- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- 3,6 billió dollárt ér az NVIDIA, idáig még egy cég sem jutott el soha
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Windows 7
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 10
- AliExpress tapasztalatok
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz ncc1701 #21445 üzenetére
30 ève Toyotázom.
2 db Carina E- mai napig megvan az egyik, Corolla E10, Auris e18.
Talán van tapasztalat, ès lehet csak feltètelezès, de nagyobb esèlyt látok tartós Toyota beltèrre, mint a soft touch VW vagy èppen Renault tartós beltèrre.
Hozzá tenném: 1: van velük tapasztalat!
2: lehet, Golf lesz a következő autóm.Ennyi...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dragon1993
őstag
válasz pècsimunkás #21451 üzenetére
Becsületesnepper pl az Audi beltereket dicséri, hogy 300.000km felett is elég szép.
Nekem a Toyota tartósság / megbízhatóság mítosszal az a bajom, hogy ezt a 15-20 éves kocsik alapozták meg, azóta sokkal komplexebb lett minden.
Nyílván sose romlott el a radaros tempomat régen, hiszen nem volt benne.Eltelt 20 év, bele került egy halom dolog, cégek veszik, árverseny, eu betíltotta ezt a pasztát azt a gumit...
Kb ugyan azokkal a beszállítókkal dolgoznak a cégek, ugyan azon a gyárósoron készül 10 márka alkatrésze.
30 éve Toyotázok, is egy kicsi merítés valójában, engem is az első gyár bejáráson ütött meg a volumen.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz pècsimunkás #21451 üzenetére
Szoft taccsot hagyjuk is, de a konszern, felsőbb kategóriás autók beltere 200ekm után is vadi új tud lenni.
-
KMT
addikt
Az a bajom, hogy a golf elrontott. A zajszigetelésben egyértelműen, de az olyan apróság, mint a vezető felé fordított központi kijelző is. Utána minden középre néző kijelzős kocsi idétlennek tűnik. Lehetne ez EU-s irányelv. És még tágasabb is.
Tudom, ez nem a milyen autót topik, de mi lehet az arany középút új alsó-közép kategóriás autóknál? Olyan értelemben, hogy megbízható is és "kényelmes" is (értve ez alatt kb. a fenti szempontokat).
-
pècsimunkás
addikt
válasz dragon1993 #21452 üzenetére
Jó, hát a 90- es èvekben is azt mondták, hogy a règi Toyoták a jó Toyoták, az újabbak meg túl komplikáltak.
Aztán nèzd meg a mai Toyota megbízhatóságot.
Mint a 90- es èvekben, amikor leuralta a Carina, Corolla, Starlet a 3 fő kategóriát.
A megbízhatóság meg jó èrtèktartással is párosul!
Szerintem!
Vagy nem?Hozzá tenném, hogy lassan 8 ève hajtom a "komplikált" kis turbós Aurist, aminek kb egyszer volt egy kisebb hibája, amit 10 percen belül orvosoltak, de lerobbanás nem fenyegetett.
Az, hogy 30 ève meg Toyotázom, valóban kis merítès.
Igazad van, szinte semmi.
A hibridekkel- ma már kb csak azok vannak -pl nincs tapasztalatom, így hozzá szólni sem tudok, de valahogy nem szoktak lerohadni, ès mèg èrtèktartóak is.Persze, majd 10 èv múlva- meg addig is, le lesz írva, hogy a Toyota nem olyan jó, mint règen.
Pedig de!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
dragon1993
őstag
válasz pècsimunkás #21456 üzenetére
Speedzone a legutolsó hétfői adásában szemlézte az ADAC statisztikát ami 3 milliós merítéssel dolgozott. A Toyota elég rosszul szerepelt. [link]
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz dragon1993 #21457 üzenetére
Ok👍
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
GalaHU
őstag
válasz venom8888 #21439 üzenetére
Beadod az egész hóbelebancot egy átírató irodába ahol 8000 Ft-ért, intézik az eredetvizsgát, kötnek biztosítást, kiállják helyetted a sort az okmányirodán (őket minden nap fogadják, ha Te olyan helyen laksz lehet, hogy egy hétig nem kapsz időpontot) aztán másnap boldogan furikázol...
pl: Sport Car Centrum, Nagytarcsa
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
GalaHU
őstag
válasz honeker #21448 üzenetére
Közkeletű tévedés, az adásvétel pillanatától felelsz a kocsiért, ha hazaúton balesetet okozol, akkor zsebből fizetheted az ellenfelet.
A neten 10 kattintás az egész, de venom kartárs láthatóan nem mozog otthonosan az autózás világában, pár ezrest megér hogy mindent elintézzenek helyetted.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
_drk
addikt
Új autónál a megbízhatóságot nehéz megmondani, csak ha régebbi motor van benne, meg ha ugyan azokat az eszközöket használják. De ma már ugye sok új dolog van mindben.
Beltérre meg megkell nézni, mert az folyamatosan változik és romlik is most és a költség kimélés miatt egy fokkal rosszabb mint volt a jelenlegi az előzőhöz képest.
Akár gyártás alatt már sokat változnak évről évre az autók. -
ddsteel
aktív tag
válasz Flashback #21464 üzenetére
Ilyen autóm volt, színben is ugyanez volt. 1,6D a legjobb motor volt ehhez. Óriási hely volt hátul, fel lehetett hajtani a hátsó ülés ülőlapját és egy biciklit betolni a helyére Csak mennie kellett, mert nem mentem hosszú távokat és a dízelnek az nem jó. A mostani Auris HSD kombimmal is elégedett vagyok (a fogyasztása dízeles, sőt...), de a Civicben sokkal több hely volt. Ha jól tudom, a 10genből már nincs kombi (és valószínűleg a jól fogyasztó dízelt is kinyírták), úgyhogy nálam már nem jöhet szóba (egy sima benzines kombi). 2016ig ment a 9gen, szóval 8 éves a legfiatalabb példány is.
-
No.01
őstag
Ha valakit esetleg érdekel egy 2021-es Corolla kombi hybrid 2.0 az keressen meg privátba. Mindenki jól járna
U.i. sajna egy vicc, hogy hol járunk így 2024-ben emeberi hozzáállás, ígéret és megegyezés témakörökben
[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz Flashback #21469 üzenetére
Ne bánd, mondom, én erről váltottam Aurisra, 2019 decemberében vette meg tőlem egy Miskolc melletti faluból egy ember, aki 100E km alatt keresett ilyet és hosszú távokat megy. Neten, fórumban látta, hogy gondos gazda vagyok (tőlem jó biznisz autót venni, egyszer az Aurisommal is jól jár valaki.) De már én is leragadok a hibridnél, imádom ezt a hajtást plusz hogy automata (régebben sosem gondoltam volna, hogy így megtetszik egy automata hajtáslánc, persze 94-ben, amikor elkezdtem vezetni az automata "váltó" együt járt a benzinzabálással).
-
ddsteel
aktív tag
Az Insight-ról olvastam teszteket korábban, de nekem a formája, ahogy a priusé sem tetszik, én kombipárti vagyok 2 gyerekkel (igaz, már közben 17 és 18 évesek lettek a gyerekek ), és egyébként is. Az Insight hajtása valahogy a tesztek alapján sem győzött meg, a Toyo kiforrottabbnak tűnik
[ Szerkesztve ]
-
ddsteel
aktív tag
válasz Flashback #21472 üzenetére
Sokan vannak szerintem így ezzel. És nem értem, hogy a legtöbb kombit miért áldozzák fel a suv ok oltárán. Értem, hogy divat, meg hogy veszik, de rengeteg olyan embertől olvastam már véleményt, akik hiányolják a kombikat. Egy ilyen hajtaslancot, valóban, simán be lehetne varrni egy mínuszba vagy egy Octavia méretű kombiba. Bár lassan már, ha felnőnek a gyerekek, nekem már egy Corolla HB is elég lesz.
-
ddsteel
aktív tag
válasz Flashback #21482 üzenetére
Hát igen, mi az első 2-3 évben: 2 babakocsi, 2 gyerekágy, így kezdődött a buli, ez volt az alap. Mindig kocsival mentünk, Olaszország, Horvátország stb minden évben. Marha jól jött a kombi. Plusz bútorokat is tudok vele cipelni, építkezésben, költözésben is segített stb. Nekem már a kombi az alapforma egy autónál, majd átállítom az agyam a HB-re, ha végleg kirepkednek a gyerekek. Bár unokáknál is jól jöhetne az még....
-
No.01
őstag
A manualban csak az alap kerékmeret szerepel? Úgy értem, hogy a sebesség és a súlyindex is látszik vagy nem?
-
Paxker315
addikt
válasz KTTech #21477 üzenetére
egyrészt, másrészt az aero-hatékonyság sem megfelelő, hátul még pici leszorítóerőt is termel és turbulens levegőt.
DE légterelő elemekkel v a mai kombik lekerekített bódéjával ez semlegesíthető. Ilyen projektet megnéznék, bár a mostani corollákkal-yarisokkal az ültetés nagyon nem értelmes
-
venom8888
őstag
Ebbe a yaris 3 ba ami 2012 es evjarat, pontosan milyen olaj a gyari eloirt? Amugy meseszep volt az egesz motortete, es az olaj is benne,mint ha 1 oraval elotte csereltek volna.
-
g0dl
addikt
A kocsival úgy közlekedik az ember, hogy belül ül, a külsejét nem is látja. Lehet kisebbségben vagyok, de nekem egy kocsinál a külső nincs az első három legfontosabb szempont közt.
Egyébként a corolla kombi külsejét tekintve szerintem csak a hátsó részt oldalról nézve érheti kritika.
-
ncc1701
veterán
Fiatal koromban én is úgy voltam vele, h nem számít a külseje. Most így 50 fele már fontosabb, mint az, h ne romoljon el/kelljen rá költeni. Ha tetszik az autó, akkor nem érdekel, h szervíz igényes, ha meg nem tetszik, akkor bele sem ülök, bármilyen jó lehet tőlem amúgy.
-
den89
tag
válasz ddsteel #21483 üzenetére
Nálunk csak egy babakocsi aktuális, az is összecsukható elég kicsire, gyerekágyat nem szoktunk vinni. Mi ilyen biciklis kirándulásokat sem szoktunk nyomni, mint Dare2 kolléga, helyben tekerünk, egyelőre azt is inkább csak a nagyobb gyerekkel. De később sem tartom valószínűnek, sőt szinte kizárt, hogy 4 biciklit be kell majd raknom az autóba. Költözés 5 éve "letudva". Munkám sem olyan jellegű, hogy kellene hozzá a kombi pakolhatósága. Szóval igazából nekünk egyáltalán nem létszükséglet a kombi. Ettől függetlenül aláírom, hogy néha szívás tud lenni a lépcsőshátú. 1-2x én is anyáztam, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy a 14 év alatt (mióta ezt az autót hajtom), hányszor volt ilyen.
g0dl: az első mondatoddal új infót mondtál, köszi.
Én eleve úgy keresek autót, hogy mi az ami tetszik. Nyilván sok más paraméter is fontos, de olyan autót nem fogok megvenni, ami nem tetszik.[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
félisten
Amúgy a yaris 2be még tologatható a hátsó üléssor. 3 clicket hátra tolva amivel még egy 10évesnek is kényelmes a hátsó sor befér egy nagy babakocsi persze összecsukva és egy 16"os gyerekbicikli koppra.
Az azért nem rossz egy városi mindenhova befér 3.75m hosszú kocsitól.
Valahol kár, hogy a dizájn crossover/suv vonal mennyire megette a célszerűséget.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
honeker
őstag
Rav4 580 L csomagtarto szép pakolhato méret …de 70/80 kg nem lehet többet pakolni mert le szakad a potkerék rekesz teteje/ sinje….és huza a segit mert a rugok sem birják……rétegelt lemezt vágtam a csomagtérbe igy már birja a rugokközé légrugo került
Ha 84% az ukku ez le van irva az átverés ? -1
-
Flashback
addikt
válasz honeker #21497 üzenetére
Tök fura ez. Az Aurisunk hätulja ült mikor az országok között mentünk. 5éves vettük szóval nem gondolom hogy a rugók "kivoltak".
A Corolla Crosson meg kb meg sem lätszik ue. a csomag mennyiség.Nem lehet hogy több az mint 70-80kg?
profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Sorozatok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Premier előzetesen a Chicken Police – Into the HIVE!
- Autós topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- World of Tanks - MMO
- Elülsőtápos E-ATX toronyházakkal jelentkezett a Geometric Future
- Call of Duty: Black Ops 6
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest