Új hozzászólás Aktív témák

  • mindfreak

    őstag

    Sziasztok,

    Valaki mondja már meg, a rögzített telefonbeszélgetést az ügyfélnek mióta nincs joga visszahallgatni?
    Szeretném felmondani az előfizetésemet, melyet 1,5 éve kötöttem. Még májusban keresett fel a UPC munkatársa új ajánlatokat kínálgatva, mellyel természetesen automatikusan meghosszabbították volna a hűségemet. Azonban nem kértem új csomagot, mert már akkor is tudtam, hogy hamarosan le fogom mondani.
    Most pedig arra hivatkoznak, hogy én kértem az "új csomagot". (Ami azért is érdekes, mert semmi nem változott. Akkor mi volt benne az új?)
    Kértem, hogy szeretném meghallgatni a telefonbeszélgetést, amire 30 nap elteltével annyit voltak képesek böfögni e-mailben, hogy visszahallgatták a beszélgetést és ez alapján nem jogos a reklamációm.
    Sajnos nem vagyok otthon a témában, mert ilyen köcsög rugalmatlan ügyfélszolgálattal még soha nem találkoztam... :(
    Neten ennyit találtam a dologról: "A fogyasztónak a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/B. § (3) bekezdése alapján joga van meghallgatni a beszélgetésről készült hangfelvételt."

Új hozzászólás Aktív témák