Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz domperke #2050 üzenetére

    köszi. a leírásom alapján szerintetek indokolt is?

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • Csupati

    senior tag

    válasz FireKeeper #2051 üzenetére

    Mi allt a hirdetés szövegében?
    Ha ott benne volt h doboz+kiegek stb, akkor már simán megállja a helyét a panasz , a képet Ő maga készítette de egy másik termékről?

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz Csupati #2052 üzenetére

    A hirdetés címe és szövege is ez volt: Vadiúj ********* iem fülhallgató
    Illetve az ár volt még feltüntetve, de semmi ami a színre vagy tartozékokra utalna. Sajnos nem emlékszem, ez volt-e eredetileg is, vagy utólag módosította-e a hirdetés szövegét.

    A hirdetésen stock fotónak kinéző képek vannak feltöltve, de nem tudom hogy az eladó készítette-e őket vagy netről szedte le. Elmondása szerint több ilyen fülest is árult, és ez volt az utolsó darab.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • fatpingvin

    őstag

    válasz FireKeeper #2053 üzenetére

    nem azt kaptad ami a képen szerepelt és ez a leírásból nem derült ki hogy így lesz, hovatovább ezekről csak a vásárlás után tájékoztatott.

    engem személy szerint valszeg ez nem zavarna de ettől függetlenül teljesen jogosnak tartom a reklamációt, ez valahol mégis csak zsákbamacska árusítása.

    itt a fő kérdés ugyanis itt nem az hogy védhető-e az hogy alig használtat ad el valaki újként, hanem arról hogy a termék és a leírása nem egyezik, ami meg ugye nem vita tárgya.

    [ Szerkesztve ]

    A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz fatpingvin #2054 üzenetére

    úgy döntöttem nem szarakodok vele, tovább adom aprón, korrekt leírással. de az biztos hogy ettől a tagtól az életbe nem veszek soha semmit.

    [ Szerkesztve ]

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • woci

    csendes tag

    Sziasztok,

    Segítsetek kérlek, ezt a topikot találtam, ha nem jó helyen dobom fel a kérdést, akkor sorry.
    Tehát: Múlt hét pénteken eladtam egy itt hirdetett fejhalgatót, ami tökéletes műszaki és esztétikai állapotban volt. Garanciát nem vállaltam rá, igaz ez nem volt kiemelve a hirdetésben, és a vevő rá sem kérdezett. Személyesen vette át, rákérdezett az eladás okára, és természetesen átnézte, kipróbálta. Tegnap este privátban jelezte, hogy a fejhallgató pántja elkezdett foszlani, és csináljuk vissza az üzletet. Fényképeket is kaptam, amin egyértelműen látszik a kopás, de azt ugye nem tudom megállapítani, hogy ez tényleg az általam eladott cucc, vagy csak egy leharcolt ugyanolyan.
    Ilyen esetben mit tudok csinálni?

    Előre is kösz,
    Péter

  • dvd_R+

    őstag

    válasz woci #2056 üzenetére

    Szia!

    A leírtak alapján nem árultál zsákbamacskát. Személyesen vette át, szemügyre vehette és ki is próbálhatta.
    Tehát minden adott volt annak érdekében, hogy eltudja dönteni, hogy szeretné e megvásárolni a terméket tőled (amit te használtként hirdettél) vagy sem.
    Ilyen esetben a számára nem megfelelő esztétikai hibák miatt szerintem egyáltalán nem vagy köteles visszavenni..
    Esetleg ha arra hivatkozna az első 1-3 napban, hogy nem szól a fele, recseg, kikapcsolgat ha BT fejhallgató vagy bármi olyan működési hiba ami a személyes átvételnél megejtett gyors teszt alatt nem jelentkezett, akkor még azt mondom érthető a reklamálás
    De így ebben a formában szerintem nem vagy köteles visszavenni. :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • KillHates

    nagyúr

    válasz woci #2056 üzenetére

    Hogy egy konkrét példával éljek: a múlt héten vettem egy macbook-ot itt a hardverapón; elmentem érte, szimpatikus eladó, rákérdeztem, hogy minden oké, mondta, hogy minden rendben kijelentkezett, stb... A gép feltöltve, bekapcsoktam, ment szépen. Aztán 3 nap múlva itthon lemerült és akkor vettem észre, hogy a hátsó USB-C portja nem működik. Jeleztem az eladónak, hogy ő erről tudott-e? Mondta, hogy nála semmi gond nem volt a géppel, töltött rendesen. Ennek ellenére felajánlotta, hogy visszaküld valamennyit a vetelárból! Elvittem a gépet szervizbe, ott megállapították, hogy az USB port alzat mechanikailag sérült, cserélni kell. Mivel nem tudtam, hogy nálam ment bele valami, vagy rossz töltőt dugtam bele ezért a részemről fel sem merült, hogy visszakérjek pénzt, vagy visszavigyem: használt terméket vettem, volt lehetőségem kipróbálni, megnéztem mikor átvettem. Szerintem mondd meg neki, hogy amennyivel olcsóbban vette, férjen már bele, hogy vesz egy másik párnát hozzá... (az Aliexpress-en 2-3 ezer Ft egy szett a legtöbb fejhallgatóhoz)

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

  • Petrónius

    aktív tag

    válasz woci #2056 üzenetére

    A hirdetésedhez felrakott fényképen nem látszik a "megkopott" rész?
    Talán ezzel tudnád bizonyítani hogy Te milyen állapotban adtad el a terméket.

  • woci

    csendes tag

    válasz Petrónius #2062 üzenetére

    Sziasztok,

    A hirdetés még megtalálható, jegeltem, elfelejtettem archiválni. Egy Panasonic RP-HD605N fejhallgatóról van szó, a képeket közvetlenül a hirdetés feladása előtt készítettem, egyértelműen látszik, hogy egy teljesen újszerű darabról van szó, így is adtam át a vevőnek. Egyébként én is a felé hajlok, hogy megnézte, kipróbálta, megvette, fene se tudja mit csinált vele utána.

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz woci #2063 üzenetére

    Személyesen vette át.Innentől az üzlet lezárva.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • KillHates

    nagyúr

    válasz woci #2063 üzenetére

    Tényleg patika állapotú... Szerintem is nyugodtan hajtsad el. Tényleg vicc, ami néha itt megy arra hivatkozva, hogy "tudatos vásárló vagyok" :W

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

  • envagyok

    veterán

    válasz woci #2063 üzenetére

    Az a vaj sokan keverik gizikét a gőzekével aprón :DDD
    Múltkor valaki nálam is "el akart állni" :DDD
    Procit vett gondolom bios frissítéshez.
    Szegény agyakban nagy keveredés van.
    Annyira ráálltak már, hogy kihasználjanak minden kiskaput
    Pl. Megvenni szerszámot, házat felújítani veke, majd visszavinni, visszakérni a vételárat.
    Aztán csodálkozunk hogy miért drága minden hazánkban.
    A multi se hülye, beépíti az árba.

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • woci

    csendes tag

    válasz envagyok #2066 üzenetére

    Sziasztok,

    Köszönöm szépen mindenkinek, megírtam neki, hogy részemről ennyi. Remélem felfogja.

  • KROK640

    veterán

    válasz woci #2067 üzenetére

    Ugyan pont nem látszik a füles teteje (ahol elvileg a probléma van ha jól veszem ki) de szerintem volt neki egy ugyanolyan, és ingyen akart egy szebb állapotút.

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

  • BiP

    nagyúr

    válasz KROK640 #2068 üzenetére

    Ha a pánt belső oldala (ami érintkezik a fejeddel) makulátlan a képeket nézve, akkor kicsi esélyét látom, hogy a külső oldala meg pont foszlásközeli állapotban lenne.
    A képeken lévő fejhallgató látszólag tök jó állapotban van, 1 nap alatt nem kezd el foszlani.

  • woci

    csendes tag

    válasz BiP #2069 üzenetére

    Sziasztok,

    Hát, emberünk nem akarja felfogni, hogy részemről lezárva. Egyébként furcsállom, hogy a PÜ-ket úgy fogalmazza, hogy "erről én nem szóltam", a "képeken nem látszik", tehát mint ha látatlanban vette volna meg. De hát könyörgök, ott volt a kezében! Pároztatta is a telójával, azzal is minden rendben volt. Egyébként a pánt belső oldaláról van szó, itt egy kép amit küldött:

  • Csupati

    senior tag

    válasz woci #2070 üzenetére

    Sztem biztos át akar b@szni, a hirdetési képeid nézve ez biztos hogy nem a Te fülesed!

  • lafaty80

    őstag

    válasz woci #2070 üzenetére

    De most tényleg, ezt nem vette észre átvételkor? :DDD

    Cuccaim: https://kit.co/lafaty

  • KillHates

    nagyúr

    válasz woci #2070 üzenetére

    Hmmm érdekes, hogy nemcsak a fejpánt kopott le 3 nap alatt, hanem a csavar feje is fényesre kopott és teliment kosszal :U

    Ilyen volt:


    Aztán ilyen lett:

    Emberünk biztos ebben aludt, fürdött, barlangászott, fát vágott, uránt dúsított 3 napig... :D

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

  • opr

    veterán

    válasz woci #2070 üzenetére

    Szerintem ezen a ponton ez konkretan megerne egy eltiltast a hardveraprotol az arcnak.
    De ha mas nem, legalabb a nevet ide beirhatnad, linkelve, kiemelve, meg roviden/tomoren a ket sztorit, meg a ket kepet. Jo lenne tudni, kit kell kerulni.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • Csupati

    senior tag

    válasz opr #2075 üzenetére

    Egy jelentést a profiljára, és leírni a történteket.

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz woci #2070 üzenetére

    Tiltsd le a privátjait aztán az üzlet lezárva.Ha valami gondja van jelentsen ott megkapja ugyanezt a valaszt.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • dvd_R+

    őstag

    válasz woci #2070 üzenetére

    Azta :DDD... a közelben sem hasonlít a kettő egymásra.. nevetséges
    De legyen.. ezaz amit te adtál el neki, oké... De ő ezt személyesen vette át (remélhetőleg semmilyen tudatmodósító szer hatása alatt nem állt a srác) tehát teljes tudatában elfogadta ezt az állapotot amit a képen láthatunk akkor meg mi a gondja ? :F

    Egy nicket tényleg dobhatnál, csak hogy tudjak +1 nevet akit érdemes elkerülni.. :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • woci

    csendes tag

    válasz dvd_R+ #2078 üzenetére

    Sziasztok,

    Direkt nem akartam megnevezni az illetőt, de engedek a köz akaratának. :)
    Igen, láttam, hogy egy nulla értékeléses kollégáról van szó, de hát mindannyiunknak volt első adás-vétele, és mivel eleve személyes találkozó volt megbeszélve, ráadásul egy számomra eleve útba eső ponton, ezt a tényt ignoráltam. Tehát róla van szó:
    balazsfromm

  • woci

    csendes tag

    válasz woci #2079 üzenetére

    Sziasztok,

    Annyiban segítsetek még kérlek, hogy emberünk elindította az értékelést, én meg reflexből ráböktem, hogy jóváhagyom. El tudom képzelni miket fog írni, viszont nem igazán szeretném, hogy egy negatív értékelés virítson az adatlapomon. Az itt leírt előzmények alapján lehet kérni valahogy az értékelés törlését?

  • envagyok

    veterán

    válasz woci #2080 üzenetére

    Én is hasonlótól félek.
    Nekem egy fizikailag hibás memória slotos alaplapot küldtek.
    [kép]
    Az eladó hümmögöt, hogy nála jó volt, tesztelte, videózta.
    Aztán kiderült, hogy csak 3 rammal :C
    Megegyezéstől, kártalanítástól elzárkózott, pedig nem nagy összegről van szó, pár ezer ft.
    Írtam negatív értékelést, de pár napja nem készített értékelést.
    Most vagy megvárja, hogy leteljen az 1 hét, vagy majd dob bosszúból egy negatívat, amire még mindig nincs megfelelő megoldás a hardverapró rendszerében.

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • envagyok

    veterán

    válasz envagyok #2081 üzenetére

    Bingó :W
    Tudtam előre :(
    Megjött a negatív, mert ő átvert, én meg mertem szólni :C
    [link]

    Azért durva hogy 17 éves sok pozitívos tagokat negatív bosszúkkal próbálnak zsarolni, hogy vonja vissza, különben ott ficereg a csúnya negatív.

    [ Szerkesztve ]

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • Csupati

    senior tag

    válasz envagyok #2082 üzenetére

    Aki üzletelni akar majd veled 1. Vagy lesz@rja , 2. vagy megnézi hogy mi történt és látja hogy te voltál a vevő (szvsz a vevő és eladó negatívokat külön kéne szedni vagy máshogy értékelni mert az nem fer pl ilyen esetnél).
    Jelentsd a hirdetést h ez van , ha jogosnak találják az adminok ugyis fel fogják szólítani az ügy mielőbbi rendezésére(1 hét ).

    [ Szerkesztve ]

  • envagyok

    veterán

    válasz Csupati #2083 üzenetére

    Jelentettem, kíváncsian várom az eredményt.
    Több sok száz pozitívos több évtizede itt üzletelő embernél láttam már ilyen egy negatívos vevőként értékelést, olyanoknàl akiért tűzbe tenném a kezem.
    És nem az összegről van szó, mert pár ezres, de számomra az átverés az átverés attól függetlenül, hogy 1, 10, vagy 100 ezer forintról van szó.

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • KROK640

    veterán

    válasz envagyok #2081 üzenetére

    Kártalanítás alatt mekkora összegre gondoltál?

    Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...

  • envagyok

    veterán

    válasz KROK640 #2085 üzenetére

    Egyelőre semmire, ez közös megbeszélés kellene legyen.
    Vissza is küldhetem neki, az lenne nekem a legjobb, mert akkor nullára kijönnék, de a lap ára olyan alacsony, hogy többe kerül a posta.
    Az a baj, hogy gyűjtőként már sokszor átvertek, aztán mikor jeleztem, hogy hibás a hibátlanként kapott termék, mindig megmagyarázták, hogy hát mit akarok olcsó pénzért.
    Itt nem az ár a lényeg, hanem az, hogy hibátlanként volt hirdetve, feleslegesen kifizettem érte a postát, elkocsikáztam, idő, pénz, aztán meg a csalódás.
    Úgyhogy betelt a pohár.
    Sokszor kevés pénz az már sok pénz.
    Hirdette volna korrekten, hogy rossz az egyik slot, akkor nem is kértem volna.
    De különben fura, hogy véletlenül pont a 3 jó helyen lévő 3 rammal tesztelve videózta.
    Én fordított esetben nem győztem volna elnézést kérni, hisz az én hibám, ha ilyesmire nem figyelek, és vettem volna vissza azonnal.
    Nálam mondjuk egy alaplap hirdetés szinte mindig fullra pakolt rammal készült stabilitás teszttel megy, az összes usb portot, alaplapi slotot, hálózatot, wifit, stb kipróbálva.
    Pl. Itt egy hirdetésem: [link]

    [ Szerkesztve ]

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • 5teve

    senior tag

    válasz envagyok #2082 üzenetére

    Üdv a klubban.
    Nekem is károsultként virít a bosszúnegatív, és ezt a Prohardver teljesen normálisnak tartja.

    tel: 7o-373-oo29 *** NO SMS!!! *** brit tudósok szerint 10 fogorvosból 8 az 2.

  • ForRedGlory

    félisten

    Segítsetek kérlek, mert hülyét kapok az egyik hardveraprós emberkétől. Gyakorlatilag olyanért akar (feltételezem) "bosszú negatívat" adni, amiről egyáltalán nem tehetek. Van annak bármi precedense, hogy elutasítsam az értékelést, egyáltalán értékelhet azelőtt, amíg a teljes üzlet le nem záródik és nem rendeződik a vita? (Bár már hajlok rá, hogy engedem, aztán ír amit akar, aki megnézi az értékeléseim, az tisztában lesz vele, hogy nem én vagyok az inkorrekt.)

    Nagyon röviden arról van szó, hogy a Samsung magyar weboldalán rendeltem a vevőnek a bolti árnál lényegesen kedvezőbben egy terméket olyan formában, hogy én adtam a kedvezményt és rögzítettem a megrendelést a vevő saját adataival. Kvázi olyan, mintha ő rendelte volna meg, csak sokkal olcsóbban (vagy mondjuk úgy, mintha felhívná a telefonos ügyfélszolgálatot és az ügyintéző rögzíti a megrendelését). Annyi a különbség, hogy a vevő megbízásából én adtam le a megrendelést, mert nekem volt hozzá kedvezményem.

    A vásárlás előtt tájékoztattam, hogy XY Ft lesz a termék, amit a Samsung weboldalán képernyőmentésként megmutattam neki és az e-mailes a visszaigazolásban is egyértelműen feltüntetett a Samsung. Azonban ezt követően a kiszállításnál a Samsung konkrétan számlát hamisított (persze szerintem nem direkt, de ez részletkérdés) mert a visszaigazolt megrendeléstől eltérően az utánvét összege 3000 Ft-al magasabb lett, az alábbiak szerint. A jobboldali a visszaigazolt megrendelés, a baloldali meg már, amit a futár kért el tőle:

    Jeleztem a vevőnek, hogy amikor viszi a futár, akkor fizesse nyugodtan ki, vegye át, én meg majd lelevelezem a Samsunggal (ha már én adtam le a rendelést a vevő adataival és megbízásából). Azt is mondtam, hogy ha a Samsung nem tervezi kártalanítani Őt (mert ugye a számlán a vevő adatai vannak, így Ő áll szerződéses jogviszonyban a Samsunggal), akkor majd én elutalom neki a 3000 Ft-ot.

    Ezt követően természetesen teljesen transzparans módon továbbítottam minden Samsungnak küldött levelemet és a Samsung válaszait is a vevőnek, de eddig 1 hónap alatt sem oldották meg a problémát (megjegyzem tudom, hogy sokan jártak így). A vevő hosszú napok óta gyakorlatilag zaklat és mindennel vádol (átvertem, nem akarok fizetni és a Samsung is biztosan engem! kárpótolt, de letagadom, le akarom nyúlni a 3000 Ft-ját.)

    Véleményem szerint akinek van egy csöppnyi sütnivalója, az tisztában van azzal, hogy elsősorban nem rajtam kellene elvernie a port. Hiába mondtam neki, hogy ha nem hisz nekem, akkor ott van a Samsung hivatalos levele, a benne lévő iktatószámmal nyugodtan érdeklődjön náluk, de neki nincs rá ideje (ahhoz van, hogy napi X darab walltextben fárasszon...) Korrekt módon megígértem neki, hogy ha Samsung válasza nem lesz pozitív, akkor majd én visszautalom a 3000 Ft-ját, így semmi kár nem fogja érni, de Ő már nem akar várni a Samsungra... én meg igen és itt van a feszültség gócpontja.

    Azt leszögeztem a vevőnek, hogy csak akkor lehet szó a 3000 Ft elutalásáról, ha a Samsung nem szeretné visszafizetni neki a pénzét, de ezt sem akarja elfogadni. Én pedig nem fogom azelőtt kártalanítani, amíg ki nem derül, hogy van-e egyáltalán kára... ahhoz pedig a Samsung elutasítása kell. Elképesztő módon belefáradtam, mert addig nem volt gondja, amíg súlyos tízezrekkel a bolti ár alatt szereztem neki terméket, de most rendkívül sürgős lett neki a 3000 Ft, amit elsősorban nem rajtam kellene levernie. Ismétlem, leverheti rajtam és boldogan elutalom majd neki, ha a Samsung nem kártalanítja. Már arra is gondoltam, hogy szarok az egészre és elutalom neki, csak hagyjon már békén, azonban ilyenkor eszembe jutnak a privát üzeneteinek tartalma és csak azért sem fogom azelőtt elutalni, amíg biztossá nem vált a Samsung álláspontja.

    Már belinkeltem a vevőnek ezt a topicot pár napja, de ide nem nagyon akaródzik írni, persze sejtem, hogy miért. Minden esetre közöltem vele, hogy amíg a Samsung nem válaszol érdemben valamit (legyen az 2 hét múlva, vagy 2 hónap múlva), nem kívánom tovább olvasni ugyanazokat a vagdalkozásokat, amiket már XY alkalommal leírt. Éppen ezért mondtam, hogy a Samsung válaszáig letiltottam, így ha gondja lesz ezzel, akkor ide fog találni és kíváncsi leszek, hogy mit fog írni... itt nagyon szívesen válaszolok, ha még kérdése van.

    Nem tartom magam inkorrekt embernek, és biztos vagyok benne, hogy senki sem tart annak, abból az 500+ emberből, akivel üzleteltem, de nálam inkorrektség, amikor valaki elvárná, hogy én vállaljak felelősséget azért, amit a Samsung elrontott. Mondhattam volna, hogy intézze magának, de vagyok annyira korrekt, hogy segítettem neki és még azt is felajánlottam, hogy majd én kártalanítom, ha szükség lesz rá.

    [ Szerkesztve ]

  • válasz ForRedGlory #2088 üzenetére

    Én ehhez csak annyit fűznék, hogy a Samsung az vélhetően hamarosan még nem fog semmit sem tenni az ügy érdekében. Nekem tavaly egy hasonló hiba miatt hét (7) hónapos herce-hurca következett.
    A Samsung egyébként ilyen esetben egy kért számlaszámra fogja visszautalni a téves összeget, mivel utánvétes vásárlás volt.

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz babcehh #2089 üzenetére

    Igen, én ezzel tökéletesen tisztában vagyok, elég sokat rendeltem már tőlük és volt. Tudom, hogy a Samsungnál lassan őrölnek a malmok, nagyon-nagyon lassan, de emiatt én nem szeretném magam kellemetlenül érezni. Ezért sem tervezem előre kártalanítani, mert nyilván a Samsung a számlán lévő vevőnek adja vissza a különbözetet. Az meg nálam "no go", hogy elutalom a 3000 Ft-ot és a Samsung is elutalja neki.

  • keced

    csendes tag

    válasz ForRedGlory #2090 üzenetére

    Üdv. Kérdeted, hogy írjak ide, de nem akartam ennyire belegabalyodni, azt hittem meg tudjuk beszélni és nem csak az ebet kötöd a karóhoz.
    Sajnos tévedtem. Mivel vetted a fáradtságot és írtál, megtisztellek annyival és válaszolok.

    Először is kezdeném azzal, hogy ki és mit tévedett, hol ment félre az információ.
    A teljesség kedvéért a Samsung NEM hamisított számlát. Ugyanis azon pont annyi szerepel, mint amennyit kifizettem és pont annyi, amit az eladó is látott a webshopban rendelés leadás előtt. Ez alapján egyeztünk meg az árban. Én elutalom az ő részét, illetve átveszem a csomagot, így együtt pedig kiadják a vételárat.

    A baj ott kezdődött, amikor megpróbálta véglegesíteni a rendelést, akkor látta az összesítőnél a kisebb végösszeget. Hiszen ott a weboldal
    az ajándék 40ezres fülesre még a plussz kedvezmény miatt többet vont le, emiatt írt ott -43at, ami a végén megjelent 192 helyett, 189 formájában.
    A tablet árát ott is jól 192-nek mutatta a tételek között. Itt hibázott a Samsung, hogy ez egy megtévesztő információ volt.

    Erre alapozva az eladó kérte, hogy utaljam el azonnal a különbözetet, a kérdéses 3000Ft-ot. De mondta, ha mégse annyi lenne a végösszeg, azt rendezzük. Korrekt vevő módjára azonnal elküldtem azt is neki. Nem mondtam, hogy adja le a rendelést, és ha ott a számla már, akkor küldöm csak el, hogy tényleg jár-e a különbség. Én rögtön teljesítettem.

    Ezután leadta a rendelést, majd jött az értesítés a futártól a nagyobb összegre. Átvétel után a számlán is annyi volt. Kértem rendezze a pénzt, ahogy megbeszéltük. Azt javasolta, hogy előbb ő ír a Samsungnak és lebeszéli velük, hiszen az ő fiókjából az e-mail címével volt leadva.

    És akkor itt idézni szeretném, biztos nem haragszik rá, hiszen állandóan erre hivatkozik:
    "Másnak is 192 volt az utánvétnél, de intézem a korrekciót. Ha nem lesz megoldás, visszautalom a 3000 Ft-ot, de várjuk meg, hogy mit mond rá a Samsung."
    Bele mentem. Panasz levelére visszaírták köszönik, fel fogják dolgozni. Majd jött a várás része.

    Én érdeklődtem nála többször a napokba, hogy lassan már csak eltelt 1 hónap és mi újság. Azt mondta, hogy nem írtak, de ír még nekik, amire ugyanazt válaszolták vissza, majd feldolgozzák.

    Mondtam az szép és jó, de én nem akarok rájuk várni. Először is azért, mert hiába állítja, hogy én állok szerződésbe a számla miatt a Samsunggal, de őt fogják megkeresni, és nem engem mivel az ő fiókjából, email címével adta le a rendelést. A panaszt is innen nyújtotta be. Az én számlán szereplő lakcímemre biztos, hogy nem fognak levelet írni...

    Ahol három eset lehet, vagy nem kap választ soha, mivel elkallódik a bürokratikus rendszer bugyraiban. Vagy úgy ítéli meg a Samsung, hogy kárpótlásnak mégis visszafizetné a különbözetet azt egyébként kérhetné magának. Ő volt a bejelentő, a kapcsolattartó, a minden. Ezzel nem lenne problémám. Persze ha rendezte már felém.
    Vagy pedig nem tartják jogosnak a kárpótlást, akkor úgyse fizetnek, állítása szerint ő fog kárpótolni. És visszautalja azt a pénzt, amit a rendelés leadáskor jogosulatlanul kért el, mert vérszemett kapott, hogy hoppá olcsóbb a rendelés...

    Amit nem sajnáltam volna tőle, ha tényleg olcsóbban adják, de nem így történt.
    Többször megkérdeztem tőle, hogy velem miért szívózik és húzza az időm, idegeim, holott én végig korrekt voltam. Időbe, előre fizettem, mindent ahogy megbeszéltünk.
    De hát leírta itt, csak úgy alapon, hogy szívasson.... Mert így tartja a kedve

    Aki nem tartja a szavát az nem én vagyok, mert ahhoz ragaszkodik , hogy ő márpedig vár. De arra a kérdésre, hogy meddig és mi van ha nem is válaszolnak, arra nem reagál. Csak kioktat, hogy szövegértésből 0 vagyok. Biztos, hogy ez az eset áll fent...

    Az én szemszögemből márpedig ez nem megoldás, ezért kéne állnia a szavát és véges határidő után visszautalnia. Nem pedig várni a kitudja meddig. Holott ezt az egészet ő akarta, nem én. Ha itt lesz valakinek haszna az csakis ő. Miért is? Mert legrosszabb esetben is visszautalja nekem és pont ott van ahol eredetileg megegyeztünk. De erre nem hajlandó, szóval jelenleg nála pihen +3000Ft jogosulatlanul.

    Felajánlottam, hogy várjunk még egy hónapot és utána tartsa be a szavát, és itt vissza idézném a fenti ígéretét "Ha nem lesz megoldás, visszautalom a 3000 Ft-ot".
    Márpedig szerintem az nem megoldás, hogy hónapokig várat engem azért mert ő 3000-et be akar húzni egy multitól. Többször mondtam, várjon nyugodtan, rendezze le velük, de engem hagyjon ki.Azt szajkózta, hogy ő korrekt állja a szavát és engem kár nem ér. Hát kössz.... tényleg így van....

    Már azt is mondtam neki, hogy örüljön akkor a pénzének, az úgyse fontos csak az elvek számomra. Részemről pedig lezártnak tekintem az ügyet. Miért is ne tekinteném bő 1 hónap után? Én nem akartam a Samsungra ennyit várni, ő nem akarta rögtön rendezni, hátha nem neki kéne alapon. És beljebb lesz pár ezerrel.

    Javasoltam akkor hagyjuk egymást, megírom az értékelésem és el is felejtettük egymást.
    Nem bosszú negatív lett volna, csak tényszerűen. Rendeltem, az okés volt. A hibakezelés, meg a hozzáállás na az SIRALMAS.

    Erre közölte, hogy ő letilt engem, addig amíg nem ír neki a Samsung. Mivel zaklatom.
    Holott csak választ akartam kapni arra a nagyon egyszerű kérdésre, hogy meddig vár a Samsungra, mikortól tekinthetjük annak, hogy nem írnak. Én hét hónapot főleg nem akarok várni a más hülyeségére. És igazából mi történne? Visszakapnám a saját pénzemet. Nem plusszt. Csak a sajátomat... mivel ő korábban kapzsi volt.

    Ehelyett ide a közösbe kiirta a véleményét, hogy mosdassa magát, hogy szegény pára, kapni fog az 500 értékelésére egy nem olyan szépet. Egyébként van bennem annyi gerinc, hogy csak bosszúból nem húználak le a sárga földig. Csak nekem erre tényleg nincs időm, se idegzetem.

    De az hogy olyan kijelentéseket tesz, hogy ő akkor se utalja vissza. Ez számomra érthetetlen. És én ne lennék korrekt? Csak amiatt mert számonkértem rajtad az hozzáállásod és a szavahihetőséged?

    Nekem nem fog semmit utalni a Samsung, sem telefonszámom, sem email címem és még a számla számom se tudják. Gondolom a postással meg nem küldetik ki.
    De tudod mit ha mégis az lenne, akkor visszautalnám neked.... Kétszer 100% hogy nem kapnám vissza. De egyszer se fogom, már elkönyveltem magamba.

    Amit viszont még midnig nem értek, hogy mivel érdemeltem ki látatlanba ezt a viselkedést? Azzal hogy rád mertem írni egy hónap után? És emiatt ne lennék korrekt vevő?

    Ennyit szerettem volna, csak hogy kerek legyen a kép. Köszönöm.

    UI.: Levonható tanulság mindenkinek: Hogyan bukjunk el egy potenciális törzsvásárlót...
    mivel a legelején volt róla szó, hogy sok más termék vásárlásánál meg tudnánk ilyen módon egyezni. Hát kössz, soha többet :)

  • envagyok

    veterán

    válasz keced #2091 üzenetére

    Ne hari, de amennyi idő kellett ehhez a hozzászóláshoz, értelmes dologgal töltve simán a 3000ft-ot megkerested volna.
    Ha zavart az a 3000ft (Ami mondjuk egy kb. 200000 forintos terméknél, amit a másiknak köszönhetően jóval olcsóbban megkaptál, fillérb@szás kategória), akkor miért vetted át a csomagot?
    Én utánvétes csomagot akkor veszek át, ha elfogadom a tartalmát és az árát.
    Bármennyire próbálod feketíteni a másik felet, neki itt semmi felelőssége nincs, a Samsung hibázott. Ő ennek ellenére felajánlotta, hogy kifizeti a 3000ft-os (kiló jobb fajta kenyér ára) "károdat", ha a samsung elutasítja a kártalanítást. Ennek örülni kellene, mert nem kellett volna megtennie.
    Erre te negatívval fenyegeted.
    Hát erre nincs mit mondanom :(

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • keced

    csendes tag

    válasz envagyok #2092 üzenetére

    Nem haragszom. Az igazi fillérb@szás az volt, hogy miután megkapta az előre megbeszélt részét, volt képe megkérni, hogy jaj utalj már még egyet, mert addig nem rendeli meg. Engem ez a hozzáállás zavart, nem pedig a pénz. Mondhattam volna nyilván, hogy nem veszem át, de szerinted az ilyen kicsinyes ember, akkor az elsőre utalt részt visszaadta volna? Hát megmondom. Nem. Az lett volna az igazi lehúzás. Ahogy az a tényekből is látszik. És teljesen igazad van, ez egy nettó idő pocsékolás, ezt megírtam neki is, mielőtt még fenyítve letiltott. Ide pedig azért írtam, mert vette a fáradságot és elmondta egy történet verzióját, én pedig hozzátettem a másik oldalt. De ezzel itt is befejeztem részemről.

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz keced #2091 üzenetére

    "A teljesség kedvéért a Samsung NEM hamisított számlát. Ugyanis azon pont annyi szerepel, mint amennyit kifizettem és pont annyi, amit az eladó is látott a webshopban rendelés leadás előtt."

    Fals információ, számlát hamisított. NEM változtatható meg a visszaigazolt megrendelésen lévő ár, de a Samsung megtette. Ez számla hamisítás. Nem a rendelés leadása ELŐTTI ár kötelezi a Samsungot, hanem a visszaigazolt ár. Nem is értem miért kapaszkodsz egy olyan árba, ami nincs a visszaigazolt megrendelésben.

    "Erre alapozva az eladó kérte, hogy utaljam el azonnal a különbözetet, a kérdéses 3000Ft-ot."

    Félig fals. Nem követelőztem, megkértelek, hogy ha nem gond, akkor utald el. Egyébként nem egy esetben engedtem másnak, hogy ha nem akarja elutalni, akkor nem kell, de te egy pillanatig sem ellenkeztél. Nem egy embert tudok mondani, akinek még engedtem is az árból, azaz ha a megbeszélt árnál mondjuk 5000 Ft-al olcsóbb lett a termék, akkor csak 2500 Ft-ot kértem el, ami mindenkinek win-win. Ha ellenkeztél volna, akkor max azt mondom, hogy oké, nem kell a +3000 Ft, max a hasznom lesz picit kevesebb.

    "Vagy pedig nem tartják jogosnak a kárpótlást, akkor úgyse fizetnek, állítása szerint ő fog kárpótolni. És visszautalja azt a pénzt, amit a rendelés leadáskor jogosulatlanul kért el, mert vérszemett kapott, hogy hoppá olcsóbb a rendelés..."

    Fals, nem jogosulatlanul kértem el, ennyi volt a termék ára, amit a Samsung is visszaigazolt a rendelésben és ahogy látható is a képen.

    "És akkor itt idézni szeretném, biztos nem haragszik rá, hiszen állandóan erre hivatkozik:
    Másnak is 192 volt az utánvétnél, de intézem a korrekciót. Ha nem lesz megoldás, visszautalom a 3000 Ft-ot, de várjuk meg, hogy mit mond rá a Samsung."

    Ez így van, mindenki ugyanebben a helyzetben van, aki UTÁNVÉTTEL rendelte, de aki a rendelés során kifizette bankkártyával, attól nem kérték be a különbözetet, hanem simán kihozták... lásd az alábbi példa. A megrendelés számot direkt nem takartam ki, nehogy még olyan véd érjen, hogy a számla nem az adott megrendeléshez kapcsolódik. Gyönyörűen látszódik, hogy 212034 Ft volt a termék, amit 0 Ft-os utánvéttel küldtek, a számlán pedig 215453 Ft volt. Ebben az esetben nem merték meglépni az előre fizetés miatt, hogy az utánvéthez még hozzátesznek 3419 Ft-ot. Ezt persze utánvétnél sem tehették volna meg, de ezt fel kellene fogni. Most az alábbi rendelésnél a Samsungnak van 3419 Ft hiánya, ami könyveléskor ki fog bukni és elgondolkodnak rajta, hogy lehettek ennyire hülyék.

    "Mondtam az szép és jó, de én nem akarok rájuk várni."

    Ez a Te problémád, beszélj a Samsunggal és oltsd le őket is, hogy nem intézkedtek 1 hónap alatt.

    "Többször megkérdeztem tőle, hogy velem miért szívózik és húzza az időm, idegeim, holott én végig korrekt voltam. Időbe, előre fizettem, mindent ahogy megbeszéltünk.
    De hát leírta itt, csak úgy alapon, hogy szívasson.... Mert így tartja a kedve"

    Teljese ferdítés. Már az első üzenetben is írtam és utána még vagy 4x, hogy a Samsung válaszának fényében utalom vissza, amennyiben nem akarják megtéríteni a károdat. Nem azért nem utaltam, mert "így tartja a kedvem". Szánalmas...

    "De arra a kérdésre, hogy meddig és mi van ha nem is válaszolnak, arra nem reagál. Csak kioktat, hogy szövegértésből 0 vagyok. Biztos, hogy ez az eset áll fent..."

    Fals... nem egyszer írtam, hogy mikor utalom vissza (ha a Samsung nem kompenzál...), így teljesen valid volt az a szúrósabb kommentem, hogy szövegértés nulla. Ezt már most is bizonyítottad. Időpontot meg nem tudok ígérni, mert nem tőlem függ, hanem a Samsung válaszának idejétől. Szerintem világosan leírtam többször, erre most is leírod ugyanazt az értelmetlen kérdést.

    "Az én szemszögemből márpedig ez nem megoldás, ezért kéne állnia a szavát és véges határidő után visszautalnia. Nem pedig várni a kitudja meddig. Holott ezt az egészet ő akarta, nem én. Ha itt lesz valakinek haszna az csakis ő. Miért is? Mert legrosszabb esetben is visszautalja nekem és pont ott van ahol eredetileg megegyeztünk. De erre nem hajlandó, szóval jelenleg nála pihen +3000Ft jogosulatlanul."

    Teljesen fals az egész feltételezés, lásd feljebb.

    "Ehelyett ide a közösbe kiirta a véleményét, hogy mosdassa magát, hogy szegény pára, kapni fog az 500 értékelésére egy nem olyan szépet. Egyébként van bennem annyi gerinc, hogy csak bosszúból nem húználak le a sárga földig. Csak nekem erre tényleg nincs időm, se idegzetem.

    De az hogy olyan kijelentéseket tesz, hogy ő akkor se utalja vissza. Ez számomra érthetetlen. És én ne lennék korrekt? Csak amiatt mert számonkértem rajtad az hozzáállásod és a szavahihetőséged?"

    Fals... ez a topic pont az ilyenek miatt jött létre, de javítsd ki, ha tévedek. Még direkt el is küldtem neked a tegnapi kommentem után privátban, hogy itt megvédheted magad. Mi ez, ha nem korrektség? Nem a hátad mögött beszéllek ki.

    Az is fals, hogy elzárkóztam a visszautalástól... aki eddig elolvasta a kommentem, az ezzel tisztában van.

    "Levonható tanulság mindenkinek: Hogyan bukjunk el egy potenciális törzsvásárlót..."

    Hát ne haragudj, de nekem nincs is szükségem olyan vásárlóra, aki ennyire nem érti meg a helyzetet.

    [ Szerkesztve ]

  • envagyok

    veterán

    válasz keced #2093 üzenetére

    Én annyit látok mindent összegezve, hogy jóval olcsóbban hozzájutottál a termékhez, mint ahogy a másik fél segítsége nélkül sikerült volna, és a termék árának kb 1%-a miatt kezdtél vitát, szeretnél negatív értékelést adni, ami nem is a másik fél hibája miatt történt, mindezt úgy, hogy átvételkor rendezted a termék árát, ergó belementél a bizniszbe.
    De én csak itt olvastam ezt, nem vagyok bíró, stb, csak az egyéni véleményem volt.

    [ Szerkesztve ]

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • BiP

    nagyúr

    Szerintem mielőtt komolyabb félremagyarázás, sárdobálás kialakulna, szerintem felezzétek el, és akkor mindenkinek ugyanannyi pénze áll a buliban.
    1500Ft ma már nem az a pénz, amiért egy oldalakon át tartó vitába egyáltalán érdemes belemenni.
    Biztos vagyok benne, hogy enélkül is mindketten jól jártatok, szóval egy 200e-es cuccnál méltatlan ennyi pénzen vitatkozni. Mindkét félnek az.

    Amúgy meg ha félreértés történt, ha nem, innen külső szemlélőként szerintem semmiképp nem érne negatívot a dolog. Hiszen mindenki jól járt, és a félreszámlázás meg a Samsung sara.

  • envagyok

    veterán

    válasz BiP #2096 üzenetére

    Ez jó ötlet, támogatom.
    Aztán meg ha a Samsung kárpótol, elosztják :C

    Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

  • Csupati

    senior tag

    válasz envagyok #2095 üzenetére

    Kb hasónlóan látom Én is a dolgot, ha annyira zavarta volna az a 3000 FT eltérés , akkor át sem kellett volna vennie.
    Viszont abban igaza van hogy valahol a SAMSUNG átveri az ügyfeleit, oké most 3000FT de ezt eljátsza 10-100 emberrel és hoppá máris több százezer forintnál járunk.
    Nem védeni akarok senkit ,de itt vélhetően a Samu a hibás, viszont 3e ft on veszekedni kb nevetséges.
    ForRedGlory :
    Sztem lépj fel határozottaban a Samu felé fogyasztó védelmet megemlítve.

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz BiP #2096 üzenetére

    Én elengedtem, elkönyveltem a negatívat, de ott lesz az oka, hogy miért kaptam, az biztos.

  • BiP

    nagyúr

    válasz ForRedGlory #2099 üzenetére

    Mondjuk ezért negatívat adni szegénységi bizonyítvány lenne.
    1500Ft a vételár 1 azaz egy %-a.

    De amúgy tényleg nem értem, hogy felnőtt emberként miért nem tudjátok ezt normalisan rendezni. Legyrtek kicsit rugalmasabbak, kevésbé makacsok.

Új hozzászólás Aktív témák