-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
donmackó
őstag
válasz kabelmania27 #37946 üzenetére
Igen. Megfigyelésem szerint 36-38 °C körül megy el/jön vissza a első.
Release the cable hounds!
-
donmackó
őstag
válasz kabelmania27 #37954 üzenetére
Nem baj. Szerdán úgyis jönnek megnézni, hátha faragnak valamit vele. Igazán jöhetne egy olyan szaki, aki csavar egy kicsit az erősítőn. Az az érdekes hogy jártam az utca végén élő embereknél, ott a cisco 3925 csak 2 us frekvenciával, és 8 ds-mel dolgozik. Őket nem zavarja csak legyen fácsebuuk meg jutyúb.
Release the cable hounds!
-
maszibmw
tag
Sziasztok !
Kb 1 hete néhány digitális adás kockásodik. A hálozaton volt 2 alkalommal is hibajavítás. Mióta az elmű villanyoszlopokat cserélt, azóta vannak a problémák.
Kérdésem, hogy a következő modem értékek milyenek ? (TC 7200 )1 9 Zárolva 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 45.5
2 7 Zárolva 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 45.3
3 8 Zárolva 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 45.8
4 10 Zárolva 53200000 64QAM 5120000 ATDMA 45.81 8 Zárolva 410000000 256QAM 6952000 42.0 -2.3
2 9 Zárolva 418000000 256QAM 6952000 42.1 -2.4
3 10 Zárolva 426000000 256QAM 6952000 42.1 -2.3
4 11 Zárolva 434000000 256QAM 6952000 42.0 -2.4
5 12 Zárolva 442000000 256QAM 6952000 42.0 -2.4
6 13 Zárolva 450000000 256QAM 6952000 42.0 -2.5
7 14 Zárolva 458000000 256QAM 6952000 41.9 -2.7
8 15 Zárolva 466000000 256QAM 6952000 41.9 -2.9Sajnos nem emlékszem régebben milyen értékek voltak.
Köszi Maszi
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kábelmánia!
Talán egy picit tudtam húzni rajta....Most:
1 11 Locked 59800000 64QAM 5120000 ATDMA 47.00 dBmV
2 7 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 47.50 dBmV
3 8 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 48.50 dBmV
4 9 Locked 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 47.75 dBmV-------
Tegnap:
1 11 Locked 59800000 64QAM 5120000 ATDMA 48.50 dBmV
2 7 Locked 33200000 64QAM 5120000 ATDMA 48.50 dBmV
3 8 Locked 40000000 64QAM 5120000 ATDMA 49.75 dBmV
4 9 Locked 46600000 64QAM 5120000 ATDMA 49.25 dBmV -
szajmon
csendes tag
Sziasztok!
Érdekes, és számomra érthetetlen helyzettel találkoztam. Egy ismerősöm előfizetett az UPC-nél internetre.
Korábban másik szolgáltatónál volt. Akkor a klasszikus módon működött a hálózat. A szolgáltató eszközéről jött a Net, amit a Wifi routerrel osztott meg.
Az UPC beizzítása után kezdődtek az anomáliák. Típusát nem tudom, de egy olyan eszközük van, ami WIfi-t is tud, és ethernet porton is kiadja a Netet. Ja, amikor lett ez a UPC Wi Free, erre is előfizettek, és akkor történhetett a szolgáltató oldalán konfigurálás, de ezt nem tudom, és nem is kell tudnom.
Tehát, a jelenség:
- Ha a saját router aktív, egy csomó furcsa nevű (a router típusát vagy a szolgáltatót fikázó) SSID van. Mind open, és egyértelműen az ismerősöm internetkapcsolatát használja. Ha kikapcsoljuk a routert, az SSID-k eltűnnek. Ha lehúzzuk a WAN kábelt, akkor természetesen nincs internetkapcsolat ezekről az SSID-kről.
Először csak mesélte az ismerős, és nem igazán akartam elhinni.
- A hétvégén ott jártam náluk. Mondom, nézzük meg azt a routert! Akkor győződtem meg róla, hogy minden úgy van, ahogy fentebb írtam. Nosza, nyomjunk egy factory reset-et! NEM MEGY ?!? Vezetékes hálón és csak azon tudtam rámenni a routerre. Megrökönyödve láttam, hogy a router-ben nem a gyári firmware, hanem egy DD-WRT van. Ráadásul nem alap jelszóval.KÉRDÉS:
A UPC emberei telepítéskor belenyúlnak, mitöbb, firmware-t cserélnek a saját/házi/nem az övék routerben????
Ez számomra teljesen nonszensz.Ami tény:
- Az ismerősöm családi körében nincs olyan, aki ilyen műveletet el tudna végezni. Még firmware frissítést sem. De főleg nem ismeri, nem tudja mi az a DD-WRT.
- Kizártnak tartom, hogy egy harmadik fél behekkelt, és a lehetőséget arra használta, hogy firmware-t cserélje a routerben. Különben is, mikor megvették a routert, én állítottam be, és elég szigorú volt a védelem.Ha valaki a fenti történet bármelyik részéhez hozzá tud szólni, ne habozzon! Minden érdekel, mert ez így X akta.
Ha a hardveraprón PÜ-t küldesz, ird bele, hogy melyik hirdetésre vonatkozik! Kösz.
-
Uthenger
aktív tag
válasz szajmon #37961 üzenetére
"A UPC emberei telepítéskor belenyúlnak, mitöbb, firmware-t cserélnek a saját/házi/nem az övék routerben????
Ez számomra teljesen nonszensz."Belenyúlás = ha rádugják a routerre a netet, és nem működik, akkor előveszik a laptopjukat,
megmutatják hogy a net működik, és oldd meg magadnak hogy a routereden keresztül is menjen.Ha bridge módban működik a modem, akkor a router publikus IP címet kap,
és akkor kívülről elérhetik.
Ha routerként működik, akkor csak abban az esetben, érik el a routert, ha azonos alhálózatba vannak,
tehát
a routerre wifi-n v. kábelen csatlakoznak LAN oldalon
vagy a modemre kábelen keresztül, és ezáltal ugyanúgy WAN oldalról érik elFekete, full cover üvegfóliák Xiaomi, Huawei és Samsung telefonokhoz. OE-KVK, BMF-KVK (Kandó) tankönyvek. Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/uthenger
-
-
Kami11
őstag
Megy-e már a bridge mód? EPC3925-ön.
Nem vagyok odahaza, nem tudom tesztelni.
Ha valaki próbálta, kérem írja meg az eredményt!A cukrász a selejtet habbal takarja be, a kőműves habarccsal, az orvos meg földdel.
-
#99546112
törölt tag
Most látom, hogy a UPC-nél nincs Film+ és Cool HD?! Nemár, nem várható hogy lesz itt is?!
-
mlinus
őstag
5. ker nem volt net 3 órán át, ami még rendben is lenne hiszen áramszolgáltatói karbantartás előre be volt jelentve, de így jött vissza:
-
mlinus
őstag
válasz Intruder2k5 #37970 üzenetére
Ja, összes letöltési csatorna pedig 27 SNR-re csökkent. Többször lehalt a modem is. Nemsokára telefon lesz ebből..
-
Ablakos
őstag
Van az ügyfélszolgálat felett valamilyen panaszkezelési lehetőség az UPC-n belül? Vagy a fogyasztóvédelem a következő lépcső?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Ablakos #37974 üzenetére
Hát ez attól függ, mekkorát akarsz feljebb lépni. Volt már amikor kértem visszahívást UPC ügyfélszolgálat vezetőjétől, és vele sikerült megoldani, amit az ügyfélszolgálattal nem. Amikor elég lett, mondtam az ügyfelesnek, hogy szeretnék a felettesével beszélni, de akkor éppen nem volt bent, és Ő ajánlotta fel, hogy igény esetén visszahív majd, ami másnap megtörtént.
Nem "balhé" volt egyébként, csak valami olyan dolog, amiben egyszerűen ügyfelesnek nem volt döntési hatásköre, így viszont nem jutottunk egyről a kettőre. Már konkrétan nem emlékszem mi volt, vagy 2 éve történt...
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
Legfrissebb számlán ezt írják:
"Tisztelt Előfizetőnk! Tájékoztatjuk, hogy az Ön határozott idejű szerződése hamarosan lejár, és előfizetése a következő időpontoktól határozatlan időtartalmú szerződés alapján folytatódik. Szolgáltatását a határozott idő lejártát követően a korábbi kedvezményes havidíjak mellett biztosítjuk, mely kedvezmény visszavonásig érvényes. A kedvezmény visszavonása esetén a havidíjban történő változásokról a számlalevélen tájékoztatni fogjuk."
Ööö, ez most azt jelenti, hogy egyszer csak váratlanul, a számlából fogom megtudni, hogy életbe léptették a listaárat?
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
-
csabi63
senior tag
Hasonló a helyzet nálam is. Egy hónapja lejárt a 2 éves, határozott időre szóló szerződésem. Valami ilyesmit írtak:
"Eddigi hűségét értékelve a listaárnál alacsonyabb, szintén kedvezményes havidíjon biztosítjuk önnek a szolgáltatást. Új elkötelezettséget nem kell ehhez vállalnia, és visszavonásig érvényben marad."A gyakorlatban ez úgy néz ki, hogy kb. 800 forinttal kevesebbet fizetek a Digital Gold +120-as internet+telefon után, mint eddig. Hogy aztán meddig tart ez, és főleg mi lesz ezután, arról elképzelésem sincs.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37979 üzenetére
Tíz-egynéhány éve vagyok UPC-előfizető, így nagyjából tudom, hogy mi a "szokás", inkább az rémít meg kissé, hogy 1. úgy emelhetnek árat, hogy annak tényéről ill. mértékéről előre nem tájékoztatnak; 2. semmi garancia arra, hogy nem ugranak egyből a listaárra, mindössze annyi, hogy "nem szoktak" ilyet tenni...
(Itt van Digi is, sőt, jönni akar a Telekom is.)
[ Szerkesztve ]
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
club1
veterán
A megelőző havi számla hátoldalán szokták nekem kb. fél- egy évente leírni, hogy köszönik hűségemet, meg hogy mennyire rendesek, hogy a listaártól jóval kedvezőbb árat számláznak innentől kezdve a határozatlan idejű szerződésemre, bla..bla..bla, amikor emelnek. Legutoljára nekem áprilisban nyomtak 5%-ot (természetesen mindig csak fölfelé).
-
vg
addikt
Kicseréltem 3925 modemet 3208-re, megy a 240/20 faszán, semmi baj. Köszönet a tanácsért Intruder2k5-nek és kabelmania27-nek.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37983 üzenetére
Alá is írnék én, tekintve, hogy elégedett vagyok a szolgáltatással. Meg is felelne a jelenlegi csomag, arra viszont nem köthető hűség, csak ha nagyobbra váltok. Ami drágább. És amíg nem muszáj, nem akarom azt sem, hogy Ubee-ra cseréljék a jó kis Motorola modememet. Igazi csapdahelyzet.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kabelmania27
Topikgazda
Felhívod 1221-et lemondás gombot megnyomod utána elmondod a varázsigét, utána pedig fogsz kapni kedvezőbbet, nem konkurenciás területen is meg lehetett úszni xl-re váltás nélkül.
Akinél 3108/12-van megmaradt a modem, de ha mégis cserélni kell akkor kérsz saját beüzemelést aztán használod a régit.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37989 üzenetére
Ugyanazokat a köröket futjuk újra.
Már írtam, hogy nem az én műfajom, hogy behazudgáljam a lemondást. Már csak azért sem, mert amilyen "szerencsém" van, még a végén azt mondják, hogy jó, akkor menjek csak.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Próbáld meg a lemondást, 1-2 hónapja én is hasonlóképp hosszabbítottam, pedig nálunk az alternatíva is csak Invitel ADSL. Bekamuztam, hogy az Invitel fejleszt, és megígérte augusztusra a 60-as VDSL-t olcsóbban mint a UPC adja ugyanezt kábelen, vezetékes telefon nem kell, mert mindenki csak mobilozik a családban, TV-nek meg jó lesz a tányéros DIGI, a második TV-től pedig ingyen MindigTV. Egyből nem kellett nekem sem felfelé váltani TrioXL-re, pedig előtte csak ezt nyomták nekem is, sőt egy minimálisat csökkent is a havidíjam, és a netet 120-ra emelték, minden más maradt a régiben. A különbség annyi volt, hogy engem hívtak, hogy lejár a hűség, és lenne egy "remek ajánlatuk". Persze ez a remek ajánlat nekem sokba lett volna, így alkudtam azért amit én akartam.
Vsz. ha felhívod őket, csupán érdeklődve, hogy miként zajlik a felmondás, mennyivel előtte kell bejelenteni, hova, kinek, milyen módon, eszközöket kinek kell majd leadnod, számodra is lesz jobb ajánlat, hidd el!
szerk.:
Látom közben ez is letárgyalva, de azt megpróbálhatod amit én írtam, csak érdeklődj a felmondás mikéntje után, ezzel még hazudnod sem kell! Ha kérdezik, mondd meg, hogy nézelődsz másik szolgáltató után, és szeretnél tájékozott lenni, ha kapsz jobb ajánlatot máshol. Ennyi...[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
Ha ügyfélmegtartót szeretnél akkor ezt kell csinálni, konkurenciás területen biztos nem fogják elfogadni a felmondást vagy ha el is fogadják hamar visszahívnak.
Fogadd meg Intruder2k5 tanácsát, ha nála nem konkurenciás területen sikerült akkor neked konkurenciás területen simán megy.[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37989 üzenetére
120-ról 240-re váltáshoz tudtommal cserélni kéne a Motorolát, bár aki telefonon ajánlgatta nekem a drágább csomagokat, azt állította, hogy nem kell.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz Intruder2k5 #37992 üzenetére
Nálam is úgy kezdődött, hogy ők hívtak, és úgy végződött az a beszélgetés, hogy azt mondtam, ha csak drágábbra válthatok, akkor fontolóra veszem, hogy átmegyek másik szolgáltatóhoz, amelyik kevesebb pénzért többet ad. Erre kérte, hogy erősítsem meg az elérhetőségeimet, hogy később küldhessenek valami kedvező ajánlatot... Hát azóta még nem küldtek, és most ott áll ez a szöveg a számlán, amit idéztem.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37997 üzenetére
OK. Vagy még az jutott eszembe, hogy a fb-oldaluknak írok privát üzenetet, ott korábban már többször is elég korrekten kezelték a problémákat.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kezo0
addikt
válasz kabelmania27 #37999 üzenetére
Hivatalos ügyeket intéztem ott többször is. Ha privátban írsz, ügyfélszám megadásával, akkor ugyanúgy intéznek bármit, mint az ún. hivatalos csatornákon.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest