- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Windows 11
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Milyen routert?
- Debian GNU/Linux
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_AND_Ms
addikt
válasz gubisadam #38973 üzenetére
A kijelzőn lehet váltani menet közben. A beállítások rész eléréséhez kell megállni. De ez érthető is.
A fejegység és a mobil kapcsolata AA-n keresztül, többnyire rendben. A problémák egy része a telefonokból jön. Alapból az egész AA kissé hektikus, ahogy az ML is. De ez nem Suzuki specifikus probléma és a frissítések egyre jobbá teszik.
A szervizt sokan eleve éves, vagy 10ezres periódusban végzik. Egy mai turbós, közvetlen befecskendezésű motornál ez szinte alap (különösen, ha a használat nagy rész rövid utakból áll. Erről a gyári előírás is így rendelkezik és a szervizek is így ajánlják)Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz gubisadam #39007 üzenetére
1.4T automata fogyasztás: [link] (Az első 5.34-es irreális.)
Motorzaj nem gáz, de az autó többi részének szigetelésével nem foglalkoztak. Pályán nem mondanám halknak, de nem is vészes. Gyári hifi számomra közel hallgathatatlan kategória, szóval ha valakinek ez fontos számoljon az ajtók szigetelésével, hangszórócserével. Ütközésérzékelőt nem próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz gubisadam #39028 üzenetére
Ma direkt megnéztem 3 ezer körül forog hatodikban 130-nál, a 2300-at nem értem én sem.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-