Hirdetés
-
IT café
A topik célja, hogy a félresikerült üzleteket itt megbeszélhessék a felek, ha azt nyilvánosan szeretnék megtenni.
További tudnivalók >>>
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
Kicsit türelmetlen volt a tag.
De mondjuk ha utalás után nem csak egy köszit dobsz neki, hanem megírod a továbbiakat, (láhatóan nem volt képben, hogyan lesz ez), hogy holnap indul a csomag, hétfőn nála lesz - elejét vehetted volna a bizalmatlanságának.
Kommunikáció, kommunikáció. -
dvd_R+
őstag
Ha délutan 6 körül utal hogy a manóba gondolja azt, hogy még ma átadom a csomagot és még ma ki viszik neki ?
de tény nem írtam le mint egy retardáltnak, hogy a következő munka időben lévő szállítási időpontban tudom átadni a gls futár bácsinak mert ugye ő is pihen 18:00 -kor márMindent leírtam neki részletesen még azt is, hogy a garancia hogyan van stb..
Erre tényleg nem gondoltam, de tény legközelebb megpróbálok erre is figyelniEdit:
Általában annyit írok ilyenkor, hogy "megérkezett, köszi " és eddig ilyenre nem volt példa de mondom még1x tanulok belőle[ Szerkesztve ]
Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/
-
BiP
nagyúr
Oké, csak nem tudhatom, mit tisztáztatok le előtte (pl.hogy futár viszi tőled, nem pedig csomagautomatában adod fel), stb.
Este 6kor nyilván nem reális, hogy jön a futár, a csávó meg túlpörögte, és a kommunikáció hiányába nem az egyértelműséget (nincs miről beszélni) látta bele, hanem túlizgulta. -
GAbre
veterán
Üdv!
Olyankor mit lehet tenni,ha próbagaranciával lett véve 1 ssd 500nál is több pozitívval rendelkező eladótól!Szabolcsii93
Ezután lett kérdezve,hogy garanciát tud-e érvényesíteni meghibásodott termékre eladó.Igent mondott,majd 4 hónap várakozás és egyéb bosszantó dolgok mellett végig hazudott,már el se(vagy nagyon nehezen) lehetett érni.
És bár most 4 hónap után az általa hazudott harmadik ember végre tényleg megkapta és kezdődhet a hónapokig tartó garanciális ügyintézés.
Persze eladó nem érti,hogy nekem mi bajom,és ő nem követett el semmi hibát!
Hiába ígérte,hogy visszaadja akár az árát a terméknek,nem történt se válasz se utalás.
Negatív értékelés,hogy aztán bosszúból én is azt kapjak?Max rendőrség!?[ Szerkesztve ]
Avatar
-
HARDVERAPRÓD
Összefoglalom röviden a dolgot. Vettél egy terméket próbagaranciával megkaptad rendben működött nem is kevés ideig.Elromlott te felkerested őt,hogy tud e esetleg segíteni a garanciában.Ő azt mondta igen de nem egészen ugrott neki azonnal sőt de,mint eladó semmi felelőssége nincs hiszen próbagarival vetted és működött is. Az,hogy felajánlotta,hogy visszaadja az árát nos erre semmi oka nem lenne hiszen mint magad is írod próbagarival vetted.Én az ő helyében a rossz terméked visszaadnám,mert ez jogosan visszajár aztán köszönöm szépen csinálj a termékeddel amit akarsz.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
őstag
válasz domperke #2209 üzenetére
Én úgy értelmeztem hogy a próbagari alkalmával derült ki hogy az ssd rossz, majd GAbre a garanciáztatás mellett döntött ami már 4 hónapja húzódik
We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"
-
HARDVERAPRÓD
Melyik része?Hogy próbagarival vetted? Magad írtad. Az,hogy használtad x ideig szintén igaz. Elromlott ez is igaz hiszen ezért kerested fel.Ő felajánlotta tud segíteni benne de nem igazán segített csak mellébeszélt,ígérgetett szintén igaz.(a többi,hogy képes voltál többször visszaküldeni az itt ezen esetben nem érdekes én az első után nem adtam volna fel ismét)A pénz visszaadást már a folyamatos zaklatás után ajánlhatta fel igaz ez sem történt meg de neked tőle csak a hibás termék járna vissza semmi más ,mert az a tiéd.A többi amit szivességből bevállalt de nem segített..Nos ebben nem megbízható de ennyi.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
GAbre
veterán
válasz domperke #2212 üzenetére
Igazad van,itt én vagyok a hibás!A ZAKLATÓ!
Nyilván nekem kuss van lassan 5 hónap várakozás után.
4 üzenet.Kb 2-3 telefonos értekezés leszámítva.3-4hónap után kb 5. hívásra(napok teltek el) felvette és közölte visszaszól,nem tette.Utána 1 hét múlva még kb 3 hívás(szintén napok),és közölte másnál van.
Majd 2 hét után 1 üzenet és akkor derült ki a hazugsága,utána 9-10 hívás(3 nap alatt).Majd még 1 üzenet.
Ez mind-mind zaklatás!RÁADÁSUL alaptalan!Elismerem itt én vagyok a hibás,aki elhitte,hogy intézni fogja termék sorsát,aki elhitte,hogy ahogy mondta fel fog keresni,aki elhitte,hogy a kért információt megkapja,és választ is kap.
És mindezekre hiába vártam.Erre én zaklatom!MINDENT ÉRTEK!
Ő a fehér lovag,aki segítő kezet nyújtott,és bár kiderült,hogy mégsem tette!
Itt ő az áldozat! Már mindent értek!Mellesleg zaklatás fogalma: [link]
De nyilván ebben sincs igazam.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
HARDVERAPRÓD
Attól,hogy nagy betűvel és kiemelve írod nem biztos ,hogy igazad van.A tények csúnya dolgok.Vettél egy terméket próbagarival rizikófaktor benne ha elromlik akkor elromlik sajnos így jártam.Mint írtam a hibás terméken kívül semmi nem kérhető rajta számon.Az a tiéd jogosan jár(na) vissza.Részemről zártam.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke
-
KROK640
veterán
A képek alapján a termék nekem bontatlannak tűnik.
Anno hasonló módon vettem a VGA-mat. Világos volt, hogyha kipróbálom vissza kell jelezni az eladónak, hogy jó, és abban a pillanatban gyakorlatilag lejárt mindenféle garancia. Ha másnap nem indul a kártya akkor buktam, az amúgy tiédhez képest sokszoros összeget.
Mivel én is bontatlan terméket vettem, kissé aggódtam a 3/3-as garancia (3 perc vagy 3 méter) miatt, de ezért vesszük ennyivel olcsóbban. (szerencsére ma is megy a kártya, de ha megállna - hiába gyártói oldalról még bőven garanciás - eszembe se jutna emiatt zaklatni az eladót)
Azt javaslom, hogy vagy a gyártói garanciával próbálkozz, vagy gondold végig, hogy mennyire jött be a roulette.Az, hogy nem veszi fel a telefont és nehéz elérni, már egy teljesen más történet, de a történtek fejleményében kevéssé releváns.
ha biztos garancia kell, érdemes hivatalos shoptól venni, és akkor ezzel nem lesz gondod. (pont emiatt vettem az SSD-met nemrég az I betűs boltból, mert fontos volt a könnyen, gyorsan intézhető több éves garancia baj esetére)
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
BiP
nagyúr
Én itt azt látom, hogy nagyon félremegy a kommunikáció.
Igazából az se teljesen tiszta, hogy mit szeretnél? Panaszt tenni, hogy van egy ember, aki segítene neked a garanciális ügyintézésben, de húzódik a dolog? És nem megbízható ebben a másik fél? Hogy hiteget, nem elérhető? (esetleg nincs is valós garancia a termék mögött, ezért nem akaródzik ???)
Mert itt ennyi van a dologban. De ez meg nem PH ügy.Az, hogy történetesen tőle vetted a próbagaris SSD-t, sajnos totál irreleváns. Az üzlet lezárult, a termék egy ideig jó volt, az ügyintézésnek, hitegetésnek, stb. már semmi köze az egészhez. Így a negatívozásnak sincs értelme.
Ha már egyszer felajánlotta, hogy visszaadja a pénzt, akkor szerintem fogadd el, és új lappal indulva vegyél egy másik SSD-t, mert ez így nagyon nyögvenyelős. Vagy vedd saját kézbe a dolgot, és intézd a garanciát közvetítő nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz KROK640 #2217 üzenetére
Kerdes az, hogy ki mit ert a probagarancia alatt. Szerintem az 1 het probagarancia azt jelenti, hogy 1 hetet kap tesztelni, ha ez alatt megy tonkre, akkor vissza lehet vinni, es nem azt, hogy 1 het alatt be kell kapcsolnia egyszer es ha sikerult ra adatot masolni, akkor mar le is jart a garancia.
A kommentekbol pedig ugy tunik, hogy a probagari ideje alatt ment tonkre az ssd, elvegre, ha ez egy regmult ugy lenne, akkor hogy tudna most ertekelest inditani utolag?
-
GAbre
veterán
válasz KROK640 #2217 üzenetére
Itt nem az a baj,hogy a termékkel mi van.
A terméknek a visszaadását se ajánlotta fel,miközben végig nála volt 4 hónap alatt.
1 hónapja átrakta másik ph tagra a felelősséget,és ez hazugság volt!Mert csak most került oda.
Várjak türelemmel,vagy Jó fej lesz visszaadja az árát.Csak se pénz,se válasz!
Ezek után,üljek nyugodtan még 4 hónapot,és elhiggyem 1 szavát is?És ezért nem jár eladónak semmi,csak én problémázok feleslegesen.Akár próba garancia,akár később lett visszaadva neki.De a termék visszakerült eladóhoz.
Miután a kommunikáció 0 és a szavai is megkérdőjelezhetővé váltak ennyi idő után,úgy érezzük jogos lett volna minimum a válasz felajánlott opciójára,ha már ugyebár azt kértük!
De ez esetben domperke is leírta nekem nincs jogom reklamálni,és az,hogy felkerestem még én vagyok a zaklató!
Csak hálás lehetek Szabolcsii93-nak,hogy önismeretet tanultam,és rájöttem,hogy egy 500+os tagnak is ennyit ér a szava,és ennyit várhatok/akár adhatok én is,mint amit kaptam tőle.
Felfogtam, lezártam részemről témát én is itt.Köszönöm neked és BiP-nek is és még másoknak válaszukat.Avatar
-
Oszinten szolva lehet, hogy igazad van, reszemrol nem tudom, de hogy segitene a dolgon, ha osszeszedned magad, es leirnad normalisan a mivant, az biztos.
Marmint abbol, amit eddig ideirtal, konkretan semmit nem lehet biztosra tudni, meg ha kobe vesett isteni igazsagnak tekintjuk minden szavad, akkor sem.Viszont ha mar itt tartunk... Bibliat nem akarsz irni? Kitalalunk valami relative egyedi egi csodamagust, sima ugy. Az, hogy ennyire barhogyan is ertelmezheto szoveget tudjon valaki irni, az konkretan egy fajta tehetseg, amivel amugy nagyon sok penzt lehet keresni.
Ami segitene:
Szepen, erthetoen, lenyegretoroen, datumokkal (vagy legalabb relativ datumokkal), idorendben leirnad a tenyeket.Aztan akkor lehet nem ertene felre mindenki.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
Szerintem ez elég "beszédes":
A konzekvenciát meg mindenki vonja le magánakTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
GAbre
veterán
válasz KillHates #2223 üzenetére
Igazad van látod,itt én vagyok a problémás, dörgöld ide negatív értékeléseim is(mellesleg ha ránéztek azok felé is minimum,olyan zűrös,ilyen az eset ,csak ott tényleg 2x én is hibáztam,ez van,nem vagyunk tökéletesek),mikor mondtam,hogy elengedtem a témát! Én is rakjam ide a tiéd ezen hozzászólás miatt? A sok száz pozitívat meg kihagyjam nálad is?
A következtetèst meg rátok bizzam?Bocs,hogy visszakapta terméket eladó.
Hónapokon át türelmesen vártam majd mikor nem válaszolt,nem vette fel telefont,nagy nehezen közölte, másnál van.
Aztán kiderült,hogy másnál nincs és azóta is csak akkor állt velem szóba,mikor ph kötelezte rá.
Majd ph kijelentette,hogy probagar miatt tévedett.
Ph kényszerített válasza mellett semmi magyarázatot nem kaptam,hogy miért nem kommunikál,miért nem utal,vagy bármi baja van.
Bármi adás-vètel,2 ember között zajlik.Ès 2 ember beszéli meg!
De ő még ennek se tett eleget! Ahogy negatív értékelő partnerek 3/4e nem jelzett semmiféle fenntartást!
Ha belevonsz 1 harmadik felet,már bonyolódik nem kicsit.
Főleg,ha kiderül,hogy nem volt igaz a harmadik fél!
De gondolom ti is ölbe tett kézzel ülnétek,hogy nem válaszol eladó hónapokon át,és még a szava se igaz.Lovagol itt mindenki probagaron
Még ha elvileg,nem is érthető minden,amit leírtam.
Bár érdekes módon,mindenki értette,akinek beszéltem erről vagy épp mutattam fórumot,mert állítólag nem érthető.Nem 1-2 hét/hónapról van szó, meg nem arról,hogy nem vette fel 1x 2x.
De ha zavar idèzzètek be ide hallgassátok meg őt is....[ Szerkesztve ]
Avatar
-
nagyúr
Szerintem ez a hozzászólásod is magáért beszél:
1, ha nem inged nem veszed magadra.
2, többen kérték, több féle aspektusból, hogy írd már le EGYÉRTELMŰEN kronológiailag, hogy mikor mi történt, így csak savazni fog mindenki
3, persze, hogy mindenki hibázik, de mint ahogy itt sem, úgy az eladó felé sem kommunikáltad megfelelően a dolgokat. Nagyon fontos, hogy mindig mindent leírjon az ember, ha kérdései vannak akkor azokat feltegye, ne gondolja tovább a dolgokat. Néha ez fáradtsággal jár, de a félreértéseket így el lehet kerülni.
4, nyugodtan berakhatod azt az egy negatív értékelésem, aki akkor hirtelen elkámpicsorodásában értékelt, azóta jó ügyfelem, visszajár hozzám és elégedetten veszi igénybe a szolgáltatásaim.
5, ha valaki beleolvas a negatív és semleges értekeléseid alatti kommentekbe, akkor fog igazából képet alkotni...
Szóval amíg nem írod le a sztorit pontról pontra addig itt nem fogsz megnyugtató szavakra találni, csak a vagdalkozás fog menni... Meg senki sem fog komolyan venni, és ez nem tesz jót a reputációdnakTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
GAbre
veterán
válasz KillHates #2225 üzenetére
De nem akarok vele foglalkozni (mondtam lezártam),ph tag is lezárta.
"úgy az eladó felé sem kommunikáltad megfelelően a dolgokat"
Hogy kommunikálják vele ha ő nem kommunikál?
Mivel jog szerint beleegyezése nélkül nem mutathatom meg üzenetét,itt csak az enyémet láthatjátok.
Láthatod,hogy mennyire "rosszul" kommunikálok.
09 hóban postáztam neki 3x.
Október elején kapta meg.
Azóta ennyi volt a kommunikáció telon 2x vette fel és hazudta azt,hogy más csinálja.
Azóta telefon se és csak ph téves nyomására volt hajlandó szóba állni 1x.
És itt tényleg lezárom,mert nem akarok vele foglalkozni.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
nagyúr
Az mondjuk még mindig nem derült ki (remélem csak számomra), hogy az SSD a próbagarancia ideje alatt ment tönkre,vagy utána és szívességi alapon kérted a szervizeltetését az eladótól
A többi már tiszta
Egyébként tényleg így érdemes feldobnod a témát,mert ez mindenki számára egyértelmű aki ezt a fórumot használja.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
válasz KROK640 #2227 üzenetére
Ez lehet az is, hogy háromszor, vagy az is, hogy harmincvalahanyadikán (ilyen dátumból mondjuk nincs túl sok), vagy az, hogy harminc valamennyi ssd-t postázott, vagy az, hogy 9cm-es hóban ment a postára... Mondom,hogy valami szent könyvet kéne írnia a csávónak, 30.000 év múlva is ezen ölnék egymást az emberek, hogy mit is jelent xy bekezdés.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
GAbre
veterán
válasz KROK640 #2227 üzenetére
Bocsánat javítok,mert nem pontosan írtam:
Kb 4x beszéltünk telefonon.Említett 2,az utolsó hívások voltak,amikor nagyon nehezen lehetett elérni,és akkor is "üres szavai" voltak,hogy majd felkeres,meg más csinálja gart!Gondoltam nem fontos posta,meg talán üzenetemből látszik is,hogy 3x lett elküldve,2x postán házhoz,amit visszadobott posta,hogy nincs cím!(És erre kértem igazolást postai vizsgálat miatt)
KillHates:
Jóval gar után,de 3 napot ment összesen ssd,felkerestem őt először,mert nem tudhatom van-e garpapírja,csak céges vagy egyéb okok miatt nem adja garral.De ő intézheti,és így talán olcsóbb és gyorsabb.Csak annyit kérdeztem ő maga tud-e gart intézni.Ha nemet mond,már vszeg rég le is zárult volna ügy más ph taggal,vagy kuka.
Őszintén ki az aki fogja és azt mondja intézem,majd felkeres 1 ph tagot?
Inkább küldöm hozzá én magam,és játsszátok le...
Nem szívesen osztottam privátom,mert amilyen szerencsém van,még így is szabályt szegek.Csak,hogy tiszta vizet öntsek a pohárba,hogy a kommunikációm mennyire hagyott kívánni valót vele.
Gondolom itt is hibáztam,de akkor legalább jogosan legyek elkönyvelve negatívan.
Nem pedig sértődött emberek értékelései által,akinek vagy igaza van,vagy nem!Avatar
-
GAbre
veterán
Kedves nyelvtan/fogalmazás tanár(esetleg tanárnő).
Kérem a munkahelyi ártalmát(kötözködését),munkaidőben töltse ki.
Számít,hogy 3at vagy 3x küldtem?Ha 3at akkor már mindjárt más a helyzet,és elő lehet venni?
Legyen igazad és háromból 30van,de milyen logika mentén lesz 3ból 30?
09 cm hóban? Honnan van cm?
Ez is hogy jön ide?Volt valamikor is októberben hó?Még december végén se nagyon volt.
Ez alapján inkább tűnsz nőnek(azért is tanárnő),aki mindenbe azt lát bele amit akar,de logikusan nem következik.Avatar
-
nagyúr
-
Csupati
őstag
Ezt 3-4 kérdéssel vásárláskor el lehetett volna intézni:
-Van e bolti gari
-hova milyen módon szól
-megkapom e a gari papírt
Ezek után ha igen örülünk mert a bolt nem azt fogja nézni ,hogy kinek a nevére szól, hanem hogy az a termék van e a papíron, azzal a gyári számmal, náluk vásárolták, és garancia időn belül van. Általában szó nélkül cserélik.
Már akkor meg tudtad volna előzni ezt a sok fejfájást. De tény, hogy nem látunk a jövőbe, cserébe legközelebb nem követed el ugyan ezt a hibát többször.
A másik, hogyha eleve úgy inditod a problémát:
Sziasztok, volt egy üzeletem XY nevű felhasználóval , majd később a termék elromlott, megkérdeztem hogy van e gyártói/bolti garancia a termékre, Ő igennel válaszolt de Neki kell intéznie, át adtad a terméket részére és azóta (3-4 hónapja) nem válaszol bármiféle megkeresésedre, akkor valószínű az Adminoktol egy olyan választ kaptál volna, hogy jelezzük Neki privát üzenetben a problémát és megkérjük vegye fel veled a kapcsolatot.
De ez csak az én meglátásom fikcióm.Az élet Clevo nélkül unalmas.
-
GAbre
veterán
válasz KillHates #2233 üzenetére
Ő se engedte el,már nem először.Szépen megkértem hagyja abba.
Mert én is le tudok vonni következtetéseket.Nem személyeskedés,nem bántottam.
Ha ez személyeskedés,akkor az ő bilbliás szövege is az.
És félreértette meg is kérdeztem milyen alapon,mivel nem logikus.
Az meg,hogy fiú-e ph tag vagy lány,amúgy se nyilvános adat,hogy nekem tudnom kéne.[ Szerkesztve ]
Avatar
-
Amire sokan kértek már itt, azt kéne leírni végre...
Mikor vetted át?
Ez után mennyivel ment tönkre?
Próbagari megbeszélt részletei?
Így, szépen, röviden, sorba kéne szedni, és akkor nem rajtad, hanem max veled röhögne mindenki. De lehet tényleg csak én vagyok a hülye tanárnő, aki nem bírja felfogni, mi lehet ebben olyan rohadt nehéz, hogy sokadjára se sikerült megugrani az akadályt.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
GAbre
veterán
Komolyan mi ez bíróság? Már 1x "elítélek",és mondtam,hogy elfogadom,és nem kívánom folytatni kitárgyalását ügynek.
Nekem pontról pontra be kell számolnom eset 100%-ról?
"Érdekes vajon akkor mikor a másik meglop valakit,számít az,hogy előtte éhezett-e,vagy szépen kérte-e mielőtt ellopta?"
Értem én,hogy tudni akarod,és 1 órája majd="KillHates:
Jóval gar után,de 3 napot ment összesen ssd"
Minden hiányzó infót megadtam.Talán nem is tudnék már semmit hozzáfűzni!
De oks vegyük a mostani kérdésedet:
Számít,hogy milyen gar lett megbeszélve,ha utána visszafogadja eladó?=Garancia újra lett tárgyalva.Vagy minimum már nincs nálam a termék.Nem járna vissza,vagy nem jár minimum 1 válasz?
Ne válaszoljatok,már tudom,hogy nem.
De köszönöm mindenkinek,hogy érdeklődtek ügy felől!Avatar
-
-
Csupati
őstag
Ha jól veszem ki a szavait , akkor jelenleg 2 problémával állunk szemben:
1., Megvette az SSD-t, volt rá próba garancia akkor jó volt, majd később ment tönkre.
Itt már mindenki azt mondja, hogy lejárt a próba időszak ,ha kirpóbálta ,ha nem , már reklamációnak nincs helye. És ez jogos mint az eladó, mint a PH tagság részéről, kár ragozni.
2., A termék próba garancia lejárta után hibásodott meg ,( és az egyes pontra mutatnék , hogy nem lett volna kötelessége az eladónak "segíteni") de egy másfajta garancia lehetőség merült fel amit az eladó (a vevő szava szerint) vállalt,hogy megcsinálja.
És most a vevő problémája,hogy a hibás terméket át adta, de az eladó már nem vagy alig kommunikál és ezért szeretne segítséget kérni ennek a problémának a megoldására.
Sajnos a 2 probléma üti egymást és akárhogy nézzük az 1. pont az erősebb, de akkor miért kapott olyan tájékoztatást,hogy elintézik Neki a garanciális igényt.Az élet Clevo nélkül unalmas.
-
envagyok
veterán
Nem bíróság ez itt, hanem a megbeszélés topik, ahol a tények alapján meg tudod beszélni a problémádat, kitalálni egy mindenkinek megfelelő megoldást.
Többen is kértünk, dátumokkal add meg a következő információkat:
Mikor fizetted ki a terméket, mikor vetted át, mikor jelezted az eladónak a hibát. Mikor ígérte a gariztatást, mikor küldted el neki a terméket.
De mivel erre az egyszerű kérdésre nem vagy képes válaszolni, sőt helyette telefröcsögted a topikot, szerintem ideje lenne téged elküldeni pihenni picit.
Egy biztos, a stílusodat látva én nem szeretnék veled semmilyen üzleti kapcsolatba se kerülni.
Azt az egyszerű megoldást nem ptóbáltad, hogy írsz a gyártónak, gyári szám, stb adatokat megadva, hogy segítsenek? -
PROHARDVER!
Nos tisztelt mindenki.Akkor ezt az Ssd dolgot kibeszéltük.Kérem továbi post ne szülessen ezen ügyben.mert törölni fogom.köszi
-
Corleone33
aktív tag
Egy, Zotya2277 nevű kollégával:[link]lefolytatott üzletelésünk miatt sajnos nincs más választásom mint ebbe a topicba írni:
Február 5-én érdeklődött a meghirdetett Redmi Note 7-es telefonom irant:[link] , amit le is foglaltam/jegeltem a szàmára, valamint 7-én részemről feladásra is került a Foxpost automatába ahogy azt kérte, utánvételes fizetéssel.A csomag Február 9-én meg is érkezett, ígérete szerint amint megjött a fizuja átveszi. Mivel 3 elteltével se történt semmi (értsd: nem lett átvéve a csomag), megérdeklődtem hogy mi a helyzet, ekkor mutatta hogy kapott egy sms-t a Foxposttól, hogy a csomagot nem lehet átvenni mert a fizetés nem működik (oké, ezzel nem tudok vitatkozni, főleg hogy ilyenkor a csomagátvételi idő is automatikusan kitolódik 3 nappal).
Eltelt pár nap, Februar 19-én fogadott a rendszerüzenet, hogy a csomag nem lett átvéve és 5 napom van visszaküldeni az automatába, ellenkező esetben a feladási helyére lesz elküldve, ekkor ráírtam Zotya-ra, hogy akkor próbáljuk màr meg ezt orvosolni.
Mivel ezek után se kaptam semmi reakciót, másodszorra picit nyomatékosabban kértem, hogy döntse el, mit szeretne:
a) Újraküldöm a csomagot a Dombóvári automatába és utólag kifizeti nekem a költségét ennekb) Visszaérkeztetem a csomagot és másik automataba küldöm el, de ebben az esetben előreutalást fogadok csak el+ felszámolom a csomag eddigi felesleges oda-vissza utaztatási költségeit is
De erre se kaptam bármiféle választ, mindeközben a kolléga be szokott lépni az oldalra szóval nem arról van szó, hogy inaktív lenne...Részemről viszont pont most jött el az a pont hogy elfogyott a türelmem vele szemben, aláírom hogy én is hülye voltam, de szerettem volna azt hinni hogy ez magától érthetődő, hogy HA rendelek egy csomagot, akkor méltóztatok átvenni is azt...
Több alkalommal is felajánlottam alternatív megoldásokat és még azt is hajlandó vagyok elfogadni ha a Foxpost volt inkább a hunyó, de azt már nem nyelem le, hogy a vevőm kvázi sz@rik bele, nekem meg 3000Ft om ment el eddig erre az egészre, és ezidő alatt másoknak is eladhattam volna a telefontEnnek fényében szeretnék Zotya2277-nak egy óriási feketepontot kérni a korrektnek kicsit se mondható vevői viselkedése miatt, reményeim szerint tanul az esetből..
HA-n hogy lehet tagot jelenteni eladóként? Ugyanúgy a saját hirdetésem alatt?[ Szerkesztve ]
"Az ember választ, a rabszolga engedelmeskedik" (Andrew Ryan, Bioshock)
-
Csupati
őstag
válasz Corleone33 #2245 üzenetére
Szia, legjobb megoldás , hogy sajnos el kell fogadd azt a 3k minuszt , illetve visszakéred a csomagot és letiltod a kollégát . Ha tölem utánvéttel kérnek , az alap hogy a posta költséget elkérem, onnantól ha nem veszi át már nem az én károm, tudom bizonyítani hogy nem volt hajlandó átvenni és ha továbbra is igényt tart a termékre újabb posta költséget kérek . A másik : "Mindenki addíg nyújtózkodjon ameddig a takaró ér" . Ha valami tetszik de mégsem tudom megvenni , nem küldetem el postán, vagy ha úgy alakul akkor szólok hogy mégsem tudom megvenni, van aki jól fogadja van aki nem , ezzel a résszel nem lehet mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Az élet Clevo nélkül unalmas.
-
KROK640
veterán
válasz Corleone33 #2245 üzenetére
Átveszi mikor megjön a fizu. Ez eleve red flag, és inkorrekt, hogy nem közölte előre, hogy olyan pénzt költ, ami nincs is nála.
Másrészt ilyenkor szokott az lenni, hogy mással is így bánik amikor megjön a fizu akkor meg hamar elfogyik.
Legközelebb kérj minimum postaköltséget előre.Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
veterán
válasz Corleone33 #2248 üzenetére
Nyugodtan szóba lehet, és az utánvét is mehet. De csak azután, hogy posta/futár költség + a termék vételárának (értéktől függően) 5-10%-át előre utalja. Ha ezekután nem veszi át, akkor kerestél is rajta Ha átveszi, akkor értelemszerűen annyival kevesebbet fizet akkor (90-95%-ra állítod be az átvételi árat), mikor átveszi.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a topic összefoglalót!
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
- GAMER PC: i5-12400F/13600KF - RTX 3080 GDDR6X - 512GB-4TB M.2 NVMe SSD -16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- Samsung Galaxy Z FLIP 6 12GB/512GB, Silver Shadow, kártyafüggetlen, garancia, makulátlan, új állapot
- Macbook Pro 15" - 2015, 4 mag i7, 16256GB, 100 ciklusos akku, garancia (y2)
- Eladó Konfig I7-10700 32GB DDR4 512GB SSD RTX3060TI 8GB!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen