- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
csimpas
tag
válasz gyula38 #5940 üzenetére
ha eddig csak "olvasgattad a fórumot", akkor biztos hogy láttad az egyik hozzászólásom is, amiben hasonló gondokkal küzdöttem,csak nekem 10ből kb 9szer nem csörgött ki...
írtam az ephone-nak, válaszoltak is rá, eme sorokat írták nekem válaszul:
Hívásfigyelés eredménye alapján az Ön eszköze nem elérhető, habár be van
regisztrálva a hálózatunkba. Ilyen problémával akkor találkozunk, ha a
készülékben található "register expires" érték nagyon magas. A legtöbb
készülékben ez a beállítás 3600 (másodperc) vagy 60 (perc/min). Ezt az értéket
kellene megváltoztatnia 300 másodpercnek megfelelő értékre, majd újraindítani a
készüléket.Amennyiben ez nem oldaná meg a problémát kérem válaszoljon erre az üzenetre!
beállítottam a fentiek szerint a beállításokat, valamivel jobb lett, de most sem az igazi...
írtam válasz üzenetet, hogy még most sem jó, ez után kb 10szer hívtak az ephone-tól, de csak megcsörgettek,
mailre ezek után nem reagáltak.próbáld ki a fenti beállításokat, ha nem jó, dobj egy mailt az ephonenak
ezen a linken írj nekik, add meg az ügyfélszámod is
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest