Új hozzászólás Aktív témák

  • fokukac

    nagyúr

    Pénteken délelőtt volt egy perc áramszünet az utcánkban, azóta nincs net. Több mint 4 napja. AZóta küzdök az ügyfélszolgálattal. Már szombaton is hívtam őket újra, akkor is ígérgettek, majd vasárnap este 11-kor jött az sms-, hogy most már megcsinálták, lezárják a hibát. De a szolgáltatás az nem lett.
    Hétfőn újra hívtam őket, és kezdtük előről...
    Tegnap délután végre kijött egy technikus, majd megállapította, hogy nincs bejövő jel, bámulatos.
    Ilyenkor az elosztó / erősítő dobozban kellene visszakapcsolni a tápot, ezt el is mondom minden alkalommal, hátha gyorsítom a folyamatot, de nem. Mondja, hogy neki ezt nem mondták, nincs létrája, és különben is az a hálózatos kollegák dolga...
    Szóval ez a ritkán lakott kertváros nem igazán a upc/voda terepe. És mióta átvették a vodások, mintha még kevésbé ismernék az infrastruktúrát...

    Mi meg közben itt vagyunk megint 4 napja a középkorban.
    Különösen jól esik az ilyen home office idején. :(

    És ez évente 5-6 alkalommal előfordul, ahányszor áramkimaradás van. Mondjuk 2 nap után meg szokták oldani, ez a 4 nap most rekord.
    De becslésem szerint évi 15 napot nincs net... : (((

    update: most hívott a b. nejem, hogy megjött a mai szerelő, megállapította, hogy nincs bejövő jel, és kezdjük előről az egészet... ő mondta el neki, hogy a doboz a szomszéd utcában, és oda kell felmászni.
    a srác meg jött azzal, hogy de hát ez a protokoll, és akkor szereznie kell létrát...

    nem tartunk előrébb, mint 3 napja.

    [ Szerkesztve ]

    Pleased to meet you - hope you guess my name

Új hozzászólás Aktív témák