Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz #72445440 #101366 üzenetére

    Én még mindig arra tippelek, hogy a tavaszi bővítés mutatta meg a hálózat gyenge pontjait:

    - az évekig húzódó eladás nem tett jót az amúgy sem túl jó hálózat karbantartásának
    - a tavaszi megugró forgalom miatt bekapcsoltak újabb sávokat (a upc nem használt sokat, a telekom nálunk 32 sávot használ. Ha jól értem, akkor a UPC-s hálózaton sok helyen a Voda bővített 24 csatornára
    - a szélesebb frekvencia-tartományra meg érzékenyebb a rosszul karbantartott hálózat, ezért jöttek elő pont a tavaszi karanténnal a problémák (ami egybeesett a névváltással, de nem a tulajdonosváltás időpontjával, ami már korábban megtörtént - szóval tulajdonosi / kezelői szempontból nem történt semmi abban a pillanatban, szerencsétlenségére a voda pont akkorra tette a pirosra festés időpontját).

    A másik, hogy korábban is rendszeresek voltak a kiesések, nekünk a XI. kerületben volt az irodában UPC, és nem egyszer volt, hogy órákra meghalt a hálózat, csak akkor az kevésbé tűnt fel az otthoni UPC használóknak, mert csúcsidőben a vírus előtt nem töltöttek ennyi időt otthon.

    Szerintem akkor fog valamit javulni a helyzet, amikor a netet már a voda adja majd, és nem a UPC, mert ez most a közös ló esete. A végleges megoldás meg évekig fog tartani, amíg házról házra, utcáról utcára ki lehet javítani a hibákat.

Új hozzászólás Aktív témák