
Szombat:
20:00 - Eurosport 1 - Időmérő (ÉLŐ)
Vasárnap:
19:00 - 21:00: Eurosport 1 - Futam 1-2 (ÉLŐ)
...és még, bár ez nem WTCC, de szerintem sokakat érdekel :
Vasárnap - m1 - DTM (ezt nem tudom, hogy élő közvetítés-e)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem kizárt hogy a WTCC-éhség miatt van bennem most ez, de esküszöm hogy jó futamok voltak ezek a hétvégén .
Zengőék előtt le a kalappal, mert ez egy - szerintem - tökéletes hétvége volt nekik. Első futamon az a rajt mennyei volt (még ha láthatóan Muller és Loeb nem tudnak rajtolni a Citroen-nel!) és az, hogy csak az utolsó körökre ért fel Muller Norbira, szintén ott volt a szeren. Egy kis erő kellene még ebbe a Honda-ba, mert azért látható, hogy ezen a gyors pályán ellenféle volt a Citroen-nek. Ja és hát MEGINT a legjobb Honda-s lett a magyar különítmény .
Második futamon igaz "csak" egy 7. hely lett, viszont jó volt látni, hogy azért nem félt Norbi odatenni a gépet Muller mellé. Ez kell, egy jó adag tökösség! Na meg végre nem eset szét az autó egy kis csihi-puhitól. Úgy látszik a konténerben megerősödött. Biztos Kochi-san gyúrt míg Argentínába ért .
Lopez előtt le a kalappal. Kifejezetten örülni fogok, ha megnyeri a bajnokságot.
Zengőknek nagy respekt. Kihagyott pénteki edzéssel és kevés beállítási lehetőséggel maximálist kihozták Argentínából.
Ladák meg....istenem, de jó volt már az időmérőn látni a TOP10-ben egy Ladát. Ja és Thompson.nak sem sok hiányzott. A futamon meg amit műveltek... . Mind a két futamon TOP10-ben 2 Lada!Jó volt látni Huff-ot úgy örülni a 2. helynek (és az időmérő TOP10-nek), mintha a VB-ét nyerte volna meg. Pedig hát egy világbajnokról beszélünk .
Kíváncsi leszek következő futamra, hogy alakul a Citroen vs. Honda csata.
Ui: Chevy-k viszont nagy csalódást okoztak számomra a hétvégén. Coronel-t sajnálom a legjobban, hogy nem nagyon jött össze neki .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz [CS]Blade2 #5056 üzenetére
Két autóval jövőre sem lenne sok esélye szerintem a Honda-nak, mert abban a Citroen-ben még vastagon van. Jövőre csavarnak egyet a motoron és voálá, elég is lesz.
Valószínűleg Citroen-nél marad a 3 autós felállás:
Lopez (címvédő, gyors, tökös és naná hogy kell a Citroen-nek)
Loeb (Muller pótlkék, akiből 1-2 éven belül világbajnokot csinálnak)
Ma (ázsiai piac és kb. ennyi elég is).Muller idén befejezi valószínűleg.
Szerintem kell a 3 gyári autó a Honda-nak. Tarquini-ben rengetek a túraautós tapasztalat, ezért kell. Monteiro-ért oda vannak a japán fanok, ezért kell. Michelisz meg szimplán egy zseni, hogy szinte nulla teszttel 5. a bajnokságban, ezért kell .
Zengőék - ha Norbi tényleg gyári pilóta lesz - szerintem akkor hozzák is fel Ficza Ferit a Junior csapatból. Van már túraautós tapasztalata, fiatal, tehetséges, tökös és saját nevelés. Ergo elég sok mindent tudhat már csapaton belül.
De jó is volna !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Macau időmérő végeredmény:
Norbi ismét a TOP5-ben és ismét a legjobb Honda-s .
Ha ezek után nincs gyári szerződés, akkor a Honda nyuszi. Ja és ha ezek után Zengőék nem kapnak még nagyobb gyári támogatást 2015-re, akkor a Honda nyuszi. De ezt már írtam egyszer .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
mefistofeles és ruti: +1
Motion_Blur: Én valahol azt olvastam, hogy 5 éves programja van a Honda-nak a WTCC-re. 3 évnek semmi értelme nem lenne, mert a franciák csak tekernek egyet a motoron és elég is lesz nekik.
Viszont az számomra érdekes, hogy marad a Lopez, Loeb, Muller hármas. Úgy látszik Muller rutinja még mindig elég a franciáknak .
Én már nagyon várom a jövőévet. Kiváncsi leszek ezek a Citroen-ek jövőre mit tudnak. Loeb Racing-ben szerintem: Ma és Bennani. Csuti Laci fejtegette a közvetítés alatt, hogy a 2. privát Citroen Bennanié lehet, mert hát annyi pénze van, mint a pelyva. Van benne igazság.
Lada Vesta-kat nagyon várom és remélem hogy büntetni fognak. Ha csak fele annyival lesz jobb, mint az idei Granta, na akkor lesz érdekes a bajnokság .
Honda: Erősen ajánlott nekik, egy nagyon komoly motorfejlesztés. Ebbe az autóba több nem kell, csak plusz erő. Remélem ezzel a 3-as felállással ütőképesek lesznek: Tarquini, Monteiro és Norbi .
Chevyk: Na nem tudom azokból még mi hozható ki. Én remélem, hogy azért van még tartalék az autóban és nagyon remélem hogy Coronel-ből előjön jövőre a "tökösség", mert idén számomra eléggé halvány volt. Chilton előtt le a kalappal viszont .
Zengőék: Nem tudom hol olvastam egy cikket arról, hogy ha Norbi távozik a csapattól, akkor kit lehetne a helyére tenni. Én még mindig bízom abban, hogy Ficza Ferit felviszik a Juniorból .
Bár a legszebb az lenne, ha Norbi maradna, Zengőék privátként is mindent megkapnának azonnal a Honda-tól (+ sok sok tesztlehetőség) és magyar csapat, magyar pilótával VB lenne 2015-ben . Teljesülne Zengő Zoli álma. De szép is volna !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #5105 üzenetére
Új felfüggesztés! Na most én csak egyre lennék kíváncsi, hogy ez az-e amit már korábban is bevetett a Honda - és nem működött - vagy valami új cucc. Mert ha ez az - és ugye Zengőék nem kapták meg - akkor ez az összetett 4. hely még nagyobbat szól a gyári csapattal szemben .
Nagyon várom már az új híreket, de Isten lássa lelkem a legjobban egy félgyári Zengő Motorsportnak örülnék 2015-ben . 2 autóval: Michelisz - Ficza kettőssel .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Motion_Blur: Na ebben nem volt 100%ig biztos, ezért írtam azt, hogy nem kapták meg az új futóművet. De így utólag visszagondolva már beugrott, hogy említették Zengőék egy videóban. Talán !
noxwill: Egyrészt én is ezt "nyilatkozom" mindenhol, hogy motorerő kell a Civic-be . De valaki - talán itt PH-én, vagy máshol írta - hogy maga a kasztni sem egy WTCC-re jó választás. Érsd: nem jó a Civic "kinézete". Vagy hogy írjam na .
Más:
A Motorsport Világtanács elé kerülő 2015-ös naptártervezet:
Március 8. – Termas de Rio Hondo, Argentína
Április 19. – Marrakesh, Marokkó
Május 3. – Hungaroring, Magyarország
Május 16. – Nordschleife, Németország
Június 7. – Moscow Raceway, Oroszország
Június 21. – Szlovákiaring, Szlovákia *
Június 28. – Paul Ricard, Franciaország
Július 12. – Vila Real, Portugália
Szeptember 13. – Motegi (TBC), Japán
Szeptember 27. – Sanghaj, Kína
November 1. – Buriram, Thaiföld
November 22. – Losail, Katar *A csillaggal jelölt időpontokkal kapcsolatban még van bizonytalanság.
(forrás: hosszabbitas.hu)
Valaki magyarázza már el nekem, hogy Nord-ra minek WTCC futam ? Spa-ba sem sok értelmét láttam elvinni, de inkább oda, mint a Zöld Pokolba. Bár Spa is 1 versenyhétvégét élt meg a WTCC-ben .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Nekem kifejezetten tetszik. Igaz a Granta-val sem volt bajom. Na jó a TC1-es változat az kicsit rusnya volt szegény, de ez a Vesta WTCC tetszik.
Adná isten, hogy betaláljon az Oreca faszáúl .
Más:
Miért van annyi ember oda azért, hogy Nord-on is lesz WTCC a maga 2 x 4 körével ?
Csak én vagyok hisztisp*csa, hogy értelmetlennek találom odavinni a mezőnyt (nem 2 perces pályáról van szó ugyebár )?! Tudom legenda meg minden - pont lesz*rom, hogy legenda - de ezzel az erővel miért nem legendáznak akkor Spa-ban (ismét), Magny-Cours, Brands Hatch, Monaco (hogy csak Európában maradjunk), vagy Daytona vagy Mid-Ohio? Ha már ennyire odavannak a legendázásért.
Miért nem hozzák vissza Oschersleben-t, Zolder-t? Tudom, nincs piaca! Mert Nord-nak van .
Ui: Ja Le Mans-t ki hagytam a laza 14 km-ével .
Mindegy, mára is kipuffogtam magam .
Ja még valami:
Valahol olvastam, hogy dec. végéig, jan. elejéig nem is tudjuk meg, hogy Norbi hol folytatja. Ezt ő maga nyilatkozta .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Szerintem ezzel a színnel és kinézettel mocsok jól nézz ki ez a Vesta. Csak adná a jó ég, hogy betalálnának mindennel (motor, aero, mittudomén. Minden ) az éven .
Alig várom, hogy a Hungaroringen lássam élőben is a szekeret .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na bejött, amit már december óta gondoltam, hogy Norbi marad a Zengő Motorsportnál .
Biztos van abban valami, hogy ha gyári versenyző lenne, akkor esélyesebb volna, de...és innentől saját vélemény, amivel lehet egyetérteni és nem. Ezt mindenki döntse el . De...:
Tavaly úgy lett 4., hogy nulla kilométer teszt lehetősége volt. Igen benne volt a mák-faktor, de amennyit szenvedett a gyári csapat, annyit szenvedett a Zengő csapat is (ha nem többet!). Saját meglátás, hogy a Honda/JAS - talán végre - ráeszmélt, hogy Zengőékben van potenciál. Mind teljesítmény, mind marketing szinten (Lopezen kívül ki volt még, aki ennyi nézőt megmozgatott? Márpedig a sorozatnak kell a nézőközönség vastagon!).
Zengőék és Norbi le tett annyit a WTCC-és évek alatt, amiből látható, hogy mit is tudhat egy privát csapat, ha van bennük tűz !
Továbbra is az én agyszüleményem hogy: Norbi idén Zengős pilóta, majd jövőre gyári és Zengő Zoli Tóth Norbit felhozza a Junior csapatból WTCC-és pilótának 2016-ban .
Még egyszer jelzem, hogy ez csak az én véleményem és agyszüleményem .
Valamint a hír hallatára bontok egy sört és megnézem a Zengő best off-ot !
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na a hétvégén kezdetét veszi a 2015-ös bajnokság .
A 2015-ös termasi WTCC hétvége időbeosztása:
Péntek:
14:00 – Teszt [30p] (MST World live timing)
Szombat
12:45 – Első szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
15:00 – Második szabadedzés [30p] (Eurosport Player, élő)
19:00 – Időmérő edzés [20+10p+Q3] (Eurosport Player, élő)
20:30 – Időmérő edzés (Eurosport 2, felvételről)Vasárnap:
19:00 – Első futam [13k] (Eurosport, élő)
20:00 – Második futam [13k] (Eurosport, élő)
23:00 – WTCC – Over the Line magazin (fiawtcc.com, élő)(forrás: hosszabbitas.hu)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
No alapvetően nem volt rossz ez a két futam, de azt azért rossz volt nézni, hogy a Honda-ban továbbra sincs erő . Bár azt hozzáteszem, hogy arra kíváncsi lettem volna, hogy ha Norbinak kiadja az időmérő, akkor mit tudott volna alkotni. Gyanítom, hogy a gyári Honda-k előtt végezz.
Norbi büntetése - szerintem - nevetséges. Ez a WTCC bírák, se láttak még egy BTCC vagy V8 Supercar futamot az életbe sem.
Bennani: Egy futam után még inkább nem mondok semmit, de a Huff-al történt incidens utáni nyilatkozatai...hát eléggé merészek.
bajnokpityu: Ha vagy Fb-on, akkor figyeld a WTCC Blog oldalát, mert pár nappal a futam után fel szokták tenni Youtube-ra és általában HD-ba.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz bajnokpityu #5211 üzenetére
Üdv!
Érdemes még itt is szétnézni, mert ha valaki tv kártyával felveszi, akkor ide felszokták tölteni a komplett adást és az utóbbi időben már HD-ban vannak fent: Itt nézz széjjel! .
Be kellene nekem is üzemelni a régi tv kártyámat, de sehol sem találom, mióta költözködtem. HD-ba még tudott felvenni...csak lenne meg .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz callmeakos #5218 üzenetére
Azért nagyon remélem, hogy Loeb egy kicsit elbeszélget vele. Mert így ezzel a nyilatkozataival csak égeti magát és a csapatot is.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz mephi666 #5220 üzenetére
Üdv!
Ahogy nézem, a leírtaknál olcsóbban nem úszod meg. Azért az durva, hogy 5000 a paddock jegy . Ha pedig helyett keresel, ajánlom a Boglárka Panziót Mogyoródon. Kb. 20, max. kényelmes 30 perc sétára van a pályától és a főkapuhoz visz az út, ha végigköveted.
Ha nem változott az ár, akkor 4000 Ft / fő / éj. Van zárt parkoló, nagyon kellemes a hely, konyha is van és WiFi is.
Egy kb. 8-10 fős társasággal az elmúlt 3 évben minden WTCC futamon odamentünk és tényleg ajánlom a helyet .
Nekem valószínűleg idén kimarad a móka. Anyagilag nem jön össze a dolog, úgyhogy ez lesz az első Hring WTCC amin nem leszek ott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Belépő nem lett drágább a tavalyi árhoz képest. Ismét 6000 Ft a hétvégi belépő (szombat-vasárnap. Csak vasárnapi jegy 5000 Ft most). Ami húzós lett az a Paddock belépő. Szombat is 5000, meg a vasárnap is. Ez tavaly - ha jól emlékszem - csak 3000 Ft/nap volt. Azért ez így kicsit erős.
11.000 Ft a két napra + paddock. Tavaly ez csak 9000 Ft volt. Nem sok a 2000 különbség, csak mikor az ember vonatozik/autózik/buszozik és ezek sem két fillérbe kerülnek, akkor bizony számít az a 2000 is szerintem .
Jah betétfutamok. Túl sok infót nem találtam róla, de a WTCC mellett lesz ETCC és AutoGP. Egyik sem nagyon hozz lázba. ETCC-t, mint sorozatot értelmetlennek tartom (nekem ott dobta le a láncot az agyam, mikor az 1.6T és a szívó 2.0L-es autók egy mezőnybe. Pár éve meg még voltak dízelek is, amik rommá verték a mezőnyt. Mint valami autós nap, olyan az ETCC. Mindenki jön azzal, amit talál ). Jó, hangosak az AutoGP-s autók, de mikor látsz összesen 12 autót a rajtrácson, az azért eléggé ciki. Bár állítólag KPT egy futam erejéig beül ismét egy ilyen masinába .
Én mindig ha mentem WTCC-re, alap volt, hogy ha már ott vagyok, akkor szombat irány a paddock. Legjobb volt mindig, mert centikre lehettünk az autóktól és a versenyzőket is el lehetett kapni pár mondatra. Akikkel voltunk tavaly is, nekünk már alap volt, hogy Coronellel beszélni kell, mert az mindig mond valami hülyeséget. Tavaly is így volt .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ez csak a saját vélemény :
Mi szombaton szerettünk menni, mert akkor sokkal jobban elkaphatók voltak a pilóták is. Tavaly előtt pl a Zengő box melletti beugróból néztük végig az egész szombati bemelegítést + időmérőt. Az autók ott mentek el előttünk, szóval hatalmas élmény volt . Igaz kellett egy nagy adag mák is, hogy a sima paddock karszalaggal nem bsztak ki minket onnan, de hát az egyik srác, aki velünk volt, közelről ismeri Norbit és így volt "protekciónk" .
Másik: Bemelegítés előtt simán végig mehettünk az egész boxutcán és egy-két csapatnál teljesen az autókhoz bemehettünk, azt fotóztunk, amit akartunk. Volt hogy a versenyzővel is tudtunk beszélgetni.
Ugyanezeket már vásárnap már nem tudod megcsinálni. Ha nem VIP-es vagy, úgy bsznak, ki a boxutcából is, mint macskát szrni . Vasárnap egy aláírásért is iszonyat sokat kell a futamok után várnod. Ezt szombaton szinte pillanatok alatt megoldod .
Szóval nekünk mindig a szombat volt a nyerő nap.
Na meg a csinos hosztesz lányokat közelebről és jobban meg lehet csekkolni szombaton . Vasárnap már koppig van az egész paddock, így esélyed sincs, akár egy jó kis közös hoszteszes fotóra .
Csak mutatóban egy kép tavaly előttről .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5227 üzenetére
Nem csodálom, hogy foglalt mert jó helyen van, meg nagyon rendesek a tulajok és ráadásul árban és kinézetben is korrekt a hely .
Megsúgom neked, hogy mi 2013-ban úgy csináltuk, hogy a futam végén vissza a Panzióba, összecuccol és már akkor jeleztük a tulajnak, hogy 2014-ben is jövünk. Felírta és bizony mentünk is . Igaz 2014-ben már a 3. alkalommal voltunk ott, tehát volt egy kis "protekciónk" .
Na, de sok volt már részemről az OFF, így egy kis ON. Bár nem 100%-ig WTCC infó, hanem TCR:
Onxy Team - Ford FocusPedig mennyire mondták, hogy jönnek a Focus-okkal a WTCC-be, aztán ebből sem lett semmi. Most majd mennek a TCR-be. Azért komoly, hogy még mindig alig találni infót az egész versenysorozatról. Engem legfőképpen az érdekel, hogy lesz-e itthon közvetítve (kétlem mondjuk) .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Jaja nem semmi . Viszont ezt most vettem észre szintén itt a touringcarstime.com-on:
Campos Racing - Opel Astra OPC
Na nekem ez is tetszik. Csinos kis darabnak nézz ki .
Yayoh: Igen ezt olvastam már én is, hogy F1 futamok betétfutama lesz a TCR. Ebből is remélem, hogy talán lesz közvetítés róla, vagy összefoglaló valamelyik hazai sport csatornán. Zengő csapatnak meg itt is nagy kalappal !
...és egy érdekes cikk:
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5234 üzenetére
Úúhh bocs elolvastam. A "két hét múlva" helyett, sikeresen azt olvastam, hogy hétvégén (most) kezdődik .
Eddig:
15 pilóta, 5 csapat, 4 fajta autómárka, F1-es helyszínek. Valami biztos lesz, mert nem hiszem, hogy csak úgy ennyi pilótát, csapatot összecsődítettek volna . Bár jöhetne több infó, mert a 03.29 hamar itt van.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na ez egyre érdekesebb kezd lenni (TCR) . Mondjuk szerintem úgy túra autó, mint a BTCC-ben voltak tavaly (?) a kombi Honda-k .
Wéber Gabi körül is nagy a csend. B3 Teamben Bús Edina és egy titkos 2. pilóta lesz . TCR-ben hova? Zengőéknek meg van a pilótájuk és csak egy autóval mennek tudtommal.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Yayoh: Saját vélemény: Wéber Gabinak egy esetleges ETCC indulás - szerintem - visszalépés lenne a karrierjébe. Ha nem tud versenyképes technikát maga alá rakni - amivel tud az bajnoki címért harcolni - akkor egy esetleges kategória bajnoki cím nem sok dob a karrierjén. Hangsúlyozom, hogy ez csak a saját véleményem .
MKLS: Ezt passzolom. Olyan szinten nincs még mindig információ, hogy az hihetetlen (Zengők sem írnak semmit!). Engstlerék TT bejelentése is érdekes, mert eddig úgy volt hogy VW Scirocco-val mennek. Aztán nesze neked, lett egy TT .
Közvetítésügyileg sincs sok infó, csak hogy hamarosan bejelentés, aztán van egy "bár...." kijelentés a mondat végén. Ez sem túl kecsegtető. Fb-on pont ezt kérdezték és itt a válasz:
TCR International Series: Not yet Tom. We'll be announcing our broadcasting partners pretty soon, though.....Yt-on van egy TCR TV, de kétlem, hogy ott lennének közvetítve majd a futamok (lásd: Seat Leon Eurocup).
11 nap és minden kiderül .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tényleg Golf-ról volt szó korábban és abban is biztos voltam, hogy német autóval indulhatnak csak (Liqui Moly kikötése volt ez, ha jól rémlik). Hogy nekem honnan jött a Scirocco, azt nem tudom .
Névsor impozáns, viszont azért az a 15 induló még eléggé karcsú csöppet. Legalábbis nekem. BTCC Fb oldalán láttam egy képet, a tavalyi szezonról, ahol is 29 autó volt látható. Na, ilyen létszám lehetne itt is, meg a WTCC-ben is .
Yayoh: Na ha ez igaz, akkor legalább a kupás Leon-nal lehet esélye az összetettben. (Bár én az ETCC-re úgy tekintek, mintha egy pályán autósnapot tartanának. Mindenki hozza, amit talál a garázsban, aztán mennek x kört és jónapot .)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Közvetítve lesz a TCR.
Sport 1 (Sport 1 HD) fogja adni, bár a Port.hu-n egyelőre nincs infó róla, de annyi biztos, hogy nagyon korán lesznek a közvetítések (Helyi idő szerint! Időmérő: szombat 5:30, R1: 8:30. Vasárnap R2: 5:35). Ha élő lesz!
Egyébként a menetrend:
Timetable
Friday 27th March
12:40 – Free Practice 1
16:45 – Free Practice 2Saturday 28th March
12:30 – Qualifying
15:30 – Race 1 (9 Laps)Sunday 29th March
12:35 – Race 2 (9 Laps)All times Malaysian Time
Mire beírtam megelőztek . Ki nem törlöm már .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #5255 üzenetére
Jaja! WTCC Hírblog Fb oldalán írta valaki, hogy hétfőn este 19:15-től lesz leadva és a Sport 2-ön.
De a következő futamok már élőben fognak menni .
Viszont a TCR TV Youtube oldalán, ha jól olvastam az angol hírt, élőben fog menni. Azt nem tudom, hogy kommentátor lesz-e hozzá, de ez érdekel legkevésbé most .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen