Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz gaborn1 #1800 üzenetére

    Szia. Nem kötelezhet rá. Próbagari volt. Írásban megállapodtatok valamiben? Fagyás miatt vitte szervizbe? Ez olyan, mint egy kétperces bokafájás miatt ortopédiára menni. Nagy ökör lehet.

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

  • gaborn1

    tag

    válasz Silenzio #1801 üzenetére

    Szia!

    Próbagarit se adtam, nem is kérdezte, szó se volt róla. Írásban annyi történt, hogy rámírt ismerőse, hogy érdekelné a gép, adjak egy telszámot. Leírtam üzenetben a telszámom, többi telefonon történt. Megbeszéltük a találka helyét, időpontját, elmentem, megnézte, átadtam, fizette.

  • dvd_R+

    őstag

    válasz gaborn1 #1800 üzenetére

    Szia!
    Dehogyis.. Ne viccelj már..
    Elvitted, megnézte, működött, tudatában volt hogy nincs már rá bolti garancia
    3 nap vagy 7 napos próba garancia bőven lejárt, de ha bolt lennél akkor is 14 napos visszafizetés van ugye, és már a 14 napot is túl lépte
    Magánszemélyként eladtál valamit ami működött, közel 1 hónappal később nála tönkre ment az már nem a te dolgod..
    Ha nem volt nálad javítva, szétszedve stb, és tiszta a lelki ismereted hogy nem egy buherált ketyegő bombát adtál neki ami nála robbant akkor nincs miről beszélni..
    Ráadásul azt sem értem ha gondja volt vele miért nem téged hívott először? miért vitte bárhova is addig amíg veled nem beszélt? Gondolom én azért mert tudta hogy ez már nem a te dolgod.. Akkor viszont most miért neked mondja ? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • gaborn1

    tag

    válasz dvd_R+ #1803 üzenetére

    Fogalmam sincs, miért engem keresett meg vele, közel 1 hónap után. Hibátlan, működő gépet kapott. Se javítva, se buherálva nem volt. Ram és SSD került bele pluszban, de ez nem hiszem, hogy buherálás lenne.

    Mindenesetre köszönöm a válaszokat, akkor továbbá nem foglalkozom vele.

    [ Szerkesztve ]

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz gaborn1 #1800 üzenetére

    Szia.Nem kötelezhet 3 héttel utánna semmire.Nem kereskedő vagy hanem magánszemély.Ahogy kipróbalta,elvitte onnantól az övé.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • Krisztianby

    tag

    Sziasztok nagyon nem szeretek vitatkozni sőt utálok. De egyre jobban megszaporodtak a "pofátlan" vevők akiknek ha nem tetszik valami máris támadó stílsuba kapcsolnak. Nem is érdekelnek általában simán letiltottam őket vagy hasonló hangnemben válaszolok.

    Viszont ki fogtam egy kollégát aki lehet módhoz fordul így megkérdelek titeket hogy tényleg én vagyok most ennyire szemét?
    Illető megszeretett volna venni tőlem 2 videokártyát amit összesen 6200Ft-ért adtam oda neki postával együtt. Én ezeket a kártyákat teljesen megtisztítottam majd minőségi pasztával újrakenetem.
    Történet: Én felhívtam rá a figyelmet hogy ezeken a videó kártyákon nem található hűtő ventilátor majd bunkón válaszolt rá hogy neki van (én így éreztem elég sok üzenetében) míg én csak tájékoztatni szerettem volna pl: ez ügyben.
    Kért rá 3 nap próbagaranciát én ADTAM neki.
    Majd kért tesztképeket.. itt már meguntam mert amiben voltak a kártyák az a gép teljesen szét volt szedve nem fogok 6200Ft-ért azzal vesződni hogy ezért összerakjam így nem érdekelt tovább a dolog. Majd megint rám ír hogy kellene a kártya. Mondom jó megsajnáltam biztos valami projekt vagy akármi összeraktam a gépet..lefuttattam neki külön teszt programokat a kártyáról. 2 nap után nézi meg a képeket és nem érhetőek már .. ahova feltöltöttem küldjem el e-mailben elküldtem. De ha én nem írtam vissza neki fél órán belül már azonnal írt nekem egy e-mailt :F
    Külön képeket készítettem neki magáról a kártyáról. 3 nap garanciát adtam a kártyákra. Majd alaposan becsomagoltam és a postán feladtam amit postapontra kért. Úgy hogy dolgom lett volna de minél előbb le szerettem volna rendezni így hétfőn feladtam.
    Ha bárkinek eddig problémája adódott próbáltam utána járni és megoldani.

    Majd ma beléptem és ez fogadott: Megkapta az emailt és a telefonszámban 1 karakter ellet ütve amit nyilván nem én voltam hanem a postai dolgozó.
    Azzal kezdi ha MÁS veszi ki a csomagját visszakéri azonnal a pénzét!!
    Nem lett volna egyszerűbb hogy csak simán rám ír hé elütötted a telefonszámot. Mit tudnánk csinálni? Mi fog történni? Nem hanem azonnal nekem támad.
    Úgy gondolom elég elenyésző az esélye aki megkapta a SMS-t pont a közelben legyen a postaponthoz.
    Ha meg valaki mégis kivenné a csomagot a kamerák látják. + megvan a telefon száma.. vagy szimplán tudja hogy nem vár csomagot és nem csinál semmit vagy utána jár.
    És igen elismerem a telefonszám az én saram.
    Egész üzenetváltás szerintem vagy 32 üzenetből ált mire oda jutottam hogy eladtam a kártyát..

    Ő csak kért kért kért.. majd követelőzik.. én meguntam letiltottam..

    Nyilván bármikor segítettem volna neki de aki ilyen... mindegy remélem megkapja a kártyákat. Ha meg bármi gondja van itt írhat nekem többet nem vagyok hajlandó vele privátban levelezni. Megnevezni nem szeretném az illetőt de ha ide ír úgyis kiderül.
    Holnap megkérdezem pontosan a postát ilyenkor mit lehet tenni ha valami csodás módon mégis más venné át a csomagot..

    ~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Krisztianby #1806 üzenetére

    Szia!
    Sajnos ő a vásárló, az hogy milyen stílust enged meg magának az itt nem mérvadó, te annak tudatában árulsz valamit hogy vállalod a vásárló stílusát, pontosabban nem kötelező de ebben az esetben megmondod neki nem eladó neked szia..
    Ez nem történt meg, és végülis véletlenül de te írtad el a feladói adatoknál a telefonszámot, ergo ő nem tudja átvenni a csomagját más kapta meg a pin kódot vagy mit..
    Az hogy ilyenesetben letiltod az nem opció sőt nem is járható út..
    Stílusától eltekintve most neked van kötelezetséged, mégpedig az hogy ne holnap hanem minnél előbb a postán intézd el hogy elírtad a számot és küldjenek egy sms-t a megfelelő számra a pinkóddal hogy kitudja venni a csomagját, majd értesítsd a srácot hogy elintézted várja a postai sms-t
    Illetve amennyiben más venné át a csomagot az a te minuszod és utána járásod lesz hogy kiderítsétek kinél van és hogy vissza kapd..
    így ebben az esetben a vásárlót szerintem nem terheli semmi :( Ha pedig előre utalt akkor vissza kell fizesd neki hiszen te "hibáztál" :R

    *Ez az én álláspontom én így járnék el, de majd megerősít más is vagy az ellenkezőjöt írja majd itt neked :D :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz Krisztianby #1806 üzenetére

    Szia a letiltás semmi esetre sem megoldás.Sajnos vannak problémás,nehéz vevők az nem megoldás,hogy "elbújsz" előle. A feladásnál elkövetett hiba a feladót terheli neki kell megoldást találni a helyzetre. Főleg ha előre utalva kaptad a pénzt. Amúgy annak a valószínűsége hogy az a telefonszám amire elütötték a számot elég kicsi,hogy abban a városban legyen és ott legyen a közelében .Nyomkövethető a dolog tehát tudod mikor kerül be az automatába mikor merre van a csomag van lehetőség a postát felhívni kérni rá megoldást. Emilben a nyitókód kimegy a tagnak így ha az elütött szám nem viszi el(mint irtam szerintem kicsi az esélye) akkor hozzájut a termékhez. Más kérdés ha már az elején ennyire problémás volt mennyire lesz az ha hozzájut a termék. Egy biztos neked kell sajnos a helyzetre megoldást találni mert ő fizetett várja azt ami jár neki.A vevődet semmi felelősség nem terheli hiszen te/posta hibázott.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • Krisztianby

    tag

    válasz domperke #1808 üzenetére

    Szia igen nem is várok tőle semmit :R szimplán normális hangnemet?
    Úgy gondolom minden ember szokott hibázni és ha nem vagyok egy bunkó *** és ő se akkor megpróbáljuk megoldani közösen hogy minden oké legyen.
    Nem egy bolt vagyok hogy tűrnöm kelljen a hülyeségeit úgy gondolom hanem egy magánszemély aki JÓ SZÍVEL eladta neki a cuccost.
    E-mailben ugyan úgy megfogja kapni a nyitókódot ezenkívül felkeresem a postát.
    De úgy gondolom az ügyintézés menetének nem abból kéne állnia hogy úgy viselkedik mint egy 6 éves :).
    Mindegy remélem megkapja a csomagját ha meg be akar panaszolni akkor itt várom.

    Köszönöm a válaszokat.

    [ Szerkesztve ]

    ~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.

  • Krisztianby

    tag

    Kiegészítés:
    Megkerestem a feladó szelvényt azon a telefonszám helyesen szerepel..
    Szóval vagy valamit nagyon elrontott a posta vagy kedves kolléga át akar verni.

    ~ Nincs annál lustább ember a világon ki egy csomagot nem képes feladni a mai világban.

  • vodrosjozsi

    őstag

    Sziasztok!

    cyberwarfare kollégával vannak problémáim.
    Hírdettem ( mai napig nem szedtem le pont miatta) egy iphone 11 készüléket(a kijelzőn egy mélyebbel amit én nem írtam le de látható) cserére ami után ő érdeklődött egy samsung note 10-el. Tudni kell, hogy a telefon kijelzője karcos volt ami látható szabad szemmel de volt rajta egy üvegfólia. kezdetben 60 ezer ft ráfizetést ajánlottam amit ő 40 ezerre lealkudott. Belementem, találkoztam vele, átnéztük a telefonokat alaposan, megkérdeztem, hogy minden rendben van, ő rábólintott, én ezzel távoztam a helyszínről. Igen ám de elfelejtettem elkérni a 40 ezer ft-ot. Persze nyílván nem aggódtam az előzmények alapján, írtam neki privátban, hogy lemaradt, adtam neki számlaszámot és mondta, hogy küldi. 2 napot vártam, írtam neki és erre úgy reagált, hogy a karcot nem említettem meg ezért max 20 ezer ft-ot utal vagy semmit. Ezt én nem fogadtam el mivel személyesen vette át a telefont, ezért felvetettem, hogy vissza cserélem vele a telefont, de jelenleg csak foxposttal tudom elküldeni mert nem tudok felmenni pestre emiatt jelenleg. Ő ezt lezártnak tekinti és nem hajlandó fizetni. Viszont én most kötöm az ebet a karóhoz mert ha nem hajlandó fizetni akkor vissza kell küldeni a telefont, amire ő nem hajlandó. Ilyenbe se futottam még bele.

    A HA jelentés felületén jelezd a dolgot.

    [ Módosította: Speed® ]

    Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

  • dvd_R+

    őstag

    válasz vodrosjozsi #1811 üzenetére

    Azta.. :((( ez komoly? :F

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • #65537792

    törölt tag

    válasz vodrosjozsi #1811 üzenetére

    Sziasztok!

    Valóban személyesen találkoztunk, de hogy alaposan át lett nézve a készülék azt vitatnám.
    A kedves fórumtárs sietett. Folyton megjegyzéseket tett, hogy el fog menni a valamilye(busz vagy vonat. Nem emlékszem pontosan).

    Arra volt időm, hogy a saját SIM kártyám betettem megnéztem felismeri e és hogy ki van e jelentkezve a készülékből az iclouddal.

    Az én telefonomnak a factory reset-jét már meg sem várta. Úgy elviharzott. Azt gondoltam tényleg rohan valahova.

    Miután volt már egy kis időm alaposabban átnéztem a telefont. Főként kívül. Akkor láttam, hogy a kijelzővédőnek a pereme nem fekszik fel rendesen. Utána vettem észre egy eléggé erőteljes karcot a kijelzőn, de mindenhogyan forgatva úgy tűnt, hogy az a üvegfólián van.
    Utána leszedtem a tokot. Kettő darab körömmegakasztó karc van rajta. Az ilyet illik leírni a hirdetésben. Ezután nem hagyott nyugodni a kijelző karc. Leszedtem az üvegfóliát. Utána fogadott a meglepetés, hogy az szép 2 centis karc(szintén köröm megakasztó) a kijelzőn van számos másik sok karccal egyetemben amit a kijelzővédő szépen elfedett. Mint ha kulcs meg aprók mellett tárolták volna. A rengeted dzsuváról nem is beszélve ami még a perem alatt volt. És akkor így kérjem vissza a telefonomat, gondolom olyan állapotban ahogyan én átadtam. :U Ha erre is így vigyázott.
    Láttam már pár ilyen fóliát és ezen látszik, hogy valami nagyon olcsó kijelzővédő. És élek a gyanúval és így utólag vissza gondolva, lehet pont ezért volt rárakva egy ilyen olcsó fólia és ezért volt kicsit ideges a fórumtárs és sietetett, nehogy megforduljon a fejemben, hogy ugyan nézzünk már be alá.

    Átverve éreztem magam. Mert ha ezeket tudom és látom a képeken, lehet bele sem megyek.
    De ugye ezekről a privát beszélgetésekben sem hívta fel a figyelmem.

    Döntse el mindenki mi lenne a helyes. Nem akart személyesen találkozni, hogy legalább megnézzem, hogy a régi telefonom ugyan olyan állapotban van e, ahogyan oda adtam.
    Szerintem érnének meglepetések.
    Ki tudja mit csinált vele, hogyan bánik, vigyáz az eszközeire.

    Képzeljük el, hogy minden flottul megy és ugyan úgy otthon veszem észre ezeket. Akkor most én lennék a feljelentő. Mindenki engem okolna. :R

    u.i. Azóta vettem rá rendes tokot. Gyárit. Mert ami rajta volt azt hagyjuk. Én gyári Samsung tokkal adtam. Meg egy normális kijelzővédőt, hogy ne legyen olyan feltűnő a karc.
    Gondolom ezeknek az árát visszakapnám. :U

    [ Szerkesztve ]

  • vodrosjozsi

    őstag

    válasz #65537792 #1814 üzenetére

    Hát igen, ehhez gyomor kell.
    Linkeltem a fólia típust hogy minek várom az árát, a tok kb ugyanúgy 2500 ft volt mint a fólia, nem egy gagyi szar, visszakeresheted a i11 topicban. Bár ha pénzben mérjük akkor lehet "gagyi" volt, bár nem tudom mi közöd van ahhoz, hogy mit veszek rá.
    Egyrészt igen siettem, de nem sietettem senkit sem, volt elég időnk rá, nem 2 perc alatt zavartuk le szóval megint lódítottál.
    Azért nem akartam találkozni mert dolgozom, nem érek rá és nincs pénzem minden héten felmenni pestre pannonhalmáról már ne haragudj.
    Elmondtam azt is, hogy előre elküldöm a note10-et és meg tudod nézni a címeden, vállalva a kockázatot, hogy nem küldesz semmit sem vissza. De ebbe nem mentél bele, nem is értem miért.
    Ha alkalmat meg címet adtál volna akkor elküldöm és 1 napot pluszba várva átnézve megállapíthattad volna, ezután visszaküldhetted volna bármelyiket, de meg se fordult a fejedben.
    Az hogy gyári tokot adtál az tök jó, de ebben a vitában nem ad hozzá egy gyári tartozék.
    Ha korrektül álltál volna hozzá akkor aznap este jelzed a dolgot és nem vársz 2 napot arra, hogy jelentkezzek a garancia helyzettel. Vagy megvárod a szerdát és visszaküldtem volna a note10-et.

    Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

  • dvd_R+

    őstag

    Semmi közöm hozzá, így döntést vagy biráskodást hozni az ügy felet eszem ágában sincs.. de a véleményem azért leírom.
    Én elhiszem mind két fél oldaláról közelített gondokat, viszont az üzlet szoros keretein belül az volt hogy ennyit kell fizetni és ezt adod én ezt adom, ezt az egyik fél nem teljesítette mert útolag vett észre hibákat stb..
    Az a fél aki mondjuk tudatosan direkt sietett hogy ezeket ne vegye észre a "sértett" fél, az úgymond kiskapukat használt ki az ügylet során, ergo ha még tényleg így is van akkor is ő maximálisan az üzletben foglaltak szerint járt el, egy olyan kiskaput kihasználva hogy "siett.." ezt a másik félnek kellett volna profibban kezelni, méghozzá úgy hogy oké barátom akkor itt a telefonod szia..
    vagy ha nem szia akkor várj amig átnézem.
    ez szimplán emberi mulasztás amit magadnak köszönhetsz hogy egy ilyen "olcsó trükkel" élőben sikerült téged bescammelni.. márha tényleg scamnak szánta a másik fél..
    Ettől független ő mindent teljesített és ezért te útolag azzal próbálod javítani az ügylet megérés faktorát hogy nem fizetsz annyit amennyit kellene, ami megvolt beszélve..
    így ebben a formában te nem vagy korrekt még akkor is ha te vagy végül az áldozat,
    le kellene nyeld a békát.. így jártál, tanulj a hibádból, ha legközelebb ha ilyen van akkor megmondod hogy nincs sietés vagy ha igen akkor hello nincs üzlet..
    Vagy a másik opció, mindent vissza cseréltek úgy ahogy volt.. Az meg hogy ki mennyit költött saját szándékából és döntéséből az a saját vesztesége, költsége..
    Azt egymáson ne kérjétek számon.. Nem mondta neked hogy vegyél tokot meg fóliat és forditva..

    Ez az én véleményem szimplán az ügylet szempontott figyelembe véve :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • #65537792

    törölt tag

    válasz dvd_R+ #1816 üzenetére

    Benne voltam a vissza cserében, de csak személyesen, hogy immáron alaposan megnézzem mit kapok vissza.
    Nem élt vele.
    Most ha én belemegyek a csomagküldésbe és ő csinál valamit bármelyik készülékkel, akkor mi van?
    Utána az lesz, hogy kártérítést fog rajtam követelni?
    Vagy azt mondja, hogy nem is úgy küldte vissza, azt is én csináltam. :U

    Csak a végén nehogy ő nyelje le a békát.

    [ Szerkesztve ]

  • vodrosjozsi

    őstag

    válasz dvd_R+ #1816 üzenetére

    Én aztán magyarázhatom, hogy mi okán siettem ez az ügyet nem befolyásolja.
    Igen, ebből a szempontból morálisan megkérdőjelezhető az én részem, de biztosíthatok mindenkit, hogy nem kiskaput kerestem.
    Én átnéztem a telefont, érdekes nekem jutott rá idő.
    És az is, hogy nem aznap este, illetve 1 nap ráhagyással (csütörtökön volt az átadás, szombaton kerestem fel) hozta fel a dolgot.
    Jogosan várom a pénzt, 1 hetet adtam rá, bár már ez is elég méltányos dolog (bár nem tudom min kell gondolkozni ezen).

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

  • vodrosjozsi

    őstag

    válasz #65537792 #1817 üzenetére

    Neked direkt jeleztem és itt is leírtam, hogy 1 nap ráhagyással (tehát szerdán elküldöm, csütörtökön megjön hozzád és vagy ott megnézed és küldöd az iphone-t, vagy az egész napot a karcok szemlézésére fordítod és pénteken küldöd el) visszaküldöd.
    Ettől zárkóztál el.
    Innentől kezdve én se tartom ezt, kérem a 40 ezer ft-ot amit először megbeszéltünk.
    Privátban pedig azzal jössz, hogy akár le is tagadhatnád a rendőrségen az ügyet és hogy le akarlak gombolni még 40 ezerrel.
    Na ez a tuti, szépen beleszaladtam mert téged nem érdekel.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy A52s/Samsung Watch 4

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz #65537792 #1814 üzenetére

    A jelentésben és itt is válaszolnék.Ha személyes átvétel van utánna akár csak órákkal nem kezdünk el hibákat keresve tovább alkudozni különböző hibákra utalva.Ott kell átnézni hiszen távozás után is odakerülhet a karc,sérülés stb.(Mondok egy példát:elviszed majd otthon beleejted a csapba és felhivod a másikat hogy lemerült.be se kapcsol..elvitted onnantól nincs felelőssége a.másik félnek.)De ha a másik fél rohan visszaadom a termékét aztán viszlát nincs üzlet.Az,hogy vettél másik tokot,fóliát ehhez az üzlethez semmi köze.Közösen kialkudtatok egy összeget ezt nem fizetted ki ez a lényeg..A többit megírtam a jelentésedre válaszolva.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • #65537792

    törölt tag

    válasz domperke #1820 üzenetére

    Le lesz zárva. Megkapja a pénzt(banki átutalás). De innentől semmilyen esetleges későbbi formában nem kívánok az üggyel foglalkozni.
    Jó lecke volt. :R

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz apple2003ota #1791 üzenetére

    Lassan 20 éve vagyok a fórumon, rajtad kívül mindenkinek megoldottam a problémáját
    Isten ments hogy megbántsalak de ez a 20 év valahogy nem látszik az adatlapodon. Én csak 1143 napot látok most. apple2003ota
    Szóval az a legjobb ha nem ferdít az ember, mert könnyű utolérni az ilyen dolgokat.
    Szerintem kár volt elfogadni az értékelési kérelmet ennyi idő után, főleg úgy hogy már nem tudni melyik készülék is volt az.

    [ Szerkesztve ]

    Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

  • Zoolee19

    senior tag

    Sziasztok!

    Hirtelen nem tudom hogy hová írjam a gondomat.
    Már volt jelentve is az illető mielőtt valaki ezzel kezdné...
    Nos a gondom ott kezdődik, hogy pár napja egész pontosan 2021.01.07.-én vettem egy lapot, vagyis elsőnek utaltam egy 22+plusz posta költségű összeget  Dika922-nek és azt ígérte hogy még az nap feladja a postára, ami persze nem jött össze. És aztán sikerült feladnia de az nap írtam neki hogy akkor inkább utalja vissza a pénzt mert nekem fontos lenne a gép és semmi reakció aztán pár órával később mégis írt hogy feladta..
    Nos vártam vártam és jó pár napon belül megkaptam a cuccot, de úgy kaptam meg hogy a dobozban már hallottam vagyis hallottuk hogy eléggé mozog benne a termék..
    És kiderült hogy nem is volt biztonságosan feladva a termék..
    Nagyjából igy volt benne a dobozban:
    alt="" title=""

    Na mondom oké jöhet a szokásos teszt, rá a táp aztán hadd szóljon és semmi reakció, kb 1 órán keresztül próbáltam sem kép se hang.
    Aztán hívtam is az fent említett eladót és nagy nehezen felvette és szinte neki állt feljebb hogy tuti hogy ment mert 1 hétig ment a lap, és hogy biztosan a posta hibája.
    Na akkor meguntam néztem egy szervizt a közelben ahol hátha okosabbak az emberek és kiderült hogy az alaplap hibás és javítani sem lehet.
    Akkor utána haza megint hívtam az embert és szokásos dolog hogy nála ment és a posta hibája, aztán rám nyomta a telefont.
    Aztán utána nagy nehezen írt privátba, és aztán utána már semmi.
    Próbáltam értékelni az hirdetést de rögtön törölte és az óta nem ír vissza és semmi reagálás.
    Ebben kérnék segítséget, köszönöm előre is. :W

    [ Szerkesztve ]

    Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Zoolee19 #1823 üzenetére

    Szia,
    A szervízes ahova vitted ki? rendes bolt vagy magánszemély? mialapján mondja azt hogy nem javítható ? alapalapoknál ez akkor van ha chipset hiba (habár azt is lehet javítani de de nem minden esetben éri meg)
    Tehát a kérdésem arra irányul mi a hiba amire azt mondta hogy javíthatatlan, ha megnevezi a konkrét hiba nevét okát jelenséget
    abból kiderül hogy fizikai sérülés szallitasközben vagy már egy mókolt meghalt alaplap
    így elég gyorsan rövidre lehet zárni azt hogy már egy hibás alaplapot küldött az illető vagy tényleg szallitas közben sérült meg, ha utóbbi akkor szerintem a postát kellene zaklatni, hiszen a csomag amit feladott 50e ft-ig értéknyilvánítva van, a csomagolás pedig véleményem szerint bőven kimerití a rendes csomagolást.
    Az alaplap alapból benne van egy kartonban, ami bele van téve +1 kartonba ami kivan tömve hungarocellel, ha ennek ellenére megsérül az csak azért lehet ha a postán barom módjára kezelik a csomagot..
    Nagykerek, Kiskerek, boltok is amikor küldenek bármit ha rendelek, fele ennyire nincs kitömve a doboz és nincs megsérülve

    Szóval egyszó mint száz, a szervízes szakvéleménye kellene hogy mi az alaplap hibája és az rövidre zárja a dolgot, hogy igazat mond vagy sem az eladó

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • Zoolee19

    senior tag

    válasz dvd_R+ #1824 üzenetére

    Szia

    Székesfehérváron vittem egy hivatalos szervizbe https://www.excom.hu ide egész pontosan.
    És mondták hogy több ellenállás hiányzik róla, és van ami rossz helyre van vissza rakva.
    De hétfőn fogok kérni egy hivatalos szakvéleményt, erről a dologról.
    Nem egyszer kaptam postán cuccot, de úgy még sosem kaptam meg csomagot hogy a termék majd nem kiesett a saját dobozából mert úgy kaptam meg.
    És én is adtam fel már postát és sosem volt semmi gond a 14 év alatt.
    De egy szónak is száz a vége, hivatalos szakvéleményt fogok kérni, csak azt bánom hogy eddig úgy tűnik buktam a pénzemet és ezért kiesetem a munkából is.

    Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Zoolee19 #1825 üzenetére

    Oh.. ez esetben ha az ellenállások hiányoznak akkor egyértelmű.. kivéve ha nincs a dobozban a letört ellenállások :D
    ez esetben ez egy átverés a részéről.. feljelentést tudsz tenni, amihez jól fog jönni a szervíz papíros igazolása a hibáról.. azt pedig hogy mennyi sikerrel jársz a feljelentéssel jó kérdés..
    Viszont itt aprón én kérvényezném a te helyedben a srác kitiltását.. mert ez nem több mint netto átverés :(((
    Illetve az alaplap javításában tudok segíteni ha szeretnéd, írj rám privátban :R

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • Zoolee19

    senior tag

    válasz dvd_R+ #1826 üzenetére

    Sajnos nincsen a dobozban 3x is átnéztem és sehol semmi sajnos.
    De itt az alaplap csináltam képet is:

    De mit írtam az óta semmi reakció és minden termékét egyből törölte, pedig volt neki kb 3-4 db ha jól emlékszem.
    Nekem is volt hogy hibás volt az adott termék, de meg lett oldva, vissza adtam a pénzt vagy épp a csere cuccot szóval Én sem vagyok makulátlan.
    Köszönöm rád írok :R

    Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

  • dvd_R+

    őstag

    Tisztelt Hardveraprod,

    Szeretnék leírni egy problémás adás vételt, amiben meglettem fenyegetve IS..

    Véleményre lennék kiváncsi, ha én vagyok nagyon vakon és igaza van a vásárlónak nem zárkózom el semmitől, viszont úgy gondolom hogy lassan 14év Prohardver tagság után úgy hogy 0 negatív értékelésem van, eltudom dönteni hogy mi a korrekt hozzállás és tisztességes üzlet menet és mi nem.. Ettől független szeretném a véleményeteket kérni.

    Vásárolt tőlem d4Y.187 fórumtárs egy MSI GTX 1050 LP videókártyát, személyes adás vétel volt de nem ő jött érte hanem egy kedves ismerőse.
    Mivel én nem árultam zsákba macskát és mint eddig most sem volt célom senkit sem átverni
    lakásra hívtam a vásárlót, beengedtem, majd illedelmesen fogadtam, a kezébe adtam a videókártyát hogy nézze meg, illetve mondtam neki hogy tegyük be a gépembe nézze meg működés közben is.
    Erre ő közölte hogy nem szükséges, ő csak elviszi, ha bármi gondja lesz az már az ismerőse gondja ő csak érte jött..
    Mondtam hogy én nagyon szívesen beteszem a gépembe nem tart semennyibe, de mondta hogy nem kell.
    Elvitte és kifizette, eltelt 2 nap talán 3 is nem tudom pontosan és jött egy privát üzenet a fentebb linkelt fórumtárstól aki ugye megvásárolta a kártyát, hogy csapágyas a ventillátora
    Amit nem értettem mert azért egy csapágyas venti eléggé hangos és a gépem épített vízzel megy, a legapróbb szösszenetett is meghallom nem hogy egy csapágyas ventillátort.. :U

    Közöltem vele hogy én egy 110%-ban biztos hibátlan terméket adtam neki, ha nem így lett volna és lett volna bármi hibája azt jeleztem volna a hirdetésben mint például más hirdetéseimben is mindig megjegyzem ha bárminek van bármilyen apró szépség hibája is.
    De mivel ez 110%-ban hibátlanul működött nálam és nem célom senkit sem átverni lakásra hívtam a barátját és felajánlottam a tesztelési lehetőséget is, ezt nem nagyon tudom hova tenni..
    Megkérdeztem tőle hogy nem e ér hozzá valami a ventihez vagy esetleg túl erősen oda csavarta a ház oldalához és túlságosan feszül és nyomás van a kártyán
    Erre jött a válasz hogy nem és hogy azt hallná de menjek be én a szervízébe és ott megtudom nézni...

    Erre leírtam neki hogy én elhiszem hogy nála csapágyas lett a kártya, de nálam nem volt az..
    különben nem adtam volna el, lehet hogy szalltias közben az ismerösénél történt valami vele és ha valami csapágyas akkor miért nem aznap vagy másnap ír nekem miért 2-3 nappal később
    De mindegy úriember módjára felajánlottam neki hogy a ventillátor cserének a fele költségét állom én, noha tudom hogy hibátlant adtam, megpróbáltam egy barátságos korrekt arany közép utat találni a probléma megoldására mert nem fog 1500ft földhöz vágni..
    erre jött a válasz hogy:
    ":N
    Határozz meg egy próbagaris időintervallumot, aztán annak alapján vagy oldjuk meg a problémát, vagy ne. Nyilván utóbbi esetben azért a békéltető testületet is megkérdezném az ügyben.
    Ennél az is egyenesebb és korrektebb ha azt mondod nem tudsz ezzel mit tenni."

    Erre megírtam neki hogy én csak megpróbáltam korrekt lenni vele milyen próba garit szeretne még azon kívül, hogy amikor ott vagyok személyesen és a másik személy is aki láthatja a kártyát hibátlan működés közben, azt nem kéri, de elviszi majd 2-3 napra rá szól hogy nem jó
    mit szeretne vegyem vissza? :F ezt mégis hogyan gondolta..
    Továbbra is felajánlottam hogy a venti csere felét állom, ha küld egy számla számot utalok is.

    Erre pedig jött a fenyegetés..

    "Nos, mivel a modok szerint 6 nap az több, mint egy hét, így ehelyett a zsákutca helyett másik lehetőséget ajánlanék.
    Az egyik hogy leszel oly' drága és szerzel egy ventilátort, a másik pedig hogy mivel minden szükséges adat rendelkezésre áll hozzá, egy kedves távoli rokon benézne hozzád hogy adsz-e számlát a dolgokról. Nyilván a tanú az ellenkezőjéről épp itt szerel az egyik asztalnál... Bár gondolom ezután már a kártyát is szívesen visszavennéd.
    Rád van bízva!"

    Ezt teljesen nem értem :U :F
    6 nap több mint 1 hét? zsákutca ?
    én szerezzek neki ventit főleg ebben a stílusban
    aztán pedig a fenyegetés hogy minden adatom megvan, (vajon miért? mert nincs mit titkolnom :F )
    aztán jön a távoli rokon..
    Nos erre leírtam neki hogy ez az üzenet után ne várjon tőlem semmilyen megoldást nem fogom mostmár a felét sem állni az új ventinek mivel én hibátlan terméket adtam, volt lehetősége a próbára itt volt a lakásomban, nem élt a lehetőséggel 2-3 nappal később meg hibás a ventije ? :F
    a távoli rokon sem okoz problémát, ha vállalkozóként adok el bármit arról minden esetben adok számlát, de mivel ezt magánszemélyként adtam el, hiszen minden évben 600e ft-ig magánszeméyként nem vagyunk adókötelesek bármit is adjak el így nem tudom hogy ez hogy jön ide..

    Ettől független leírtam neki hogy ide leírom a történteket, továbbá nem vagyok hajlandó vele privát üzenet formájában 1 mondaott sem váltani..

    Ha modik, hardveraprodok úgy látjátok hogy ez esetben igaza van annak ellenére hogy én felhívtam a lakásomra felajánlottam 2x is hogy tegyük be a gépembe, majd elviszi és 2-3 nappal később közli hogy nem jó 1 venti a kartyan ami nálam hibátlan volt.. majd felajánlom hogy kifizetem a venti árának a felét amire fenyegetőzéssel jön..
    Akkor hajlandó vagyok kifizetni neki a teljes árát az új ventillátornak..
    De véleményem szerint ló**st sem vagyok köteles... :W :R

    EDIT:
    [link] Feltett 1 ilyen hirdetést a kedves fórumtárs...

    Hűtő ventilátort vennék MSI GTX 1050 Ti 4GB Low Profile kártyához amivel átvertek

    A kártyát dvd_R+ adta el nekem mint hibátlan terméket, első tesztnél kiderült hogy csapágyas az egyik ventilátor. Megoldás sem lett, természetesen. Kerüljétek az embert!

    :F :DDD :W :U

    Ilyet lehet? főleg úgy a komment szekció kikapcsolva nehogy reagálni lehessen rá..
    Jelentettem. kérném mielőbbi törlését a hirdetésnek, ugyanis ahelyett hogy megpróbál lejáratni, én ide írtam.. ez is a színvonalt jelzi amit képvisel.. csak gratulálni tudok

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • d4Y.187

    tag

    válasz dvd_R+ #1828 üzenetére

    Azt leszámítva hogy nem adtam engedélyt privát beszélgetés másolására, a képlet teljesen egyszerű.

    - Elhoztuk a kártyát 10-én.
    - 16-án kezdtük el összeszerelni az ügyfél gépét, ahol első indításnál jelentkezett a probléma.
    - A kártya azonosítói sértetlenek, az eladó megbizonyosodhat arról hogy ez valóban az a kártya amit eladott.
    - Jeleztem az eladónak, amire azt a választ kaptam hogy rendeljek magamnak egyet ami minimum 6 (!) hét múlva érne ide, a költség egy részét állja.
    - Ezt nem fogadtam el, sem a fele pénz, sem a 6 hét nem elfogadható.
    - Megoldás így nem született

    Nyilvánvalóan nem fogom ülve lenyelni sem a fentieket, sem azt hogy miután jelentettem a rendszerben a történteket, azt a választ kaptam hogy elmúlt egy hét (nem múlt el), és hogy a használt cuccban benne van a rizikó.
    Valamilyen úton-módon el fogunk jutni a konklúzióig, akár azzal hogy a kártyát visszaadom, akár azzal hogy az ügyet a hatóságok elé tárjuk.

    Azt pedig hogy ki hogyan áll hozzá a történethez, nos, nem véletlenül nem másolt be mindent a "kolléga".

    .: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

  • dvd_R+

    őstag

    válasz d4Y.187 #1829 üzenetére

    Én hozzá járulok a teljes beszélgetés bemásolásához.
    Nyugodtan, ha te is.
    Ha itt azt a választ kapom hogy nekem itt van kötelezetségem az esetben ahogy fentebb is írtam nem zárkozóm el.
    De az hogy vásárolsz valamit, személyesen van tesztelési lehetőséged, amivel nem élsz, pontosabban nem te hanem ezek szerint a kollégád, majd elviszitek és 6 nappal később szerelitek be egy gépbe amiben már csapágyas, úgy gondolom nem az én hibám..
    Én nem láttam a kártyaval mitörtént onnantól kezdve hogy kilépet az ajtón a kollégád..
    Ellenben mikor itt volt én felajánlottam azon kívül hogy külsőleg megnézte hogy tegyük be a gépembe..

    Várom akkor az érdemi választ hardverapros moderátorok vagy hardveraprodtól :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz d4Y.187 #1829 üzenetére

    Nos megpróbálom összeszedni röviden: Átvettétek személyesen magánszemélyként magánszemélytől a HASZNÁLT kártyát ahol biztosítva lett volna a tesztelési lehetőség.NEM éltetek vele. Elvittétek majd igaz nem 1 hét hanem 6 nap múlva összerakásra került a gép..Nos a használt termék vásárlás mindig rizikós de az általános gyakorlat az (ez nem törvény )hogy 3 napon belül ha jelzést kapunk főleg ha postai biznisz volt akkor segítünk a rendezésben.Itt több idő eltelt ráadásul tesztelési lehetőséget ajánlottak helyben sőt a tag még hajlandó is lenne rendezni a helyzetet úgy,hogy közösen viselitek a terhet(ez is bevett szokás nem törvény)és felét fizeti a hibás alkatrésznek ami nála jó volt.

    Ezzel az oldal részéről az ügy lezárva. Nem voltunk sem ott nálad sem ott nála,hogy a termék valóban rossz vagy sem. Mi csak felületet biztosítunk eladó és vevő közé,hogy egymásra leljen és üzletet tudjon kötni.

    A fenyegető stílusod a lejárató hirdetést pedig nem kommentálnám.

    Zárszóként azért ha jól tudod PC szervized van nem hiszem,hogy egy ilyen ventilátort ekkora probléma volna beszerezni.Inkább mást sejtek mögötte de nem gyártok összeesküvés elméleteket.

    [ Szerkesztve ]

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • dvd_R+

    őstag

    válasz domperke #1831 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm ! :R

    Közben privátban jeleztem felé hogy holnapi nap felhívom a Pest megyei békéltető egyesületett megkérdezem erről a véleményüket illetve az ügyvédemet is hívom reggel ha megerősít a 2 jogi személyközül az egyik hogy igaza van én szívesen vissza veszem a terméket vagy kifizetem a teljes árát a ventillátor cserének.

    Amennyiben pedig azt mondják hogy nem vagyok támadható jogilag sem, úgy továbbra is áll a felajánlásom miszerint fizetem a ventillátor csere felét. :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • d4Y.187

    tag

    válasz domperke #1831 üzenetére

    "Inkább mást sejtek mögötte de nem gyártok összeesküvés elméleteket."
    Ez, neked, mint "hardverapród"nak biztosan belefér egy félhivatalos ügymenetbe? Nem kommentálnám. Biztosan nem csak bajban volt a haver és jönni kellett?
    Nyilván lecseréltük a ventit egy hibásra, mert háromezer forinton múlik a jó mérleg.

    Igazán köszönöm a hathatós segítséget ismételten, igyekszem meghálálni :)

    .: 3o 62o 9282 :: wehaveit.hu :.

  • dvd_R+

    őstag

    válasz dvd_R+ #1832 üzenetére

    Update:

    Ahogy azt igértem reggel az volt az első dolgom, hogy felhívtam az ügyvédem, elmeséltem neki a teljes story-t amire azt a választ kaptam, hogy Nem terhel engem semmilyen felelőség
    Méghozzá azért mert személyes adásvétel volt, magánszemélyként, volt lehetőség a közös tesztre, amivel nem élt a vásárló ettől független ilyen esetekben 3 napon belül még jelezhet bármi gondja van a kártyával kötelességem megoldást találni rá
    Annak ellenére is hogy nem szerette volna személyesen tesztelni.
    6 nap után semmi felelőség nem terhel engem, kizárólagos okk ha Postai úton vásárolta, olyankor 7 napon belül kell vállalnom a felelőséget.
    Viszont arra sincs bizonyiték hogy ebben a 6 napban nála mi történt a kártyával, leesett az asztalról, szallitas közben megsérült vagy bármi egyéb..
    Ahogy arra sincs hogy nálam működött tökéletesen.. Viszont amikor nálam volt a kártya volt lehetőség a tesztelésére amivel nem élt a vásárló..

    A fenyegetőzésre pedig felvetette az ügyvédem azt a kérdést, hogy hogy működik az hogy ha jól érti ő eljön magánszemélyként egy magánszemélyként megvásárolni egy terméket
    amit a fenti leírtak alapján mint cégként szerette volna az ügyfele részére komplett gép formájában értékesíteni.
    Ha nincs beszerzésről kiadási számlája a cég költségén hogyan állít ki a megrendelőjének számlát a komplett gép eladásról vagy legalább is a gép egyik szerves részét hogyan tünteti fel a számlán amit add (mert ugye KFT-ként ad számlát) ?
    Söprögessen elsőnek a saját háza táján, aztán álljon neki fenyegetőzni mert fordítva könnyen elsül az a puska..

    Kihangsúlyozta mégegyszer az ügyvédem hogy nincs mitől tartanom teljesen normálisan jártam el, semmilyen felelőség nem terhel.
    Ha ő ezt mégis máshogyan gondolja az esetben a hivatalos megfelelő formában keressen meg minket és állunk elébe.

    +
    Mivel biztosra szerettem volna menni ahogy 9:00 -át ütött az óra felhívtam a Budapesti Békéltető egyesületett is, elmeséltem a teljes story-t, a hölgy illedelmesen végig hallgatott
    majd a végén feltettem a kérdést hogy ilyenkor mi a teendő ? Igaza van e a vásárlónak ?

    Egy halk kacagás, majd ez volt a válasz: Ne vicceljen már
    Aztán mondta hogy ezzel a békéltető egyesülett amúgysem foglalkozik, mert a békéltető egyesület az olyan helyzetekben jár el amikor a vásárló magánszemély és az eladó cég
    itt 2 magánszemélyről vagy 1 magánszemély (eladó) vásárló cég -ről van szó..

    De a hallottak alapján nincs miről beszélni, Ezzel ők nem fognak foglalkozni hiába megkeresi őket a kedves fórum társ..
    Az egyetlen módja ha mégis elakar inditani bármit, az a bíróság, de ott sem nagyon fognak vele foglalkozni mert a közjegyző 45.000 ft os termék esetében nem foglalkozik vele mondott 1 érték határt de nem emlékszem már mennyi volt az..
    Illetve a 3000ft os ventillátort említette meg hogy a maximum amit elérhet több hónapos húza vona után hogy a 3.000 ft os ventillátor teljes árát követelheti, de mivel bizonyiték nincs arra hogy nálam működött nála pedig nem, és nem élt a lehetőséggel a tesztnél
    ez sem biztos hogy sikerül elérnie

    Bírósági fronton pedig ugye az ügyvédemtől kaptam választ miszerint nem terhel semmi felelőség..

    Igazából helyette utána jártam az egésznek..

    Közben leírtam neki az ügyvédemmel folytatott beszélgetés lényegét
    a békéltető testületét nem, mert azt utána hívtam most reggel 9:00 kor

    Aztán letiltottam a fórumtársat hogy ne is kelljen olvasnom a hülyeségeit..

    De sikerült még egy üzenetett elküldenie előtte

    Amiben "Filléreken nyerészkedő féregnek nevezz"

    mert a többi hirdetésem alapján ezt szűrte le :U :F

    Végszóként:
    Szeretném a fórumtástól és a vele való üzlettől óva inteni mindenkit, nem tudni mire számítson az ember vele kapcsolatban vissza olvasva itt pár régebbi problémás adás vételét, a stílus meg amit megenged magának, suttyóság ne továbbja..

    Az hogy privátban sértegett, fenyegetőzik, nem tudom mennyire fér bele bármilyen online platform területére, hogy a másik embert inzultálja.. Komolyan egy picit úgy éreztem magam mint ha egy "softosabb" blaha lujzai 4-6-os villamos megállójában betalálna valaki..
    Nem tudom mennyire kell ide az ilyen és hogy ennek miért van tér adva még ha privátban is teszi.
    Jelnteni szeretném a privátban lévő fenyegetőzés, sértegetéseket.
    Én annyit tudtam ez ellen tenni, hogy letiltom.
    Soha többet nem szeretnék vele szó váltásba sem keveredni.

    A ventillátor árának a felét továbbra is kifizetem, a sértegetés ellenére is. mert úgy gondolom továbbra is ha a másik szemszögét nézzük, és saját hibájából vagy mulasztásából nem nézte meg teszt közben a gépemben, így az ö részéről is érthető a sérelem hiszen azt állítja csapágyas. (amit elhiszek csak tuti hogy nálam nem volt az)

    a felezésben továbbra is benne vagyok.

    Számlaszám, név és utalom az összeget. :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • Zoolee19

    senior tag

    válasz Zoolee19 #1823 üzenetére

    Sziasztok ismét!

    Sajnos a kolléga az óta se reagált pedig, több mint 1 hét el telt és látom hogy bent volt.
    Időközben illetve a mai nap folyamán el vittem dvd_R+ kollégához a lapot javításra, amit ez úton is köszönök neki :R
    Illetve szeretném azt hogy az Dika922 felhasználó tiltásra kerüljön!
    Nincs benne annyi becsületes hogy esetleg meg kérdezze hogy meg-e tudtam javítani stb.. :W
    Köszönöm szépen :R

    Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Zoolee19 #1835 üzenetére

    Igazán nincs mit, szívesen segítek ha tudok..
    Viszont annyit helyesbítenék, hogy nem hozzám hoztad javításra hanem egy ismerősömhöz, akinek oda fogom adni aztán meglátjuk mit tud vele kezdeni :R

    Illetve megerősíteném azt hogy átlett verve, ez az alaplap elképzelhetetlen hogy az eladónál működött.. és ugye az előző hsz-ből az derült ki, hogy azt állítja márpedig nála ment..
    Ez teljességel kizárt, mivel tényleg levannak róla törve a kis apró alkatrészek :D...
    Illetve hibás forrasztásáokat látni...
    Ha kell fotózom én is :R

    [ Szerkesztve ]

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • Zoolee19

    senior tag

    válasz dvd_R+ #1836 üzenetére

    Köszönöm a javítást, csak gyorsan írtam :R

    Szóval ez úton is kérem, az eladó tiltását a Prohardver rendszeréből, ne hogy más vevő is így járjon mint Én :W

    Közben láttam hogy fel lett függesztve köszönöm szépen :R

    Még annyi szerencsém volt, hogy a processzor nem volt hibás és azt másik lapban fel tudom használni és így nagyjából 17 ezer értékben ért kár.
    És még ehhez még tudnék számolni, és több lenne.

    És a legnagyobb bajom hogy az eladó az óta se irt , hogy netán valami segítő szándék legyen benne hogy ,ezt a ki alakult helyzetet valahogy normálisan tudjuk kezelni, de ez már túl nagy dolog lenne számára :(((

    [ Szerkesztve ]

    Lenovo Ideapad Gaming 3, S23 Ultra 5G,Watch 4esim 44mm,Xbox Series X

  • PhaetonV10

    tag

    Üdv. Sajnos a legutolsó adás-vételem értékelésénél tévesen negatív értékelést küldtem a vevőnek. [link] Ha esetleg valakinek módjában áll változtatni rajta megköszönném! :R

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz PhaetonV10 #1838 üzenetére

    Javitottam a jelentés gomb ilyenre is jó.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • atika88

    senior tag

    Sziasztok!

    Csak hogy maradjon nyoma az inkorrekt fórumtagnak: Alfred88

    Vigyázzatok vele! Szavahihetetlen Vevő jelöltem (volt). Megbeszéltük a találkozót, egyeztettük helyet időpontot, 2x60 km felesleges utam és károm lett miatta. És arra nem veszi a fáradságot hogy a telefont felvegye vagy szóljon: bocsi, tárgytalan! A fórumra is belépett természetesen közben és azóta is.

    [ Szerkesztve ]

  • Trailblazer

    addikt

    650 Ti kártyát hirdetett CARSONOID, ami mint kiderült, valójában 560 Ti, valamint működésképtelen. Basic videojelet ad, de drivert lehetetlen telepíteni a tényleges használatához, több gépben, oprendszerrel, driverrel próbáltam. SMS-es, privát üzenetekre nem reagál, ezek megtörténtek már a hibajelenségek felfedezését követően. Nem értékeltem, mert nem láttam értelmét, de a vga ára (15k) ment így a levesbe.

    [ Szerkesztve ]

    Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V

  • Trailblazer

    addikt

    válasz Trailblazer #1841 üzenetére

    Azt meg nem is tettem hozzá, hogy hiányosan kaptam kézhez a kártyát: a DVI portok rögzítőcsavarjai (amelyek a backplate-et fogják hozzá a kártyához) hiányoztak, mind a négy darab. Átvételkor, a hevenyészve történt átvizsgáláskor ez még fel sem tűnt... Mondjuk utólag bár csak ez volna mindössze a baja a vga-nak.

    [ Szerkesztve ]

    Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V

  • domperke

    HARDVERAPRÓD

    válasz Trailblazer #1841 üzenetére

    Ha indítasz értékelést engedélyezzük így nyoma lesz hogy ez történt.

    http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=domperke

  • Trailblazer

    addikt

    válasz domperke #1843 üzenetére

    Köszi, indítok. :R

    Lehet más a helyesírás...? -> https://lnk.bz/fJ4V

  • Sziasztok!
    Az alábbi felhasználó sajnos látom még mindig tagja a fórumnak! Az alábbi bűncselekményt követte el, és ahogy látom szabadlábon van. A történetet nem írnám le, a police oldala mesél helyettem. Rólam csak annyit, hogy vettem én is ezekből a készülékekből három darabot. Természetesen semmilyen kártérítést nem szeretne fizetni, sőt még én lettem megfenyegetve hogy ők fognak zaklatás miatt feljelenteni. (Vicc.) Tanukkal nem tárgyal a srác és pereljem be, majd abból lesz pénzem (köszi!)
    Kíváncsi lennék itt a nagy nyilvános előtt is így vélekedik- e.
    Privát üzenetben végig lehet követni hogy három készüléket vettem tőle, illetve nagyrészt az összes feltett xs max, 11 pro, 11 pro max készüléket lefoglalta mar a nemzeti nyomozó iroda.
    Jo lenne ha a szabadláb és a börtön közti időben nem lenne lehetősége garázdálkodni itt az oldalon. Mert hogy nagy megbánást nem tanúsítasz Zsolt az biztos! Mivel ahogy ti mondjátok “nem gyilkosságot követtél el. “ Akkor oké, lehet mindent. No,no!!
    [link]
    [a bűnös felhasználó ]

    iPhone felvásárlás előfizetéses is!

  • Dare2Live

    nagyúr

    Sziasztok,
    elég sok adás-vétel van mögöttem viszont most egy olyan esetem van amivel nem tudok mit kezdeni.

    Ez a hirdetésem. [link]

    Volt rá pár jelentkező az elsőnek postáztam. Kifizette, feladtam megkapta.

    Kézhezkapás után rámírt, hogy visszavásárolom e tőle 50Kval olcsobban. Ez ismerve a kari állapotát tuti üzlet lenne felhívtam mégis mi a baj. A telefonba elmondta, hogy ennyire "igénytelen" kártyát még nem látott. Kérdeztem mi az igénytelen egy használt de hibátlan karin. A válasza az volt, hogy poros. Meg, hogy leválik róla a matrica és ő ilyen igénytelen kártáyt nem rak be a gépébe.

    Én ezt nem értettem tény csak kifújtam belölle a port eladás elött de hát használtként volt hírdetve. A matrica leválást végképp nem értettem kértem csináljon képeket.
    Erre a válasz az volt, hogy én ne parancsolgassak neki.
    Válaszoltam, hogy nem parancsolgattam kértem.
    Visszaírta, hogy nem fog nekem képeket csinálni de felrakta a kártáyt eladásra megnézhetem. Itt látható a hirdetés. [link]
    És ott a képeken látható tényleg. A karcvédő fóliát kibontás után nem szedtem le a kártáyról és ez az ami elkezdett levállni. Ez a baja a vásárlónak. Megírtam neki huzza le én anno elfelejtettem.

    A kártáyról, becsomagolásról amúgy videot csináltam tény picit poros meg a karcvédő fólia látszik kezd lejönni de bkkim már használt terméket vett.

    Nah most az illető kezdett egy értékelést. De amit a telefonban, meg privátban előadott azok után nagyon nincs kérdés mi lenne az egész vége mi most a teendő? Baromira nem akarok feketét azért mert még a karcvédő fólia is rajta volt a vgan...

    Bármi javaslat? Mit kéne evvel most csinálnom? Ha nem minősíthetetlenül nekem esett volna privátban még vissza is vásároltam volna tőle de egy abszurd agyrém amit csinál biztos hogy nem akarom hogy bármivel több közöm legyen az életbe hozzá.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

  • Speed®

    HARDVERAPRÓD

    válasz Dare2Live #1846 üzenetére

    Semmit nem kell csinálnod..ha alaptalan negatívot ad, az nyilván törölhető.

  • dvd_R+

    őstag

    válasz Dare2Live #1846 üzenetére

    Az a gond (lehet csak nekem), de nem áll össze a kép..
    Apróról vásárol egy mindenféle viszonylatban DRÁGA kártyát, használtan és 50k bukóval vissza adná vagy eladná másnak mert "igénytelen" a kártya állapota?
    Ha még tényleg az lenne akkor is abszurd az egész..

    Az nem más mint szimpla por a kártyán, ami bányászat esetén még jó hogy felgyülemlett 0-24 üzem mellett úgy hogy a ventik 60+% pörögtek..

    kompresszor / sűrített levegő levegő.. és megvan oldva

    A, nagyon gazdag "faszi" -ról van szó és tényleg ilyeneken problémázik és 50k nem számít neki :))
    B, sz*r van a palacsintában és van valami ami nem tetszik neki a kártya teljesítményét /venti zaj / coil whine, / bánya alatt való fogyasztás / throtling nem tudom..
    de valami háttér info amit nem mond meg és inkabb tovabb adja :D

    nekem ez tűnik reálisabbnak..

    Mindenesetre ezért Negatív értékelést adni nevetséges :U

    Ha üzletről van szó légy korrekt :) http://phmegbizhatosag.atw.hu/

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Speed® #1847 üzenetére

    kérlek nézd meg az esetet és ha úgy értékeled távolítsd el wohun értékelését.

    @dvd_R+: Logikát akartam én is vinni valamibe amiben nekünk nem lesz. Kerestem az okokat. De végül arra jutottam tényleg az a problémája amit elmondott, leírt. Igénytelen használt kártya mert poros és a karcvédő fólia nem lett levéve róla. Ő tényleg ezt gondolja hiszi!

    @infoattila: Kösz leírtad, meg elmondtad. Mondjuk szóban sokkal jobban átjött az az abszurd / szürrealizmus amit átéltél.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák