Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
válasz Vyndree #7384 üzenetére
Ha nem dobálja olyan agresszívan át az autót az utolsó sikánnál, talán nem lett volna gond. Ezt az egy helyet kellett minden körben úgy letudni, hogy ne legyen a portugál inas az "erősebb" Leon-nal ott a nyakán a cél előtti utolsó kombinációhoz. Az utolsó körökben már nagyon dobálta át az autót és ez ezzel jár.
4 futamot rendeztek a hétvégén (2 ETCC és 2 WTCC), ha nem csal az emlékezetem, csak neki volt egyedül defektje. Akkor tuti a Yokohama a hibás, mindezt úgy, hogy nem változott semmit a gumi 2015-höz képest.
Nah mindegy .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Bozso68 #7386 üzenetére
Szerintem jól. Egyre népszerűbb a Formula E, aminek pont ez a lényege, hogy az utcára viszik a versenyzést. Ezek az autók nem fognak menni épített versenypályákon, mert eleve az volt a cél, hogy minnél közelebb vigyék a nézőkhöz a versenyzést.
Pár futamot láttam én is csak az idén és alapvetően nem rossz a bajnokság, mert izgalmas és vannak igazi csaták, de a hang miatt számomra inkább, mint egy RC bajnokság lenne, csak nagyobbak az autók.
A WTCC-nek az egyik nagy baja, hogy az FIA eléggé mostohagyerekként kezeli, emiatt nincs olyan presztizsértéke, mint bármi másnak.. Sokkal jobb promót kap bármilyen forma autózás, mint bármelyik zártkasztnis bajnokságuk (WRC, RX, WEC és még lehetne sorolni). Sajnos!
A hír meg nem meglepő. Lopez azóta is visszavágyik a forma autók közé, mióta az F1-es karrier lehetőség ott volt előtte, csak hát füstbe ment a terv. Ezzel a lépéssel meg ismét ott lehet a "nagyok" között.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Bozso68 #7388 üzenetére
Az a baj, hogy jövő év totál bizonytalan (már amennyire nézői szemmel követem a WTCC-ét). Miért?
- Honda biztos hogy nem hoz új kasznit 2017-re és ezzel megint ott lesznek, mint idén. Egyelőre az se biztos, hogy 2017-ben indulnak.
- Lada-nál menedzsment váltás volt és totál bizonytalan lett a WTCC projekt 2017-re. Hiába megy most már úgy a Lada, ahogy elvárható tőle.
- Citroen, mint gyári alakulat megszűnik, ezzel együtt - szerintem - Muller is befejezi. Nem tartom valószínűnek, hogy még egyszer privát csapatba akar lenni, egy exbajnok autóval (lásd RML Chevy).
- Teljesen bizonytalan, hogy jön-e még egy újabb gyári csapat. Mindig csak a: tárgyalások folynak 1 vagy több gyárral is, de semmi konkrétum. Igazából nem értem mire a nagy titkolódzás, mivel nincs valójában nemzetközi szinten konkurenciája a WTCC-nek. Igen ott a TCR, de az még idén is nagyon gyerekcipőben jár. Sajnos se az autók mennyisége és minősége nem egy WTCC szint. Viszont érdekes lehet a privát csapatoknak 2017-re, hogy ha a WTCC-ben nem tudják a költségeket lejjebb vinni.WTCC valószínűleg veszít az értékéből Lopez távozásával, de azért a Formula E sem egy elitkategória. Másod-, harmadszintű volt F1-es pilótákkal van tele, viszont van esemény minden futamon, innovatív, sok a csapat/pilóta és show van, mivel a nézők orra előtt zajlik a verseny. Lopez biztos jól jár ezzel a váltással.
WTCC hogy jár ezzel, az meg majd kiderül jövőre .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Akkor még egy érdekesség :
Bár ez ETCC és nem WTCC, de Nagy Dani a hétvégi Mátrai Hegyiversenyen pályára lép az ETCC-s Leon-nal. Ha valaki arra jár, akkor őt is láthatja majd .
Én mentem volna, de sikerült olyan szinten megfáznom, hogy taknyom-nyálam egyben van és talán jövőhétre rendbe jövök .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #7400 üzenetére
Kösz az infót!
Az első futamot felvételről adja az M4 szombat este 22:35-től, míg a második futamot élőben adja vasárnap.
Gondolom az elsőt német IP-vel majd Youtube-on lehet nézni, de én meg várom a magyar kommentátorost este .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Csoda hogy ad belőle valamennyit .
Csak kíváncsiságból ránéztem, hogy milyen sporteseményeket ad az Eurosport 1-2, hogy 6 óra autósport nem fér bele élőben és hát nem kellett csalódnom :
Eu2: Nyári síugrás és ifjúsági atlétikai világbajnokság - Bravó
Eu1: a Föld egyik legtisztább és minden doppingtól mentes sportja: Tour de France - Gúd dzsáb, veldán, nájsz .Inkább keresek stream-et majd és nézem ott. Az utolsó órában meg majd az Eu2-re kapcsolok, hátha Lanti lesz a kommentátor. Bár van egy sejtésem, hogy Várhegyi lesz inkább .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #7413 üzenetére
Lesz Eurosport-os közvetítés:
Szombat:
Eu2: 16:30-17:30
Eu1: 17:30-19:55Vasárnap:
Eu1: 12:30-13:30
Eu2: 15:00-16:45 (befutó, ha jól tudom)Kommentátorok nem tudom kik lesznek, de gondolom Várhegyi az egyik, tuti. Reménykedek Lantos Andrásban is.
Egyébként Nicky Catsburg is rajthoz áll egy BMW M6-al . Most hirtelen nem tudom melyik csapattal, de már ment korábban is velük, ennyire emlékszek .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #7421 üzenetére
Na már leszedték, de még jó hogy tegnap este megnéztem. Komoly kis borulás volt és nem sokon múlott . Egyébként valamit itt a túraautóknál is kitalálhatnának a kerékrögzítésre, mint a formula osztályokban, mert komoly volt ahogy a kerék elszabadult (mint hétvégén a Blancpain GT 24H Spa-n a Porsche - Ferrari ütközésnél, mikor jött ki a boxból a Porsche. Ott is komolyan leszakadt a - talán - bal hátsó kerék.).
Volt amúgy itt R2-n is egy komoly baleset az első kör vége felé. De hát ez a BTCC .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Hoppácska :
Az uruguay-i Mauricio Lambiris (első uruguay-i WTCC versenyző) ül be Ficza Feri autójába az argentín hétvégre: [link]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7460 üzenetére
A Honda vezetőinek inkább azon kellene elgondolkodnia, hogy Norbi mögött miért nem volt egy társa sem, mint hátvéd....és nem először történik az idényben már ez. Míg fordított helyzetben Norbi beáll védeni az előtte lévő Honda-t, még ha tudna gyorsabb is lenni tőle (lásd Marrakesh pl).
Más:
Nem tudom marad-e 2017-re a Honda, de ide sürgősen kell egy új motor, mert ez így karcsú. Az autó a kanyargós részeken nagyon jó (egész hétvégén Norbi az első szektorban kapott ki mindig, pont a leggyorsabb rész), viszont egyenesben elfogy az egész motor.
Egyelőre a mákjuk 2017-re, hogy a Citroen-ek privátok lesznek (Lopez-en és Muller-en kívül erős Citroen-es egyedül talán Chilton van.). Lada-nál valami Moszka óta nagyon félrement. Sajnálom hogy nem jött össze nekik most sem semmi . Volvo lehet még mindig a fekete ló 2017-re.
Futam:
R1 nem sok izgalom, Norbi jól ment, Lopez meg egy másik kategória. 18-ról az 5. helyre feljönni.....kész.
R2-ben az egyetlen izgalom elől volt. Sajnos ott a két Citroen nagyon betette Norbit a hintába. De hát ezt így kell. Amit sajnálok, hogy rengeteg pontot bukott Norbi a kicsúszással.Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz callmeakos #7505 üzenetére
Ez a Honda-nak IS kellett, de nagyon.
Első futam teljesen rendben volt, a második az nekem kicsit unalmas volt. Bár Catsburg hozta a show-t Thompson-nal .
Zengőékre nagyon rá járt a rúd. Rendesen olyan érzésem volt, mint mikor először mentek a Honda Civic-el (Norbival).
Ami biztos, hogy következő futamra a Honda +80 kg-al megy. Vagyis hát sanszos, hogy azzal fog menni .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Hosszú idő óta először rakják be Bennani-t a Mach3-ba és megkotlik alatta a technika . Nemhogy hagyták volna Chilton-t erre az utolsó két futamra.
Ebből holnap szerintem nem lesz Honda győzelem. Gyorsaság kell az autóba, az meg most benne van a súly vesztett Lada-ban, a minimál súlyos Volvo-ban és hát a Citroen +80 kg-al elverte megint a mezőnyt. Dobogó összejöhet Norbinak, de a győzelemhez kva nagy mák kell. Ha Filippi fel tudja tartani Norbi mögött a mezőnyt vagy 7-8 körön át, akkor meglehet a győzelem. Természetesen ehhez Norbinak le kell rajtolnia Filippi-t .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #7547 üzenetére
Öööö....2015-ös Honda motorral, 2 újonc tanulóéves pilótával, +60kg-mal megpakolva, te is mi a jó istent vársz tőlük? Ez vérszegény, mikor nyíltan megmondták Zoliék, hogy VB pontot sem remélnek, nekik a tanulás a lényeg, erre Ficza Ferinek első évében VB pontjai vannak? Ez vérszegény?
Vérszegény Demoustier és Filippi! Na, ők vérszegények, hogy egy 2016-osra fejlesztett autókkal kullognak a sor végén.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Hivatalosan is elmarad a thaiföldi verseny
...és egy világbajnokságról beszélünk....hajjaj vannak itt gondok .
Továbbra is szeretem nézni, mert kedvelem a technikai sportokat, de azért ez nem méltó egy világbajnoksághoz.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Mi az isten van az autósportban ?
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Jelenleg még mindig világbajnokság, mert az alapfeltételeket teljesíti a sorozat: min. 2 gyártói csapat és min. 3 kontinensen kell menni. Ezek meg lennének jövőre is. Az viszont kérdéses, hogy mekkora mezőnnyel. Mert, ha csak a 3 Citroen-t és a 2 Lada-t kiveszem + Borko Honda és Münnich Chevy, amik csak állnak a garázsban, akkor bizony jövőre lenne 14 induló! Tizennégy!!!!...és ez egy nagyon optimista szám, mert csak a jelenlegi mezőnyt számoltam. Nem tudni maradnak-e Zengőék, nem tudni mi lesz Coronellel (nagyon Citroen-be akar ülni), nem tudni mire lenne elég az elavult Chevy stb stb stb. Ja és ki ne felejtsem az esetleges 2 fős Honda csapatot sem, mivel nagyon úgy nézz ki, hogy jövőre csak 2-en lennének (Huff-ot "kirúgnák").
Úgy nézz ki, hogy 2017 nagyon gyászos lesz az autósportban . ...és itt nem csak a WTCC-re gondolok. Ott a WRC, WEC, a sokak által kedvelt V8 Supercars-ban is - állítólag - nem túl szívderítő változásokat terveznek '17-18-ra. DTM-ben mezőnycsökkentés stb stb.
Talán - nagyon talán - ha ebből Lotti és a TCR tud kamatoztatni valamit, akkor jövőre a TCR feltörhet erősen.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
A fától nem látjátok az erdőt .
Tarquini 5-6 körrel korábbban ugyanígy felkínálta Monteiro-nak, hogy menjél. Az a Tarqiuni, aki tud ugyanolyan sunyi lenni, mint Müller. Az a Tarquini, aki Norbival szemben ugyanolyan sunyi módszerekkel élt, mint Müller. Az a Tarquini, akinél meg volt a tempó és fölényesen megnyerte a nyitó futamot.
Mégis mindenki Müller-t bsztatja....és irkálnak a Fb oldalára, WTCC oldalára, Citroen oldalára stb stb, nem éppen kedves szavakat.
Nem védem Müller-t, mert sunyi egy alak, de nem - csak - ezen múlott, hogy Norbi nem lett összetett 3.
De, az lett. 3 év alatt 2x verte el a gyári csapatot. Mindenki tisztában van, hogy tehetséges és jó pilóta és ő lett a "3".
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem tudom milyen lesz az idei év a WTCC-ben, de ennek a hírnek nagyon megörültem :
Privát csapat viheti tovább a LadákatRemélem nem csak kacsa a hír és tényleg ott lesznek privátként a Lada-k. Nagyon kellenek a mezőnybe. Tarquini-Catsburg kettős elég is lenne, esetleg még Van Lagen-t elő lehetne kaparni.
(Legnagyobb trollkodás Thompson lenne, de ezt Shapovalov úgy sem meri meghúzni .)
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ha ez tényleg így marad, akkor idén kilátogatok ismét a ringre. Ezek így barátibb árak .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Filippi Citroen-el megy 2017-ben . Eddig sem ment neki a Cruze-al, ezután meg kiváncsi leszek egy még erősebb autóval mit kezd.
Bennani, Chilton, Huff és Filippi Citroen-nel, így még egy maradt, ami szabad....remélem Coronel le tud rá csapni .
Jelenlegi lista:
JAS: Norbi, Monteiro, Michigami
Volvo: ?Citroen: Huff, Chilton, Bennani, Filippi, ?
Cruze: ?
Zengő Honda: Panis, ?
Lada: ?Van még valaki? Volvo-ról nincs infóm kik lesznek, de Girolami-t pedzegetik, illetve, hogy nem Dahlgren lesz az egyik.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ha ez így marad, akkor ez a sorozat nem lesz méltó a Világbajnokság címre . Nagyon mellé lőttek ezzel a TC1-es rendszerrel. Továbbra sem értem miért nem lehetett a TCR, vagy az NGTC szabályrendszert átvenni. Illetve el kellene felejteni ezt a gyári autós rendszert és áttérni az ügyfeles megoldásra. Csak meg kell nézni a Blancpain-ben is van mezőny, TCR-ben is, BTCC-t már nem is említem.
Amúgy meg valószínűleg - ha nem jön a Lada - és nem tudnak még min. 3 autóba ültetni versenyzőt - de valami normálisat - akkor lesz egy WTCC 2-vel felduzzasztott "VB" .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tudom, hogy az egyik alapfeltétel a VB-nek a min. két gyártó (és csapata), valamint hogy 3 kontinensen kell futamot rendezni.
Én csak azt fejtettem ki, hogy el kellene felejtenie az FIA-nak ezt a gyártói csapatos dolgot és lehet inkább az ügyfeles megoldásban kellene gondolkodni. Mai hír, hogy a Hyuand is bejelentkezett a TCR-be. Ha csak a három alap márkát nézzük: Honda, VW és Seat, akkor ez a 4. "gyártó", aki ott akar indulni. Emellett - még ha kevésbé is voltak sikeresek - de ott volt a Subaru, Alfa, Opel és a Ford. Sőt ha jól tudom az Audi TT-ből is van már TCR-es változat.
Jelenleg 11 TC1-es induló van: 4 Honda (3 JAS + 1 Zengő), 3 Volvo, 4 Citroen (mind privát)...és kifújt.
Semmivel nem lesz jobb a mezőny, ha 4-6 mp-el lassabb körökre képes TCR-es autókkal töltik fel az egészet WTCC 2 néven. Kapsz egy ETCC-t, csak nagyobb költséggel és európán kívüli futamokkal.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Yvan Muller vezető és fejlesztési tanácsadó lesz a Volvo-nál 2017-ben [link]
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
[link] Úgy nézz ki nem lesz WTCC 2. Viszont Coronel érkezésével (továbbra is Chevy) még mindig nincs meg a 16 autó.
Érdekes lesz ez .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Március 14.-én hirdetik ki az indulók listáját. Eddig ugye Zengőéktől csak egy pilótáról tudunk, de két autóra van nevezés leadva. Szóval ha ott jön még egy, akkor van 14 autó....de elvileg 13 már elég az időmérő megrendezéséhez.
Szóval 14.-én minden kiderül.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Minstrel #7728 üzenetére
Nem tudom pontosan hogy van ez a szabály, de 13 autóval már megtartható a jelenlegi időmérős rendszer. Csak ennyit tudok .
Ugye így kiesik 1, marad 12 (top10 és fordított rajtrács R1-re), majd kiesik 7 és marad a top 5, akik mennek még egy karikát. 12 autónál már alapból csak 7 esne ki és marad a top 5. Ez így meg karcsú lenne nagyon.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tényleg 13. Nagyon benéztem .
Az a baj, hogy a Ladákról semmi, de tényleg semmi hír. Szerintem nekik kapufa...vagy Ribero valami bszom nagy engedményt ad Shapovalov-nak, hogy tudjanak menni. Kérdés viszont, hogy ebbe mennyire egyezik bele a gyár?! Valamint, hogy fejlesztés nélkül mire elég az autó. Na meg van-e pilóta bele, mert Valente tuti kihagyható, Tarquini menne, de jelenleg nincs mivel (annak ellenére, hogy 3 Chevy és 1 régi fejlesztésű Civic még szabad préda).
Zengőéknél is csend van. Csak annyit tudni, hogy Dani és Feco is nagyban edzenek és ennyi. Bár van egy erős gyanúm, hogy Dani lesz a befutó, ha lesz 2. autó.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #7735 üzenetére
Holnap van a nevezési határidő leadása. Jól elhúzták . Nekem mondjuk olyan mindegy volt, hogy melyikük kap TC1-es ülést, mert mind a kettőt tehetségesnek tartom. Most már csak az kell, hogy 2017-es autóval menjen Dani is.
Esteban Guerrieri pedig a Campos Chevy-vel indul. Nem teljes szezont, de min. 5 fordulóban ott lesz. Gondolom az egyik az argentín les .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7738 üzenetére
Itt pedig a Volvo tesztpilótája . Igen ez Ő .
Catsburg elfoglaltsága miatt nem vesz részt a mai napon....és örülök, hogy Norbi visszakapja idei évre a csapatát. Szerintem piszok erősek lesznek így hárman (Norbi, Gergő és Juhász Szabolcs).
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Első kollektív monzai teszt eredménye:
Huff végig dominált, senkinek nem adta át egyszer sem az első helyet. Zengőék nincsenek ott ne lepjen meg senkit Panis neve. JAS Honda-nál meg találtak valami apró hibát, ami miatt inkább nem engedték ki az autókat. Ők délutánra koncentrálnak (forrás: WTCC Blog).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Frenky89 #7743 üzenetére
Ennek a Volvo-nak piszok jó hangja van. Az ALS hang meg egyenesen orgazmus . De a Honda, csak nekem tűnik csendesebbnek a többihez képest?
Lada is ott van a szeren .
Coronel meg ahogy átpakolja a lassítókon az valami brutális .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7745 üzenetére
Pont most néztem meg. De most én is fanyalogni fogok, pedig nem szokásom.
Ennek így mi értelme? Jó, oké megkap egy év lehetőséget, mert tavaly nem jött össze. Jó, oké biztos fel lesz csavarva a motor. Jó, oké van még egy magyar versenyző...de akkor is. Mi értelme van így ennek ?
Pontokért fog menni...jah, max privát pontokért, mert azért egy 2015-ös motorral nem lehet megváltani a világot. Mert ha még egy Chevy lenne, akkor oké, de ez egy Honda.
Nah mindegy...remélem a hungaroringi tesztre tudnak menni és legalább látjuk mozogni az autót.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Jövőhéten TCR International Grúziban kezd. A nevezési lista: PDF formátum
Akinek nincs kedve megnyitni, akkor annak itt van egy meglepetés:
55 Zengő Motorsport Ferenc Ficza (HUN) KIA cee’d TCR .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Viszont bánat az örömben:
"A TCR hivatalos közleménye szerint a Balance of Performance-teszt időbeli közelsége miatt néhány autót nem tudnak időben hajóval elszállítani a jövő hétvégi grúziai szezonnyitóra, többek között a Zengő Motorsport két KIA-ját sem, így ők nem vesznek részt az első fordulón." (P1race)
Ezenfelül a Comtoyou Racing, Leopard Racing and Icarus Motorsport egy-egy autóját is érinti ez. Szóval velük kevesebb lesz a mezőny az első fordulóban. Tipikus Zengős .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #7781 üzenetére
Nyald meg a bal fülem hegyének a cimpáját, hogy te mindig megelőzöl .
Szurkolunk és tapadunk a monitorra jövőhéten hétvégén .
De kíváncsi vagyok ki lehet az a 75-ös rajtszámú másik versenyző. Nagy Norbi nem, mert ő ETCC-zik idén is. Tóth Norbi megint nem, mert ő úgy tudom más projekten dolgozik. Netalán valamelyik tavalyi Suzuki kupás tehetség? Báldi Gergő esetleg? Vagy netalán Tim Gábor?
Nem mondanak Zengőék sem semmit .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Vyndree #7823 üzenetére
Nem csak normális pályák kellenek, hanem el kellene ereszteni az FIA részéről ezt a: "csak akkor VB, ha van x gyári csapat és megyünk x kontinensen" mentalitást.
A "király kategóriában" mennyi gyári csapat is van? 4!!! AMG Mercedes, Scuderia Ferrari, Renault F1 és a McLaren Honda. 8 gyári versenyző....a 20 fős mezőnyből! Itt is, ha nem lennének privát csapatok, már rég bedőlt volna az egész.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #7848 üzenetére
Kőváry Anett volt, ha jól tudom. Engem is idegesített .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Bennani 5 rajthelyes büntit kapott Hringre:
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Te jó isten milyen rajtoktatást tartott Tassi . 3. hely meg lett és ez remek. Fecót viszont sajnálom, mert a tempó meg volt, de annak a fránya féltengelytörésnek még nyoma volt.
Remélem holnap is fasza verseny lesz .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
"Ellenben ha megnézed a mai TCR futamot is, olyant fél órát kapsz, amiért a túraautózást szeretni lehet."
Na pont emiatt néztem a TCR-t, mint az F1-WTCC kombót. Kbszott nagy futam volt .
Sajnos Fecót megbüntették 10 mp-el, mivel a 4. körben átvágta a célegyenes végi sikánt és ezzel megelőzve az egyik Leopold-os autót, viszont nem adta vissza a helyet.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra Árcsökkenés
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest