-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztsoft
őstag
válasz -=RelakS=- #59048 üzenetére
Én is most beszéltem velük.
Aki kedvezmények nélkül (890 Ft) veszi igénybe a 2., 3. készüléket, az ingyen megkapja a HD csomagot (meglévő hűségidős is), de az első eszköznél már nem így van. Ott csak akkor lehet, ha azért is 890 Ft fizet az előfizető.
Ismét sikerült jól megkeverni a dolgokat.
A beszélgetést a több TV készülék-re hivatkozva kezdtem, de volt egy kikötésem, a havidíjam nem változhat. Egy kis gondolkozás után mondta, hogy csak a 2. eszközre tudja díjmentesen adni a HD csomagot. Majd vázolta a fent leírt adatokat.
Meg is kaptam a szerződés módosítást, minden maradt a régiben, csak a név változott (Kábeltv - HD csomag plusz TV-n).
Remélem sikerül majd rendbe tenni nekik ezt a HD csomag körüli kavarást.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
ztsoft
őstag
válasz -=RelakS=- #59052 üzenetére
Mint írtam, kedvezmények nélkül, azaz 890 Ft/hó-ért kapja a 2., 3. eszközt, azoknak, ingyen adják a HD csomagot. Nekem nincs hűségem a 2. eszközre, így 890 Ft-ot fizetek érte (hűséggel 500 Ft lett volna).
Ezért írtam, hogy sikerült megkeverni megint. Az első ingyenes eszközre csak díj (890 Ft/hó, igaz, mégse 1000 Ft/hó) ellenében adják.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Handball94
aktív tag
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Handball94 #59055 üzenetére
Szerintem jól érted
hmm...
HD + felvétel opció (...) 1 500,00 Ft
DTV plusz TV-n (...) 1 056,64 FtKíváncsian várom a következő havi számlát, hogy a hosszabbítás után ebben a sorban mi lesz
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ztsoft
őstag
válasz Handball94 #59055 üzenetére
Nos, nekem telefonba elmondottak (amit le is írtam) alapján, úgy, ahogy írod, Horizon-ra ingyen, a másikra már nem.
De szerintem megér egy telefont a 1221-re, mert nagyon sok függ a szolgáltatási helytől, szolgáltatásoktól, ügyintézőtől.Megnéztem az aktuális ÁSZF-ben (4. oldal) a HD csomag árát, de még így is olcsóbban adják, mint ami ott szerepel (tudom, ezek lista árak). Ezek alapján, nem ingyenes a HD csomag.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
-=RelakS=-
veterán
A csodás Technicolor 7200 modemet felszereltem az asztalom oldalára.
Jól veszem ki, hogy az új connectbox esetén maximum felszíjazni tudom ugyanoda? Ahogy elnézem, nem kimondottan felszerelés barát cucc, inkább asztalra állításban gondolkoztak a tervezők.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
macilaci78
nagyúr
-
-=RelakS=-
veterán
válasz macilaci78 #59059 üzenetére
Ilyen van otthon
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
macilaci78
nagyúr
válasz -=RelakS=- #59060 üzenetére
A monitor és a nyomtató tápegysége is köszönik, jól vannak.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
norberto_th
aktív tag
Az HBO OD-t hogyan tudom elővarázsolni Cisco boxon? Az ügyfélszolgálatos azt mondta van, de nemtudom hogy kell előhívni.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
ztibor
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kéne. Mától lettem UPC-s, mégpedig úgy, hogy a helyi kábeltv megszűnt (Csepel, Királyerdő), és azt vette át a UPC.
Postán küldték ki az eszközöket (2 médiacard-ot, és a connectboxot.)
A következő a kérdésem. Az egyik tv-nél azt írja ki amikor behelyezem a kártyát, hogy nincs a listában a tv-nk. Ugyanakkor a nem hivatalos listában megtaláltam (Sony KDL 40W4000). Ahogy néztem szoftvert nem lehet frissíteni, szóval akkor ide kénytelen leszek stb-t tenni? Ha igen, akkor besétálok az ügyfélszolgálatra, és szó nélkül kicserélik úgy hogy még az ügyfélszámot se tudom?
Előre is kösz a választ. -
Topikgazda
válasz norberto_th #59062 üzenetére
Az On Demand menüben nem találod?
Az HBO-n a piros gombbal sem jön be?Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Clever0
senior tag
Ilyen magas még sohasem volt a kimenő jelszintem:
1 18 Locked 59800000 64QAM 5120000 47.50 dBmV
2 14 Locked 33200000 64QAM 5120000 49.25 dBmV
3 15 Locked 40000000 64QAM 5120000 48.50 dBmV
4 16 Locked 46600000 64QAM 5120000 48.00 dBmV39 és 45 között szokott ugrálni úgy, hogy a bejövő nem változik, most is 8-9 dBmV, 36-37 dB-s SNR-rel egy 7.5 dB-s 3-as osztó után. Ha sokáig így marad, akkor átteszem a 3.5 dB-s kimenetre.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
KisBundi
őstag
válasz macilaci78 #59059 üzenetére
Hiltiszalag...
-
Clever0
senior tag
válasz Gubek-Einste #59066 üzenetére
Áttettem:
1 18 Locked 59800000 64QAM 5120000 44.00 dBmV
2 14 Locked 33200000 64QAM 5120000 46.75 dBmV
3 15 Locked 40000000 64QAM 5120000 46.50 dBmV
4 16 Locked 46600000 64QAM 5120000 45.00 dBmVA bejövő 11.5-12.8 dBmV, SNR nem változott.
-
norberto_th
aktív tag
válasz Gubek-Einste #59064 üzenetére
Megvan köszi, csak a HD csatornánál néztem.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
Clever0
senior tag
válasz Clever0 #59069 üzenetére
Reggelre leesett 6-7 dBmV-t:
1 18 Locked 59800000 64QAM 5120000 37.75 dBmV
2 14 Locked 33200000 64QAM 5120000 37.25 dBmV
3 15 Locked 40000000 64QAM 5120000 37.50 dBmV
4 16 Locked 46600000 64QAM 5120000 38.00 dBmV
Érdekes módon a bejövő jel is csökkent 1-et, 10.5-11.8 dBmV. -
o.gaby
tag
válasz norberto_th #59062 üzenetére
A videotárban van, a tv csatornáknál azt hiszem, egy HBO menü.
-
n00n
őstag
válasz o.gaby #59073 üzenetére
Nem találok semmi erre utalót a web felületén, hogy IPv6-ban lenne, bár van egy eszköz, ami csak olyan címet kapott ez gyanús. Hogy tudom ellenőrizni, hogy abban van-e?
Szerk.: Egyébként a Rendszerinformáció alatt ilyet látok:
Privát LAN IPv4 alhálózat 192.168.0.1/24
[ Szerkesztve ]
-
norberto_th
aktív tag
Ez most hátrányosan érint engem?:
Vissza kell fizetnem az eddig igénybe vett kedvezményeket?! Hűséget hosszabbítottam de meg volt 2 hónap az előzőből, augusztus 11-én járt volna le. Erre nem hívták fel a figyelmem!! Vagy hogy kell ezt értelmeznem?
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
4Grider
nagyúr
válasz norberto_th #59076 üzenetére
Ha kedvezőbb díjcsomagra váltottál (az most tök mindegy, hogy újabb hűség vállalásával), akkor nem csoda, hogy ki akarják számlázni a korábban igénybe vett kedvezményeket.
-
norberto_th
aktív tag
Már megoldódott, azt mondták hogy semmit sem kell visszafizetni természetesen, mert nem megszüntettük a szerződést, hanem hosszabbítottuk. Idő előtti felmondás esetén kellene visszafizetni.
Szóval hosszabbítottunk és a következők lettek:Előző csomagért fizettünk 12.800-at.
Ez tartalmazta:
120/10-es net
Digital bronze
Nonstop S
+ Felvétel opció, 2. Media box, 3. HD Media card.Az új csomag:
240/20-as net
Digital bronze
Nonstop S
HBO Pakk
ePack kedvezmény
+ Felvétel opció, 2. Media box, 3. HD Media card
Az új ár: 8780Ft-HBO nélkül lett volna 7200, de 1490-ért adták mondom had legyen, hiszen így 4000ft-al olcsóbb, ami sokkal jobban hangzik havi és éves szinten is.
iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S / Music
-
Watercolour
aktív tag
válasz kabelmania27 #58927 üzenetére
Ha esetleg érdekel téged vagy mást, gondoltam leírom, mi történt.
A probléma nem szűnt meg, ezért bejelentettem. 2 nappal később megjött a technikus, aki megállapította, hogy a lakásban minden rendben, de nem volt kulcsa a lépcsőházban lévő szekrényhez (mert csak besegít a környéken), ezért közel 1 órát malmoztunk, mire egy kollégája megérkezett és hozott neki kulcsot. A szekrény kinyitása után megállapították, hogy már a társasházba is harmatgyenge jel jön be, ezért a hibát bejelentették, amit 3 héten belül fognak elvileg javítani, mert a hiba "külső hálózatban" van.
HÁROM HÉTEN BELÜL.
Az ügyfélszolgálatot próbáltam hívni annak reményében, hogy sürgethető a dolog, egyszer 5 percet, később 8 percet, majd végül 43 (negyvenhárom) percet várakoztam, de nem kapcsoltak ügyintézőhöz, ezért facebook üzenetet írtunk, amelyre nevetségesen semmitmondó válasz érkezett.
Lassan érik már egy NMHH-s bejelentés.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Watercolour #59079 üzenetére
Három hét? Nálunk három év alatt nem tudták kijavítani. Bár mostanra már megcsinálták, valamikor decemberben volt egy technikus, aki felmászott két villanyoszlopra is, és megtalálta a pontot ahol el volt törve a koax kábel. Megjavította, azóta a -6, -8 helyett 6-8dBmV a modem által mért bejövő jel, de ehhez el kellett telnie 4 évnek, és legalább 10 bejelentést kellett tenni, amire aztán mindig kezdődött minden előröl. Jött a technikus, közölte, hogy a hiba nem nálam van, bejelentette a külső hálózatosoknak, és itt mindig elakadt a folyamat, még nem tavaly év végén sikerült tovább lépniük.
-
Watercolour
aktív tag
válasz Intruder2k5 #59080 üzenetére
A három hét egyelőre csak ígéret. (Bár hozzátenném, ez is vérlázító.)
Egyébként riszpekt a türelmednek, én valószínűleg nem fogom eddig bírni.ÁSZF-et még nem nyálaztam át, de véletlen erre nem vonatkozik a 72 órás javítási kötelezettségük?
-
tomp
félisten
válasz Watercolour #59081 üzenetére
A te esetedet már az NMHH törvény védi! Bejelented a hibát. Indul a 72órás hibaelhárítás. Ha letelik a 72óra, indul a kötbér. A kötbér pedig elég szép összeg. Idézem:
A kötbér összege, a szerződésben vállalthoz képest alacsonyabb minőségű szolgáltatás esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén (ha a szolgáltatást nem lehet igénybe venni) az előbbi összeg nyolcszorosa.
pl egy szolgáltatás havidíja 4000Ft és az aktuális hónap éppen 30napos. Abban a hónapban a szolgáltatás napi díja 133,33Ft. A napi kötbér 533,33Ft. Ha a hónapban jelentetted be a hibát akkor 30napból -3nap: arra a hónapra 14.400Ft jár.
Tavaly év vége előtt volt egy net hibám. Ha maximális sebességen töltöttem akkor szakadt a sebesség. Jeleztem a kötbér igényt, jó is írták a kötbér összegét. Soha nem volt még előtte a upc-vel gondom. Azóta sincs.Az egyik mobilszolgáltatónál egy 8.990Ft-os szolgáltatással volt gondom amit az elején tagadtak. Végül elismerték a hibát és javították. A 8.990Ft-os szolgáltatásnak a 4havi kötbére 133ezer Ft volt. 1évig rendezve is lett a telefonszámlám...
-
tomp
félisten
válasz Watercolour #59083 üzenetére
Szerintem hívd fel őket holnap, hogy kötbér igényed van mivel a legelső bejelentés óta nem történt semmi. Szerintem fel fogják gyorsítani az ügyet.
-
Sanyaaa26
senior tag
Sziasztok!
Érdeklődnék Upc connect boxom van, mik a hivatalos min-max jelszintek?
Mellékeltem egy képet, jelenleg nagyon elegem van belőlük, egy órát az ügyfélszolgátattal beszélgettem, de senki nem érti amit csinál olyan érzésem van
-
-=RelakS=-
veterán
Mit kell csinálni, hogy a Connect Box felfogja, hogy a Wifi jelszó megváltozott?
Kijelentkezek-bejelentkezek, az új jelszót látom a beállításokban, viszont az eszközök a régivel tudnak feljelentkezniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #59086 üzenetére
-8as érték már gyengének számít, de nyáron lehet alacsonyabb.
Jobb lenne ha -6felett lennének a ds értékek, de ettől még nem fog megszakadni.
Összefoglalóba levan írva pár dolog.
Milyenek a feltöltés értékek?
Ha megnézed milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk mondani, hogy javíthatók-e az értékek.
Watercolour: Megfogják oldani.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz -=RelakS=- #59087 üzenetére
Resetelni szoktunk egy percig,elfelejt mindent.persze cb-t nem ismerem,de routernél,ciscó-nál műödik.
-
Sanyaaa26
senior tag
válasz kabelmania27 #59088 üzenetére
Szia!
Köszi a választ, minden rendben, új kábelek, szerelő mindent rendben talált anno, kivéve hogy kb 30 méterről jön az ingatlanba be a kábel, és elmondása szerint nem elég hogy messze van, kellene cserélni egy másik típusra. Aminek nem ekkora a jelvesztesége, 2 hónap után kijöttek nem voltam itthon, valamit mókoltak az oszlopon, és szerintük minden rendben.
Hiába magyarázom az ifjú titánnak a telefonban mikor arra kér mit húzzak ki, meg mit frissítsek, hogy játszadozhatunk itt de az a fizikai tényen nem változtat hogy a kábel nem lett cserélve.
-
-
Sanyaaa26
senior tag
válasz kabelmania27 #59092 üzenetére
4-es osztó, -7,5dB minden kimenete csillapító nincsen.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #59093 üzenetére
Ez így biztos nem jó.
30fok felett így akadhat a net mert négyes osztó többet csillapít mint egy kettes. Négyes 7,5 kettes 3,5körül.
Bejövőre tegyél egy kettes splittert egyik kimenet modem másikra F összekötő aztán hármas osztó és utána a tévékbe.
Az átalakítás után jobbak lesznek a modemértékek, adási alacsonyabb lesz a vételi több.[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
válasz kabelmania27 #59094 üzenetére
Ez jó ötlet köszönöm, kérdés ha kijönnek nem e fognak ezen rugózni hogy van bekötve? Mert ugye a tévén is volt néha gond, kép szétesés stb.
Egyébként kötelesek cserélni a kinti kábelt? -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #59095 üzenetére
Szerintem nem fognak ezért szólni, ha mégis akkor azt modod, hogy akadt az internet.
Most a -8as leggyengébb érték simán -10 alatt lesz 30fok felett és azzal már akadhat, ha jól számolom 60dB körül van a bejövő jelerősség ami négy eszköznél már kevésnek nyáron, ősszel télen jobb lesz.
Tévéken azért van néha gond mert a tévék közül valamelyiknek kevés az 50 dB, átkötés után is lehet gond a gyengébb frekikkel, viszont nagyobb eséllyel nem fogsz net nélkül maradni 30 fok felett.
Előfordul, hogy cserélik a bejövő kábelt.
Osztócserélnél arra kell figyelni, hogy 5-1000Mhz és CE felirat legyen rajta és ne legyen sárga színű pl. kettes estében így néz ki egy splitter. Természetesen más tipusok is megfelelőek.[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
Ezen az állásponton vagyok én is, de a mai értetlen ügyfélszolgálat már kiakasztott. Két hónapot vártam, erre nem cserélnek kábelt, elhiszem én hogy könnyebb meló az oszlopon matatni, és szólni hogy oké.
A srác a telefonban belépett a routerbe, és azt mondta jól a jelszintek, meg hogy ő több mindent lát mint én -
kabelmania27
Topikgazda
válasz Sanyaaa26 #59098 üzenetére
Látja az ussnr-t is de attól még ezek az értékek messze vannak a jó értékektől, -8ra nehogy azt mondják hogy tökéletes mert nem az, nekem 51-es adásira azt mondták hogy jó ráadásul egy kettes osztó után, de attól még nem jó. Az igaz, hogy ez a modem tud 50 felett több frekin adni de attól tűréshatáron lévő értékeket ne tartsanak tökéletesnek.
[ Szerkesztve ]
-
Sanyaaa26
senior tag
válasz kabelmania27 #59099 üzenetére
Az a baj, ha most be telefonálnék, megint kezdődne, húzzuk ki az eszközöket, küldök frissítést...
Indítsam újra a routert, megtettem, mondom nincs net, de ő látja hogy van, ellenőrizzem a kábelt nem e csúszott ki... Mondom ember, 10 perce neteztem....
Esküszöm munkahelyen nem idegelnek ki így
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...