Új hozzászólás Aktív témák

  • kts88

    senior tag

    válasz tornas #8180 üzenetére

    Nézegettem már. A legnagyobb baj, hogy nem low cost kivitelen készülnek:DDD.
    Nagy vasúti rendszerben fogják és a vonatatási transzformátorra raknak még egy tekercset, vagy a fűtési 1500V-os tekercsre akasztanak egy trafót.
    Ez megoldja a leválasztást, utána pedig vagy egy tirisztoros féligvezérelt hidat raknak, vagy valami DC/DC konvertert. Illetve jó nagy igbt lassan tekerve jó nagy vasra dolgozva(hallani is a flirt motorvonatban). Csak ez elég drága.
    Illetve van trolibusz dukumentációm, eredetileg is ebből indultam ki. Itt egy nagy buck van ami megkapja a felsővezeték DC-jét, vagy ha telepen van akkor az egyenirányított 3 fázist. Csak arról feledkeztem meg, hogy a kereke miatt ki van szigetelve. Egyébként a segédüzemét felraktam ide megleshetitek ti is, ez egy önjáró troli segédüzeme.
    Gyakorlatilag elég modern séma ez vasúti jármúre is ráhúzható (2-es 4-es metró pl). Van egy betáp ebből előállítunk 24V-ot, egy akkufeszt, illetve 3 fázist a szellőzőknek. A vonatatási inverter külön doboz.
    Kerestünk céget aki készítene nekünk nagy porvasmagot (ha már nagyobb gépekben van, valahol lehet kapni), Nem is volt vészes az ára, de minimum tételt írtak elő, így maradnuk kell a kiskerekben kapható dolgoknál.

    Valószínüleg megpróbálok majd hasonló dolgot mint amit proci0 írt. Bár úgy nem lehet, de ha építenék 3 darab tápot, amik 1-1 fázist kapnak, majd egy nagyfrekis trafó után közösíteni. Ekkor lehet ugyanis menni a frekivel, mert elég a mosfet. Bár a Kívülről 1 táp valójában 3 lenne.

    didyman Nem épp, kisvasúti jármú, ami sajna nincs kiszigetelve a földtől :( [/OFF,]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák