-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibor72
tag
.....Ritkán, de előfordul, hogy ilyenkor, nem jelentkezik többet a hiba. De ez nagyon ritka. Amennyiben valamikor a közeljövőben újra előfordul, úgy idővel egyre gyakrabban fog jelentkezni, míg végül állandósul a hiba. De addig is lehet mással tölteni az időt .... meg megijedt, és most buzgón világít
MÁS : Érdeklődöm, valaki tisztított-e már légtömeg mérőt, és ha igen mivel, hogyan? (tudom van rá spray, de túlzásnak tartom)
-
-
zolee3000
tag
+1 A sedan az igazi autó-forma.
Én úgy tudom, hogy az 5-ajtós és a kombi tavasszal (március-áprilisban) érkezik, a 4-ajtós viszont kicsivel később. De ez nem hivatalos infó, a szalonban még nem kérdeztem rá, csak olvastam valami cikkben (ne kérdezd hol ) importőri nyilatkozatot erről. Én mondjuk a TS-t is várom, de ha megmarad az eddigi felállás, vagyis, hogy a sedan lesz a legolcsóbb a sorban, akkor nagyobb eséllyel arra nevezek majd be. (Kíváncsi vagyok én is milyen árakat sikerül kialkudni az importőrnek, csak nekem mondjuk nem sürgős, mert eleve nyárra-őszre van belőve a vásárlás.) -
Drizzt
nagyúr
Corolla Sedan 2019(Hibrid is!) árak. Jósnak kéne mennem. Az indulóárat majdnem sikerült eltalálni, a zárót se lőttem túlzottan mellé.
Mostmár gondolkodok is azon, hogy mivel kaptam levelet, hogy vissza kell vinnem légzsák cserékre a 2003-as Corollát, amire két órát írtak, hogy úgy kéne lebeszélni, hogy közben lehessen egy Hybridet tesztvezetni. Nem tudom ilyenbe bele szoktak-e menni, de szerintem érdekük lenne.
I am having fun staying poor.
-
Csabroncka
addikt
Nekem személy szerint az új corolla nem jön be külsőre, pontosabban az eleje az előző szériának sokkal szebb (ez szubjektív vélemény).
Az különösen jót jelent számomra, hogy az 1ZR-FAE motor így bevált, személy szerint nagyon szeretem az 1.6-ost a kézi váltóval és lesz bőven alkatrész utánpótlás
"Most már gondolkodok is azon, hogy mivel kaptam levelet" ezt hogyan csináltad, én márkakereskedés/szervizben vettem használtan most januárban használtan, hova kell regisztrálni (A toyota.hu-ra be vagyok és az autót is regisztráltam)?
"in medias res"
-
Doki16
addikt
Nem tetszik ez a szedán. A kombinak és az ötajtósnak minden részlete szebb szerintem. Nagyon drága és a hybrid hajtás is gyengébb lesz mint az Aurisomban. Előre félek, hogy mennyi lesz a 2.0 Hybrid Touring Sports.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dh66e
veterán
Ezt szerintem csak a toyotánál tudod megrendelni a legtöbb Corollán amit láttam hiányzik.
Bontóban meg szerintem csak komplettt boxot adják el.Esetleg talán ebay/ali-n lehetne még megnézni hogy van e utángyártott,de az nagyon lutri ha van egyáltalán.
Az enyémen sincs meg,de engem nem zavar mert a telot oda szoktam berakni.[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Vannak árak , meg kell hagyni . A kompakt kategóriában sajnos már ezek a jellemző árak . Ráadásul megszüntettèk az 1,33 - as motort , ami 4 m forint körül volt - nekem nem hiányzik , csak úgy megjegyeztem . Az Aurisom 2 ève nagyon jó vètel volt , amit akkor is tudtam , de a mostani árak alapján pláne .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Drizzt
nagyúr
Megvolt a próba. Szerencsére élőben egy pillanatig se volt a megjelenésével kapcsolatban "meeh" érzésem. Illetve igazából az a szín amivel hirdetik szerintem nem igazán áll jól neki(ilyen halványkék-ezüstös). Viszont láttam egy kávébarnát és egy barnás-zöldet próbáltam ki, s ezekben a színekben szerintem elég faszán néz ki élőben. Elsőre az tűnt fel kívülről a 2003-assal összehasonlítva, hogy sokkal nagyobbnak tűnik kívülről. Bent már nem éreztem ennyire, bár csak a vezető ülésen ültem. Igazából simán elférek a régiben, meg az újban is, nekem ez nem fontos szempont. Szerintem bent az csökkentette a térérzetet, hogy a régi Corolla szürke anyagokkal is operált a különböző oszlopokon, meg a tetőn, az új meg sötét volt mindenhol belül. Executive-ot próbáltam. Amit vennék, ha vennék, az a Comfort + tech csomag.
De essen szó picit a konkrét vezetésről is. Ez nálam a hibridszüzesség elvesztése volt egyben. Igazából egy automata régi benzineshez képest hatalmas különbségeket nem éreztem. Az tűnt fel picit, hogy az első gáznyomásra valamivel lomhábban reagál, van egy kis átfutás mire a benzinmotor rákapcsol. De azt sem éreztem gyengének, habár csak 80 környékéig gyorsultunk, de azt padlóval. A kocsiban 4.3 literen állt az összfogyasztásmérő. De ez egy tesztautó, szóval főleg városi rövid távokon lehetett használva. Még kipróbáltam az automata párhuzamos parkoló rendszert. Tetszett, de amilyen csomagokban van, az alapján ilyet tuti nem kérek. És persze hiába volt ott a tolatókamera, nem bírtam megállni, hogy ne forduljak hátra tolatáskor. Nem vagyok én az ilyesmihez hozzászokva.
A belső anyagok minősége kifejezetten kellemesnek tűnt. A műanyagok ugyan kemények, de nem annyira ridegek mint egy csomó másik új kocsiban. A tapintásuk sokkal kellemesebb, mint 1-2 pár éves kocsiban, amivel találkoztam.
Amire még kíváncsi vagyok: más márkaboltokban lehetnek-e más mértékű kedvezmények? Esetleg olyan volt-e már, hogy valamit épp ingyen adtak az autóhoz, de sikerült megbeszélni, hogy inkább adjanak valami más hasonló értékű extrát? A navi szerintem az utolsó dolog kb. amiért én külön fizetnék amúgy, de elég szépen fog érte a ceruza.Kérdeztem még azt is, hogy most a nyílt napokon mekkora az érdeklődés. Azt mondták a RAV4-re nagy, a Corollánál nagyobbra számítottak viszont. Persze nyilván ez nem egy reprezentatív felmérés eredménye.
Meg még milyen más márkák milyen típusait lenne érdemes ilyen árkategóriában megfontolni? Viszonylagos környezetkímélő üzem fontos szempont. Elektromosokat egyelőre nem érzem ilyen árkategóriában eléggé jónak. Hatótáv/töltési lehetőségek viszonylatában.
I am having fun staying poor.
-
Doki16
addikt
Köszi a részletes leírást
Gondolom a sedan verziót pórbaltád. Az nekem nagyon nem jön be már kinézetre se. Az európai piacon a Corolla TS fog tarolni ebben biztosak lehetünk.
Ha a jó fogyasztás és a környezettudatosság a szempont akkor csak a Toyota marad. Mai napig a Prius vonal a legjobb károsanyag kibocsátású benzines. [link] Ott van egy panda de az gázos.
(#6150) sasa134: Gratula hozzá Mindig van igény a képekre
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Nekem elől Bi-Led van az Aurisban és simán megéri az árát. Tűéles a vetítési képe és gyönyörűen mindet bevilágít. Este imádok vele vezetni. Teljesen automata a fényszóró és a távolsági. A Corollában gondolom fejlesztettek még rajta, tehát csak jobb lehet. Bármilyen halogénnél fényévekkel jobb
A hátsó lámpa már alapból ledes kellene, hogy legyen nem, hogy feláras. Az Aurisban a helyzetjelző már alapfelszereltség részen ledes elől hátul. Nevetséges a Toyota részéről, hogy egy Hybridben még mindig izzókat használ mindenhol.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Ragadozó
Ármester
Tegyük azért tisztába: ha nagyon kevés az olaj, akkor az olajkancsó fog világítani a műszerfalon, de ennek semmi köze a motor hibakód lámpához. 2003-as autónak csak alapvető hibakód esetén fog világítani motor visszajelző. A legtöbb esetben ha nem rángat, akkor katalizátor vagy a lambda szondák miatt világít. Ha a generátor szíj nem pörög, akkor világít a töltés visszajelző és a Toyotáknál olyankor nincs vízkeringés. Tehát ha a szíj elszakad, ne menjünk az autóval sehova hanem tréler vagy vontatni kell.
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
zoltan.bagi
csendes tag
Nekem is volt ilyen... (Focus-on)
Kb kétszer töröltettem, de párszáz kilóméter után visszajött. Egyszer egy kb 200km pálya után bírta majdnem 1000km-t. Lehet ki lehetett volna kormolni, de megelégeltem és kupufogóklinikán megcsináltattam.
Ajánlom őket, kb 40k volt, kevesebb mint egy óra alatt. Profin kivágták és beheggesztettek egy univerzálisat.Most már lehet adnék egy esélyt egy pörgősebb, hosszabb pályázásnak, csak akkor a műszaki is a nyakamon volt...
-
Drizzt
nagyúr
Na voltam, diagnózisuk:
- Kipufogó dob kuka. Ezen rögtön látszik is. Szemmel láthatóan vannak rajta kisebb lyukak.
- Katalizátorok. Ezekre is azt mondták, hogy zörög, úgyhogy cserélni kéne. Viszont szenzorral nem mértek semmit. De nem is tudom persze eldönteni, hogy van-e annak értelme, vagy tényleg hangja annyira rossz mozgatásra, hogy tuti rosszak.Van még esetleg hely, ahol érdemes lehet kérni második véleményt, amit tudnátok javasolni? Neten elég jó vélemények vannak erről a helyről. Viszont persze ez a javítás így mindenestül egy elég jelentős része az autó értékének.
I am having fun staying poor.
-
Akula
őstag
Ezek mind olyan tételekm hogy téged nem zavar, esetleg a szomszédot ha hangos a kipufogó dob. A katalizátor sem izgat senkit, most számít, hogy szennyezi a környezetet? De ha kapsz egy közúti ellenőrzést és véletlenül rámérnek (mondjuk személyautókat nem szokták csesztetni) akkor rendszám le azonnal. Vizsgán se megy át, ha nem hozza a környezetvédelmi normákat.
Mod.: katalizátor ha zörög, akkor a kerámia béléstest el van törve. Javíthatatlan. Ezért mondták, hogy csere.[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
molnarpeter
nagyúr
Kipu bukó tétel műszakin, ha kifúj, egyébként nem lőnek vele nyulat, amíg nem esik le magától, gyári bontott jó állapotban tartósabb lehet az utángyártottnál. Katalizátor emissziót ront elsősorban így, ha drága az ajánlatuk, akkor bontottat néznék. Műszaki előtti átvizsgálás keretében ellenőrizhető a CO stb, legrosszabb esetben keresztbe tud fordulni egy letörő darab, ezzel fojtva a motort (viszont még törmelék formájában is értékes lehet, nem kell kidobni.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
Még egy szervízt kérdeztem azóta, ők azt mondták, hogy ennél a hibajelnél mindenképp katalizátort akarnak cserélni. Nekik mondtam akkor küldjenek árajánlatot, de ez a távdiagnózis dolog kapásból nem szimpatikus. Még egy cég van, ahova elnézek holnap reggel egy diagnózisra, meg árajánlatra. Ha ők is azt mondják, hogy katalizátor is kuka, akkor cseréltetem azt is. Aztán hogy hol, arról az ár, meg az fog dönteni, hogy mennyire éreztem meggyőzőnek a helyet.
I am having fun staying poor.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Kipufogoklinika 55-ért csinálta nekem úgy, hogy még flexibilis csövet is cseréltek 2 éve.
Adnak műbizonylatot a beépítettről, bemérik utána és van 2 év / 30ezerkm gari (vagy valami hasonló).
A régit meg elhoztam és jofogáson elvitték 8 ezerért. (Hibásként árulva, sokan felvásárolják leadásra.)Szerintem nem egy horror összeg, nyilván a gyári egy vagyon. Itt helyben vágnak/hajlítanak csövet/dobot, így szerintem jóval olcsóbb (és akár egy utángyárottnál jobb is) tud lenni.
-
Safranek
aktív tag
-
-
Dare2Live
nagyúr
12év az átrozsdásodás.
"Átrozsdásodási garancia
A garancia a karosszéria 12 éven belüli átrozsdásodására (amikor a karosszéria belülről kifelé átlyukad) vonatkozik a megtett kilométerek számától függetlenül, amennyiben ez anyaghibára vagy gyártási hiányosságokra vezethető vissza"A másik a felületi korrozió:
Felületi korrózió és bármely fényezett fém karosszériaelemen fellépő fényezési problémák esetén, amennyiben ezek anyaghibára, gyártási hiányosságra vezethetők vissza, a Toyota 3 év garanciát vállal, függetlenül a megtett kilométerek számátóldon't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
No.01
őstag
Ezt hol lattad? Marmint az erdekelne, h ez a 600e kedvezmeny van e magasabb felszereltsegi szinthez is? (Konkretan Executive)
Epp ma gondoltam, h megeresztek par telefont hatha hajlandoak ugyis belemenni a reszletekbe mert a szemelyes talalkozot preferalnam en is, csakhogy a munka az elso, na meg a csalad es egy kulfoldi kikuldetes kellos kozepen az embernek sem ideje sem kedve nincs az otthon eltoltott igen draga idejet ilyen dolgokra pazarolni.
-
No.01
őstag
Koszi! Vagy rosszul kerestem vagy csak szimplan atsiklottam felette...
Ear001:
Sejtem, en, h be kell mennem csak nem mind1, h a ~30km-es korzetben a 10 kereskedo kozul melyik 2 vagy 3-hoz megyek. Gondoltam szukitem a listat, h mire oda kerula dolog eleve csak oda menjek amik tetszenek es szimpatikusak voltak a telefonban.
.Szaki.
Automata valto nem gaz csak nem szabad elfelejteni azt, h igenis cserelni kell benne az olajat. Nekem mar a 3. automata valtos kocsim a jelenlegi es azthiszem nem is lesz tobbet soha normal.[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
Nem spórolnak raktározási költséget. A kereskedések látják a többiek meg a központ raktárkészletét, ha abból veszel az is jó, ha rendelsz az is jó. Ez neked lehet jobb, mert megspórolhatsz x hónap várakozást. Esetleg saját készleten beragadt bemutató kocsit tudsz kifogni jobb áron.
Amivel alkudhatsz: másik kereskedés ajánlata, akár másik márkára, de konkrét, nem egy általános árlista, bankkölcsön, biztosítás elfogadása. Inkább hozzá adott értékeket szoktak felkínálni, mint extra szőnyeg, ingyenes üzembe helyezés, borvacsora a haver hoteljában, mittudomén. A Toyotánál a haszonkulcs, amiből a kereskedő gazdálkodik, igen kicsi, nem VW csoport, ahol ha bejössz az ajtón, már kiérdemelted a 15% kedvezményt. Érdekes dolog lehet az ingyen szervíz, ami néha többe kerül, mint a fizetős, érdemes nagyon alaposan átolvasni a részleteket.
A használt autó beszámítást a legtöbb helyen nem a kereskedő végzi, hanem egy vele szerződésben álló használtautó kereskedő. Milyen kocsit számíttatnál be és mennyit ajánlottak érte?
Minden szerződés, amit egy adásvételnél aláírsz fix szövegezésűek. Szerintem a kedvedért nem fognak módosítani egy jogászok által már alaposan kigyúrt a pénzügy rendszernek is megfelelő szövegezésen. Kérdezz rá, milyen jogaid vannak késedelmes szállítás esetén, de ezen módosíttatni nem nagyon fogsz tudni. A kereskedés nem fog garanciát adni neked olyanra, ami nem tőle függ.
-
No.01
őstag
-
No.01
őstag
Ahhh ertem! Camry-t probaltuk, szuper, de egyszeruen tul nagy.
En most epp a "sima" (1.8) es a sportosabb 2.0 kozott vacillalok. Igazabol a 180 az elegge hybrid loero szerintem, viszont a simabol atulve nagyon is erezheto. A kerdes csak az, h jo-jo de kell- e nekunk a nagyobbik (az azzal egyutt jaro tobblet osszeggel)?? -
Drizzt
nagyúr
Beszámításra itt még kevesebbet mondtak. Annak ellenére is, hogy azt mondták a 270K kilométer ellenére olyan állapotban van az autó, mintha kevesebbet futott volna. Mindenképp megpróbálom eladni magam.
Találtak amúgy még egy hibát, amit javasolnak cserélni, az a szelepfedél tömítés. Ezt, meg a légzsák visszahívásos cserét még meg fogom ejteni valószínűleg, de mást már nem költök rá, ha nem lesz elkerülhetetlen.
Ha valakinek egy ilyen e12-es, automata 1.6 vvti sedan lenne az álma, az írjon nyugodtan. Kb. egy hónap múlva lesz eladó.I am having fun staying poor.
-
gaborbol
őstag
Ennek a hsznek hatasara, elkezdtem nezni a Corolla hybrid-et. Iden szeretnem lecserelni a P2-t, igy 310K korul elkezdett megindulni lefele. nalunk annyira nincs aruk, hogy tok felesleges benzt kolteni ra.
Mi az ami nalad a corolla mellett szolt mondjuk a prius ellneneben? Ar? Forma?
Arban a prius alig dragabb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Projektor topic
- Milyen routert?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRESZ kérdések és válaszok
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Autós topik
- Diablo IV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!