Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz handrash #61755 üzenetére

    (#61755) handrash
    (#61757) ubbconfig

    A probléma létező, mérve, dokumentálva van, az érintett gyártók (Intel, a chipset gyártója, és több kábelmodemgyártó) a probléma létezését elismerték.
    Nálad is létező probléma.

    Azért állítják többen, hogy "náluk nem jön elő", mert a hiba nem abban manifesztálódik, hogy 30-50-100-bármennyivel magasabb a pinged játékokban, hanem abban, hogy csomagok bizonyos százaléka nagyságrendekkel lassabban folyik át a modemen, mint a többi, ami normális idő alatt továbbítódik.

    A legtöbb játék jellemzően kisméretű UDP csomagok formájában kommunikál a szervereivel, akár 100+ darabbal másodpercenként, mindkét irányban (fel- és letöltés).
    Ennyire gyakran frissíteni a ping kijelzését nem lenne értelme, ezért a játékok a ping idő mérését átlagoltan végzik (a megjelenő latency az elmúlt 1 vagy néhány másodperc átlaga, milliszekundumban).
    Mivel a hiba a csomagoknak viszonylag kis százalékát érinti, ezért ezt az átlagot nem dobja meg számottevően. Ezért nem egyszerű észrevenni a hiba létezését, de attól még létezik.

    Tehát ahelyett, hogy feltűnően nagy lenne a pinged folyamatosan, véletlenszerű időközönként "akad" a játék kommunikációja, ami játéktól és a játékos érzékenységétől függően észrevehető is lehet, és kompetitív játékokban hátrányt is okozhat.

Új hozzászólás Aktív témák