- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
(#9567) schawo: Azért annyiban jó lett volna, hogy ha számít a csökkentés, hogy így Daninak nem az utolsó pontokért kellene harcolnia .
(#9569) vlevi: Inkább ne adta volna. Ez a kommentátor....fúú rosszabb, mint Mezei az M4-en .
(#9570) sultansmith: Látványos volt Tassi csatája, de van egy érzésem, hogy ezért kapni fog valamit holnapra. Jó magyar szokás szerint . Dani is komolyat ment, na meg a végén Borko mekkorát csatázott .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
(#9585) guftabi96: Este 10-ig kellett kibírni, mert onnantól sokkal kevesebb reklám van. Ami nem is reklám, hanem ilyen top 5 tenisz meg biciklis hülyeség van, ami kb. 3-4 perc. Az simán vállalható .
Más:
Az meg van mindenkinek, hogy Kiss Norbi azért kapott büntetést mára, mert a legutóbbi Hringes DTM körözését tiltott tesztnek minősítették? Gáz, nagyon gáz .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Igen, tudom ez még csak FP1 és ez úgy sem jelent semmit, mert.....de nem nagyon akarom elhinni, hogy a 10 kg és 10 mm csökkentés ennyit számítson. Nem akarom elhinni.
Nagy Norbi előtt viszont le a kalappal. Látszik a tapasztalat ezen a pályán és még meg is lehet a top10-ben maradás .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Norbi bal első ajtaja: [link] .
Nem tudom mikor volt utoljára ekkora baleset, de kb. 3 éve lehetett Macauban, asszem R2 és ott is a rajtnál. Norbi járt rosszul azt tudom, de ez durvább volt. SLR-nek hétvége off, de szerintem még SloRing is kétséges lesz. Mindketten nagyot kaptak, de Bennani nagyobbat. Nem adom ezt én most Bennaninak, mert Huff alig hagyott helyet neki. Ebben - szerintem - Huff volt a hunyó. Na, de ez érdemel-e többszörös büntetést. Kíváncsi vagyok mi lesz belőle.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Qorthral #9632 üzenetére
Először Huff autója gyulladt ki, aztán lehet hogy a Björké is beszállt. Ez már kicsit nehezen kivehető a visszajátszásból, akárhogy próbáltam lassítani.
Más:
(#9624) guftabi96 ide jár egy nagy nagy nagy +1. Egyszerűen undorító, amit leműveltek, de pl Norbi oldalán is, amit írnak egyesek, komolyan a fájdalom fogja el az agyamat. Nem hiba vagyunk a 10 millió szakértő országa .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem volt annyira rossz ez a versenyhétvége, de... a szombat a hatalmas baleset tette csak "izgalmassá". Viszont a vasárnapi első (2. futam) viszont kva jó volt. Most nagyon működött a joker kör is, ráadásul voltak azért előzések is. Viszont ez a második (3. futam) ez ezzel a sok sárga zászlóval.... .
Norbi sérült kézzel kihozta a maximumot a hétvégéből . Viszont Tarquini kezd egyre homály lenni, ami a csapatbajnokságra nézve eléggé gáz.
Zengőék.....nem értem, mintha valami átok lenne rajtuk mióta Norbi elment. Állandóan baj van az autókkal, Zsolti is többször túlvállalja stb stb stb. Érdekes, hogy Norbinak még egy pontja sincs, pedig tapasztaltabb pilóta, mint Zsolti. Campos a mérce, de legtöbbször totál homályban vannak. Remélem SloRingen alkotnak végre valamit.
Amire kíváncsi leszek:
- lesz-e büntetés a Huff vs. Bennani esetből?
- fog-e változni a BoP. Szerintem igen és megint nem a Hyundai előnyére. Gyanítom visszakapják a +10 mm-et, mert Nord-on jók voltak és most itt Vila Real-ban is (túl jók). Szerintem SloRingen szenvedés lesz nekik megint.Ja és még egy: Homola győzelmének nagyon örültem. Szimpatikus versenyző és már neki is kijárt végre valami nagy dolog .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Meg van a jövőheti SloRing-re a két szabadkártyás: Petr Fulín és Andrej Studenič. Előbbi ugye ismert tavalyról az ETCC-ből, utóbbiról viszont soha sem hallottam . Amennyi infót találtam róla neten, abból az jött le, hogy inkább GT versenyeken indult. Fulínra kiváncsi leszek azért.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nagyon jó interjú Michelisz Norbival Vályi Pistától: [link] .
Annyira, de annyira igaza van Norbinak a BoP-pal kapcsolatban, hogy maga a BoP jó, csak az aránya nem. Mert amíg 25 autó van 2 mp-en belül egy-egy időmérőn, addig a BoP fasza. Csak akkor nem fasza, mikor a mezőny legjobb autója a sor végén kullog és futamot lehet nyerni egy gyengébb autóval. Na akkor.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9688 üzenetére
Meg úgy az egész magyar versenyző különítmény. Daninak csak kva nagy mákja volt, hogy a dobogó meg lett. Meg Jedlónak is a pontszerzés. Fecó a DSG-s Seat-tal is homály volt, Tassi meg túl sokat akart....és homály lett. Ami Tassiban erő meg volt tavaly, az idén nincs meg benne.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9690 üzenetére
Nagyon fasza verseny volt ez a mai, igazi túraautózás láthattunk. Ütötték vágták egymást az inasok, de semmi pofátlanság nem volt .
M1RA dupla dobogó, Fecó pontot szerzett, Tassiék is szépen odacsaptak . Bár csak a WTCR-ben lennének ilyen adok-kapok csaták.
Viszont a sikán azt valahogy nem igazán akarták bevenni a srácok, kaptak is ezért - legalábbis szerintem ezért - páran boxáthajtást. Egy volt aminél fogtam a fejem, az Borkó megmozdulása, amivel összetörte a verdát. Azt ott irgalmatlanul elbszta.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Marmonkanna #9694 üzenetére
Mégis mit vársz ? Az FIA legsemmirevalóbban kezelt szakosztálya a túraautózás. F1-en kívül nem ismernek ezek semmit. Ott szinte mindenről azonnal van videó, infó stb. Itt meg még a WTCR weboldalát sem tudják normálisan karbantartani. Touringcartimes-on hamarabb megjelennek infók, mint a saját oldalukon. Mondjuk az Eurosport is elmehet a bánatba.
Hétvégi közvetítés (TV): [link]. Idézet a cikkből:
Szombat:18:45 – Második futam [9k] (Eurosport 1, élő)
Vasárnap:
11:15 – Harmadik futam [11k] (Eurosport 1, élő)
Ennyit fogsz a tv-ben látni az egészből. Ennyit! De hála az égnek az Eurosport 2-ön 30 órában tudsz majd nézni csodálatos teniszt, az 1-en meg 56 órában a doppingos 20 kg-os inasokat, ahogy cangáznak. Csodás .
Egyébként annyi infó van róluk, hogy az autók készen vannak és ott lesznek a SloRingen .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Egy Audi győzelem tuti lesz és a többin meg a Honda és a Hyundai fog osztozkodni . Ideje lenne már Norbitől egy győzelem, mert így nem lesz esélye a végére.
(#9697) Malachi: Engem speciel nem érdekel, egyik sznob sportág sem, amit az Eurosport ad . Se a tenisz, se a snooker, se a doppingos inasok cangázása 2-3 héten át napi 24 órában. Régen sokkal több autosport volt az Eurosport-on, ma már szinte alig van . Abban viszont igazad van, hogy a BoP nagyon szétbszta az egész sorozatot, pedig nem ennek indult az év elején .
(#9698) b-type: Ezért írtam, hogy az Eurosport is elmehet a bánatba . Igazából ezt tudtam volna cifrábban is írni, de attól bant kaptam volna, meg kiakat volna a fórum motor .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
A végére Tarquini ellopta a show-t Norbitól, de így is brutál időt pakoltak oda. Most kell viszont Norbitól egy nagy rajt és meglehet végre az első győzelem. Már nagyon kellene. Comte csak odasettenkedet megint az elejébe . Hufféknak meg totál sz*pás ez a súly.
Zengőék hiába gyorsultak, sajnos a mezőny is gyorsult. Szerintem az ő autóik nem teljesen 2018-asok. Gátlóról tudni, hogy más - talán 15-ös? - de azért az autóban ott van a 10-es idő. Lásd Oriola. Szóval ez nekik megint egy nulla pontos hétvége lesz. Ha csak le nem szakad az ég holnap meg holnap után, akkor talán lesz esélyük.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9707 üzenetére
Időmérőn tuti, hogy nem kapott ki sokszor, mert az eddigi 6 versenyhétvégén mindössze kétszer volt gyorsabb, mint Norbi. Maroccóban meg nem kicsit volt szerencsétlen Norbi, szóval, ha az nincs, akkor Tarquini előtt lenne.
Azt meg hogy mi alapján várok egy jó rajtot? ...hát mert már nem ártana legalább egy futamot nyernie . Ahhoz meg elengedhetetlen holnap az első futamon egy álom rajt.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9724 üzenetére
Tegnap, amit az első futamon Norbi leművelt - őszinte leszek - nem is érdemelné meg a bajnoki címet. Míg ő hátul alibizet, addig a másik két YMR Hyundai nyomult előre és majdnem pontszerzés lett. Én elhiszem, hogy gyúrt a második időmérőre és aránylag jól is alakult a második futam, de évek óta ez van, hogy nem használja ki a lehetőségeit, nem megy bele kockázatosba. Ha belemegy is, nem okosba - lásd Nord és ott Huff ellen -, hanem eléggé tesze-tosza módon. Jó oké, kanapé-driver vagyok, meg mindentjobbantudok - mindent is -, de ha ma nem lesz futamgyőzelem, akkor ennek az évnek vége. 56 pont a lemaradása Tarquinihez képest. Behozható, de ott van előtte egy Muller, egy Erlacher, egy Björk. Egyik sem fog aludni a hátralévő futamokon.
Most lehet hülyén hangzik, de komolyan szurkoltam Mullernek az első futamon, hogy meglegyen a 10. hely. Pedig hát Mullernek szurkolni, eléggé merész dolog .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Mekkora futam volt már ez. De hiányzott már az egész WTCR-nek egy ilyen izgalmas forduló. Ha ez a pálya nem kerül vissza jövőre, akkor az FIA, Ribero, Eurosport és Lotti is elmehetnek a sunyiba. Már csak Moszkva kellene az elbszott kínai pályák helyére, meg Marakesh is mehetne ki a fenébe. Bár felőlem még Macau is.
Szurkoltam, hogy meglegyen az első győzelem és meg is lett. Zsolti is mekkorát csatázot Oriolával az utolsó körben. Kár hogy nem mutatták. Viszont számomra a nap embere az Björk. Hihetetlen mit nyomot le az inas .
(#9727) b-type: nos igen, Kiss Norbi. Szerintem ez már örök talány marad, hogy mit alkotna itt a túraautó mezőnyében. Ha lenne annyi pénzem, mint amennyi nincs , befizetném egy szezonra egy csapathoz.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Na, már Huff is ki van akadva a "szar" BoP miatt, most hogy mentek egy nullás hétvégét. Néha tényleg az az érzésem, hogy ez egy rinya-bajnokság lett. Szerintem következő verseny után beáll a sorba a Peugeot is, mert - szerintem - most már kijár nekik is a nagy puttony. Miközben csendben van a Honda, aki szépen gyűjtögeti a pontokat . Alfa meg minek szólna? Nekik tök mindegy, mert csak nagy ritkán tudnak pontokért menni. Ja meg a Cupra sem szól, mert akkor szopóroller lenne nekik is...és megint majd a Hyundai lesz szivatva, mert jóformán bucira verték időmérőn és versenyen a népet...megint.
Mondjuk arra kíváncsi leszek lesz-e szankció a Honda-nak a turbónyomás miatt. Ugyebár a hétvégi eredmények még nem hivatalosak. Legalábbis a közvetítésben Lanti ezt mondta. Ha kiderül, hogy a versenybírók hibáztak, akkor ebből balhé lesz. Ha meg nem lesz belőle szankció, akkor meg bundát fognak kiáltani a Hyundai-osok (teszem hozzá, hogy jogosan).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nagyon jó kis háttér-sztorik : [link]
Facebook-on a WTCR-TCR Hungarian Fan Club csoportban osztották meg. Kifejezetten jó kis olvasmány volt az egész ....és egy eléggé érdekes írás a SloRing-i turbo-gate-ről is.
Na és ráadásként Neil Hudson tollából a touringcartimes-on: [link]
E fentebbi cikket és ezt összerakva is látszik, hogy eszméletlen milyen káosz van az idei év BoP-ja körül. Két vezetés (FIA és WSC) két féle nézet, két felé megközelítés stb stb stb = káosz. Pedig mindenki az új arany érát várta az idei évtől, de lassan tényleg csak kabaré lesz az egészből. Kár, nagy kár!
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Turbónyomás ügy: sokkal nagyobb lehet a balhé a WTCR-ben
Lantitól szösszenet és nagyon érdekes. Meg neveséges is egyben a leírt helyzet. Inkább nem is kommentálom .
Helyette itt vannak ezek:
JET Super Touring Car Trophy - Race 1 - Silverstone Classic 2018
JET Super Touring Car Trophy - Race 2 - Silverstone Classic 2018Mennyi és mennyi legendás túraautó te jó ég...és nem finomkodtak velük most sem . Ezekből egy kellene, de az nagyon: Volvo S40 .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
...nos és akkor pluszban, mi jöhet le ebből a WTCR-ben résztvevő "gyártóknak"? Ez a legnagyobb gond, hogy nagy a fejetlenség és látszik, hogy csak kényszermegoldás lett ez a WTCR. Hogy mégis legyen valami túraautós rendezvény. ....és ezt így látva, vajon melyik "gyártó" akarna beszállni a világkupába? Gyanítom, akik tervezték, most elgondolkodtak rajta és inkább mennének a TCR szériákba, ahol egy úr van csak, Lotti (na jó kettő, mert a pénz is nagy úr ).
(#9761) Ciccuka: nos igen, az összkerekes A4. Régen volt egy STCC játék és mindig azzal mentem benne . Na, de hát amúgy milyen gépek vannak már itt: Accord, Primera, Laguna, S40, Vectra stb stb stb. Mind kellene .
(#9762) guftabi96: Húúú, hát igen a nagy bódé . Pöppec járgány volt az is, de formára, hangra, meg úgy összességében nekem az S40 kellene....meg úgy mind .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Marmonkanna #9792 üzenetére
Kegyelmes úristen, az a hang .
(#9793) ruti:...és akkor most akkor most a harmadik. Nyélgáz és negyed....hol a negyedik? .
(#9794) guftabi96: Már legutóbb sem ment, szóval az még fogható volt az érettségire, de ez most már egyértelmű, hogy elfogyott a keret és valószínűleg ennyi volt.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Ciccuka #9803 üzenetére
Egyrészt tényleg súlytalan, mert a többi LMP1-es autó fasorba sincs a Toyota-hoz képest. Simán lehetne nevezni azokat LMP1-B-nek, mert 6 óra alatt kapni 4 kört, az eléggé cinkes. Másrészt nem súlytalan, mert ha ezt idén összetettben nem húzza be a Toyota, akkor az nagyon csúfos lesz.
De az LMP1 osztály hibája az FIA is, hogy nem tud olyan versenykiírást készíteni, ami jó lenne a privát csapatoknak is, valamint nem lenne szabad engedni a mértéktelen pénzköltést fejlesztésekre, mert ezzel végképp elvágják a privátok előtt a lehetőséget. Márpedig az utóbbi évek bizonyítják, hogy a privátcsapatok hozzák a mezőnyt. Amúgy a nagy gyártókat sem értem mi az istennek fecölnek pénzt a Formula-E-re is. Innováció, meg energiatakarékos, meg környeztkímélő, meg édes kisf*szom....Persze! Továbbra is csak milliós villanyfúrók és semmi több. Van izgalom, persze hogy van, mikor 3 cm-es szűk utcai gokart pályákon mennek. Tedd be egyszer a WEC-et egy utcai pályára, garantált az x órás izgalom. Egyébként nekem tetszett, mert Le Mans óta már hiányzott a WEC . Mondjuk az Eurosport "1' órás összefoglalója is no komment. F*s, sz*r doppingos biciklisták minden takony megmozdulásáról órákat közvetítenek, az autósportot meg úgy, hogy egy egy órás adás alatt van vagy 20 reklám. Kösz .
No, de ne menjünk el a hétvégéi két szuper magyar győzelem mellett . Assen-t is bevették a magyarok . Viszont továbbra is tartom, hogy a TCR Europe sokkal harcosabb, mint a WTCR. Europe kb. olyan, mint a BTCC és tetszik . Ami számomra érdekes, hogy a Hyundai szépen meg volt pakolva, mert az egyik legnehezebb, legmagasabb és motorilag visszafolytott autó volt a mezőnyben (1305 kg, 90 mm és 97.5 %) mégis kiemelkedően jól mentek. WTCR-ben meg csak szenvednek a nagy súllyal. Érdekes.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9812 üzenetére
Le a kalappal előtte. 51 évesen és az ő állapotában, évek óta nem űlt DTM-szintű autóban, ilyen körülmények között....csak ámulok a faszin. Na, ő egy legenda !
Kva nagy húzás volt a DTM részéről ez az esti futam. Jó, kellett hozzá az eső egész hétvégén, de akkor is hangulatos volt és a pálya is király. Az eső meg a legkirályabb .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9848 üzenetére
Megelőztél . Viszont szerintem ezt a Monteiros témát el kellene eresztenie a Honda-nak. Inkább készüljön fel fizikailag teljesen, teszteljen ha van rá mód. Mert így év végén becsatlakozni nem sok értelme lesz.
Viszont a turbo-gate-ről van valami infó? Tegnap ült össze az FIA, de sehol sem találtram róla cikket, hogy akkor most elmeszelték a Honda-t is vagy sem.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
A komplett mezőny 2.5 mp-en belül (megint), az első és a 18. között 1 mp van!!! Ezen a pályán jó a BoP és most Vernay-nek sem lehet egy szava sem, mert Vervisch az RS3 LMS-el bizony ott van a 2. helyen. Björk nagyon ráérzett megint, viszont Norbinak jó, hogy Tarquini és Muller is mögötte van. Viszont le a kalappal Zsolti előtt. Legjobb Cupra-s idő és az egész eddigi hétvégén nagyon jól ment és láthatóan érzi a pályát. Nagy Norbiért kár, mert benne is megvolt az idő, de neki az első futamra jön egy 5 rajthelyes büntetés (SloRing 3. futam miatt), így ez az első verseny jóformán dobós. Remélem Zsolti nem izgulja el és akár-akár egy dobogó is meglehet . Szép lenne egy Norbi, akárki, Zsolti dobogó .
Ahogy néztem az időjárás most nagyon kegyes a versenyzőkhöz, mert mind mára, mind holnapra napos időt jósolnak.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9862 üzenetére
Vagy Ehrlacher. Egész évben a folytott motorú Honda-val megy és ott van az első 5-ben. Kiváncsi lennék, ha végre engednék a 100%-ot a Civic-nek, mi lenne a felállás.
Ahogy az F1-es topikba szoktátok írni: Lapozzunk 2019-re !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
Ventur@
senior tag
Az 1. és a 23. autó között 1.023 mp volt. Milyen szépen is hangzik . Csak hát a mezőny két legjobb autója (Hyundai és a Honda) szinte sehol sem volt. Legjobb Honda-s a 7. helyen, a legjobb Hyundai-os meg a 17.-en. Elől meg csomó olyan autó, amik nulla plusz súllyal, alapmagasságon és semmilyen visszafojtással mennek. Abban a nézetben jó a BoP, hogy közel vannak az autók, de az aránnyal megint mellé lőttek. Biztos, hogy készültek annó a Hyundai-nál, hogy max súllyal milyen az autó, de arra szerintem nem voltak felkészülve, hogy fel kell a francba emelni az autót és még vissza is fojtják. Az idén 2 versenyhétvége megy kukába, azaz 6!!! verseny.
Szerencsétlen Norbi megint megszívta a motorcserével, mert oké hogy ezzel a sor vége az övé, de ment vagy 3 kört. Gáz!
Zengőék is....szerencsétlen Zsoltit még meg is büntetik, pedig ment egy elég jó időmérőt (13. hely). Arra kíváncsi leszek lesznek-e büntetések a rendszeres pályalevágásokért. Bár sejtem mi erre a válasz .Egyébként ismét egy teljesen értelmetlen pályát sikerült betenni a naptárba. Kb. megkaptuk most is, hogy Macau-ban mi lesz. 8-9 kör csodálatos vonatozás és SC-zés. Várom már .
Eddig a 8 versenyhétvégéből 1 volt, amire azt lehet mondani, hogy na ez kva jó volt: Slovakia Ring.
Marrakesh - no comment
Hungary - elment babbal
Germany - 22 km sz*rkupac
Netherlands - jó pálya, sz*r versenyekkel
Portugal - (sírva röhögős smiley)
Slovakia - Végre verseny és végre túraautózás
Ningbo - nevetséges ítéletek, roncsderbi
Wuhan - eddig egy nagy büdös nulla.Én már tényleg csak azért nézem az egészet, mert legalább autósportot látok. De kb. ennyi. F1-et is csak ezért nézem, meg alszok néha rajta .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #9887 üzenetére
Visszasírom a régi TC korszakot, még a BMW-vel, Leon-nal, Chevy-vel, Volvo-val, Lada-val. Emlékszem, hogy milyen jó versenyt mentek Donington-ban. Ribero azt nyilatkozta, hogy azért nem mennek az angol földre, mert hogy így is rengeteg túraautó verseny van ott. De könyörgöm van a mezőnyben egy Shedden, Huff, Muller, Tarquini, akit az angolok ismernek és lenne néző is. Nem az üres lelátókat látná az ember, mint ebben a két csodás kínai fordulóban.
Amilyen jónak ígérkezett a szezon, annyira mélyrepülés lett és gyenge is. Közvetítés is a nevetséges szinten van, büntetésekről ne is beszéljünk. Ma is vége lett a versenynek és Guerrieri-t utólag büntették meg, mert kiugrott a rajtnál. 20 kör nem volt elég erre, hogy eldöntsék. Komolyan a TCR International alatt azonnal tudtak dönteni, mióta az FIA is belépet, csak szerencsétlenkednek. Tény, hogy az International alatt is születtek érdekes döntések, de volt azonnali döntés, nem az hogy a futam után majd lesz valami.
Áh...mindegy. Megint csak kipuffogtam magam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
TCR Europe zárófutamán (Barcelona) Mikálec Róbert (Mihelisz Norbert by Vályi Pista ) lesz Nagy Dani csapattársa a M1RA-nál .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9943 üzenetére
2019-re még TCR alapú autókkal lesz a bajnokság. Aztán ugye be volt lebegtetve a Class One 2020-ra, csak kérdés, hogy a DTM+GT500 mellett lesz-e értelme. Innentől saját vélemény:
Mivel erősen promótálják az eTCR-t (electronic), azzal az egyetlen Cupra-val, ami eddig készült, így gondolom itt is, el akarnak menni az e-versenyzés felé (lásd Formula-E). Ha lesz is valami a 2020-as Class One-ból (drága, de bivalyerős autók), nem tartom valószínűnek, hogy lesz elég érdeklődő egy nemzetközi bajnokságra. Meg minek, mikor a GT3-GT4 ügyfélversenyzés él és virul, meg olcsóbb is.
Szóval jövőre még TCR, aztán kalap-kabát ennyi volt a klasszikus túraautózásnak.
Roló le és nézhetjük/hallgathatjuk a villanyfúrókat a 3 cm-es pályákon (mert többet nem bír az akksi) .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9951 üzenetére
Lynk & Co oké és van is benne ráció, de azért ha tényleg összejönne egy ilyen BRC négyes, az nagyon durván bszó lenne. Farfus sose volt ismert a kíméletességéről, Catsburg meg egy zseni. Ha ezek bejönnének...jézus ereje .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #9975 üzenetére
Szerintem!!!
Erőből nem üti Norbit, csak mákosabb Tarquini. Norbinak már Marokkóban elúszott az év. Tarquni szerzett 62 pontot, Norbi meg 27-et. Kétszer többet nála! Aztán Hungraroringen eldobott a rajtottal két első helyet. Németorszában a türelmetlensége miatt, megint alig szerzett pontot - igaz Tarquni meg semennyit se -, de addigra már akkora előnye lett, hogy behozhatatlan lett, bármennyire is mondta mindeki, hogy ez még nem lefutott kör. Az ázsiai túra kezdete óta, meg vagy technikai hiba miatt nem tudott elegendő pontot szerezni, vagy szénné volt súlyozva az autó és amiatt volt esélytelen a pontszerzés. A három Hyundai-nak összesen nem volt annyi technikai gondja, mint Norbinak összesen.
Reménykedjünk, hogy jövőre másra száll át az átok .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9987 üzenetére
Komoly négyes lesz ez így 2019-re. Norbinak fel van adva a lecke rendesen, mert se Catsburg, se Farfus nem egy nyeretlen két éves pilóta.
Csak ne bsszák szét az évet a BoP+Compensation weight kombóval és fasza lesz 2019. Mondjuk remélem a csomó kínai f*s pályát elfelejtik, meg az utcai bohóckodást is .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Inkább off-ba teszem, mert nem klasszikus túraautózás lesz .
Elbúcsúzhatunk a WEC szériában is 2020-tól az igazi őserő hangtól: [link]
Sírok ettől a fájdalmas hangtól. Detroit-ban konganak a harangok .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
[link]
Priaulx csatlakozik a Lynk & Co csapatához 2019-re.Nos, ez sem lesz egy gyenge csapat: Muller, Björk, Priaulx (és valószinűleg Erlacher). Hyundai Motorsport felkötheti szerintem rendesen .
(#9991) vlevi: Tudom és fel is van írva a naptárba .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9993 üzenetére
Csak egy gyors szerintem-lista 2019-re :
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Lynk & Co: Muller, Björk, Priaulx, Erlacher (szinte biztos, hogy ő lesz a negyedik pilóta)
Honda: Monteiro, Guerrieri (ők szerintem 100%)
VW: Huff, Bennani (nem tartom valószínűnek, hogy ez változna)
Cupra: Oriola, Filippi (ez is szerintem marad így)
308: Talány, de nem volt rossz a Comte, Homola kettős
Alfa: Ceccon szerintem 100%, hogy itt lesz jövőre is.
Audi: ugye bár itt is meg van már a 4 autó, kérdés ki-é lesz. Szerintem: Vervisch, JKV, Shedden.Ez így 20 pilóta és ebben még nincs benne kettő Honda, kettő VW, kettő Cupra, kettő 308, három Alfa és egy Audi. Feltételezve, hogy minden márka 4 autót indíthat és nem lesz esetleg új beszálló.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #9999 üzenetére
Jónak ígérkezik a 2019-es szezon (bár ezt tavaly is leírtam ):
Lynk & Co: Muller, Björk, Priaulx, Erlacher
Hyundai: Norbi, Tarquini, Farfus, Catsburg
SLR: Bennani, Huff, KristofferssonEzek eddig a biztosak.
Szerintem: (korábbi fejtegetésem bővítése )
Honda: Monteiro, Guerrieri, ?, ?
308: Lehet kiszállnak, mert egy cikk szerint teljesítették, amit akartak. Legalábbis a Peugeot "gyár" kiszáll a projekt mögül. Privát szinten meg ki tudja ki vállalja be az autókat.
Audi: Itt meg lesz a 4 autó. Szerintem Shedden, JVK tuti. Vervisch még az jó opció. Esetleg negyediknek Timo Scheider. Többi Audi-st nem tartom túl erősnek (Panis, Berthon).
Alfa: Nos, ugye most voltak Vallelunga-ban tesztelni 2 napot és hát az, hogy Ceccon ott volt az oké. De mellette, Ma, Coronel!!! és egy ausztrál versenyző. Nem lennék meglepődve, ha lenne egy Coronel-Ceccon és még két pilóta.
Cupra: homály kik lehetnének ott. Oriola, Filippi (tele van zsével) talán.Zengőék meg nagyon maradnának, akár autóváltással is. Elvileg kiadó autó van. Csak gyorsban számolva: 2 Honda, 2 Alfa (feltételezve a fentieket), 2 Cupra. Ezek lehetnek opciók.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz -Mike- #10019 üzenetére
Belenéztem és a második újraindítás után is ugyanezt csinálta a SC . Nem tartom valószínűnek, hogy rádió kommunikáció ne lett volna már ekkor, mert ez így eléggé "ciki" indítási mód volt .
Nord-on pl. rendesen a boxba kiment a SC. Mondjuk a hockenheim-i futamon a piros zászlót is érdekesen értelmezte a mezőny . Viszont, te jó isten mekkora létszám volt. Komoly .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Alonso nagyon komolyat csapat . Kiálláskor 6.-ak voltak, most meg vezetik a DPi-t. Csak tartson ki a technika .
Zanardi-ékkal mi lett? -7 körrel vannak a GTLM vezetőtől. Zanaradi beülésekor is gond volt a kormánnyal, de a pilóta csere után is a box kijárat végénél megállt az autó. Elektromos gond, vagy mi? Jelenleg kategória utolsók.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Nem tartozik a kedvenceim közé Alonso, de elismerem, hogy amit most itt főleg este és esőben letolt, azt tanítani lehetne. Azért szerintem nagyon kijött ezen az extrém vizes pályán, hogy kiknek is van komoly esős tapasztalata. Nos, Alonso közéjük tartozik.
Mondjuk azt sajnálom, hogy a Mazda kiesett, mert amíg mentek nagyon jók voltak. Azért ők még megtudták volna kavarni a DPi kategóriát.
..és nagy taps a full csaj csapatnak, mert ők is végig mentek . Valamint legnagyobb tisztelet Zanardi-nak .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10109 üzenetére
Örülök ennek a kettősnek, mert szerintem jó pilóta páros. Nyelvi akadályok nem lesznek .
Monteiro-nak kíváncsi leszek ki lesz a párja. Ha a Honda nagyon japán versenyzőt akar, akkor sajnos a másik Honda-s csapatnak sok esélye nem lesz a bajnokságban. Nem nagyon tudok kiemelkedő japán túraautós versenyzőt (nem, Michigami nem az ). Ha, ez a teória lenne, akkor így tuti, hogy Tassi idén sem lenne ott a nemzetközi mezőnyben, pedig szerintem ott lenne a helye. Még egy név lebeg előttem, az pedig Coronel. Nos, valahogy nem érzem azt, hogy ő lehetne negyedik Honda-s és pláne, hogy idén indulna a WTCR-ben. Esélyes egy Alfa ülés neki, de szerintem arra is kicsi az esélye. Minden esetre, azért jól állunk mezőnyileg:Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon (szinte tuti)
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKVEz eddig 20 versenyző, autó meg egyre kevesebb .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Meg van a negyedik Golf pilóta is: Benjamin Leuchter. Ő csatlakozik a Huff, Bennani, Kristoffersson VW csapathoz.
Őszinte leszek sok infóm nincs az inasról . Wiki-n sincs túl sok adat, de TCR International-ban már indult 2017-ben. Meg ahogy néztem a Fb oldalát, főleg VW-vel ment eddig itt-ott, szóval tapasztalat legalább van.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon (szinte tuti)
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKVJa és meg van a TCR Europe naptár is
április 27-28 – Hungaroring (benne TCR Benelux és TCR Eastern Europe)
május 17-19 – Hollandia (benne TCR Benelux)
június 8-9 – Spa-Francorchamps (benne TCR Benelux és TCR UK)
július 13-14 – Red Bull Ring (benne TCR Eastern Europe)
augusztus 3-4 – Oschersleben
szeptember 21-22 – Barcelona (benne TCR Benelux)
október 12-13 – Monza (benne TCR Benelux és TCR Eastern Europe)Valamint új pontozási rendszer lép életbe:
top 15 versenyző kap pontot az alábbiak szerint: 40, 35, 30, 27, 24,21, 18, 15, 13, 11, 9, 7, 5, 3, 1.Saját vélemény!!!
Mennyivel faszább már a TCR Europe naptára, mint a WTCR-é.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Időközben Ceccon átváltott a tutiról, biztosra: [link]
Kifejezetten örülök neki, hogy aláírt az Team Mulsanne-hez, mert ügyes csávó volt tavaly .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen