- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ventur@
senior tag
Ma lesz Ceccon csapattársa: [link].
Ha az Alfa tényleg csak két autóval jön, akkor Coronel-re kíváncsi leszek hova tud beülni. Egy Honda még kiadó, de szerintem a tavalyi csalódás miatt nem hiszem, hogy ezzel indulna. Na, meg akkor Tassi esélytelen lenne idén is a mezőnyben. Pedig jó lenne látni mit tud itt.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Oriola, Filippi (szinte biztos ez a kettős)
Audi: Shedden, Vervisch, JKV (tudtommal ők maradnak)Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10132 üzenetére
Na, van 21 versenyzőnk már, autó meg egyre kevesebb. Ha optimálisan számolunk, akkor 4 Pug, 2 Alfa és 4 Cupra, 1 Honda.
4 Pug inkább csak 2, már ha a DG Motorsport bevállalja privát szinten. 2 Alfa szerintem esélytelen, szóval ott már minden hely elkelt. 4 Cupra, ebből - szerintem - 1-1 Filippi-Oriola. Maradt akkor 2 Cupra és 1 Honda. Honda-t kivehetjük, mert tuti meg van az ez 1 ember, csak még húzzák a bejelentést. Nos, ha más gyártó nem száll be, akkor van még 2 Cupra szabadon, ki tudja hány jelentkezőre.
Meglátásom, hogy Zengőék idén nem indulnak a WTCR-ben, hanem TCR EU lesz belőle....ha lesz egyáltalán.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Aurélien Panis egy Comtoyou-s Cupra TCR-el vág neki a 2019-es WTCR szezonnak. Nos, ez számomra kicsit meglépő. Nem az hogy Cupra, hanem hogy egyáltalán a mezőnyben lesz. Fogynak a helyek és autók erősen.
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Panis
Audi: Shedden, JKV, Vervisch, Langeveld[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ez az, ez az, eeezz aaazzz!
Tassi Attila lett Monteiro csapattársa a WTCR-ben .
Szerintem nagyon megérdemli Atika .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10142 üzenetére
Ha nagyon az idei mezőnyben is ott akar lenni Coronel, akkor tényleg csak a Cupra a legesélyesebb, mint maradék márka. Viszont ott van akkor, hogy mi lesz Oriola-val, Filippi-vel?! Utóbbi a névadó szponzor - Oscaro - pénzével/támogatásával ment eddig is. Meg hát ugye ott van Azcona is a TCR Europe megnyerésével. Nem fakezű az inas, bőven lenne helye a WTCR mezőnyben.
Viszont a Zengő Motorsport-ot nem tartom valószínűnek, hogy idén a mezőnyben lesznek. Túl nagy a csend és túl kevés a versenyképes autó, ami még szabad. Peugeot 308-on kívül semmi sincs, ami valamire való lenne.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Még egy Cupra lekelt: Tom Coronel - Comtoyou Racing. Így meg is van Panis csapattársa.
Igaz holland cikk, de íme a bizonyíték (és nem ígéret ): [link]
Így nézz ki akkor a 2019-es rajtrács (eddig):
Lynk & Co: Muller, Erlacher, Priaulx, Björk
Hyundai: Tarquini, Norbi, Farfus, Catsburg
Honda: Guerrieri, Girolami, Monteiro, Tassi
Alfa: Ceccon, Ma
VW: Huff, Bennani, Kristoffersson, Leuchter
Cupra: Panis, Coronel
Audi: Shedden, JKV, Vervisch, LangeveldSteam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Valamiért nekem nem akarta lefordítani angolra a Chrome, de magyarra meg igen. Mostanában kicsit furán viselkedik nálam a Chrome amúgy is .
Egyébként most már Coronel is kirakta Twitterre a hírt, szóval hivatalosan is a Comtoyou szineiben indul egy Cupra TCR-el. Remélem ez be fog neki válni, nem úgy mint a Honda .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10149 üzenetére
Láttam én is pár napja instangram-on ezt a képet és eléggé beszédes . Nem jelenteném ki 100%-ra, hogy ebből neki WTCR indulás lesz, de szerintem eléggé esélyes. Már csak ha a hashtag-ből is indulok ki (#NeverStopDreaming).
Egyébként nem bánnám, ha ott lenne ő is a mezőnyben .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10154 üzenetére
Nekem kicsit csalódás, hogy ő is kimarad a buliból. Messze a legjobb Cupra-s volt tavaly. Ez a TCR Asia meg, ahogy elnézem, nem egy nagy nívós széria. Kár Oriolaért is.
Amúgy Morbidelli meg TCR Europe-ozni fog, bár ahogy néztem, eddig túl nagy nevek nincsenek az idei rajtlistán. Haza szinten sincs még semmi bejelentés, pedig ápr. végén indul a TCR Europe. Se M1RA, se Zengőék, senki. Mindenki hallgat. Jó, mondjuk a M1RA idén is Europe-ozni fog - állítólag, mert kicsúsztak az autókorlátozás miatt a WTCR-ből.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10166 üzenetére
Ezzel a 4 autó/márka dologgal nagyon kifogták a szelet a privát csapatok vitorlájából. A WTCR-ből is idénre gyártói verseny lesz/lett. Csak nem gyártók vannak, hanem "gyári támogatású" csapatok. Persze ez jó, hogy van 26 fix autó, mert messze jobb, mint a TC1-es korszak volt, de azért na.
Zengőék szerintem még a TCR Europe-ban sem fognak indulni. Alig 1 hónap a szezon kezdetik és hír semmi. De még csak egy morzsa se. Szerintem max a Hringen, mint szabadkártyások elindulnak, majd Cupra-val, aztán ennyi. Meg mennek bohóckodni ilyen 6 autós mezőnybe, mint a TCR Middle-East is volt.
Azcona érkezésének örülök és remélem maradandót fog alkotni az inas .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Zengőék nem lesznek ott a mezőnyben:[link]
Ahogy az várható volt. Sajnos az egy márka/4 autó nagyon nagyon megnehezítette a privátok lehetősgeit. Már ami a versenyképes autókat illeti. Jó lett volna, akár a Peugeot, de oda tenger mennyiségű zsé kellett volna egy magyar privát csapatnak. Kicsit sajnálom, hogy nem lesznek ott a mezőnyben. Oké szabadkártya majd bejátszik és elképzelhetőnek tartok egy hringi és sloringi részvételt, de azért az még sem lesz olyan.
#fociországvagyunk
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Íme az idei M1RA Hyundai i30 N TCR
Cikk hozzá Lanti tollából: [link]Teszem hozzá, hogy nekem sokkal jobban tetszik ez a dizájn, mint a BRC-seké.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Ez egy teljesen jó ár....annak, aki a paddock-ba is be akar menni. Már pedig azért oda is érdemes belesni . A 8-9-10k annak rossz, aki nem akar paddock-ozni, mert így feleslegesen fizet valamiért, amit nem használ ki.
De, egyértelműen a 10k a hétvégi jegyért megéri.
Eddig az volt a trend, hogy 6k a hétvégi egy és 6k a napi jegy. Plusz ugyanennyi a paddock jegy/nap.
Az más kérdés, hogy az idei futamot is kihagyom a helyszínen. Inkább arra a hungaroring classic-ra gyúrok, ami a nyáron lesz. Na az nyam nyam .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Színvolnalról erősen tehet a promóter és az FIA is. Mindig mostohán kezelték a kis túrásokat. Meg hát normális pályákra kellene vinni a mezőnyt, ahol lenne nézetség is. Továbbra sem értem, miért nincs ismét egy olasz verseny, vagy hogy pont az auto-motorsport őshazájában, Angliában, miért nincs egy futam sem. Német versenyt is miért nem viszik Oschersleben-ben, ahol a régi időkben jó versenyek voltak. Tavaly beugróként Sloringen egyből az év versenyhétvégéjét rendezték meg. Moszkvába is visszavihetnék, mert ott sem volt rossz futam egy sem. Szóval ebben igazad van, hogy a színvonal az nem éppen hasít.
Más:
Egy rossz hír Tassi Attiláról :
Kedves Ismerősök, Követők, Szurkolók!
A barcelonai tesztelés után technikai hiba lépett fel az autómban. A csapatom mindent megtett az elmúlt napokban, hogy helyrehozzák a hibát, de ma már látjuk, hogy sajnos az autó nem lesz rajtrakész állapotban péntekig, így kihagyni kényszerülök a szezon első versenyhétvégéjét Marrakechben. Habár nagyon el vagyok keseredve, nem igazán szeretnék hozzáfűzni semmit az esethez, megpróbálom elfogadni, kérlek, Ti is tegyetek így. Köszönöm!Ez a kiesett versenyhétvégé már most hiányozni fog az év végére.
Jó, oké. Ápr.1-je van .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
WTCR Marokkó 2019
Ezt a pályát is le kellene dózerolni, talán az segítene rajta. Értem én, hogy Bennani, meg sejk, meg nagy herceg vagy mi a tkm, de még egy ilyen halál unalmas hétvégét, bsszus. Első futamról amire emlékszek, hogy Guerrieri nyert, sőt kettő Honda a dobogón + egy Lynk & Co, Coronel a falban...és ennyi. 2. futamot konkrétan végigaludtam, azt sem tudom ki nyert . 3. meg....vicces, hogy 23 körből 16 arról szól, hogy nem tudunk támadni, mert hűteni kell az autót, a fennmaradó körökben meg SC van.
Ami pozitívum volt nekem, hogy sokat fejlődtek a verseny közbeni animációkkal. Bár lenne még rajta, mit finomítani, de kifejezetten ez tetszett. Talán a live timing is jobban működött, de arra csak néha néztem rá. Közvetítés....hát a reklámokkal megint nem lehet kibírni, meg a "mindig rosszkor vágunk be csapatot mutatni" idén is működik .
Csapatokról annyit, hogy a Honda erős lesz a két argentínnal az első 3 versenyhétvégén ez 100%, Tassi-Monteiro kettős meg majd kialakul. Lynk & Co a Muller-Björk kettőssel aratni fog, Erlacher-Priaulx kettős így elsőre kicsit homály volt. Hyundai-nál egyelőre csak Tarquiniben látom a potenciális esélyt, többiek elveszve. Azconaval meg van az új Cupra tehetség, a többiek meg majd kiderül. Coronelnek azt hittem jót tesz a váltás, de eddig kb. ugyanott van, ahol tavaly. VW erős kérdőjel, mert ezen a hétvégén semmit sem láttunk belőlük, Audi meg jó lesz ezzel a felállással. Fognak még borsot törni a többiek orra alá.
Viszont azért az durva, hogy 25 autó volt 1.3 mp-en belül időmérőn. Kíváncsi leszek, azért Hringen mi lesz, mert az legalább normális versenypálya.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10249 üzenetére
Csak nekem van olyan érzésem, hogy Zengőék elfogytak a lóvéval és a támogatókkal? TCR Europe, egy régi technikával - nyugodtan kijelenthetjük, hogy a legrégebbi TCR autóval mennek - és egy - komoly!!! - nemzetközi versenytapasztalat nélküli pilótával indulnak neki az évnek. Nekem ez idén is karcsú .
Miközben ott a M1RA, jól felépítve, jó autókkal!!! és - szerintem - egy jó pilótapárossal. Bajnoki cím esélyesként vágnak neki. Zengőék meg....ebből megint nem lesz nagy eredmény.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10252 üzenetére
Tökéletes a meglátásod . Én is fogtam a fejem, mikor megláttam, de hát szombaton az F1 időmérőből úgy is csak a vége érdekel. De azt majd lehet visszanézem valahol. Inkább a WTCR futamot fogom követni. Vasárnap meg úgy is csak a rajt izgalmas, utána jön X x 10 kör ami alvós, majd a vége megint jöhet. Közben lehet sasolni a WTCR 2. futamot .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Slovakiaring-re érvényes súlykompenzáció:
Honda Civic TCR – +60kg
Lynk & Co 03 TC – +40kg
Cupra TCR – +40kg
Audi RS 3 LMS – +40kg
Hyundai i30 N TCR – +30kg
Volkswagen Golf GTI TCR – +20kg
Alfa Romeo Giulietta TCR – +0kgBOP marad, ahogy volt. Bővebb cikk a touringcartimes-on: [link]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Enzolord #10332 üzenetére
Már rég tudni lehetett, hogy kiszállnak és jött "megmentőként" az Aston gyorsan. Meg ide került egy csomó mercis mérnök, szerelő, talán még a pilóták közül is. Annyira pontosan nem tudom ezt, mivel nem nagyon követem már a szériát .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Tassit kizárták az első futamról, mivel az ECU-vel volt valami bibi: [link]
Bár ez elért eredményére nincs hatással, mivel nem volt pontszerző helyen.
JKV meg kapott egy 15-ös büntit, mivel Catsburg-gel kakaskodott: [link]
Ez is ritka, hogy JKV kap valami büntit .Egyébként rém unalmas egy verseny volt. Befutót már meg sem néztem, mert nem érdekelt. Holnapra jó lenne ha leszakadna az ég, talán az hozna valami izgalmat, mert ez így nudli eddig.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #10418 üzenetére
Mondjuk azért a Hyundai-t sem kell félteni, mert erősen ők is gyári csapat...csak, hogy közben azért ügyfél alapú versenyeztetés is megy, mert van egy csomó nemzeti bajnokságban i30 N és Veloster TCR. Egyébként jogos Adamo "kifakadása". Már ott kezdődik az egész, hogy a Lynk & Co. nevezését el sem kellett volna az FIA-nak és a WSC-nek fogadni, hiszen van 4 autójuk és kész. Pont ezért is vannak előnyben a BoP-ben minden más "gyártóval" szemben. Simán lehetett volna azt mondani hogy: Gyártsatok le min. 10 autót, indítsatok min. 2 nemzeti bajnokságban autókat és jöhettek. De, gondolom az FIA és a WSC kasszájába benyomott kínai pénz miatt, szépen ezt elnézték .
Súly kompenzációt is miért nem lehet úgy csinálni, mint régen, hogy versenyzőre osztották a plusz súlyt, nem pedig márkára? Ez jobban működne - szerintem -, mint a jelenlegi rendszer, mert mint látható ezt is ki lehet erősen játszani.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Így sem néztem még WTCR futamot :
m4 online-on ment a kép (kevés hanggal), Lanti meg a WTC Blog Yt oldalán hangban ment. Kellett egy 30 mp-es csúsztatás Lanti hangjában és meg is volt a közvetítés .
Amúgy meg Eurosport Event....az...persze. Sajnos még jó pár évig miattuk nem lesz normális közvetítés .
(#10445) Motion_Blur: "csak" 25 pont az a 30, de már így is csak 15-re van Guerrieri. Látva Norbi mai kvalis és versenyteljesítményét és a Honda-k szenvedését, ebből bizony egy zsíros kis vasárnap néz ki Norbinak, amivel át is vehetné az összetett vezetést .
Egyébként, Lanti mondta, hogy holnap 10:55-től E1-en adják élőben a második kvalit, mert műsorváltozás lesz .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz albert8 #10999 üzenetére
(Nem teszem off-ba, mert úgy sem sokan járnak errefelé, Le Mans topikba, meg még annyian sem .)
Szkeptikusan indultam ennek a Virtual Le Mans 24H-nak, de azt kell hogy mondjam, maximálisan pozitívan csalódtam eddig a közvetítésben és meg merem kockáztatni, hogy van olyan profi, mint ha élő lenne. Nagy nevekkel, nagy csapatokkal, kva jó közvetítési minőségben, szóval le a kalappal a szervezők előtt.
A hivatalos virtuális F1 ehhez képest, csak bohóckodás...és nem csak a felhasznált játék miatt.
Már várom az éjszakai etapokat .
Ui: Mondjuk az Eurosport hozza a formáját szokásszerint .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz Motion_Blur #11001 üzenetére
Ez igaz, hogy sokszor nem tudni éppen ki ül az autóba, de ezt leszámítva teljesen profi a közvetítés szerintem .
Egyébként ittvan live timing: [link]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Jean-Karl Vernay a Team Mulsanne-nél vág neki az idei WTCR szezonnak. Na, ez nem volt benne a levegőben, szerintem : [link]
WRX-hez csak annyit, hogy néztem mind a két napot és még mindig piszok látványos ez a sportág. Na, és itt mutatkozott be a Projekt-E széria, vagyis az elektromos WRX autó. Az az egy márka, ami eddig van (Ford Fiesta, vagy mi a t*k*m ). 3 versenyzővel, Ken Block, valami német csávó, meg volt egy harmadik, nem tudom ki. Maradjunk annyiban, hogy viccesek voltak a futamok . Krisz jól ment, láthatóan több vért ivott tavalyhoz képest, de azért a Kristoffersson-Ekström-Bakkerud-Hansen tesók teljesen más kávéház. Az a második napos döntő, na az odab*szott .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Mikel Azcona, Boldizs Bence és Kismarty-Lechner Gábor hármassal vág neki az idei WTCR szezonnak a Zengő Motorsport. Hát, azért három pilóta nem volt benne a levegőben.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
válasz guftabi96 #11076 üzenetére
Én nem csodálkozom ezen a lépésen. Tavaly volt egy hétvége mikor krvára szenvedtek már a szabadedzéseken a Lynk-ek - de látványosan - a rájuk mért BoP meg egyéb miatt és még azon a versenyhétvégén azonnal változtattak a BoP-n, hogy kedvező legyen a Lynk-nek, meg még volt egy márka, aki kérvényezte, hogy módosítsanak (talán az Audi).
Erre itt volt ez a zolder-i hétvége, látványosan szenvedtek a Hyundai-ok a szabadedzésen és semmi változtatás nem volt. Nem is csodálom, hogy Adamo ott hagyta az egész versenyhétvégét.
Egyébként nem értem, hogy minek a WSC és az FIA kompenzációját is használni. Szerintem, ha FIA rendezés akkor az FIA-féle kompenzációt kellene használni, ha meg WSC szervezés (jellemzően regionális TCR bajnokságok), akkor meg csak a WSC-ét. Ez, hogy a WTCR-ben duplán kap pofont egy-egy márka, azért erős.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Kismarty beért már, vagy még mindig a Nord körön van ? ~4 perc 15 másodpercet!!! kapni 3 azaz három körön. Ha 5 körös lett volna a verseny, szerintem még kört is kap az elsőtől .
Óriási csalódás Zengőék részéről is, hogy egy olyan "versenyzőt" kiengednek a Nord-ra, aki még az életében nem ment verseny körülmények között itt. Meg úgy összeségében nem ment még soha. Ultra gáz!
Legalább Azcona jól ment, de ez a két verseny - megint - egy kalap sz*rt ért ezen a pályán. Továbbra sem értem, hogy 3 körre minek elvinni ide a mezőnyt. Vannak ennél fényévekkel jobb pályák (pl. Moscow Raceway).
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Idézet Lanti cikkéből:
"...a kizárólag Magyarországra megvett ATP jogok miatt..."
Mert Magyarország teniszország....meg fodbalország...meg bicigliország...meg sznúkerország....meg....minden csak nem autosportország.
Én már a múltkori hétvégén is áttértem a Sport 1-re nézni. Volt rendes felvezető/levezető műsor, reklám csak a szünetekben és abból sem sok. Több órás normális közvetítés volt, annak ellenére, hogy jobban szeretem Lanti kommentálásával nézni. Bár teszem hozzá, hogy a legutóbb mikor Csuti Laci is vele volt, sokszor a fejemet fogtam, hogy ezek mit néznek? Annyira full homályban tolták a közvetítést, hogy még ilyet nem láttam tőlük az elmúlt években.
Erősen gondolkodok rajta, hogy holnap is Sport 1-en nézem végig az egészet, mert nincs kedvem a jurószporc féle "5 perc adásidő 20 perc önreklám" közvetítéshez.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
Vila Real helyett Estoril-ban került megrendezésre az idei WTCR portugál hétvége.
[link]
Van Isten .+ 3 éves szerződést kötöttek a WTCR promótereivel.
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
13 induló egy világkupán! Tizenhárom!!!!
Ha kivesszük a két szabadkártyást (Franco Girolami és Viktor Davidovski), akkor ez kemény 11!!! induló lett volna....Nem is bánom, hogy beszántották az egész bohócligát, mert ez több mint kínos.Update: Javítom magam, mert 15 induló lenne, csak Zengők nem tudnak menni az autóval. Hivatalos infó nincs, csak Nagy Dani tett ki Fb-ra egy kis videót, hogy állnak az autók.
Mondjuk 15 induló is gáz .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Ventur@
senior tag
TCR Europe-ban egy olasz csapattal, Elantra N-el indul egy magyar srác. Nevét nem tudom, meg azt sem, hogy egész szezont megy-e, mert csak FB-on láttam egy bejegyzést pár pillanatra.
Én ennyi magyar indulóról tudok egyelőre. Bár hozzáteszem, már tavaly meg tavaly előtt sem követtem a WTCR-t sem.
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen