Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
Szakbarbár
aktív tag
Igen, hordozóról van szó, most 7 hetes a kicsi. Eddig beköthető mózes kosarat használtunk de most kellett volna hátul 2 hely felnőtteknek. Amikor vettük a babakocsi szettet álmomba n sem gondoltam, hogy ilyen probléma felmerülhet. Később ha már menetirányba lehet rakni akkor nem lesz gond.
Kicsirics77, tboldi:
Pedig amíg kicsi a baba és nem tudja tartani a fejét addig háttal kell bekötni.PeterPH: köszi, megpróbálok keresni ilyen hosszabbítót.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
dnelb
veterán
Az általad említettekkel nem is akartak versenyezni.
Mondod te. Ezzel szemben instán a hivatalos oldalakra ilyeneket írnak hogy ezzel a sporttal már joggal vannak jelen a hot hatch kategóriában. Elhitték. Max az árral, minden másban meg hátrébb 2 lépéssel. Így meg ki az a hülye aki normális autók helyett ilyet vesz?
Az a baj fogod a korábbi sportot, aláraksz egy 4-2-1 leömlőt, egy chipet, meg egy normális kipuffot, és még az is lenyomja ezt élményben, sőt gyorsulásban is.. Mi már ez hogy 6200nál tilt?? Nagyon sportos. Arról nem is beszélve hogy 500-as fordulatszám tartományban van csak a nagy nyomaték, plusz a turbolyukat se tudták megoldani.
Engem ezek bosszantanak a legjobban az árán kívül. Azt nem írom hogy rohadt ronda, mert az nem objektív.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Nem ismerem az 1.4T-t, azért ha magas a kompressziója akkor azt nem olyan egyszerű nagyobb barral megfújni jelentősebb (kovácsolt motor pl) változtatások nélkül. Plusz szerintem bele akartak férni az euro normákba, meg az adó keretbe(japanban azt hiszem 150 pacitól ugrik jelentősen, de nem vagyok biztos benne). 4.3m-4.5m körül jó volna egyébként.
Ezért sem tiszta miért nem M16A + turbo mellett döntöttek, 0.4 barral 200 le és vígan bírja. Biztos volt okuk rá hogy dobni kellett.[ Szerkesztve ]
-
Ez most elég sok embernek megkeserítheti a mindennapjait. Visszahívás ideje alatt (mert szerintem ezt vissza kéne hívni ) vajon tudnak elegendő kölcsön autót biztosítani (mert gondolom sokan használják nap mint nap az autót) ?
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
IreN!CuS
őstag
Igen, S-Cross itt is. "Sok" autó volt már nálam de ilyet egyiknél sem tapasztaltam, hogy 8-10 óra garázsban állás után vizes lesz az ablak miután visszahúzom....
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
BigBlackDog
veterán
Megjött a frissítés a Suzuki Gusztávtól;
"Az ilyen típusú beázás amit a mellékelt videón láttam, nem jellemző a gépjárművekre. Az elmúlt években egyszer egy hasonló eset történt, de ügyfelünk elismerte, hogy kicserélte az ajtóban a hangszórót. Megbontás után kiderült rosszul tette vissza a vízelvezető szigetelést, ezért történt a beázás. Tömeges jelenségről tehát nincsen szó.
Remélem válaszunkkal segítettünk."
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Túl szép volt (ár-érték arány), hogy igaz legyen... Majd az új ráncfelvarrás...az mindent megold
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
dnelb
veterán
és gondolod ez 2013 óta most bukik ki először? ne röhögtesd mar ki magad. faszi elbaszta, ennyi történt. szerintem még szigetelést is csinált(ki tudja milyen kokany módon, lehet vissza se rakta a fóliát) mert hallatszik mikor nyitja az ajtót.
ha annyira parázol vedd le a kárpitot, 2p az egész, aztán látod mizu[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
továbbra is azt tudom mondani, ha ez tényleg valós tervezési hiba az nem öt év után jön ki.. felesleges kamu rémhir keltes. valamennyi víz biztos bejut, de ezért vannak az ajtó alján azok az apro lyukak. csak itt a kárpit alól jön a víz, nincs az az isten hogy ez ÖT évig senkinek nem tűnik fel
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Nem volt annyira katasztrófa mint tavasszal inkább a forgalom volt nagyon erős és sok a sávelhúzós útjavítás (ez mondjuk érthető). Azért egy waze/google maps bekapcsolás nem árt, minket a határ előtt levitt arra a kis kerülőre, spóroltunk vele negyed órát, valamiért dugó volt a pályán a határnál.
-
tomi5244
őstag
Nekem is bejön az S-cross, de a vitara is. Scrossnál eddig az tetszett, hogy már GL+ esetében közel fullos autót adtak. Kulcs nélküli ajtó, ledes lámpa, esőérzékelő stb. Bár drágább is volt mint a vitara. Most lett megkavarva az árak változása miatt. Az, hogy milyen fjúcsöröket kap meg a vitara majd kiderül. A vásárlók döntő része - gondolom - GL+ verziót vette, az lesz a döntő.
-
őstag
De azért látni jobban lehet vele De semmi bajom a vitarával az eleje jobban is tetszett, de a méret és a felszereltség eldöntötte a kérdést (mondjuk nekem az scross eleje is tetszik facelift óta, facelift előtt is majdnem megvettem, de azt az elsőt nem bírtam megemészteni, tényleg ízlések és pofonok).
-
M_AND_Ms
addikt
A zeneszámok között szünet nélküli váltást , folyamatos (gapless) lejátszást mikor valósítják már meg? Röhej, pedig ez szinte alap, és kb 20 éve megoldott dolog egy zenelejátszóban.
Nem lehet egy koncertfelvételt folyamatában meghallgatniAki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
tboldi
nagyúr
Első körben érdemes kipróbálni az ajtók szigetelését. Nekem a Jazz-ben hasonló cincogók vannak, de kibéleltem az üregeket bitumenlapokkal, és egyből teltebb lett a hangzás.
Ha hangszórót cserélsz, akkor valószínűleg a fejegységet is kelleni fog, a gyáriak a legtöbb esetben rosszabbul szólnak egy aftermarket hangszórószettel, mint az eredetiekkel.
-
M_AND_Ms
addikt
Egy hangszóró hangját azért ne a külsejéről ítéljük meg. Történetesen a kicsinek látszó neodímium mágnes csalókán néz ki, erejében ugyanott van, mint a régi megszokott méretű ferrit mágnes. A műanyag kosár is lehet merev, vagy még merevebb, mint a fémöntvény.
A Suzukikban elsősorban a nem kialakított csillapításon és az ebből következő rossz akusztika viszonyokon kell javítani. Addig nem érdemes a hangszórót cserélgetni. Amúgy ez egy belépő szintű hangszóró, amit második lépésben már érdemes cserélni egy jobbra, de azt sem szabad (csak) külső alapján választani.[ Szerkesztve ]
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Kicsit drágultak az árak azóta. Viszont a 7 év gari nem teljes körű, csak váltó-motor-turbó trióra vonatkozik, ha jól tudom. Bizonyos szempontból szerintem jobb volt a régi, +2 éves teljes körű gari 65e Hufért (pl. ha 3-4 év után megdöglik egy ledes fényszóró, az új rendszerben már nem garanciális probléma, amennyiben jól értelmeztem a feltételeket).
-
blakey
titán
Most igen, drága lett az 1.4T Vitara GL+ és nem is olyan felszereltségű mint az S-Cros GL+, de mindenki másképp választ, most én is S-Cross-t vennék viszont amig vigyorogva és jóérzéssel ülök az előző Vitara GL+-ba addig nem áll szándékomban cserélni, persze ha árában beszámítják akkor cserélek. Most a GL+ 1.4T azokkal a + extrákkal amivel az előzőtt vettem, 5,1M Ft körül tudnám elhozni a 4,35M-el szemben, azért az elég nagyon nagy különbség, sz S-Cross 1.4T tudtam volna 4,8M körül elhozni ugyanazokkal az extrákkal és már azt sem akartam kifizeni.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
IreN!CuS
őstag
Nem vagyok benne a face csoportban...nem nagyon szeretek ilyenekbe belépni elég a forum Csóka elmondása szerint -bár aztán lehet fullba nyomta a bullshitet- a lemezfelni az esztergomi gyárból kapják a TPMS szelepet meg a contitól, összességében így sem rossz az ár, de tény amit te írtál opció még jobb
Esztergom-Szentedre-Budapest vonalon esetleg tudtok olyan gumis akinél korrekt áron lehet venni? Kíváncsiságból átfutottam az árukeresőt lássam milyen árak vannak de egyik cég sem mond nekem sokat.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
BigBlackDog
veterán
Múltkor többször is megnéztem. Mosás és eső után is rálestem az ajtó aljára. A két gumi szigetelés közötti részen még találtam egy-egy csep vizet, de a belső szigeteléstől beljebb száraz volt teljesen. Direkt végigtapiztam a műanyag burkolat alját is (ahol felfekszik az ajtóra), meg-meg emelgettem, de száraz volt az is, nem akart víz csordogálni.
Hol kéne látnom a nem oda való vizet? Kissé idegesít és félek, hogy csak én nem keresem jó helyen.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Köszönöm szépen, ezt nem találtam volna meg. Már csak azon elmélkedek, hogy vajon egy Swiftnél mennyivel másabbak az árak. Ugye a motor feltöltési mennyiségei nem változnak, a hűtőkör, fékkör mérete azért eltérő. Kérdés, hogy árban ez jelent-e bármi eltérést, vagy nem jelentős az anyagkülönbség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Philips 4000i AC3858/50 légtisztító
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000