-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomp
félisten
Szerintem a rögzítést egy különálló szerver végzi amellyel nincs ügyfél oldali kapcsolat jelenleg. Bármi miatt lehet a mai kihagyás. Szerver bővítés, hálózati betáp bővítés, szerver frissítés.
Persze nem szabadott volna. De eszt alatt negyed annyi probléma sem jött volna elő. Éles terheléssel jönnek ki a hibák.
Ahogy látom rögzíteni tudjuk a műsort, csak a visszajátszásnál vannak gondok.Az tetszik, hogy ha egy műsor rögzítésre került akkor a Vodafone TV alkalmazás azonnal küldi az értesítést, hogy már elérhető a felvétel.
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!