Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz TeeJay #59144 üzenetére

    Mikor bekötötték nálunk szeptemberben csak a koax-ot húzták ki (mármint a falból kijövő kábelre tettek egy toldást). Én mondtam, hogy majd megoldom powerline adatpterrel (azt sem tudták mi az).
    Aztán később problémáim voltak (nem volt meg a sebesség), így beszélgettem a upc ügyfélszolgálatával. Végén rákérdezett, hogy most van-e nete a horzon box-nak, mert akkor ráküldene egy frissítést. Akkor ráküldte, és ennyi.
    Ha nincs powerline-od (és nem akarsz kiadni rá 10ezer Ft-ot, mint mi anno a T-nél az ip-tv miatt), akkor szerintem a szerelővel köttesd össze utp-vel a horizon boxot úgy, hogy nem vés/fúr sehova, csak a földön megy a kábel. Aztán ha elmennek, kihúzod a, és örülsz, hogy most ingyen kaptál egy jó hosszú cat5e kábelt.
    Frissítés után már őket biztos, hogy nem érdekli, hogy van-e internet elérése a box-odnak (mivel őket már nem lehet támadni, hogy megkapod-e a szolgáltatásokat).

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák