- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már tényleg kevés lehet!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- iPad topik
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Azonnali fotós kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
Na, megérkezett az első probléma a nemrég vásárolt 2006-os Swifttel.
Tegnap este teletankoltam. A szokásos módon, ahogy minden autómat eddig, pisztoly kiakaszt és teletank, a pisztoly lekattanásáig. Nincs utána még tovább gyömöszölés bele, vagy ilyesmi.
Kútról hazamentem, kb 2 km. Ma tűző napon állt az autó, megyek le hozzá, nézem a bal hátsó kerékjárati dobbetét alól csöpög a benzin.....Kinyitottam a tanksapkát és folyt ki némi benzin a betöltő nyílásból, majd utána bluggyogó hang keretében abbamaradt....
Mi történhetett? Annyira tele lett a tank, hogy kitágult a benya és a kis vékony csövön, ami a betöltő vastag csöve mellett van, ott visszament a benya a betöltő nyílásig, majd kifolyt és lefolyt a dobbetéten?
Hogyan lehetett ennyire túltölteni, mikor a szokásos lekattanásig tankoltam? Hozzáteszem mást tankolom másodszor tele az autót, de első alkalommal hideg volt és úgy állt tele tankkal pár napot, akkor nem folyt.
Vagy van valami másik szuszogó a tankon és az tömődhetett el?
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71806 üzenetére
Igen ez teljesen okes.
Masikon 245/45/18 van az is okes.
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #71805 üzenetére
Azt nem mondtam, hogy a Suzukikra racionalis dontes csak azt hogy van.
Egybkent itthon szerintem ez a 215/55R17 eleg jo - meg komfortos - meret. -
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71803 üzenetére
A 18-19es kereket mar a felesleges meret miatt irt
am, raz igy is elegge rosszabb utonEgy /45 vagy /40 azert tulzas lenne ra.
-
Vigneau
félisten
válasz
szabonagyur #71802 üzenetére
Nálam is hol fellángolt, hol alábbhagyott a felnivételi láz. 4 évembe került, mire lett 15x5J ET40-es aluszett a Swiftemre. Még a leköszönt Yaris ET39-es felnijei jó alternatívák, de - balszerencsémre - a TPMS nem kompatibilis a két gyártó között.
-
burgatshow
veterán
válasz
szabonagyur #71802 üzenetére
Akkor felreertettem a nem szot. De jah, en is gyari parti vagyok.
Mas kerdes, hogy ezekre is van gyari 18-as.
-
szabonagyur
félisten
válasz
burgatshow #71801 üzenetére
Ezt irja pont, hogy a gyari 6,5 de amit kinezett 7es es hogy elfer e. Meg ugye mennyire feszul ra a gumi, bar ennek sem kene gondnak lennie.
Mondjuk sajat velemeny de csak gyari felnit ra. Ez nem az az auto ahol a felni tuningnak van ertelme, sok annyira bazarit latok, na meg aki felrak 18-19es kereket ra…
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #71799 üzenetére
Crossnak ilyen szempontból jó ott a kialakítása, hogy nem rögtön a fém részekben ül a komposztálódó levél/virág, ami lehullik a szélvédő előtti rácsból.
-
burgatshow
veterán
Olyan sok nem volt de azert akadt. Cserebe legalabb muanyag a kuszob vege, szoval rohadni nem fog de ha annyira feltorlodna akkor elobb utobb elerne az A oszlop aljat es az mar fem.
Meg akkor mar a szokasos olaj, szurok csereje. Kapott uj hatso Kayaba lengescsillapitokat mert a jobb hatso gyari 80 ezer utan elkezdett konnyezni. Plusz fekfolyadek csere.
-
blakey
titán
Valaki próbálta már a Magnetti Marelli ablaktörlőit?
-
antal750
aktív tag
Sziasztok Szeretnék a vitarámra alufelnit. Most 17colos gumi van rajta 215/55/r17... Találtam a neten alufelnit ami tetszene,Eladó eredeti Xtreme R17 -
Osztókör: 5x114.3 R17 ET50 7J. Nekem az a bajom ha minden igaz a gyári méret nem 7J hanem 6.5J.??Tehát ez a felni nem jó rá.? Erősítsetek meg legyetek szívesek nehogy valami baromságot csináljak.. Köszönöm -
Gali199qd
tag
Sziasztok!
2006-os Swift M13A motorú autóban hol találom meg a vízhőfok jeladót? Meg esetleg lenne valakinek szervíz manualja vagy robbantott ábrás pdf-e hozzá? -
movax
őstag
Vitara 2018, ma egyidejűleg kiégett a rövid- és a pozíciófény (H11 és W5W). Vajon nézzem meg a biztosítékot is? Mert gyanús, hogy egyszerre.
-
-
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71789 üzenetére
TTF-et én is hívtam, de már ott elengedtem, hogy augusztus legvégére lett volna szemle időpont.
Igen, arra figyelni kell, hogy a gumi fékcsövek, gumiharangok, stb ne legyenek összefújva. Olyan viszont nem lesz, hogy minden létező csavarfej le lesz takarva és kihagyva.
Szerelésnél egyébként nem tapasztaltak szétszedési nehézséget a szerelők és én sem mikor még a kettővel előző autómat szereltem/szerelték és le volt fújva mondjuk a lengéscsillapító anyája. -
Hatvan9
senior tag
válasz
simonjoe #71786 üzenetére
Így látatlanba a google vélemények eléggé pozítivak és nem kezdő cég, de a képekből laikusként a ttf.hu igényesebbnek látszik. (Amiknek nem tesz jót, azon nincsen összefujkálva)
Olyat keresek ahol amit kell inkább leszednek és ahol árt ott nem fújkálnak és alaposak, ígényesek.Ne csak a kipufogót hagyják ki, hanem pl. a gyakran cserélnivaló elemek csavarjainál vagy a hűtésért is felelő részek vagy összekötő csövek, részeinél stb.. nem tudom még hol nem tesz jót nem vagyok szaki de biztos több ilyen van.Aztán ahol pedig tényleg kell ott meg nincs kihagyva.Pl.: Kerékjárat ívek mélyen, peremek stb..
#71788:
Addig írtam ezt hogy közben lett itt válasz is, nálad látom nincs minden befújkálva. -
Qtya123
őstag
válasz
Hatvan9 #71785 üzenetére
Érdekes módon az elején nem volt rozsda. Az alján sem és a kerékjáratok sarkában sem, pedig mikor megvettem és kiszedtem a dobbetétet, egy rakat dzsuva és behullott falevél volt oda bekomposztálódva. De a rozsda nem kapta el ott: [kép] [kép]
A hátsó traktusban már terjedt a rozsda a lemezeken, érdekes módon hátul rozsdásodott rendesen a kerékjárat is a dobbetét mögött, pedig ott nem is állt meg úgy a retek, mint elöl: [kép] [kép]
Én is az üregúrnál csináltattam, nagyon sok képpel dokumentálja, van rengeteg referencia a weboldalán, a facebookon meg gyakorlatilag folyamatosan kerülnek fel új képek/videók. Ár/érték arányban szerintem ő a legjobb (arra készülj, hogy nem egy mosolygós, sokat beszélő ember, számomra kicsit rideg, de a szolgáltatás minősége szempontjából ez nem lényeg, munkában korrektnek tűnik).
Időpontot én elég hamar, 2 héten belül kaptam hozzá, szerintem azért, mert most kezd indulni a "szezon", télen kevesen viszik ilyenre az autót, másrészt eléggé kinőtte magát, már vannak alkalmazottai, egyszerre 3 autót tudnak csinálni, 3 nap alatt ledarálják. Régen 1 autót tudott csak csinálni, alkalmazott sem volt (talán egy), akkor hosszabb várakozási idők voltak.
Én is próbáltam tájékozódni, annak ellenére, hogy a másik autóm is nála készült és meg vagyok vele elégedve. Végül ismét nála kötöttem ki. Iszonyat eltérő árak vannak, ahogy a minőség is nagyon eltérhet.
Itt elvileg rajta vannak a Dinitrol partnerek, ezek közül is felhívtam párat: [link]A Domonkos alvázvédelem is jó elvileg: [link]
Korrektnek tűntek, sok a referencia, de olyan árat mondtak szemle után (komolyabb, igényesebb helyek csak szemle után mondanak árat), hogy kiesett a szemem. 500e volt az ajánlat, de ilyeneket akart, hogy leszedi a hátsó hidat, mert elég rozsdás és homokszórja. Csak az lett volna 160e.... Mondom bakker.... 40-50e Ft egy bontott rozsdamentes híd....Meg aztán szerintem az üregúrnál eléggé jól le tudták róla szedni.
Előtte: [kép]
Utána: [kép]
A lecsiszolt rozsdára jön még a Dinitrol RC800 rozsdapassziváló és utána az alvázvédő.Aztán volt még a Dinitrol partnerek között egy, amelyiken nagyon agyaltam, mondjuk az is látatlanban mondott árat, 200-ból meglett volna, ők azok: [link]
Az riasztott el, hogy elsősorban autoszerviz, nem kifejezetten alváz+üregvédelem a profil, továbbá annyi referenciát találtam róluk, mint amennyit azon a retro weboldalon látsz, 4 darab kicsi, ezer éves képet..... Így végül nyeltem egyet, és a 100e-el drágább üregurat választottam ismét.Aztán voltak ilyen kérdőjeles helyek még, mint pl ez: [link]
Látatlanban 150e Ft-ot mondott, referencia semmi, nemrég nyílt. Vagy 3 weboldala van különböző néven, nem beszélve róla, hogy a linkelt weboldalon a Trepka Attila képénél 2 hete még egy teljesen másik férfi volt. Tiszta stockfotónak tűnik a mostani. Szóval az egész olyan red flag volt nekem, klasszikusank kicsit megcsiszoljuk a rozsdát, ahol elérjük, utána gyerünk rá az alvázvédő. Nem biztos, hogy ilyen, de ugye a bizalom..."mások véleménye a képekről és ekkor is csak elgondolkodás után"
Ezzel én is így volta. Sokat gondolkodtam, nagyon sokat. A másik autómnál nem volt kérdés, de itt azért nem esett jól a tény, hogy 880e Ft volt az autó és akkor 300e menjen-e rá állagmegőrzésre. Azzal győztem meg magam -aztán vagy logikus érv, vagy nem- hogy a 19 éves kora ellenére ezt is sokáig meg akarjuk tartani szaladgálós/ütős-vágós autónak, mint a régi Swiftet. Tehát úgy 27-28 éves koráig maradna, ha nem lenne rajta valami gazdaságilag nem megérős 5-6-700e Ft-os javítás, vagy állandó meghibásodás.
Így ennek fényében láttam értelmét a megóvásnak. Még vétel előtt agyaltam azon is, hogy vegyek-e inkább egy full-full patika, teljesen rozsdamentes Swiftet, de azok meg ugyanennyi idősen 1.4-1.5 millába is belenyalnak és ismerem magam, azokra meg azért tetettem volna alvázvédelmet, hogy a hibátlan állapot megmaradjon... -
Hatvan9
senior tag
Köszi végül találtam valakit aki rátöltött 5 perc alatt 2,5l-re.
-
ParmaBoy
tag
válasz
Hatvan9 #71780 üzenetére
Nem feltetlenul jon ki az osszes, de erdemes krokival oldalrol emelni, leengedesnel egyik oldal, feltoltesnel masik, igy tul is lehet tolteni, ami hasznos, igy az 5. Fogaskerek is beleer, tovabb tart.
imert trukk, az m13-an levo valtok sajos surun hullanak szet. (Tipushiba... ugyanez a vag dq200, ahol 1.7l helyett 1.9l-t illik beletenni, a gyarto kesobb modositott es 1.9 a gyari feltoltesi mennyiseg is, a meghibasodasi arany is jeletoset javult.)
-
Hatvan9
senior tag
Sziasztok
Hátha valaki ért hozzá, Swift Mark III-ban (2007) váltó olajat cseréltettem, gyári volt benne 50e km van a kocsiba, a szaki szerint nem ment bele több 1,8 liternél, mindenhol 2,2L -t írnak minimum, vagy akár 2,5 -őt, ez lehet gond? -
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71777 üzenetére
Van kecskeméten egy jobbra kanyar, alapból lámpás kereszteződés de oldalra elmehetek ha nem jön senki, macisajt van csak. az útfelület kiváló, de vasúti sín van a kanyarban majd egyből utána egy hirtelen lejtő az útban ahogy a vasúti töltésről levezet. a sinen már megcsúszik utána eltűnik alóla a talaj de amint leér betapad az eco és 50es tempóval abszolválható a kanyar
Amúgy olyan 2 hete 17 fokban a poros és szűk körforgalomban, duplasávos belső ívén a vadiúj téli bridgestone tette fel a kezét. tolta az orrát, éreztem, hogy minthogyha többet kellett volna fordítanom a kormányon, aztán fordultunk szépen nem volt semmi, csak ahogy tekertem vissza a kormányt akkor lett nyilvánvaló, hogy ezt becsülettel végigradíroztuk.Én sokkal többet vártam az új télitöl, az idei nem túl hidegekben tesztelgettem, hogy a 7 éves gyári yokoknál nem domborít nagyobbat.
De ezzel nem azt mondom, hogy egy Conti téli sokkal jobb lett volna. Azt gondolom nekem magasak az elvárásaim. Így lehet marad még idén az eco. Idén le is írom őket végleg aztán muszáj lesz valamit beújítani. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71776 üzenetére
Ma reggel 2 szitum is volt, ahol kijött az új gumi előnye:
1. Bp-en a Dömsödi utca - Kerepesi út sarkán jobbra kanyarodtam ki, ahol van egy kis emelkedő. Korábban itt az Eco-k mindig elkapartam. Ez meg mint ha meg sem kottyant volna neki.
2. Ady Endre út - Budai út Budakalászon, balra nagyívben kikanyarodás. Jobbról érkező kolléga tempósan jött de jelzett, hogy kienged. Pechemre én csak őt néztem, előttem meg közben kanyarodtak be nagyívben, ott lesatuztam. Megálltam... Aztán meg elindultam. Harapták az asztfaltot. -
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71774 üzenetére
Nyilván marad ez a 8adik éves eco, mentem vele olyan 5-600 kmet mióta fent van, sikerült autópályára felvezető íven kanyarodni egy finomat vele, volt egy sas vagy mittomén milyen nagy madár miatt satufék. kicsit sétál jobbra balra a hosszanti nyomokon, de már megszoktam. ez valamiért vasárnap hajnalban 4órakor sokkal jobban zavart, amikor erős volt az elhatározás, hogy kivágom őket. De lehet én voltam gyenge a végigbulizott éjszaka miatt
Csak 1 gumishoz jutottam el aznap árérdeklődni, az horribikisat mondott. Azért még benne van a pakliban, hogyha kapok egy jobb árat megrendelem.. -
burgatshow
veterán
válasz
Gyöször #71772 üzenetére
Amugy persze el tudom hinni, hogy a jobb tapadas miatt labor korulmenyek kozott kimerheto a kulonbseg, de en nem vettem eszre.
Meg persze nekem ott van meg az automata, az is biztos elnyel valamennyit az erzekelhetosegbol. De olyat hatarozottan nem erzek a kocsin, hogy piros lampara “ragurulva” fele akkora tavot lassulna.
Most te vegul megvetted?
-
-
válasz
burgatshow #71769 üzenetére
"- gordulesi ellenallasban nem vettem eszre valtozast,"
Ne szórakozz már!! -
burgatshow
veterán
válasz
bigyo108 #71768 üzenetére
Husvetnak vege, mentunk sokat, ime a tapasztalatok:
- kesobb kell fekeznem es ez nem azt jelenti, hogy a fekezesi dinamikam valtozott volna,
- szerintem jobb a rugozasa a guminak,
- palya temponal szerintem nem feltetlen halkabb, varosban viszont biztosan,
- gordulesi ellenallasban nem vettem eszre valtozast,
- kanyarsebesseg tutira jobb anelkul, hogy kiesnenk sz ulesbol.Osszegezve: ajanlom.
Szerk.: bocs, nem valasznak szantam.
-
válasz
Rataxes #43489 üzenetére
Szép napot,
Ma ugyanez volt a hiba jelenség nálam is.
Csak kint voltunk az udvaron, egyszer csak látjuk, hogy indexel a kocsi mindenhol.
Vagyis elakadásjelzőzik.
Sehogy sem lehetett kikapcsolni.
Ha ráadtam a gyűjtást, abba hagyta, ha levettem akkor ujra csak villogott.
Akku sarukat levettem, kormány alatt bal oldalt, minden csatlakozót megmozgattam, most nem csinálja.
Mi volt a megoldás, mire számítsak?
Üdv Zs -
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #71763 üzenetére
Nem fúj már annyira hideget. De majd úgyis UV gáz megy bele. Majd ott meglátjuk szökik e valahol.
-
AMD Power
titán
válasz
burgatshow #71761 üzenetére
5 éve volt töltve utoljára.... Szerintem sehol nem szökik.
-
movax
őstag
Vitarán 75e km és hat év után, tavaly cseréltem le a gyári Conti Ecókat Kumhóra, azok is jók voltak, az újak is jók. A téli Firestone-ok még lazán futnak pár évet, 6 szezon után is.
-
Qtya123
őstag
válasz
AMD Power #71755 üzenetére
Nyilván egyéni vélemény de ha muszáj gumit venni, de csak 2-3 évre tartja meg az ember az autót, én akkor sem érzem azt indoknak, hogy ezért valami gagyi, noname alsópolcos sz@rt tegyen rá az ember.
Spórol rajta 4 darab esetén mondjuk 45e Ft-ot, de ha akkora trágya a gumi, hogy megállni nem tud, akkor lehet nem eladáson, hanem a roncstelepen kell majd gondolkodni. -
dethroner
veterán
Nekünk 19-es swift van, és a gyári eco még ezt a nyarat vígan elviszi. 72 ezer van a kocsiban, a vele egyidős Dunlop-on még a kopás legkisebb jele sem látszik.
-
dethroner
veterán
válasz
burgatshow #71750 üzenetére
Az 50 ezek km az csak a nyári futás alatt jött össze?
-
Jadro
veterán
válasz
burgatshow #71750 üzenetére
Én is így vagyok vele. 40k körül van benne és most kezdi a 4. szezont. Igazából semmi bajom nincs vele. Nem nyikorog, nem csúszik a körforgalmakban. Mondjuk nem vezetek vadul, csak néha dinamikusabban.
Valószínűleg sokat segít az is, hogy itthon garázsban áll, melóhelyen meg mélygarázsban. Meglátjuk majd szezon végén az állapotát és ha már nagyon elhasználódna, akkor jövőre lehet hogy majd 4 évszakost kerítek.
-
blakey
titán
válasz
burgatshow #71735 üzenetére
Annál az ECO guminál kb. minden jobb, 3 hónaposan cseréltem le őket négyévszakosra, azonnal lehetett hallani, hogy sokkal jobbak, pedig alig telt el 5 km.
-
paolinho
őstag
-
AMD Power
titán
Valószínűleg elmarad a jövő évi autó eladás. Januárban már 5 éves lesz a most rajta lévő Nexen 4 évszakos gumi. Majd gumissal meg fogom azért nézetni a gumikat. Hátha kibírják még a jövő évet. Ha nem veszek rá új gumikat, de azt akkor nem fogom újra 5-6 évig használni így az a budget kategóriábòl lesz majd.
-
Qtya123
őstag
válasz
burgatshow #71738 üzenetére
Én múlt év tavaszán akartam venni PremiumContact 7-et, de én 16-os kerekeken gurulok, arra a méretre meg még nem volt akkor.
Így PremiumContact 6-ot vettem, az volt méretben. Elégetett vagyok velük, zajban egyébként nem sokkal halkabb, mint a Barum Polaris 6 téliek. Jövőre azok is cserések, TS870 Conti a kiszemelt.(Ja amúgy ez a PremiumContact 6 vásárlás úgy zajlott, hogy beballagtam személyes átvételre a megrendelésért, már pakolnám be az autóba, akkor látom, hogy EcoContact van az oldalára írva. Azt rendelték be véletlenül. Mondom nekik, hogy akkor rendeljétek meg a másikat. Válasz: oké, oké, de hát nem akarja ezeket elvinni? Ezek lényegében ugyanolyanok, mint a PrémiumContact.... Anyád)
A Swiftre meg szerintem meg fogom venni életem első 4 évszakosát... 99%-ban városban megy, rövid pár km-es távokat. Arra Hankook Kinergy 4S2 H750 a kiszemelt.
-
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71738 üzenetére
Okés! 60-70 közt látom darabját. megkérdezhetem mennyi volt?
-
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #71735 üzenetére
Vártam már, hogy mit mondasz róluk!. ma dobtam alá a lassan 8 éves ecokat, de lehet még idén veszek rá újakat nemtom. Szóval szivesen veszem ha további infókat is olvashatunk a conti prémiumokról
-
paolinho
őstag
Na én is hasonképp oldottam meg ugyanazon a kis gumicsövön felvezetve a kábelt, és meglepően könnyen sikerült befűznöm azt.
link
link
Nekem jobban tetszik így, hogy rejtve van a vezeték, és max. 1 órát vett igénybe az egész kamerafelhelyezés elől és hátul. Annyi svindli van az ügyben, hogy a hardwire kittet korábban befűztem, és rácsatlakoztattam a biztosítékokra. Az még egy óra volt kb. -
burgatshow
veterán
Na felkerültek az új gumik, bár még csak egy olyan 20 km-t mentem velük, de most vagy placebo, vagy nemtom de érzésre sokkal halkabb. Bár nyilván nem fair teljesen összehasonlítani egy 4 éves eco gumit egy zsír új prémium gumival de akkor is halkabb érzésre.
Plusz perem védős ami a csomagoláson nem jött át.
-
-
roti86
őstag
válasz
cherubion08 #71723 üzenetére
Ha a szerelő nem légtelenitette rendesen a rendszert, akkor előfordulhat, hogy még szipkázza a vizet és még ki nem megy az összes levegő után kell tölteni.
-
Qtya123
őstag
válasz
kenguru99 #71715 üzenetére
Közben kértem szemlét és ajánlatot az üregúrtól. Az ő munkájálukat ismerem, lassan 3 éve, hogy csinálták a másik autót. Ő megtekintés után 280at mondott.
Egy másik hely [link] látatlanban adta az ajánlatot, 160-180 közötti árát mondott. Pozitív, hogy ők is hivatalos Dinitrol partner, rajta van a Dinitrol oldalán a szerződött szervizek között ez a hely is, meg azért nem ma alakultak. Negatívum, hogy 0 azaz teljesen 0 véleményt és infót találtam róluk, csak ezt a retro weboldalt.
Az üregúr felé húzok, láttam hogy dolgoznak, látom hogy tartós az eredmény. Kérdés megéri e nekem a kockázat a linkelt hely tekintetében.
-
paolinho
őstag
válasz
Qtya123 #71727 üzenetére
Igen, pont ez lenne a tervem. Igazad van, macerás a befűzés, de utána nem fityeg a kalaptartó felett. Az Aurisban le lehetett pattintani a csomagtér ajtó felső takaróját, és utána, ha nem is teljesen simán, de kisebb játszadozással, na meg egy behúzó dróttal át lehetett hozni a kábelek mellett a kamera vezetékét is.
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #71726 üzenetére
Ja hogy a csomagtér ajtóra gondolsz?
Én abba nem vezettem be, kijön a tetőkárpit alól és kész, fel van ragasztva a kamera és kb 10-15 cm kábel látszik. Van aki bevezette a csomagtér ajtó kábelkötegébe, de az elég macerás munka volt, nekem nem ért annyit, hogy szétborítsak ott mindent.
-
-
Nem suzuki egy Opel corsa D. Csak làtom vannak itt szerelő szakik. Nővérem kocsiàval szívok. Törölhető ha valakit zavar a kérdés. Megrepedt egy vízcső ,szerelő cserélte,feltöltötte,elhoztam. Rànézek később ,tartàlyba nincs víz,picit utàntöltöttem. Mentem vele kb 10 percet. Kesőbb megnézve megint üres a tartàly. Utànna öntöttem megint pàr dl. Alà nézve nem folyik. Lehet nem töltötte fel rendesen? Elő fordulhat,h csak menetközbe szórja a vizet?Bocs,de totàl hül.e vagyok ehhez.
-
Qtya123
őstag
válasz
paolinho #71718 üzenetére
Én úgy vittem el hátra hogy lehoztam az A oszlopnál a burkolat alatt, majd végig a küszöb burkolat alatt, gyakorlatilag be tudtam tenni azokba a rögzítőkbe, amelyekben a gyári kábel köteg is fut. Hátul felhoztam az ülés melletti műanyag borítás alatt, a hátsó kis háromszög ablak borítását leszedve meg már hozzáfértem a tetőkárpit és a csomagtartó nyílás kédere közötti részhez.
Azért így vezettem el, mert nem akartam a függönylégzsák előtt elhúzni a kábelt felül. Alulról elvezetve pont kiadta a hossz, igaz ez nem A800s, hanem DDPAI Z40, szóval nem tudom a hátsó kamera kábel hossza van e legalább ugyanannyi az A800s esetén is, mint az én kamerámnál.
-
paolinho
őstag
2023-as S-cross-ra szeretnék a 70mai A800S tip. első kamerához csatlakoztatva befűzni egy RC06-os hátsó kamerát. A tetőkárpit alatt el tudom húzni hátra a kábelt, viszont azt nem látom át, hogy mi módon lehetne kibontani a hátsó felső féklámpa irányába haladva a hátsó ajtó borító felső takaróját. Csinált már valaki ilyet esetleg?
A korábbi autőmon (Toyota Auris) ez simán megoldható volt, az S-cross-nál még nem sikerült kitalálnom ennek lehetőségét. -
Qtya123
őstag
válasz
kenguru99 #71715 üzenetére
Lemezek esetén 1-2 helyen. Van rozsda, a hátsó híd ami rozsdásabb. A drága helyeken leszerelés és homokszórás volt a terv a hídra.
Nyilván ez nekem nem kell. Eleve 40e Ft egy bontott rozsdamentes híd.Futómű elemek vastag vasai nem érdekelnek. Annyit akarok hogy a sárvédő, küszöb ne rohadjon el 7 év alatt. Erre akarok egy állagmegőrzést.
-
rumos XIII
aktív tag
2025 vitarára lehet utólag rakatni gyári első parkoló szenzort? Van valakinek tapasztalata vele?
GL+ -
kenguru99
senior tag
válasz
Qtya123 #71712 üzenetére
"De ott repkednek ezek a 350-500 közöttiek. Más helyeket is hívtam, kettő is adott látatlanban 200e körülit. Gyanítom az a különbség köztük, hogy míg az egyik maximálisan letakarítja a rozsdát, a másik helyen úgy-ahogy, aztán megy rá az alvázvédő...."
Ez így van. Baromi nagy munka eltávolítani a rozsdát. Az olcsó ajánlatnál nyilván ezt nem teszik meg. Szerintem engedd el, tényleg nem ér ennyit az egész. Hacsak nem tudod - akár csak részben - magadnak csinálni. De akkor meg te fogsz vele sokat dolgozni.
Én magamnak csináltam. De nem volt könnyű.Meg tudod ez a maximálisan eltávolítja a rozsdát is olyan dolog, hogy kb lehetetlen teljes szétszerelés nélkül.
És amikor kívül ilyen akkor már az üregekben is sok a rozsda. A legjobb dolog amit tehet az ember, hogy nem vesz rozsdás autót. Vagy legalábbis nagyon rozsdásat nem, hiszen ebben a korban már nincsenek csodák.
Szinte mindent meg lehet javítani egy autón. A rozsdás karosszériával való küzdelem szélmalomharc, sosem lesz jó.
-
Qtya123
őstag
válasz
Gyöször #71713 üzenetére
A videóban szereplő Sx4-ben már ugyanaz az 1.6 motor látható, mint a Crossban.
Ha jól emlékszem az SX4-ben 2010-től jelentek meg az 1.6-os példányok, de szerintem itthon nem túl gyakori.Szóval jó videót nézel, első gen Crossban pontosan ez van és így kell cserélni a gyertyát.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #71712 üzenetére
Kössz!
Nektek a légszűrő a tűzfal felé van? Leveszem a díszburkolatot a tetejéről, aztán ott is a trafó?
[Youtube link] ez az a motor, mint itt az sx4 ben, vagy ez még az 1.5? -
Qtya123
őstag
válasz
ViZo72 #71710 üzenetére
Kaptam máshonnan is ajánlatokat közben, de érdekes dolog, mert a komolyabb helyekben az a közös, hogy látatlanban nem mondanak árat, hanem átnézés után.
De ott repkednek ezek a 350-500 közöttiek. Más helyeket is hívtam, kettő is adott látatlanban 200e körülit. Gyanítom az a különbség köztük, hogy míg az egyik maximálisan letakarítja a rozsdát, a másik helyen úgy-ahogy, aztán megy rá az alvázvédő....
Gyöször: Igen, az a típus kell bele, amit írtál. Fejből nem ugrik be a csereperiódus, a könyve meg most nincs a közelemben, de valami 95e km rémlik.
-
Gyöször
senior tag
válasz
Qtya123 #71708 üzenetére
Szia!
M16 motorban mennyi a gyertya csere intervallum, meg tudod-e mondani? az a Silfr6a-11 gyertya kell bele amit a sumonál 6500 ért látok? egy ismerős környékezett meg ezügyben, mert lepcses szám van és valami szövegkörnyezetben elköptem, hogy "épp az eskrosszban cseréltem a gyertyát mikor csöngettek.." -
-
válasz
cherubion08 #71707 üzenetére
Igen, ez az, köszi!
Ha valaki tud színkódot, annak nagyon örülnék. -
-
Sziasztok!
Láttam pár világos kávészínű vitarát.
Valami ilyesmi a szín, ami a képen van, de élőben világosabbnak tűnik.
A suzuki weboldalán az "Elefántcsont metál / Gyöngyházmetál" néven találtam olyan színt, ami a látottakra emlékeztet.Valaki tudja ennek a színkódját?
Ha esetleg több hasonló árnyalatról tudtok, akkor az is fontos infó a számomra.Köszi!
-
Bandus99
őstag
Sziasztok
2014-es SX4-hez szeretnék vásárolni távirányitóba elektronikát, merre induljak? Jó lehet akár bontóból amit rátanitok az én autómra? -
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Eging PV 410W silver napelem verhetetlen áron
- Goodyear EfficientGrip Performance 2 205/50 R17 93W méretű nyári gumi
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 2200G 8GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T6 Zalman 500W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest