- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Sweet.tv - internetes TV
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
- Microsoft Excel topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Hálózati / IP kamera
- Netflix
- Windows 10
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
sziszi-fuszi
senior tag
válasz ates2 #107828 üzenetére
Nem. Nem kell ennyiben hagyni. Addig kell mindig bejelenteni, amíg meg nem oldódik a probléma. Nem szabad hagyni, hogy lezárják a hibajegyet. Ebben az esetben - ha a hibát a technikusok is igazolják - még kötbér is jár. Nem is kevés. Olyan azonban nincs, hogy nem tetszik és a hűségidő alatt felmondom a szerződést. Ebben az esetben joggal kötbérezik az előfizetőt. Tudom macerás állandóan hívogatni őket, de sajnos nincs más megoldás. S javaslom, hogy minden egyes bejelentés után jegyezze fel az ismerős, hogy mikor és kivel beszélt, illetve a hívásazonosítót is.
Mi alá kell írás?
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nintendo Switch
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Politika
- Linux - haladóknak
- MotoGP & WSBK
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs